Jump to content
GolfRS

Αφαίρεση Προκαταλύτη.

Recommended Posts

40 ευρω .Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο .Ειναι απλη δουλεια και μπορω να πω οτι εχω καραγουσταρει επειδη φοραω και μια groupn φ42 και το αμαξι τρελενεται .Ειδικα οταν ζεσταινεται στις αλλαγες ειναι λες και πυροβολει.Αλλη φαση....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθές άλλαξα μεσαίο. Προς το παρόν άφησα τον προκαταλύτη στη θέση του μια και μου είπε ότι δεν τον πειράζει...

Όσον αφορά την αλλαγή του μεσαίου, μόνο θετικά μπορώ να πώ. Ο ήχος έχει γίνει πιο ογκώδης και μπάσος, ενώ ακούγεται ένα φοβερό μεταλικό μουγκριτό.

Πέρα από το ηχητικό, έχω δεί διαφορά κυρίως στην ροπή στις χαμηλές στροφές και φυσικά στις ρεπρίζ. Γεμίζει πιο εύκολα. Τώρα μην φανταστείτε υπέρμετρη αλλαγή, αλλά πιστεύω ότι η αλλαγή μεσαίου έρχεται να δέσει με την αλλαγή τελικού. Κατά την άποψή μου αυτές οι 2 αλλαγές πρέπει να γίνονται μαζί.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω για το μεσαιο bear παντως για τον προκαταλυτη πιστευω οτι πρεπει να τον βγαλεις.θα δεις μεγαλη διαφορα κυριως στον ηχο αφου σου αρεσει να ακουγεται αλλα και σε ρεπριζ.Μιας και εισαι και Ηρακλειο να κανονισουμε να βρεθουμε καμια φορα

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα στο αυτοκίνητο. Γία ρωτήστε τον ChrisMK2 τί κάνει στο Golf 2 η αφαίρεση του μεσαίου...

Πιό απαίσιο και απο το τελικό, το στραγγαλίζει το αυτοκίνητο...

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν διστακτικός στο να αφαιρέσω το μεσαίο, γιατί έχω ακούσει πολλούς να λένε ότι κρεμάει το αμάξι και ότι συν τοις άλλοις κάνει υπερβολικό θόρυβο. Οπότε έβαλα ελεύθερο μεσαίο και πήρα ήχο και επιδόσεις (λέμε τώρα...).

Polo Black --> Δεν λέω ότι δεν θέλω να βγάλω τον προκαταλύτη, απλά θέλω να γίνει σωστή η δουλειά ώστε να μην καεί κανένας λ ή να μην ανάβει το ταμπλό σαν φωτορυθμικά. Αν είσαι από Ηράκλειο πες κανά καλό μαστόρι για την αφαίρεσή του. (Θα κανονήσουμε και συνάντηση μόλις χαλαρώσω από εξεταστική)

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι απο Ηρακλειο.παντως ξερω καλο μαστορα στα χανια εκει που τον αφαιρεσα και εγω.40 ευρω μου πηρε και εκανε καλη δουλεια.ο λ δεν γινεται να καει.το μονο που θα μπορουσε να συμβει ειναι να ειχες λαμπακι στο ταμπλω.εμενα δεν μου αναψε τιποτα.αν ερθεις χανια πες μου να σου πω ποιος ειναι

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνει τόσο πάω αύριο να τον βγάλω, αλλά όχι στα Χανιά... βαριέμαι. Θα ψάξω να βρω κάποιον στο Ηράκλειο. Τέσπα, για πες πόση ώρα κράτησε η όλη διαδικασία. Επίσης θέλω να μάθω αν σου είναι εύκολο τι ακριβώς κάνει: δηλ. τοποθετεί σωλήνα με τρύπες για τους λ ή τίποτα άλλο; Από άποψη θορύβου - απόδοσης, έχεις δει καμιά διαφορά;

Link to comment
Share on other sites

Η εργασια πηρε γυρω στην μιση ωρα με 40 λεπτα γιατι χρειαζεται να κατεβει το χταποδι.Μετα απλως σου τοποθετει εναν ελευθερο σωληνα στην θεση του προκαταλυτη.Τον αισθητηρα πριν τον προκαταλυτη στον συνδεει κανονικα στην θεση που ηταν.Ο ηχος εχει γινει ελαχιστα πιο εντονος δεν εχω καταλαβει διαφορα,οταν ομως ειμαι σε υψηλες στροφες και παιξω με το γκαζι το αμαξι πυροβολει, βεβαια αυτο εξαρταται και απο το τελικο που φορας.Και απο επιδοσεις εχω δει διαφορα(οχι μεγαλη) κυριως στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3500) που το αισθανομαι να αρπαζει καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε τελικα?Εκανε κανενας κινηση?

Θα το πάω για service εντός των ημερών και θα το ψάξω λίγο παραπάνω.

super savvato --> για δώσε λεπτομέριες για το χταπόδι...

Link to comment
Share on other sites

Guest super savvato!!!
super savvato --> για δώσε λεπτομέριες για το χταπόδι...

to χταποδακι θα μπει στο καραμπελα που απο οσους εχουν παει με group vag λογω αισθητηρα λ που αναβει σα τρελο ετσι κ βγαλεις προκαταλυτη ειναι μονο αυτος κ ο παπαδοπουλος που κανουν γαμω τα χταποδακια κ δεν εχεις κανενα προβλημα

300 ευρω μου ειπε κ το θελει κανα 3-4 ωρο το αμαξι

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για προκαταλυτη δεν νομιζω οτι πρεπει να βγει γιατι μετα το αμαξι ξεφυσαει και το αμαξι δεν εχει την καταλληλη συμπιεση για να δουλεψει και καπου ρεταρι!!!!Οσο για το χταποδι εχω βαλει και εγω αν και ο αισθητηρας λ μου εχει καει και αναβει το λαμπακι το check και θα παω για αλλαγη!!!Προσοχη οσοι αλλαζουν χταποδια να προσεχουν το αισθητιρα λ μην καει απο την μεγαλη θερμοκρασια!!!!!

H καταλληλη αλλαγη για εξατμιση ειναι :χταποδι,μεσαιο και τελικο+μαλιστα ολα χειροποιητα και ελευθερα η supersprint ακουστε λιγο και το Polo Tuner Montoya.!!

Montoya.

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο συμπερασμα.Αφου το αμαξι μετα την αφαιρεση προκαταλυτη δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα.Υπαρχει και σχετικο θεμα στο ibiza club.Και οσο για τον λ δεν γινεται να καει.

Link to comment
Share on other sites

Είπα δεν ξέρω γιατί μπορεί να καεί, αλλά θυμάμαι ένα post ενός παιδιού με punto HGT που του είχε κάψει όλους τους λ. Μπορεί να οφειλόταν σε αστοχία του μηχανικού, μπορεί σε άλλη αιτία που ούτως ή άλλως θα τους έκαιγε. Η αλήθεια είναι αν δεν εμπιστεύεσαι τον μάστορα που θα σου κάνει την δουλειά καλύτερα μην το κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest super savvato!!!

λοιπον βγηκε ο προκαταλυτης σημερα κ βαλαμε αλλο χταποδακι 4-2-1

300 ευρω κοστος

το αμαξι παει πολυ καλα οσο το εχω δοκιμασει(πολυ λιγο)κ θα σας πω εντυπωσεις πληρεις αυριο

πρεπει να κανω καμια 60 χιλ να στρωσουν οι τιμες που περνει ο λ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.