Συριωτης Νικος Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) σημερα ξεκινοντας μια μεγαλη βολτα μεχρι τα κτελ κ πισω σπιτι εγιναν τα εξης.. συγγρου audi tts cabrio με εξατμιση κ δε ξερω τι αλλο κολλησα απο πισω του κ απλα εκανε δεξια δεν ασχοληθηκε παρα μονο οταν αλλαξαμε δρομο κ πηγε προς γλυφαδα οπου ανοιγε μονος του...εθνικη και cayman απλο με μεσηλικα κ ξανθο μωρο διπλα το ιδιο σκηνικο...τα νευρα μου!στο γυρισμο αφου ειχα πλεον τη γυναικα μεσα τα μπαγαζια της κ τα καφασια απο τα πεθερικα ελιες τσιχλες τυρια κρεατα κλπ πετυχαινω ενα ibiza cupra μαυρο κατραμι..λεω δε γαμιεται...παμε...ρολλ χωρις κορνες την μια εφυγα εγω μπροστα με τη διαφορα να μενει στα 2 αμαξια κ τη 2η αμεσως μετα απο στροφη κ μεχρι να κατεβασω σε 2α, μεχρι τα 170 ηταν διπλα μου αλλα φαινοταν οτι πιο ψηλα θα εφευγε κοψαμε λογω κινησης αλλα αυτα τα διαολια πανε πολυ καλα... επισης με μια android εφαρμογη μετρησα επιταχυνση 1,2 g απο σταση κ επιβραδυνση 1,3...σκεπτομενος οτι το s3 των 0 400 που ειναι 1200 αλογα αγγιζει τα 4 g εγω με το 1/4 ειμαι μια χαρα!!!χεχεχεχεχε! αυτα Χριστος Ανεστη (η ετσι λενε τελοσπαντων)! Edited April 21, 2014 by Συριωτης Νικος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Πόσα άλογα είναι το γκολφακι Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Πόσα άλογα είναι το γκολφακι Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tap το γραφω στην υπογραφη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Συγνώμη είμαι απο κινητό και δε φαίνεται Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) σημερα επιστροφη απο πατρικο...εβλεπα ενα σκοντα οκταβια να πηγαινει γρηγορα ποιο μπροστα με οδηγηση χωρις αυριο...ειπα ας παω να δω με ποσα μπαινει...το τυπακι οδηγηση του στυλ αιμα...κολλησα και αρχισα να τον εχω για λαγο...πηγαινε 200+ και εξυπηρετουσε τον σκοπο του.ανοιγε και φωτιζε τον δρομο μια χαρα...οταν αποφασισα να πατησω σε ευθειες χαλαρες ξεκινησα απο διπλα του και εκανα κολωνες..... στο πρωτο φαναρι πλεον ερχεται διπλα εκτος εθνικης.κατεβαζει παραθυρο και με ρωταει φιλαρακι που το φτιαχνεις.λεω αθηνα,ποιος....τι ειναι κο4 κτλ...εγω ρωτησα ντοπιος? ναι μου λεει για αυτο και ξερω τους δρομους.ρωταω τι ειναι .1.6 μου λεει..μια χαρα απαντω.το αιμα του ηπιες για εισαι 170-200+σε ολες τις στροφες....γελασαμε και φυγαμε...τιποτα αλλο αξιοσημειωτο με ρωταει η συζηγος ποσους βαθμους εχει εξω και δεν την προλαβαινω και βλεπει 16.4 και μου λεει κρυο κανει ακομη..απαντω αυτη ειναι καταναλωση η θερμοκρασια ειναι 19 βαθμοι...εκει σταματησε η επικοινωνιας μας...εβριζε οποιον ειχε βαλει βιδα πανω στο γκολφακι μετα ..XAXAXAXAXAX ps δεν εχει κολλησει ακομη Vwιαση,ειναι υγιειης και δεν καταλαβαινει τους αρρωστους... Edited April 22, 2014 by quicksilver 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Συγνώμη είμαι απο κινητό και δε φαίνεται Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 225 ροδα στη χαμηλη! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 (edited) λοιπον τρεχω με τον φιλο μου gti edition ko4 430 max ps με 63% greddy 2.1 max high pressure stock motor αρχικα....αυτος αν ηταν στο 63... προγραμματα σασμαν και μοτερ ιδιο προγραμμτιστη.οι διαφορες ειναι λογω υβριδιου ο φιλος μου ειχε ανεβασει τρελη πιεση στο % του Greddy και απο 63 δουλεψε 68 και επεσε σε safe mode sτην αρχη.μετα το ριξε στο 66% την δευτερη φορα που παλι ηταν παραπανω απτο κανονικο που δουλευε και εγω κλασικα 64% 2,4μαχ . σπορ και οι δυο αυτοματες αλλαγες για να δουμε τι κανουν μοναχα τους τα μοτορια.... https://www.youtube.com/watch?v=Xp2QzKoagkU δευτερη φορα http://youtu.be/4csYYRJtiE0 λεμε 4 ενα αυτοκινητο 5 ενα αυτοκινητο ακομη και 6 κολωνα αν πηγαιναμε...δικαβαλοι και οι δυο Edited April 22, 2014 by quicksilver 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 ορθος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Εγω χθες πατησα με ενα Α3 122ρι ΦΠΕ. 2πλοι κ οι 2. Φωτοτυπια.. αν κ σηκωνει 0.8+- ενω εγω 1.0 +-Να αρχισω να αλλαζω σκαστρες ?? Η μαμα ειναι πανω ακομα.. https://www.facebook.com/photo.php?v=10203684475134690&set=vb.1301656079&type=2&theater Δεν ξερω αν μπορειτε να τ δειτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Τί πρόγραμμα φοράει το Α3 Μητσάρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 λοιπον τρεχω με τον φιλο μου gti edition ko4 430 max ps με 63% greddy 2.1 max high pressure stock motor αρχικα....αυτος αν ηταν στο 63... προγραμματα σασμαν και μοτερ ιδιο προγραμμτιστη.οι διαφορες ειναι λογω υβριδιου ο φιλος μου ειχε ανεβασει τρελη πιεση στο % του Greddy και απο 63 δουλεψε 68 και επεσε σε safe mode sτην αρχη.μετα το ριξε στο 66% την δευτερη φορα που παλι ηταν παραπανω απτο κανονικο που δουλευε και εγω κλασικα 64% 2,4μαχ . σπορ και οι δυο αυτοματες αλλαγες για να δουμε τι κανουν μοναχα τους τα μοτορια.... δευτερη φορα λεμε 4 ενα αυτοκινητο 5 ενα αυτοκινητο ακομη και 6 κολωνα αν πηγαιναμε...δικαβαλοι και οι δυρ Λευτερη παρατηρω οτι αναμεσα στις αλλαγες το λαμπακι της μεθανολης δεν σβηνει....πως το εχετε ρυθμισει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 (edited) Λευτερη παρατηρω οτι αναμεσα στις αλλαγες το λαμπακι της μεθανολης δεν σβηνει....πως το εχετε ρυθμισει?? . τα κλασικα να ανοιγοιν μονιμα στην ηψηλη πιεση και απο 3000 στροφες συνεχεια νομιζω.. Edited April 23, 2014 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Κλάμα σήμερα....πολύ κλάμα.....Πάρα πολύ κλάμα..... Πάτησαμε με τον νεκτάριο,20vt 150hp τελικό-φίλτρο-σκάστρα s3. 2ες 70,μέχρι τα 170 όπου άφησα γκάζι ήμουν πίσω περίπου 10-12 αυτοκίνητα. 1ες 30 3-4 κολώνες.... 3ες 110 2-3 κολώνες.... Στο διάστημα 4.000-4.800,έβλεπα τον δείκτη του καντράν των στροφών,αντί να ανεβαίνει,να σκαμπαναβάζει προς τα πίσω και μολις πέρναγε της 4.800 συνεχισε να δινει κανονικα. Ανέβηκα γέφυρα,μου άναβόσβησε το Epc και το έσβησα. Ο νεκτάριος πάει και πατάει με τον σωτήρη με το Golf Tsi 140hp Stock..... Διάφορα αποτέλεσμα,με μερικά να περνάει ελάχιστο μπροστά το Tsi,σε άλλα λιγο ο νεκτάριος,και άλλα μαζί. Το περίεργο είναι. Εγώ πρίν 1 μήνα πάτησα με το Golf του σωτήρη και ημουν 2.5 αμάξια απο 2ες και 2 αμάξια πισω απο 3ες πισω ΜΟΝΟ με έξω πλάτες,και όχι σωβρακο που ήμουν σήμερα. Πάω και πατάω σήμερα με τον σωτήρη,και τρώω απο 2ες και 3ές 2 κολώνακια ωραια. Αφού πάτησα με τον σωτήρη,οι μόνες αλλαγές είναι να βγάλω το μεσαίο,και να αλλάξω φίλτρο βενζίνης και λάδια. Υ.Γ Ξυλωμένος τέρμα,με 10 λίτρα βενζίνη. Υ.Γ Βίντεο δεν χρειάζεται να ανεβάσω,είναι λες και τραβάω τον νεκτάριο ντοκιμαντέρ στην ζούγκλα απο ελικοπτερο. Με τις υγείες μας 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarios20vt Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Οπως τα λεει ο Χρηστος εγιναν...οσο για το γκολφ πιστευω αν ειχα ξαπωστασει λιγο και δεν εκανα το ενα πατημα μετα το αλλο θα καθομουν λιγο καλυτερα...εν πασει περιπτωσει περασαμε καλα,το ευχαριστηθηκαμε και πανω απ ολα γιναν πατηματα χωρις εχθρες και λοιπες μ@λ@κιες...Χρηστο αν το χεις ετοιμο το αμαξι μεχρι δευτερα που θα φυγουμε και δεις οτι παει, ξαναπαταμε αλλα προς τα μερη μου.. :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarios20vt Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 (edited) Εγω εχω το πασατ που πατησε ο Χρηστος..εχει παραγινει αυτο με τους ποντικαραδες,επειδη καποιοι δηλωνουν λιγοτερα δεν σημαινει οτι το κανουν ολοι ρε παιδια..Του εχω πει οταν το φτιαξει να ξαναπατησουμε...οπως θα ηθελα και με το γκολφ του Σωτηρη να ξαναπατησω γιατι πιστευω οτι μπορουσα να κατσω καλυτερα... Οποιος αλλος ενδιαφερεται με tsi μαματο παταμε.. Edited April 26, 2014 by nektarios21 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) Μολις εφαγα ηττα με την μικρη πιεση απο σ2000 μαυρο με δυο εξατμισεις απο 60 2 μεχρι 150 εως τριτη...γυρω στα 2 κενα μπροστα το σ2000.....λεω φιλε περιμενε αφου μου λεει 450 κ ανοιγω ηψηλη και τα παντα ολα....3 κενα υπερ μου μετα μεχρι τα 150.μου ειπε οτι ειχε κομπρεσσορα πανω του.ηταν πολυ γρηγορο στις μεσαιες..θεωρο οτι επειδη σπινιαρα την πρωτη φορα λογ ω βρεγμενου μου φυγε.μετα που πιασαμε στεγνο...κερασαμε λιπτον Ανυποψιαστος την πρωτη φορα Edited April 27, 2014 by quicksilver 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Και αυτό με την πίσω κίνηση σπινιάρει αλλά όπως και να το κάνεις είναι πίσω κίνηση... Σου λείπει η τετρακίνηση...βάλτο στα άμεσα σχέδια να ξεμπερδέψεις με τα χαζοσπινιαρίσματα να κερνάς και από στάση ότι κινείται! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) Δεν πειράζει Λευτέρη! Θεωρώ πως η πρώτη φορά δεν είναι έγκυρη γιατί δεν είχατε ισάξιες ιπποδυναμεις..που να το ξέρω θα μου πεις να βάλω την μεγάλη εξαρχής και θα χεις και δίκαιο. Η δεύτερη θεωρείται πιο έγκυρο πάτημα κατ'εμέ.. Πολύ καλά εκατσες πάντως! Edited April 27, 2014 by Speedy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) Η αλήθεια είναι ότι τα κομπρεσσοράτα S2000 αποδίδουν πολύ γραμμικά λόγω του ότι τραβάνε από χαμηλά. Είναι αρκετά δύσκολος αντίπαλος Edited April 27, 2014 by wolfsburg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Αττικη επεστρεφα απο αεροδρομιο κ μου κολλησε...ειχα κ την γυναικα μεσα ...τσακωμο κ γκρινια που ακουσα....αλλα σιγα μην τον αφηνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Πέτυχα ένα κουπεράκι σήμερα στο δρόμο που έκανε τρελό θόρυβο και πολλά σκασίματα και μας πιάνει φανάρι... Από ρολλαριστές πρώτες μέχρι κάπου 170 που κόψαμε λόγω του ότι είχε μπλόκο λίγο πιο κάτω ήμουν μισό καπώ μπροστά αλλά στο πάτα άργησα γιατί δεν ήμασταν δίπλα δίπλα και είχε φύγει κανα αμάξι και μάζεψα. Μετά στο επόμενο φανάρι δήλωσε 180... Αυτός μονοκάβαλος εγώ δικάβαλος και φουλαρισμένος οπότε είχαμε μεγάλη διαφορά στα κιλά οπότε ντάξει καλά κάτσαμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 180 αλογα δηλωσε?χαχαχαχα μλκς εισαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ντάξει όταν δηλώνει 180 είναι καμια 200αριά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ντάξει όταν δηλώνει 180 είναι καμια 200αριά Πάνε καλά αυτά. Ποιό ηταν από τα πρώτα τα κομπρεσοράτα η με turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 180 άλογα...200......ουτε καν...παραπανω ηταν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...