panos polo-16v Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. Έχω το polo 16v μοντέλο 1997 φοράω τα όργανα τα παλιά σαν του χιλιαριού με δεξιά το στροφόμετρο,θέλω να τα αλλάξω να βάλω τα επόμενα με αριστέρα το στροφόμετρο του ίδιου μοντέλου,μήπως ξέρει κάποιος ή έχει κανείς για πούλημα ? Επίσης έχω μια απορία, το αυτοκίνητο έχει 80.000 χλμ είναι σε πάρα πολύ κατάσταση με όλα τα servise στη carenta,παρατήρησα όταν ανοίγεις το καπό και κοιτάς το μοτέρ όπως κουμπώνει το καπάκι στο από κάτω μέρος φαίνεται σαν να χάνει λαδάκια πώς δικαιολογείται σε τόσα λίγα χλμ? ένας φίλος που έχει το ίδιο μου είπε να βγάλω το καπάκι και να βάλω φλατζόκολλα αλλά δε ξέρω κατά πόσο ισχύει,γνωρίζει κάποιος?? ευχαριστώ φιλικά Πάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 εάν έχεις τον AFH να ξέρεις ότι το μοναδικό προβληματάκι είναι ότι δακρίζει απο το ψευτοκάπακο δεν είναι πρόβλημα νομίζω ένας φίλος μου έβαλε απλά σκέτη φλατζόκολλα γύρο και λέει ότι τώρα που το παρακολουθεί δεν έχει δει πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.Έχω το polo 16v μοντέλο 1997 φοράω τα όργανα τα παλιά σαν του χιλιαριού με δεξιά το στροφόμετρο,θέλω να τα αλλάξω να βάλω τα επόμενα με αριστέρα το στροφόμετρο του ίδιου μοντέλου,μήπως ξέρει κάποιος ή έχει κανείς για πούλημα ? Επίσης έχω μια απορία, το αυτοκίνητο έχει 80.000 χλμ είναι σε πάρα πολύ κατάσταση με όλα τα servise στη carenta,παρατήρησα όταν ανοίγεις το καπό και κοιτάς το μοτέρ όπως κουμπώνει το καπάκι στο από κάτω μέρος φαίνεται σαν να χάνει λαδάκια πώς δικαιολογείται σε τόσα λίγα χλμ? ένας φίλος που έχει το ίδιο μου είπε να βγάλω το καπάκι και να βάλω φλατζόκολλα αλλά δε ξέρω κατά πόσο ισχύει,γνωρίζει κάποιος?? ευχαριστώ φιλικά Πάνος Μπορεις να βρεις πολυ ευκολα στο ebay και απο το polo 6n gti που ειναι με μπλε φως και κοκκινες βελονες. Βαλε στο www.ebay.de στο search polo gti tacho και θα βρεις αρκετα. Δεν ξερω αν θα χρειαστείς καποιον ανταπτορα για να αλλαξεις το καντραν, αυτο πρεπει να το κοιταξεις. Για το καπακι ειναι οπως σου τα λεει ο λευτερης, με καινουργια φλαντζα (τωρα βγαινει και σκετη σαν ανταλλακτικο) και με καλή φλαντζοκολλα ξεμπερδεψες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 έαν βάλει όμως του GTI δεν πρέπει μετά να αλάξει και τον φωτισμο του ταμπλο που είναι πράσινο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 έαν βάλει όμως του GTI δεν πρέπει μετά να αλάξει και τον φωτισμο του ταμπλο που είναι πράσινο? Ναι και θα τον κανει κοκκινο και θα ειναι γαματο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos polo-16v Posted April 29, 2009 Author Report Share Posted April 29, 2009 σας ευχαριστώ για τις συμβουλες σας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Αργησα αλλα το βρηκα το θέμα πάνω στην ώρα…..Ναι εβαλα φλατζοκολλα από αλλα χανει ακομα από το σημείο κάτω από την τάπα του λαδιού. Εχω και φοτο με…..καθρεπτάκι χαχαχα . Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι θα στάζουν λάδια στο χταποδί και μπορεί να καπνίζουν …..Δεν θα αργήσω να βάλω το χέρι στην τσέπη απ ότι φαινεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 άρε Σπύρο λεβεντία με το καθρεπτάκι σου καλά έκανες και ανέβασες την φώτο για να διαβάζουν και να ενοιμερόνωντε οι άνθρωποι εδώ μέσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Αργησα αλλα το βρηκα το θέμα πάνω στην ώρα…..Ναι εβαλα φλατζοκολλα από αλλα χανει ακομα από το σημείο κάτω από την τάπα του λαδιού. Εχω και φοτο με…..καθρεπτάκι χαχαχα . Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι θα στάζουν λάδια στο χταποδί και μπορεί να καπνίζουν …..Δεν θα αργήσω να βάλω το χέρι στην τσέπη απ ότι φαινεται Πλεον η φλατζα δινεται ξεχωριστα και κανει καπου στα 20 euro, βαλε και φλατζοκολα μαζι για να μεινεις υσηχος, να μην ξαναδακρυσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Να ρωτήσω παιδία λέτε είναι δουλειά αυτή (η αλλαγή της πάνω φλάτζας) να γίνει κάποιον που πιάνουν τα χέρια του? Δεν χρειάζεται και δυναμόκλειδο για την τάση στις βίδες? Αν ξέρει κανείς τον κωδ της φλάτζας ας μου τον πει για επιβεβαίωση ότασν χρειαστεί....ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 (edited) 036 103 483 D και 036 103 483 G βαση etka, πριν το παραγγειλεις τσεκαρε και τον κωδικο... Edited May 5, 2009 by Gpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 ευχαριστώ για την άμεση απάντηση....στο δικό μου παλιό ετκα είχε σαν κωδικό και το καπάκι (όπως μου είπες)που ....τσούζει...Η ΄δουλεία θα γίνει μαζί μεκάποιο επόμενο σερβις μιας και μόνος μου ψιλοφοβάμαι είναι η αλήθεια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...