Jump to content
GolfRS

Αφαίρεση Προκαταλύτη.

Recommended Posts

Posted

Επειδή ετοιμάζομαι για αφαίρεση του προκαταλύτη, (και επειδή "συγκεκριμένο" post δέν βρήκα ) ήθελα να ακούσω:

1) Γνώμες απο πλευράς απόδοσης/προβλημάτων, είτε σε δικιά σας προσπάθεια είτε σε γνωστού σας.

2) Τιμές και προτάσεις για εξατμισάδες, για την ΣΩΣΤΗ αφαίρεσή του,είτε απο άτομα που το έχουν κάνει είτε γνωρίζουν κάποιον.

Ευχαριστώ... :D

Guest super sayian
Posted

λοιπον καταρχας φιλε επειδη το θεμα ειναι αρκετα περιεργο να σου πω οτι υπαρχει ενα πολυ μεγαλο θεμα κ στο ιμπιζα κλαμπ που καλο θα ηταν να το τσεκαρεις γιατι τα παιδια εκει το κανουν αρκετα συχνα

τωρα το θεμα ειναι οτι ειναι πολυ πιθανον να σου βγαλει ενδειξη τσεκ λογω λαθος ενδειξης τξς ροης καυσαεριων αναμεσα στον προκαταλυτη(πριν κ μετα)τα καλυτερα λογια τα εχω ακουσει για παπαδοπουλο κ ποπαυ γιατι το συγκεκριμενο θεμα λιγο τσουχτεροι αλλα ξερεις οτι θα γινει η δουλεια

Posted

Κοίτα...

Το ibizaclub το εψαξα ΟΛΟ πρίν ποστάρω εδώ, αλλά εκεί το θέμα έχει αδρανήσει, και δέν γράφωνται καινούργια πράγματα.Το ίδιο ισχύει και στο skodaclub (που ίσως και σύ να μήν έχεις δεί)

Είπα να ρωτήσω, γιατί δέν ξέρω τί διαφορές υπάρχουν με τα Ιμπιζα, και ειδικά με τα Polo Gti γιατί ήταν τα πρώτα με προκαταλύτη (ελέω Euro4 spec).

Πρόβλημα δέν νομίζω να υπάρχει, αφού ο λ τοποθετείται στο ίδιο δημείο αλλά σε σωλήνα πλέον.

Παρόλαυτά ήθελα να μάθω και κάτι απο διαφορά στην απόδοση, στην αίσθηση.

Το παληκάρι ο F1Pilot απο ότι είπε ο Χρόνης το είχε κάνει στο δικό του Gti....ΠΟΥ'ΣΑΙ ΡΕ ΧΡΟΟΟΟΟΝΗΗΗΗ !!!

Posted

Ωραιο θεμα και ενδιαφερον :D

Δυστηχως δεν μπορω να βοηθησω. Ελπιζω τουλαχιστον εμεις να βγαλουμε ακρη.

Που ειναι ο Quazar????

Posted

Εδώ είμαι αλλά δεν έχω ιδέα. Δεν θα έπρεπε κανονικά να δημιουργεί πρόβλημα, αλλά αφού δημιουργεί, καλύτερα να μιλησει κάποιος που το έχει κάνει. Και όπως είχε πεί και ο chrismk2 "Ντεν έκω καταλύτη καρντιά μου!!!", πολύ δε περισσότερο προκαταλύτη...

Posted
Κοίτα...

Το ibizaclub το εψαξα ΟΛΟ πρίν ποστάρω εδώ, αλλά εκεί το θέμα έχει αδρανήσει, και δέν γράφωνται καινούργια πράγματα.Το ίδιο ισχύει και στο skodaclub (που ίσως και σύ να μήν έχεις δεί)

Είπα να ρωτήσω, γιατί δέν ξέρω τί διαφορές υπάρχουν με τα Ιμπιζα, και ειδικά με τα Polo Gti γιατί ήταν τα πρώτα με προκαταλύτη (ελέω Euro4 spec).

Πρόβλημα δέν νομίζω να υπάρχει, αφού ο λ τοποθετείται στο ίδιο δημείο αλλά σε σωλήνα πλέον.

Παρόλαυτά ήθελα να μάθω και κάτι απο διαφορά στην απόδοση, στην αίσθηση.

Το παληκάρι ο F1Pilot απο ότι είπε ο Χρόνης το είχε κάνει στο δικό του Gti....ΠΟΥ'ΣΑΙ ΡΕ ΧΡΟΟΟΟΟΝΗΗΗΗ !!!

τζα!!!! εδω ειμαι!!!!! ;):lol::baby:

λοιπον ο f1pilot τον εβγαλε και δεν ειχε κανενα προβλημα με το λ...

αυτο σκεφτομαι να κανω και γω.αλλωστε ο πρωτος λ ειναι τοποθετημενος ΠΡΙΝ τον προκαταλυτη, τουλαχιστον ετσι ειναι στο δικο μου :D

ειχα ρωτησει πριν αρκετο καιρο σε εναν εξατμισα εδω στη σαλονικη tongue.gif και μου ειπε πως ειναι ελευθερος και δε χρειαζετε να τον βγαλεις popeye.gif

τωρα τι να σου πω...

εγω παντως τωρα που το λεμε αρχισα να το σκεφτομαι παλι :thumbsup:

Posted

Ελεύθερος καταλύτης...

Όπως λέμε, αλβανός τουρίστας.

Κάψτου το μαγαζί.

Posted

Εγώ πριν 1 βδομάδα ρώτησα και μου είπαν μην τον βγάλεις γιατί θα χάσεις συμπίεση (@#$@#). Του λέω ότι αν βγάλω το μεσαίο θα χάσω συμπίεση και μου λέει "και αν βγάλεις τον προκαταλύτη χάνεις". ¶λλος μηχανικός (όχι εξατμισάς) μου λέει ότι ελευθερώνει το αμάξι, αλλά πρέπει να γίνει σωστά μην καεί κανένας λ. Τώρα δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο ή άδικο.

Posted

Λοιπόν..

Συμπίεση αποκλείεται να χάνεις, τουλάχιστον με την αφαίρεση μόνο του προκαταλύτη.¶ν ίσχυε αυτό, τότε θα σήμαινε ότι ΟΝΤΩΣ ο προκαταλύτης κόβει πολύ, και στην ουσία δέν είναι καθόλου "ελεύθερος".

Δηλαδή σκεφτείτε το.Είτε σε κόβει και θα χάσεις συμπίεση άν τον βγάλεις,είτε είναι όντως "ελεύθερος" (;;:unsure: και δέν θα αλλάξει τίποτα.Και τα δύο δέν γίνονται ρε παιδιά, πώς να το κάνουμε....

Πάντως άν το δούμε αλλιώς, ποιό ελεύθερος απο σκέτο σωλήνα αποκλείεται να είναι...

Ρε Χρόνη για πές στον Παναγιώτη να μπεί λίγο να μας γράψει κανα δυό πράγματα γι αυτό...

Posted

Μήν την ψάχνεις ρε φίλε ο καθένας ό,τι θέλει λέει...

Υποθέτω όταν λένε συμπίεση εννοούνε backpressure? ΕΛΠΙΖΩ δηλαδή να εννούνε backpressure γιατί άν εννοούνε όντως συμπίεση πάμε για μπουρλότο σε πολλά μαγαζιά...

Αν όντως εννούνε backpressure, έχω να δηλώσω ότι ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ BACKPRESSURE. ΤΟ ΒΑCKPRESSURE ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΣΑΙ!!!

Ναί υπάρχει περίπτωση να το παρακάνεις και να κρεμάσει λιγάκι χαμηλά, αλλά έλεος, σιγά το πρόβλημα, και δεν θα βάλεις πιά τα μπουριά της σόμπας για εξάτμιση...

Guest super sayian
Posted

η αληθεια ισως ειναι οτι αν δεν αλλαξεις κ τα υπολοιπα απο κατω να κερδισεις μονο σε θεμα αισθησεις κ τιποτα παραπανω,σκεφτεσαι καταρχας να κρατησεις το ιδιο χταποδι κ να βγαλεις προκαταλυτη η να αλλαξεις κ το χταποδι?στο 9ν σιγουρο ο αισθητηρας ειναι τοποθετημενος πριν κ μετα το προκαταλυτη(χοντρικα μιλαμε παντα)κ λογω περιεργων τιμων στα καυσαερια σου λεει οτι κατι παει λαθος ειχα ακουσει κ τη λυση για safe mode κ να ξεκινησει με καινουργιες τιμες ετσι ωστε να μην εχει προβλημα δεν χανει παντως σε συμπιεση κ γιατι να χανει αλλωστε?

Posted (edited)
Λοιπόν..

Συμπίεση αποκλείεται να χάνεις, τουλάχιστον με την αφαίρεση μόνο του προκαταλύτη.¶ν ίσχυε αυτό, τότε θα σήμαινε ότι ΟΝΤΩΣ ο προκαταλύτης κόβει πολύ, και στην ουσία δέν είναι καθόλου "ελεύθερος".

Δηλαδή σκεφτείτε το.Είτε σε κόβει και θα χάσεις συμπίεση άν τον βγάλεις,είτε είναι όντως "ελεύθερος" (;;:unsure: και δέν θα αλλάξει τίποτα.Και τα δύο δέν γίνονται ρε παιδιά, πώς να το κάνουμε....

Πάντως άν το δούμε αλλιώς, ποιό ελεύθερος απο σκέτο σωλήνα αποκλείεται να είναι...

Ρε Χρόνη για πές στον Παναγιώτη να μπεί λίγο να μας γράψει κανα δυό πράγματα γι αυτό...

ουτε συμπιεση χανεις ουτε τιποτα.απλα το "ξεμπουκωνεις" λιγο.

ειναι καπου στην κρητη τωρα και πλατσουριζει ο f1pilot....

Edited by NforN_xronis
Posted

Ναι Quasar και γώ με το "συμπίεση" κατάλαβα backpressure...

Πάντως παιδιά το backpressure στα ατμοσφαιρικά είναι μεγάλος μύθος..

Εντάξει δέν είπαμε να βάλουμε απο 50ρα 70ρα,αυτό θα ήταν υπερβολικό.Αλλά μιά 55ρα θα έδινε αρκετό χώρο στον κινητήρα.

Όσον αφορά στον προκαταλύτη τώρα...προσωπικά δέν βρίσκω κανένα λόγω να μήν λειτουργήσει, άν γίνει σωστά.

Super Sayan ναί σκέφτομαι να κρατήσω τελικά το ίδιο χταπόδι, απλά και μόνο γιατί σε επικοινωνία με την Supersprint μου είπαν έτσι όμορφα, ότι "έ κάτι πρέπει να δίνει, αλλά δέν έχουμε ιδέα πόσο...".Οπότε καταλαβαίνεις.Επείσης, βασικό στοιχείο του χταποδιου της Sup. είναι ο σωλήνας που έχει για κατάργηση στην ουσία του προκαταλύτη..Και σκέφτομαι τώρα εγώ....¶ν το χταπόδι τους ,με 600 Ευρω δίνει 5 άλογα και τα 2 είναι απο τον προκαταλύτη...γιατί να μην δώσω 100 Ευρώ, για ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ και να αφήσω τα 3 αλογάκια να μείνουν στο στάβλο;;;(μαζί με τα λεφτάκια μου...).

¶σε που με 500 Ευρώ διαφορά, αλλάζω μεσαίο ΚΑΙ καταλύτη ΜΑΖΙ!!!

Για υπολόγισε τώρα την διαφορά στην ιπποδύναμη...

P.S.Κάπου πήρε το μάτι μου ένα αρθρο για το backpressure και τα Ν/Α αμαξια...Αν το ξαναβρώ θα το ποστάρω...

Posted (edited)

Επειδή όπως έχω πει επανηλημένως είμαι των αποδείξεων, πάρτε ένα μικρό κομματι για το backpressure...¶ν βρώ κι άλλα θα τα ποστάρω..

"Destroying a myth.

Some say that "an engine needs backpressure to work correctly." Is this true?

No. It would be more correct to say, "a perfectly stock engine that cannot adjust its fuel delivery needs backpressure to work correctly." This idea is a myth. As with all myths, however, there is a hint of fact with this one. Particularly, some people equate backpressure with torque, and others fear that too little backpressure will lead to valve burning.

The first reason why people say "backpressure is good" is because they believe that increased backpressure by itself will increase torque, particularly with a stock exhaust manifold. Granted, some stock manifolds act somewhat like performance headers at low RPM, but these manifolds will exhibit poor performance at higher RPM. This, however does not automatically lead to the conclusion that backpressure produces more torque. The increase in torque is not due to backpressure, but to the effects of changes in fuel/air mixture, which will be described in more detail below.

The other reason why people say "backpressure is good" is because they hear that cars (or motorcycles) that have had performance exhaust work done to them would then go on to burn exhaust valves. Now, it is true that such valve burning has occurred as a result of the exhaust mods, but it isn't due merely to a lack of backpressure.

The internal combustion engine is a complex, dynamic collection of different systems working together to convert the stored power in gasoline into mechanical energy to push a car down the road. Anytime one of these systems are modified, that mod will also indirectly affect the other systems, as well.

Now, valve burning occurs as a result of a very lean-burning engine. In order to achieve a theoretical optimal combustion, an engine needs 14.7 parts of oxygen by mass to 1 part of gasoline (again, by mass). This is referred to as a stochiometric (chemically correct) mixture, and is commonly referred to as a 14.7:1 mix. If an engine burns with less oxygen present (13:1, 12:1, etc...), it is said to run rich. Conversely, if the engine runs with more oxygen present (16:1, 17:1, etc...), it is said to run lean. Today's engines are designed to run at 14.7:1 for normally cruising, with rich mixtures on acceleration or warm-up, and lean mixtures while decelerating.

Getting back to the discussion, the reason that exhaust valves burn is because the engine is burning lean. Normal engines will tolerate lean burning for a little bit, but not for sustained periods of time. The reason why the engine is burning lean to begin with is that the reduction in backpressure is causing more air to be drawn into the combustion chamber than before. Earlier cars (and motorcycles) with carburetion often could not adjust because of the way that backpressure caused air to flow backwards through the carburetor after the air already got loaded down with fuel, and caused the air to receive a second load of fuel. While a bad design, it was nonetheless used in a lot of vehicles. Once these vehicles received performance mods that reduced backpressure, they no longer had that double-loading effect, and then tended to burn valves because of the resulting over-lean condition. This, incidentally, also provides a basis for the "torque increase" seen if backpressure is maintained. As the fuel/air mixture becomes leaner, the resultant combustion will produce progressively less and less of the force needed to produce torque.

Modern BMWs don't have to worry about the effects described above, because the DME (car's computer) that controls the engine will detect that the engine is burning leaner than before, and will adjust fuel injection to compensate. So, in effect, reducing backpressure really does two good things: The engine can use work otherwise spent pushing exhaust gas out the tailpipe to propel the car forward, and the engine breathes better. Of course, the DME's ability to adjust fuel injection is limited by the physical parameters of the injection system (such as injector maximum flow rate and fuel system pressure), but with exhaust backpressure reduction, these limits won't be reached.

- Adapted from Thomas V."

EDIT:Δείτε και ΑΥΤΟ

Edited by PoloRS
Posted

Λέτε λέτε για τον αγαπητό Παναγιώτη, αλλά δεν αναφέρετε πουθενά, ότι μας πρόδωσε και άφησε το 1.6 Gti για ένα σαπιοσαράβαλο 106 βραλλύ, το οποίο και μετέτρεψε σε άλλο αυτοκίνητο με αυτά που του έβαλε...μπας και περάσει κανένα VW...exxexexexexexexe

Posted
Λέτε λέτε για τον αγαπητό Παναγιώτη, αλλά δεν αναφέρετε πουθενά, ότι μας πρόδωσε και άφησε το 1.6 Gti για ένα σαπιοσαράβαλο 106 βραλλύ, το οποίο και μετέτρεψε σε άλλο αυτοκίνητο με αυτά που του έβαλε...μπας και περάσει κανένα VW...exxexexexexexexe

respect για τον παναγιωτη....

6 τα 100 εχει.. ποσο ποιο κατω?ΚΑΙ ατμοσφαιρικα...

το gti του ηταν ΤΡΕΝΟ .....

Posted
Λέτε λέτε για τον αγαπητό Παναγιώτη, αλλά δεν αναφέρετε πουθενά, ότι μας πρόδωσε και άφησε το 1.6 Gti για ένα σαπιοσαράβαλο 106 βραλλύ, το οποίο και μετέτρεψε σε άλλο αυτοκίνητο με αυτά που του έβαλε...μπας και περάσει κανένα VW...exxexexexexexexe

Κοίτα να δείς...Όσοι τον ξλερουν το γνωρίζουν.

¶λλωστε είναι θέμα επιλογής.Νομίζω πώς είναι ότι το ευκολότερο κανείς να πάρει ένα Rallye με ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρήματα, και με τα υπόλοιπα να το κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΟ και χωρίς κάν να ιδρώσει (αφού υπάρχουν μπούσουλες γι'αυτό)

Ο ίδιος όταν είχαμε συζητήσει έχει αποκλείσει την λύση που ακολούθησα εγώ, και είχε κολήσει στο τετραπετάλουδο (το οποίο στο Gti είναι ανέφικτο).

Αλλά μήν μένεις εκεί.Έχουμε θεοποιήσει τα Γαλλάκια, και απλώς τα δικά μας χρειάζονται σημαντηκότερα χρήματα για το ίδιο αποτέλεσμα.¶λλα όταν έχεις ήδη δώσει αρκετά για την "βάση" τότε το σκέφτεσαι.

Γιατί μήν μου πείς ότι άν κάποιος με Gti (όπως έχει ήδη γίνει) τα έσκαγε για τουρμπίνα και μια αγωνιστική ανάρτηση δέν θα πήγαινε εξίσου καλά (και γιατί όχι καλυτερα);;

Ο Χρόνης που έχει μπεί σε "ψαγμένο" Gti, έχει μια άποψη.Το αμάξι δέν υστερεί σε σασί.....

Τα πάντα είναι θέμα επιλογής.....

Posted

το polo gti υστερει ΜΟΝΟ στα διαθεσημα χρηματα που εχει ο ιδιοκτητης του..

ΑΝ τα εχει και δε τα λυπαται...μπορει να φτασει πολυυυυ ψηλα...ποιο ψηλα και απο τα gallakia.

Posted

PoloRS... Να αγιάσει το χεράκι σου για το ποστάρισμα με το backpressure... ¶μα δεν βαριέμαι κάποια στιγμή μπορεί να το μεταφράσω και να στο στείλω να το μεταφέρες στις τεχνικές αναλύσεις (εκτός άν δε βαριέσαι να το μεταφράσεις εσύ...)

Posted

Σ'ευχαριστώ Quasar

Δέν νομίζω ότι έχω το κουράγιο να το μεταφράσω...

Πάντως τα καλύτερα τα λένε τα παιδιά στο link του forum που έδωσα στο τέλος..

Απλά είπα να μήν "πήξω" το δικό μας forum για να τα γράψω.....

Posted

Καλημέρα σας και πάλι! Απλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω την ενέργεια του φίλτατου Παναγιώτη, εκεί στη Θεσ/κη, οποίος άφησε το καταπληκτικό του Πόλο , πανέμορφο, ασφαλές, μουράτο και πήγε να φτιάξει τούμπανο ένα αμάξι, που στην τελική, όπως το έκανε, μόνο ραλύ δεν είναι, για να στρίβει με 200! Με τρελαίνει η ιδέα, γιατί το παλληκάρι το γνωρίζω και φαινόταν λογικό, μοντέρνο και ρομαντικό...χεχε

Από εκεί και πέρα θέλω να σχολιάσω την άποψη του φίλτατου PoloRS,λέγοντας, ότι κανείς δεν έχει θεοποιήσει κανένα γαλλικό αυτοκίνητο , μιά και δεν υπάρχει πλέον κανένα που να διαθέτει αξιώσεις για κάτι περισσότερο από άνεση στο δρόμο! Πολύ περισσότερο τα 106 R, τα οποία σε εργοστασιακή βάση κρίνονταν από πολλούς επίδοξους ανεπαρκή σε φρένα, ασφάλεια, ποιότητα, αξιοπιστία αλλά και επιδόσεις...από τη στιγμή που οι όποιες επιδόσεις επ'ουδενί δεν έρχονταν από κάποιο καλόκινητήρα αλλά από την αναλογία ευτελούς βάρους και ίππων!Έχω δεί ραλλύ 120άρι με 2 εύσωμα άτομα μέσα να μην μπορεί να περάσει ΣπορτΚα με οδηγό 2μετρο μέσα!

Πάντωςαναφορικά με εμένα, συνεχίζει για 3η χρονιά η πρόκληση και πάμε τον ερχόμενο Οκτώβρη για 4η, ότι προκαλώ οποιονδήποτε ερασιτέχνη οδηγό με εργοστασιακό ραλλύ 120άρι να αντιμετωπίσει με εμένα στο τιμόνι 14άρι 16βάλβιδο VW πρώτου σταδίου σε χαρτογραφημένο επαρχιακό δρόμο! Το έπαθλο? Οι άδειες κυκλοφορίας!

Αλλά πούούούού...τόσα χρόνια όλοι τις κότες κάνουν!

¶ρε Παναγιώτη...νάσαι καλά, όπου και νάσαι! Αλλά το πειραματικό σου αυτοκίνητο δεν θα γίνει ποτέ Polo 1.6 Gti!

Posted

Καλά ξέρω για το back pressure, σας μετέφερα όμως τα ακριβή λόγια του εξατμισά. Δεν είπα ότι συμφωνώ με αυτά. Το ζήτημα είναι, εμπιστεύεσαι έναν εξατμισά που σου λέει τέτοιες μπούρδες για μια δουλειά η οποία θέλει ιδιαίτερη προσοχή??

Guest @ngel
Posted
Καλά ξέρω για το back pressure, σας μετέφερα όμως τα ακριβή λόγια του εξατμισά. Δεν είπα ότι συμφωνώ με αυτά. Το ζήτημα είναι, εμπιστεύεσαι έναν εξατμισά που σου λέει τέτοιες μπούρδες για μια δουλειά η οποία θέλει ιδιαίτερη προσοχή??

Αντώνη, αν τον βγάλεις, θα το κάνεις στο Ηράκλειο...;;;

Επειδή θα είμαι εκεί τέλος του μήνα και το σκέφτομαι σοβαρά...

Posted

Και'γω το σκεφτόμουν σοβαρά, μέχρι που πήγα στον μηχανικό και άνοιξε το στόμα του και πετούσε τις βλακείες την μία μετά την άλλη. Όπως έγραψα και πρηγουμένως, μου είπε -τα ακριβή του λόγια- "αν βγάλεις τον προκαταλύτη, χάνεις συμπίεση". Θα ρωτήσω έναν μηχανικό που ξέρει τον original εξατμισά και όχι τον junior που μου είπε τις βλακείες και θα το κανονίσω αν είναι. Απλά έχω παντα τον φόβο μην πάει κάτι στραβά και έχω μονίμως το epc αναμένο σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.