Jump to content
dimdic

Passat ΄Η Audi ?

Recommended Posts

το 1,4 δεν με ενθουσιασε κ πολυ.εκτος αν μιλας για 160 αλογα οπωτε κανω πασσο.τα 120 αλογα ειναι σιγουρα καλο νουμερο για 1400αρι αλλα κ παλι θα προτημουσα εναν ατμοσφαιρικο 1400αρι με 115 αλογα ας πουμε.βεβαια με το τουρμπο ισως συζηταμε για καλυτερα ρεπριζ αλλα δεν ξερω...προβληαμτιζομαι λιγο για τα 1400αρια.αληθεια,τι ορια ανοχης εχουν για βελτιωση αργοτερα?ακουσα για πολλα προβληματα.επισης ακουσα κατι για 1600αρηδες τουρμπο.ισχυει κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω η επιλογή του κάθε αυτοκινήτου είναι υποκιμενική, εγώ θέλω την άνεση και επίσεις την σπιρτάδα... και το 1999 που διάλεξα οικογενιάκο και είμουνα ανάμεσα σε Passat 1.8T A6 και A4 προτίμισα το Passat λόγο ότι έχει το ίδιους χώρους του Α6 και σχεδόν όλα του A6 στι τιμή των 9.980.000δρχ που στα 9.400.000δρχ είχε το Audi A4 1.8 125 το ατμοσφερικό... και στην απλή έκδωση το Passat 1.8T 8.850.000 δρχ. και σε εκίνα τα χρίματα έπερνες το αντοιστοιχό Α4 1.6!

Link to comment
Share on other sites

σωστα!ετσι περιπου ηταν κ το 2001 που το πηρα εγω για αυτο κ κατεληξα κ εγω στο πασσατ ομως 1600..μεγαλη βλακεια.ισως η μεγαλυτερη που εχω κανει μεχρι τωρα κ ηταν βλακεια γιατι η επιλογη δεν ηταν λογω οικονομικης δυσχερειας για το 1800 απλα θεωρησα οτι μου εφτανε.κ τωρα ψαχνω να δω τι θα κανω.οκ,ακομη μια ηταν που εδωσα το audi 80,αλλα ας μην το συζητησουμε αυτο!κατα τα αλλα σιγουρα ειναι υποκειμενικο το θεμα αυτοκινητο.το 1400 απο το 1800 τωρα τι διαφορα εχουν στην τιμη?

Link to comment
Share on other sites

γνώμη μου είναι ότι για το "σκάφος" του Passat νομοίζω είναι καλύτερα να έχει τουλάχιστον 1.8 μοτέρ θα μου πείς για κάποιον που δεν έχει τα χρήματα να αποκτίσει το το 1.8 η το 2.0 και θέλει ένα οικονομικό καλό είναι και το 1.4 αλλά νομίζω το 122άρη το μοτέρ είναι λίγο για αυτό το "σκάφος" εντάξυ το 140 κάτι πάει και έρχετε... (δεν πάμε βέβαια για προγράμματα αναβάθμιση κτλπ) γιατί πάμε αλλού μετα... σαν μαμά το αυτοκίνητο για έναν οικογενιάρχη για εμένα το 1.8 TSI είναι η κλύτερη λύση...

Link to comment
Share on other sites

όχι κανένα πρόβλημα τόσα Golf TSI με 140 -> πανε άνετε 200+ με ένα πρόγραμμα άμα βάλεις και άλλα περιφεριακά πάς άνετα και 220+

Link to comment
Share on other sites

ναι το 1.8 TSI με πρόγραμμα πάει χωρης περιφεριακα 226 και αμα πάει με περιφεριακά πάει κανα 240-245 ;) και σύν ότι το 1.8 θα έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή!

Link to comment
Share on other sites

ε ναι ;) λόγο κιβικών και λόγο μεγαλύτερης ροπής :D

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι το 18άρι είναι πιο δυνατό αλλά μην υποτιμάτε τόσο πολύ το 14άρι. Δείτε τις ροπές. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αργό, γρηγορότερο από πολλά ατμοσφαιρικά. Εάν δε κολλάς με τα κυβικά τα 3000ευρώ που έχει διαφορά από το 1.8 τα κάνεις εξοπλισμό. Νομίζω ότι με τους νέους τούρμπο κινητήρες το passat θα καθιερωθεί ως γρήγορο οικογενειακό.

Link to comment
Share on other sites

κάνεις δεν υποτιμάει το 1.4 ;) υπαρχει 1.4 260ps TSI :excl: αλλά αυτά τα 400 κιβικά παραπάνω σε παραπέρα φτιάξιμο βοηθάνε περισοτερο...

Link to comment
Share on other sites

Ο 16άρης τούρμπο θα είναι όλα τα λεφτά. Αυτό που προσπαθώ να περάσω στους φίλους είναι πως ο 1.4 αποτελεί λόγω φορολογικών ευκολιών μοναδική ευκαιρία να το φορτώσεις με μαμά έξτρα. Η ίδιοι οι αντιπρόσωποι σου το κάνουν όποτε θες 160hp με δύο χρόνια εγγύηση. Από εκεί και πέρα το καλό με τα VW είναι πως κυκλοφορούν πέρα από πολλές βελτιώσεις και κινητήρες. ¶ρα εάν έχεις το σωστό αυτοκίνητο μετά κάντο ότι θέλεις και όσο αντέχει η τσέπη σου :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
αντε να δουμε τι ωρες θα βαραει κ ο 1600αρης που ερχεται σε λιγο!!!
Ο 16άρης τούρμπο θα είναι όλα τα λεφτά.

Ο ποιος; :lol:

Link to comment
Share on other sites

θα βγεί 1.6TSI? λές να πήρανε τον παλίο 1.6FSI και να του έβαλαν κανένα Turbo? Τρέλα δε θα ήτανε να έβαζαν Kompressor + Turbo?

άντε να δουμε και αυτό το νέο φρούτο :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να υπαρξει ποτε 1.6 TFSI τουλαχιστον για τα golf vi,passat 3C,κλπ και αυτο γιατι υπαρχει 1.6 Τurbo απο την Οpel με αποδοση 180ps για ποιο λογο το vag να εμπλακει σε εναν αμεσο ανταγωνισμο κινητηρων 1.6 αφου ο 1.8 tfsi εχει παραπλησια ιπποδυναμη και καταναλωση με τον 1.6 της opel.Ο μονος νεος tfsi που θα παραχθει θα ειναι ο 1.2 που θα μπει στα μελλοντικα μοντελα του νεου Polo και θα αποδιδει 105ps,για 1.0tfsi δεν το βλεπω,η εποχη των charade Gtti περασε για παντα ;)

Link to comment
Share on other sites

γιατι να μην εμπλακει σε ανταγωνισμο?δεν θα μπορει να ανταπεξελθει?η μηπως κ η φιατ που εχει 1400αρια με αλογα οπως κ η vw εχουν κανενα προβλημα?εγω πιστευω οτι θα δουμε κυβικα γυρω στα 1000 να κυκλοφορουν,οπως θα δουμε κ 1600 με τουρμπο.δεν ειναι λογικη το οτι επειδη εχουν οι αλλοι δεν βγαζουμε κ εμεις.τοσο καιρο που ολοι ειχαν ατμοσφαιρικους κινητηρες η vw k audi τι εκαναν?δεν εβγαζαν αυτοκινητα?το τουρμπο εξαλλου κατα γενικη ομολογια των τεχνικων τμηματων των εταιριων ,σε συνδιασμο με λιγα κυβικα ειναι η λυση στην οικονομια.εκτος αυτου,αφου ετσι κ αλλιως υπαρχει κοσμος που αγοραζει vw k audi με απλους 1600 κ ακομη κ αν ο ανταγωνισμος εχει 1600 με τουρμπο,προτιμουν τους απλους του γκρουπ.γιατι λοιπον να μην εχουν την επιλογη του πιο δυνατου 1600?ο λογος που θα προτιμησουν τον 1600 απο τον 1800 θα ειναι λογω χρηματων.

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα?μηπως θελεις κ λιγη μπουγατσα?

Off Topic

Θα διαγραφει εντος των ημερων. (ειναι και πρωι,μας ανοιξες την ορεξη με την μπουγατσα ;) )

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

το α4 με το πασσατ παιζουν στην ιδια κατηγορια.ασχετα με τους χωρους....δεν γινεται λοιπον να συγκρινουμε το τζετα με το α4,ουτε το πασσατ με το α6.για μενα,νομιζω πως το α4 ειναι λιγο πιο στιβαρο.ετσι το νιωθω,δεν ξερω.νομιζω επισης οτι εχει λιγο καλυτερη ηχομονωση απο οτι το πασσατ.πρεπει καπως να δικαιολογειτε κ το υψηλοτερο κοστος.πληρωνεις την φιρμα,αλλα για καποιο λογο.δεν γινεται να πληρωνεις κατι απλα...ετσι...παντως κ τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα.

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε. Και εγώ έχω ένα TSI 1.4 122HP passat αλλά όταν μπήκα τις προάλες στο 1.8 TFSI a4 του κουνιάδου μου είχα από την πρώτη στιγμή την αίσθηση ότι μπαίνω σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. ¶λλωστε το α4 μπορεί κάλλιστα να συκριθεί με bmw ή mercedes ενώ το passat όχι (εντάξει όλοι είμαστε passat......μένοι) αλλά δεν μπορώ να ακούω ότι επειδή είναι και μεγαλύτερο από το α4 είναι και καλύτερο. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. ¶σε που σε επιδόσεις μπορεί να δίνουν τα ίδια στο 1.4 passat με 1.8 audi αλλά επειδή οδήγησα και το τελευταίο σας επιβεβαιώνω ότι τραβάει αισθητά καλύτερα το audi (έχει καλύτερη ροπή λόγω κυβισμού).

Link to comment
Share on other sites

ε λογικο να υπερτερει το αμαξι με την περισοτερη ροπη.το 1.4 το εκανα καλα με ενα κλιο 1.4 ,φαντασου το 18αρι το audi πως θα ειναι....κατα τα αλλα το audi σου δινει κ αλλη αισθηση οντως,σαν να πατας αλλου.νομιζω οτι ειναι λιγο πιο,ας μου επιτραπει η εκφραση,αποστειρωμενο απο οτι το πασσατ χωρις να χανεις

πληροφορηση.ξανατονιζω ομως οτι κ τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα κ υπερτερουν εναντι αλλων.

το καθε μοντελο κλεβει κατι απο την μαγεια του μεγαλυτερου μοντελου σε κυβισμο που υπαρχει στην φιρμα.τι εννοω.το α4 κλεβει κατι απο την μαγεια του ς4.ο ιδιωκτητης διαρκως φανταζεται οτι εχει ς!!στο πασσατ ολοι θα θελαμε ενα ρ36!κ επειδη ολοι ανεξαιρετως οι κ@@@@μενοι γουσταρουν τα ς κ τα ρ και τα θαυμαζουν ασχετα με το τι αμαξι εχουν,για αυτο κ τα απλα μοντελα εχουν μεγαλο κοινο κ θαυμαστες.οι κραχτες κανουν καλα την δουλεια τους λοιπον.το ιδιο φυσικα ισχυει κ με τις μπεμπες και τα μ τους.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το Α4 είναι σπουδαίο αυτοκίνητο. Ωστόσο πιστεύω πως ο αγοραστής AUDI διαθέτει άλλα κεφάλαια απ' ότι ένας αγοραστής VW. Δηλαδή το τελικό προϊόν των δύο εταιρειών διαφέρει σημαντικά σε τιμή. Έτσι ενώ στην περίπτωση του passat διαλέγοντας τον 1.4 μπορείς να φτιάξεις ένα πολύ καλά εξοπλισμένο γερμανικό σεντάν με περίπου 27000 ή με λίγα παραπάνω στην περίπτωση του 1.8 (γύρω στα 30000+). Ανάλογος εξοπλισμός στο Α4 120hp θα σε ανεβάσει κοντά στα 40000. Εάν λοιπόν το σηκώνεις ή εάν τα δίνεις... θα διαλέξεις ΑUDI διαφορετικά, πιστεύω πως ένα καλά εξοπλισμένο passat με την ηλιοροφή του και τα δέρματά του και διάφορα άλλα πραγματάκια που μπορείς να διαλέξεις από αξεσουάρ είναι προτιμότερο από ένα βασικό A4. (Ξαναθυμίζω πως όλα τα αξεσουάρ του 1.4 είναι φθηνότερα λόγω εργοστασιακής τιμολόγησης με βάση τα κυβικά)

Link to comment
Share on other sites

οι διαφορες σαφως κ ειναι αλλες στην τιμη κ σαφως εχει να κανει με το τι διαθετει ο καθε ενας κ αυτη ειναι η καταληξη στο διλλημα της αρχικης ερωτησης.για εμενα το α4 ειναι καλυτερο απο πασσατ αλλα δεν μπορω να το αγγιξω σαν καινουριο.οπωτε αγοραζω πασσατ με καλυτερο εξοπλησμο απο το α4 κ ειμαι οκ.πηρα ενα αξιολογο ,ασφαλες κ μουρατο αυτοκινητο αμεσσα συγκρησιμο με α4 κ σε καποια σημεια κ πιο ομορφο κ ειμαι κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.