Jump to content
moytro

ΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Recommended Posts

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΡΑΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ.

ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΒΟΥΡΚΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (Η ΒΡΩΜΙΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ)

ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,

ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ,ΚΛΠ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΡΑ? ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΡΙΑΚΑ.

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ?

Link to comment
Share on other sites

Μηπως το αυτοκινητο εχει ερθει μεταχειρισμενο απο Γερμανια?Αν ναι εκει δεν αλλαζουν ποτε λαδια παρα μονο συμπληρωνουν με αποτελεσμα αυτον το βουρκο που βλεπεις.

Αλλος ενας λογος ειναι τα συνθετικα λαδια, ναι μεν πολυ καλυτερα απο τα ορυκτελαια αλλα αφηνουν παρα πολλα καταλοιπα γι αυτο και θελουν αλλαγη σε λιγοτερα χιλιομετρα απ οσα αναφερει ο κατασκευαστης.

Link to comment
Share on other sites

Θα το ειχε κανενας υποστηρικτης του longlife σερβις των 30.000 χλμ.Ποσα χλμ εχει το αυτοκινητο φιλε μου;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Όντως έχει έρθει απο Γερμανία! και δέν είσαι μάντης, προφανώς, έ?

Το Golf IV είναι και τώρα έχει πραγματικά 200.000 Km.

Είδα προχθές και σύγκρινα τον κινητηρα εσωτερικά με ένα ίδιο Golf,και απελπίστηκα...

γιατί θεωρούσα φυσιολογική την μαυρίλα μέσα.

Και το πιό εξοργιστικό είναι οτι το αγόρασα απο σχετικά γνωστό,μηχανικό,πρωην αντιπροσωπο κορεατικής εταιρίας,απ'οπου πήραμε κι ένα καινούριο αυτοκίνητο, και εκτός οτι το είχε γυρισμένο το κοντερ στα 60.000Km ενώ είχε 120.000Km!!! υπήρχε

αυτή ακριβώς η καρβουνιά που έχει και σήμερα.

Αλλά σαν εμπιστο που τον θεωρούσα δεν ρώτησα άλλον μηχανικό. Αυτό που με κάνει εντύπωση είναι οτι τα service που είχε κάνει το αυτοκίνητο στην Γερμανία,όπως διαπίστωσα,ήταν όλα σε αντιπροσωπεία VW, και οτι όταν το πήγα στην ΕΤΕΑ Θεσ/νίκης μου είπανε οτι είναι πολύ καθαρό και όλα εντάξει!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα το ειχε κανενας υποστηρικτης του longlife σερβις των 30.000 χλμ.

Συμφωνώ φίλε Νάσο :wacko::rolleyes:;)

Link to comment
Share on other sites

Όντως έχει έρθει απο Γερμανία! και δέν είσαι μάντης, προφανώς, έ?

Το Golf IV είναι και τώρα έχει πραγματικά 200.000 Km.

Είδα προχθές και σύγκρινα τον κινητηρα εσωτερικά με ένα ίδιο Golf,και απελπίστηκα...

γιατί θεωρούσα φυσιολογική την μαυρίλα μέσα.

Και το πιό εξοργιστικό είναι οτι το αγόρασα απο σχετικά γνωστό,μηχανικό,πρωην αντιπροσωπο κορεατικής εταιρίας,απ'οπου πήραμε κι ένα καινούριο αυτοκίνητο, και εκτός οτι το είχε γυρισμένο το κοντερ στα 60.000Km ενώ είχε 120.000Km!!! υπήρχε

αυτή ακριβώς η καρβουνιά που έχει και σήμερα.

Αλλά σαν εμπιστο που τον θεωρούσα δεν ρώτησα άλλον μηχανικό. Αυτό που με κάνει εντύπωση είναι οτι τα service που είχε κάνει το αυτοκίνητο στην Γερμανία,όπως διαπίστωσα,ήταν όλα σε αντιπροσωπεία VW, και οτι όταν το πήγα στην ΕΤΕΑ Θεσ/νίκης μου είπανε οτι είναι πολύ καθαρό και όλα εντάξει!!!

Στην ζωή από τους γνωστούς την πατάς..

Δεν μπορείς να πας στον έμπορο που το αγόρασες ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.