Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
sw6jin

Golf 4 - Προσθήκη Μπάρας θόλων

Recommended Posts

Δεν είμαι και ο σχετικότερος με το θέμα της μπάρας θόλων (είμαι σχετικός με άλλη μπάρα που κάνουν κάτι κορίτσια σε κάτι περίεργα μαγαζιά!! worthy.gif ) και σκέφτομαι (όχι και πολύ έντονα βέβαια) να βάλω μια μπάρα θόλων στο Golf IV.

Γνωρίζει μήπως κάποιος σχετικά με το ποιά είναι καλή τι παίζει γενικά με το θέμα και περίπου από τιμές και μαγαζιά είτε εντός Ελλάδας είτε για e-shop.

Ευχαριστώ πολύ. knife.gif

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ

ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ (ΒΛΕΠΕ MOMO-SPARCO-OMP) !!!

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!

ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η "ΜΑΜΑ" ΜΠΑΡΑ ΤΟY S3 !!!

TIMOYΛΕΣ ΑΠΟ 80 ΕΥΡΩ ΟΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΩΣ 150 ΕΥΡΩ ΟΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα σε τρακάρουν επανω στον ένα θώλο πάει και ο άλλος ! Πραγματικά ποτέ δεν κατάλαβα σε τι υποτίθετε οτι βοηθάει η μπάρα θόλου. έχω ακούσει διαφορες θεωρίες αλλά τις θεωρώ επιοικώς κουτες ... Είναι απλώς πέταμα χρημάτων ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπαίνοντας εσύ γρήγορα σε κλειστή στροφή το ράμφος της εσωτερικής πλευράς του αμαξωματός σου αρχίζει να στρεβλώνει από τις δυνάμεις που δέχεται χαλώντας την γεωμετρία της αναρτησής σου και αυτό επηρεάζει αρνητικά το πατημά σου στο δρόμο. Με την θολόμπαρα απλά μοιράζεις ένα μέρος των δυνάμεων αυτών και με τον άλλο θόλο δημιουργώντας ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο εκεί ακριβώς που το χρειάζεσαι περισσότερο, δλδ εκεί που στηρίζεται το σετ ελατήριο/αμορτισέρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κοινος η μουρη μενει κατω (αυτο για τα cars με πολλα ps) και μειωνεται το σπιναρισμα σε μεγαλο βαθμα (απο προσωπικη πειρα). Το μονο προβλημα ειναι οτι πρεπει να κανεις τρυπες στους θολους.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το μονο προβλημα ειναι οτι πρεπει να κανεις τρυπες στους θολους.

ε?

Edited by sw6jin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα οδηγησεις το αμαξι σου με μπαρα θολων, θα νομιζεις οτι αλλαξες αναρτησεις και λαστιχα μαζι!!!! κοινος θα παθεις πλακα, οπως επαθα εγω!!!

Go for it!!!! Χωρις σκεψη!!!! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο BLACKADDER MIΛΗΣΕ..........

..........."GO FOR IT"...............

ΟΠΟΤΕ BOYΡ ΣΤΟΝ ΠΑΤΣΑ !!!tongue.gif

ΑΡΕ ΑΝΔΡΕΑ ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ !!!???

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ !!! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλη η μπαρα ρε παιδες δε λεω και μπλα μπλα μπλα αλλα ακομα και αλουμινιου να ειναι και διαιρουμενη να ειναι αν σου την σκασει καμια 147 απο πλαγια οσο να πεις θα μεταφερθει δυναμη και στην αλλη πλευρα το φορτιο μονο και μονο επειδη υπαρχει επαφη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια δεν χρειαζονται τρυπες για να μπει η μπαρα θολων? γιατι εμενα δεν εχεο τρυπες. και αν ναι ποια ειναι τα μειων στην ολη υποθεση εφ'οσον ανοιχτουν τρυπες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου..

Αναρωτιέμαι γιατί δεν τη βάζουν μαμισια αν είναι να έχει τοσο θεαματικά αποτελέσματα. Είναι τόσο μεγάλο το κόστος? Γιατί χαλάνε ένα κάρο χρήματα για έρευνα στην ανάρτηση άν το πρόβλημα λύνεται με μια απλή θολόμπαρα?

Μήπως αν βάλεις πάει περίπατο η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Μήπως είναι επικίνδυνη σε περίπτωση μετωπικής?

Την συνιστά ο κατασκευστής?

Αν χτυπα ξύλο σε μετωπική το αυτοκίνητο δεν συμπεριφερθεί όπως είναι μελετημένο αλλα απρόβλεπτα και σε σκοτώσει αξίζει τον κόπο?

Τι γίνεται με τις ασφαλιστικές καλύπτουν?

Και το θέμα είναι off topic γιατί ανήκει στο αμάξωμα.

Edited by kchristus

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατί δεν τη βάζουν μαμισια ?? γιατι κοστιζει, επιπεδο ανεσης!! ?? :wacko:

Βλεπε S3 υπαρχει απο μαμα!!! γιατι αραγε??? :(

Εννοειτε οτι δεν λυνεται το στισημο του αυτοκινητου με μια θολομαρα, αλλα βοηθαει παρα πολυ σε αυτο!!!!

Τι σχεση εχει αν σε χτυπισουν μετοπικα????

Αν σε χτυπισουν πλαγια, ναι θα μεταφερθει το χτυπιμα και στην αλλη πλευρα.. το θεμα ειναι την βαζουμε για να μην φυγουμε απο δρομο και χτυπισουμε!!!! tongue.gif

Οι ασφαλιστικες τι σχεση εχουν??? μην τρελλαθουμε!!! knife.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arci_20VT4

Σε τί αμάξι δεν έχεισ κάνει τρύπες...? Πάντως δε ξέρω στο γκολφ αλλά στο λεον ο κατασκευαστής το έχει προβλέψει αφού εκεί που μπάινουν οι βίδες τις μπάρας Υπάρχουν έτοιμα τα σημάδια στα οποία και τρυπάς.... Λογικά και στο γκολφ... δεν είναι αισθητή η απώλεις άνεσης σε ένα αμάξωμα τύπου γκόλφ και ειδικά 1400-1600 αφού δεν υπάρχει η δύναμη για τις στρεβλώσεις αυτές..... ουσιαστικά κρατάει σταθερή τη γεωμετρία των μπροστινών τροχών στις στροφές αλλά πιο ουσιστικλη δουλειά κάνει η μπάρα ψαλιδιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σαν να σκληραίνεις κάπως την μπροστινή ανάρτηση. Σκέψου την θολόμπαρα σαν να σκληραίνεις το "5ο ελατήριο", δηλαδή το πλαίσιο του αυτοκινήτου... Όσο παλιότερος, τόσο θεαματικότερο το αποτέλεσμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε τί αμάξι δεν έχεισ κάνει τρύπες...? Πάντως δε ξέρω στο γκολφ αλλά στο λεον ο κατασκευαστής το έχει προβλέψει αφού εκεί που μπάινουν οι βίδες τις μπάρας Υπάρχουν έτοιμα τα σημάδια στα οποία και τρυπάς.... Λογικά και στο γκολφ... δεν είναι αισθητή η απώλεις άνεσης σε ένα αμάξωμα τύπου γκόλφ και ειδικά 1400-1600 αφού δεν υπάρχει η δύναμη για τις στρεβλώσεις αυτές..... ουσιαστικά κρατάει σταθερή τη γεωμετρία των μπροστινών τροχών στις στροφές αλλά πιο ουσιστικλη δουλειά κάνει η μπάρα ψαλιδιών.

Συγγνώμη αλλά είχα την εντύπωση ότι η μπάρα θόλων μαπίνει στην ουσία κάτω απο τις βίδες της ανάρτησης....Λέτε να έχω καταλάβει λάθος;;;; :(:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι ή βιβωνει πανω στις ανω βιδες του Θολου ή τρυπανε τους Θολους σε συγκεκριμενα σημεια για να στηριχθει!

Μπαινει και πισω αν θελετε αλλα μετα δεν θα εχει και τοσο την αισθηση του αυτοκινητο οσο του...τραπεζιου εν κινηση :lol:

Εγω με Α3 1.6 FSI τι να πω? Θελω εδω και ποσο καιρο να βαλω αλλα δεν υπαρχει τιποτα προς το παρων...του S3 δεν κανει αφου το facelift του δεν εχει αλλαξει ακομα και δεν κανει αυτη που εχει απο μαμα και απο aftermarket δεν βρισκω κατι...

Παντως του S3 η μαμα κανει και για GOLF IV.Αυτο ειναι επιβεβαιωμενο!

Edited by dpan_a3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως να μην καταλαβα καλα...ειπες κατω απο τις βιδες της αναρτησης! Anyway αφου καταλαβες δεν τρεχει τιποτα... :lol:

Λογικα η μαμα μπαρα θολων δεν νομιζω να χρειαζεται τρυπες αλλα να κουμπωνει κατευθειαν πανω στο θολο (βιδες)...αυτη την εντυπωση εχω.Αληθεια το GTI και το R32 εχουν απο μαμα μπαρα θολων?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ.HERCULES PARTS.Ο ΤΥΠΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΤΣΩΝΗ 29.ΧΕΙΠΟΠΟΙΗΤΗ-ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ-80 ΕURO.ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ-ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙΣ.ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΡΕΝΟ ΣΕ ΡΑΓΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΑΡΚΑ.ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.www.herculesparts.gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικώς έχω πιστεί να βάλω κι εγώ και εχω καταλήξει σε sparco με 85 ευρώ + 50-60 τοποθέτηση.

Πρέπει να τρηπήσεις θόλο αλλά έχει έτοιμα σημάδια που να τρυπήσεις απο μαμά !!!

Επίσης βάζω αυτή με το ρυθμιστή ο οποίος και σπάει εαν τρακάρεις για να μην σου σκίσει και τον δίπλα θόλο !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά

κρίνοντας από το Passat μου, η μπάρα θόλων ΔΕΝ χρειάζεται κανενα τρύπημα. Ξεβιδώνεται ο πύργος της ανάρτησης,μπαίνει η μπάρα,θεωρητικά οι τρύπες της μπάρας όπου περνούν οι βίδες κάθονται ακριβώς, και αμέσως μετά βιδόντονται οι βίδες και τέλος.Δεν έχω ξανακούσει ότι τρυπιέται ο θώλος για να μπεί η μπάρα.

ΕΠΙΣΗΣ κάτι που δεν έχει αναφέρει κανείς είναι ότι η μπάρα ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ/ΕΛΑΤΗΡΙΑ!!!

Αν βάλεις μπάρα με μαμά ανάρτηση, θα φύγεις με τα μούτρα στη στροφή...ΤΟ έχω δοκιμάσει και πιστέψτε με χ@στηκα πάνω μου στα λιμανάκια!!!

Η μπάρα για να δουλέψει πρέπει να μπεί sprint/sport ανάρτηση οποιασδήποτε μάρκας. Αυτο γίνεται γιατί η ανάρτηση έιναι αυτή που κρατάει το κάρο στο δρόμο.ΑΝ η ανάρτηση δεν πατάει καλά τότε η μπάρα φέρνει χειρότερα αποτελέσματα...Δεν μιλάω για καινούρια ή παλιά...μιλάω για μαμά και aftermarket!Η μαμά, με τις μεγάλες διαδρομές και τις τάσεις πλέυσης που δημιουργεί, αν δεθεί με μπάρα θόλων έχει ώς αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει πιο απόλυτο(εντονότερα υποστροφικό) και εν τέλει δεν θα κερδίζεις τίποτα...

Αυτά από εμένα

Διονύσης!

Edited by passat1.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...