moytro Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΡΑΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ. ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΒΟΥΡΚΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (Η ΒΡΩΜΙΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ, ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ,ΚΛΠ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΡΑ? ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΡΙΑΚΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 τραγικο........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Μηπως το αυτοκινητο εχει ερθει μεταχειρισμενο απο Γερμανια?Αν ναι εκει δεν αλλαζουν ποτε λαδια παρα μονο συμπληρωνουν με αποτελεσμα αυτον το βουρκο που βλεπεις. Αλλος ενας λογος ειναι τα συνθετικα λαδια, ναι μεν πολυ καλυτερα απο τα ορυκτελαια αλλα αφηνουν παρα πολλα καταλοιπα γι αυτο και θελουν αλλαγη σε λιγοτερα χιλιομετρα απ οσα αναφερει ο κατασκευαστης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) Θα το ειχε κανενας υποστηρικτης του longlife σερβις των 30.000 χλμ.Ποσα χλμ εχει το αυτοκινητο φιλε μου; Edited April 24, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 τι αυτοκινητο? τι μοντελο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moytro Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 Όντως έχει έρθει απο Γερμανία! και δέν είσαι μάντης, προφανώς, έ? Το Golf IV είναι και τώρα έχει πραγματικά 200.000 Km. Είδα προχθές και σύγκρινα τον κινητηρα εσωτερικά με ένα ίδιο Golf,και απελπίστηκα... γιατί θεωρούσα φυσιολογική την μαυρίλα μέσα. Και το πιό εξοργιστικό είναι οτι το αγόρασα απο σχετικά γνωστό,μηχανικό,πρωην αντιπροσωπο κορεατικής εταιρίας,απ'οπου πήραμε κι ένα καινούριο αυτοκίνητο, και εκτός οτι το είχε γυρισμένο το κοντερ στα 60.000Km ενώ είχε 120.000Km!!! υπήρχε αυτή ακριβώς η καρβουνιά που έχει και σήμερα. Αλλά σαν εμπιστο που τον θεωρούσα δεν ρώτησα άλλον μηχανικό. Αυτό που με κάνει εντύπωση είναι οτι τα service που είχε κάνει το αυτοκίνητο στην Γερμανία,όπως διαπίστωσα,ήταν όλα σε αντιπροσωπεία VW, και οτι όταν το πήγα στην ΕΤΕΑ Θεσ/νίκης μου είπανε οτι είναι πολύ καθαρό και όλα εντάξει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Θα το ειχε κανενας υποστηρικτης του longlife σερβις των 30.000 χλμ. Συμφωνώ φίλε Νάσο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Όντως έχει έρθει απο Γερμανία! και δέν είσαι μάντης, προφανώς, έ? Το Golf IV είναι και τώρα έχει πραγματικά 200.000 Km. Είδα προχθές και σύγκρινα τον κινητηρα εσωτερικά με ένα ίδιο Golf,και απελπίστηκα... γιατί θεωρούσα φυσιολογική την μαυρίλα μέσα. Και το πιό εξοργιστικό είναι οτι το αγόρασα απο σχετικά γνωστό,μηχανικό,πρωην αντιπροσωπο κορεατικής εταιρίας,απ'οπου πήραμε κι ένα καινούριο αυτοκίνητο, και εκτός οτι το είχε γυρισμένο το κοντερ στα 60.000Km ενώ είχε 120.000Km!!! υπήρχε αυτή ακριβώς η καρβουνιά που έχει και σήμερα. Αλλά σαν εμπιστο που τον θεωρούσα δεν ρώτησα άλλον μηχανικό. Αυτό που με κάνει εντύπωση είναι οτι τα service που είχε κάνει το αυτοκίνητο στην Γερμανία,όπως διαπίστωσα,ήταν όλα σε αντιπροσωπεία VW, και οτι όταν το πήγα στην ΕΤΕΑ Θεσ/νίκης μου είπανε οτι είναι πολύ καθαρό και όλα εντάξει!!! Στην ζωή από τους γνωστούς την πατάς.. Δεν μπορείς να πας στον έμπορο που το αγόρασες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...