Jump to content
George_Chania

Help Polo 16v 6Ν κάνει σαν ταξί

Recommended Posts

όπως το λέω και στον τίτλο το αμάξι στο ρελαντί κάνει ένα τακ τακ τακ τακ , ήμουν 3 μέρες στη αντιπροσωπεία λύσαμε ψευτοκάπακο και κάρτερ βγάλαμε εκκεντροφόρους και πήρα τα ωστηρια στο χέρι και τα πήγαμε σε έναν που ασχολείται με ρεκτιφιέ και τα συναφή και μου είπε πως μάλλον είναι καλά αφού τα καθάρισε και τσέκαρε ένα ένα με το χέρι επίσης μπιέλες και ότι φαίνεται από κάτω δεν φάνηκε με μια οπτική μάτια αφού ανοίξαμε το Κάρτερ να έχουν πρόβλημα , όλα ξεκίνησαν πριν 10 μέρες όταν πήγα Ηράκλειο πλακωμένος και γυριζα Χανιά την ίδια μέρα 2 ώρες το αμάξι στα κόκκινα αλλά θερμοκρασία δεν σήκωσε πανω απο το κανονικό μετά πήγα να το πλύνω απέξω για να καθαρίσουν τα κουνούπια και είχε αρχίσει ο θόρυβος λάδια είχα βάλει συνθετικά Valvoline 10w 40 DURABLEND full Synthetic πρώτη φορά είχα βάλει τελείως συνθετικά λάδια πάντα 10w40 ημισυνθετικά του έβαζα , τέλος πάντων τα βγάλαμε και βάλαμε ημισυνθετικά την άλλη μέρα γιατί μου είπαν ότι το αμάξι δεν παίρνει full Synthetic και ότι για αυτό κόλλησαν τα ωστήρια και με άλλο λάδι μπορει να ξεκολλήσουν αλλά που να ξεκολλήσουν ο θόρυβος ζει και βασιλεύει, ωστηρια στην αντιπροσωπεία δεν άλλαξα γιατί ζητούσαν 400+ και δεν τα έδωσα για να κάνουμε πείραμα απλά επίσης στην αντιπροσωπεία μια από τις πολλές γνώμες είναι ότι ίσως "ραβδίζει ένα πιστόνι" και για αυτό ακούγετε έντονα στο ρελαντί , επίσης διαπίστωση δικιά μου είναι ότι στης ψιλές στροφές κάνει σαν κάτι να κουδουνίζει στον κινητήρα μου αλλά τραβάει κανονικά και δεν βλέπω να έχει πρόβλημα στην συμπεριφορά. Για πείτε μου αν ξέρετε κάτι μπας και βγάλω άκρη ? Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τα εξής να ρίξω ένα amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και αν δεν ισιώσει να αλλάξω και ωστηρια μια και τα βρήκα έξω πολύ φτηνότερα από την αντιπροσωπεία , λύσιμο κινητήρα και επισκευή δεν θα σκεφτόμουν θα προτιμήσω να βρω έναν μεταχειρισμένο με εγγύηση και να τον βάλω πάνω για πείτε μου και εσείς την γνώμη σας για αυτά που σκέφτομαι, επίσης έχω το μπουκάλι με λίγο Valvoline πως μπορώ να βρω αν είναι οκ το λάδι ή τι στο καλό μου την έκανε γιατί δεν μπορώ να το χωνέψω ότι πήγε άκλαφτος ο κινητήρας μου με 134000 χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Οταν το λαδι ζεσταινεται πεφτει η πιεση του... Οταν το ειχες πλακωσει στο ταξιδι πρεπει να σου βαραγε ωστηρια και εσυ δεν πρεπει να το καταλαβες...

Δεν εχει το οτι ηταν φουλ συνθετικα, το ιξωδες μετραει (10-40). Απο την στιγμη που εβαλες το ιδιο ιξωδες δεν πειραζει....

Εχεις μετρησει την πιεση λαδιου ποτε? Στο ταξιδι σου αναψε το λαμπακι?

@koukouroukou

Τα 8v εχουν ερκετα προβληματα με τις τρομπες λαδιου... Κοιταξε το μην γινει ζημια...

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

Το λαμπάκι δεν άναψε και μια και ανοίξαμε το Κάρτερ τσεκάραμε και την αντλία λαδιού και από ότι μου είπε ο αρχιμηχανικός δεν έχει πρόβλημα μια και συνήθως κάνει ένα γρέζι αλλά η δικιά μου ήταν μια χαρά πίεση λαδιού δεν μου είπαν αν την μέτρησαν αλήθεια από που την μετράνε αυτήν? Τελικά το έβαλα το amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και ο θόρυβος είναι σχεδόν σταθερός κρύο ζεστό αλλά δεν εξαφανίστηκε ίσως να μειώθηκε λίγο , επίσης νομίζω ότι ο θόρυβος όταν βγάλαμε τα ωστήρια και τα ξαναβάλαμε μετακινήθηκε από αριστερά προς το κέντρο που σημαίνει ότι μάλλον είναι τα ωστήρια και μια και τα βρήκα πολύ φτηνότερα μάλλον θα τα αλλάξω αν δεν μειωθεί δραματικά με τα λάδια που του έριξα μέσα , το όλο θέμα είναι ότι ακούγετε σαν ξεχαρβαλωμένο και για αυτό θέλω να τα αλλάξω , επίσης κάτι οι στροφές κάτι το γκάζι και κάτι το air condition δεν άκουσα τίποτα από ωστήρια να χτυπάνε και μπορεί να την πάτησα έτσι απλά αλλά με τα λάδια δεν θα ξαναπαίξω θα συνεχίσω μόνο με amsoil μια και πρέπει να είναι κορυφή

Link to comment
Share on other sites

Το λαμπάκι δεν άναψε και μια και ανοίξαμε το Κάρτερ τσεκάραμε και την αντλία λαδιού και από ότι μου είπε ο αρχιμηχανικός δεν έχει πρόβλημα μια και συνήθως κάνει ένα γρέζι αλλά η δικιά μου ήταν μια χαρά πίεση λαδιού δεν μου είπαν αν την μέτρησαν αλήθεια από που την μετράνε αυτήν? Τελικά το έβαλα το amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και ο θόρυβος είναι σχεδόν σταθερός κρύο ζεστό αλλά δεν εξαφανίστηκε ίσως να μειώθηκε λίγο , επίσης νομίζω ότι ο θόρυβος όταν βγάλαμε τα ωστήρια και τα ξαναβάλαμε μετακινήθηκε από αριστερά προς το κέντρο που σημαίνει ότι μάλλον είναι τα ωστήρια και μια και τα βρήκα πολύ φτηνότερα μάλλον θα τα αλλάξω αν δεν μειωθεί δραματικά με τα λάδια που του έριξα μέσα , το όλο θέμα είναι ότι ακούγετε σαν ξεχαρβαλωμένο και για αυτό θέλω να τα αλλάξω , επίσης κάτι οι στροφές κάτι το γκάζι και κάτι το air condition δεν άκουσα τίποτα από ωστήρια να χτυπάνε και μπορεί να την πάτησα έτσι απλά αλλά με τα λάδια δεν θα ξαναπαίξω θα συνεχίσω μόνο με amsoil μια και πρέπει να είναι κορυφή

Ξεκινα απο τα λαδια... Βαλε καποιο καλο 10-40...

Ο πιο σωστος πρακτικος τροπος να τη μετρησεις ειναι να βαλεις 2 οργανακια θερμοκρασιας και πιεσης λαδιου... Δεν ειναι ακριβα, αγοραζοντας και ενα ανταπτορακι τα βαζεις εκει που ειναι το φιλτρο λαδιου και δεν εχεις ουτε τρυπες ουτε τιποτα...

Θα σου ελεγα να ξεκινουσες με αυτα... και αναλογως πρατεις... Σε περιπτωση που αλλαξεις ωστηρια και εχεις χαμηλη πιεση παλι θα τα τρυματισει και θα εχεις πεταξει ξανα 16 ωστηρια.... Αμα ομως δεις απο την αρχη οτι εχεις λιγη πιεση τοτε πρεπει να αλλαξεις την τρομπα...

Υ.Γ: Ο μηχανικος ελησε την τρομπα και την ειδε απο μεσα (τα γραναζακια)?

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

Αν είχε χαμηλή πίεση δε θα έπρεπε να ανάβει το λαμπάκι;

Κανονικα ναι... Απο την πολυκαιρια που ξερεις αν δεν τα εχει παιξει η βαλβιδα πιεσης λαδιου- την εχεις αλλαξει ποτε?

Στο δικο μου για παραδειγμα το λαμπακι αναψε οταν το λαδι εφτασε στους 120 C και οταν πια ειχα 0.5bar@ 3000σαλ και κανονικα πρεπει να εχεις (χοντρικα) 1bar@1000σαλ...

Οπως ειπε και ο Γιωργος δεν το καταλαβαινεις αμα κινησαι... Με το που μου χτηπησε το λαμπακι- εκανα σταση και τοτε τα ωστηρια χτυπουσαν απιστευτα...

Link to comment
Share on other sites

ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ αλλά δεν αντέχω..... Θα το πώ. Τελικα ειναι μεγαλη κατάρα, το αμάξι σου να κάνει σαν diesel..... αλλα να ΜΗΝ πηγένει σαν diesel.....

(για τον koukou)) :):lol:

Edited by tolias
Link to comment
Share on other sites

ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ αλλά δεν αντέχω..... Θα το πώ. Τελικα ειναι μεγαλη κατάρα, το αμάξι σου να κάνει σαν diesel..... αλλα να ΜΗΝ πηγένει σαν diesel.....

(για τον koukou)) :):lol:

Ο καιρός που φεύγω από Αθήνα δεν αργεί οπότε τότε θα σου πω βενζινοκίνητε! χαχαχαχαχα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα ναι... Απο την πολυκαιρια που ξερεις αν δεν τα εχει παιξει η βαλβιδα πιεσης λαδιου- την εχεις αλλαξει ποτε?

Στο δικο μου για παραδειγμα το λαμπακι αναψε οταν το λαδι εφτασε στους 120 C και οταν πια ειχα 0.5bar@ 3000σαλ και κανονικα πρεπει να εχεις (χοντρικα) 1bar@1000σαλ...

Οπως ειπε και ο Γιωργος δεν το καταλαβαινεις αμα κινησαι... Με το που μου χτηπησε το λαμπακι- εκανα σταση και τοτε τα ωστηρια χτυπουσαν απιστευτα...

Ε οκ.

Οπότε χρειάζομαι 8 καινούρια ωστήρια και μια τρόμπα σύμφωνα με τα λεγόμενά σου;

Δεν πάω διακοπές καλύτερα; :)

Link to comment
Share on other sites

όπως το λέω και στον τίτλο το αμάξι στο ρελαντί κάνει ένα τακ τακ τακ τακ , ήμουν 3 μέρες στη αντιπροσωπεία λύσαμε ψευτοκάπακο και κάρτερ βγάλαμε εκκεντροφόρους και πήρα τα ωστηρια στο χέρι και τα πήγαμε σε έναν που ασχολείται με ρεκτιφιέ και τα συναφή και μου είπε πως μάλλον είναι καλά αφού τα καθάρισε και τσέκαρε ένα ένα με το χέρι επίσης μπιέλες και ότι φαίνεται από κάτω δεν φάνηκε με μια οπτική μάτια αφού ανοίξαμε το Κάρτερ να έχουν πρόβλημα , όλα ξεκίνησαν πριν 10 μέρες όταν πήγα Ηράκλειο πλακωμένος και γυριζα Χανιά την ίδια μέρα 2 ώρες το αμάξι στα κόκκινα αλλά θερμοκρασία δεν σήκωσε πανω απο το κανονικό μετά πήγα να το πλύνω απέξω για να καθαρίσουν τα κουνούπια και είχε αρχίσει ο θόρυβος λάδια είχα βάλει συνθετικά Valvoline 10w 40 DURABLEND full Synthetic πρώτη φορά είχα βάλει τελείως συνθετικά λάδια πάντα 10w40 ημισυνθετικά του έβαζα , τέλος πάντων τα βγάλαμε και βάλαμε ημισυνθετικά την άλλη μέρα γιατί μου είπαν ότι το αμάξι δεν παίρνει full Synthetic και ότι για αυτό κόλλησαν τα ωστήρια και με άλλο λάδι μπορει να ξεκολλήσουν αλλά που να ξεκολλήσουν ο θόρυβος ζει και βασιλεύει, ωστηρια στην αντιπροσωπεία δεν άλλαξα γιατί ζητούσαν 400+ και δεν τα έδωσα για να κάνουμε πείραμα απλά επίσης στην αντιπροσωπεία μια από τις πολλές γνώμες είναι ότι ίσως "ραβδίζει ένα πιστόνι" και για αυτό ακούγετε έντονα στο ρελαντί , επίσης διαπίστωση δικιά μου είναι ότι στης ψιλές στροφές κάνει σαν κάτι να κουδουνίζει στον κινητήρα μου αλλά τραβάει κανονικά και δεν βλέπω να έχει πρόβλημα στην συμπεριφορά. Για πείτε μου αν ξέρετε κάτι μπας και βγάλω άκρη ? Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τα εξής να ρίξω ένα amsoil 10w40 full synthetic μαζί με ΜΙLITEC-1 και αν δεν ισιώσει να αλλάξω και ωστηρια μια και τα βρήκα έξω πολύ φτηνότερα από την αντιπροσωπεία , λύσιμο κινητήρα και επισκευή δεν θα σκεφτόμουν θα προτιμήσω να βρω έναν μεταχειρισμένο με εγγύηση και να τον βάλω πάνω για πείτε μου και εσείς την γνώμη σας για αυτά που σκέφτομαι, επίσης έχω το μπουκάλι με λίγο Valvoline πως μπορώ να βρω αν είναι οκ το λάδι ή τι στο καλό μου την έκανε γιατί δεν μπορώ να το χωνέψω ότι πήγε άκλαφτος ο κινητήρας μου με 134000 χιλιόμετρα

Ότι έχεις πρόβλημα έχεις σύμφωνα με τα λεγόμενα σου και σίγουρα δε θα λυθεί με μια αλλάγη λαδιών 10w 40 ημισυνθετικού. Η ζημιά έγινε και το κόστος θα είναι μεγάλο. Αφού έλεγξες τα ωστήρια πάει αυτό. Αν και θα πρότεινα έλεγχο εκκεντρότητας στα ωστήρια για να αποκλείεις ένα ένα τα ενδεχόμενα. Αλλά έστω ότι είναι εντάξει. Το λάδι που βάζεις 10w 40 προφανώς δεν είναι κατάλληλο για το κλίμα της Κρήτης και για τα χλμ ζωής του μοτέρ σου. Τα 134.000 είναι πολλά και αναλόγως τη χρήση που κάνεις βάζεις και το κατάλληλο λάδι. Απ'ότι ξέρω το 10w40 δεν το βάζουν σε θερμά κλίματα όπως της Κρήτης, το λαδάκι σου έγινε ΥΔΩΡ, μέσα στο μοτέρ θα έτρεχε μόνο του. ϊσως να γλίτωνες τη ζημιά εαν είχες πάρει κάποια μέτρα όπως ένα οργανάκι πίεσης και θερμοκρασίας, δε στοιχίζουν πολλά. Στο επόμενο σου αμάξι φρόντισε να βάλεις. Καλή τύχη

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε χαμηλή πίεση δε θα έπρεπε να ανάβει το λαμπάκι;

NAI, για χαμηλή πίεση αναβοσβήνει, για χαμηλή στάθμη μένει ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ :D

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ συμπληρώσω ότι τα ωστήρια δεν ελέγχονται με το δάχτυλο ούτε με το χέρι αλλά 30 το ένα είναι πολλά χρήματα και για αυτό δεν τα άλλαξα 600 ευρώ είναι πολλά χρήματα για τεστ τα βρήκα από έξω με 120 + εργασία οι εκκεντροφόροι δεν έχουν γρατζουνιά τους είδα με τα μάτια μου ούτε από κάτω φάνηκε πρόβλημα μια και έλυσα Κάρτερ όσο για τα λάδια τόσα χρόνια 10w40 βάζω δεν νομίζω να φταίει το 10w40 ίσως το full synthetic να το χάλασε αλλά μέχρι εκεί μπορεί να φταίει η αντλία ποιο πιθανό το κόβω ή το λάδι να ήταν για τα μπάζα με ένα έλεγχο στο χημείο θα το βρω μια και έχω λίγο από αυτό εν τέλη με μια μέτρηση της πίεσης λαδιού θα έβλεπα πολλά περισσότερα και με πολύ λιγότερα χρήματα από ότι έδωσα αυτό που τσέκαρα είναι ότι αργεί να ανέβει το λάδι απάνω από την τάπα του λαδιού μετά από 1-2 λεπτά αρχίζει να στάζει δηλαδή αργεί να ανέβει το λάδι στα ωστήρια πιθανών λόγω πίεσης χαμηλής

Edited by George_chania
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και πάλι παιδιά τελικά δεν ήταν ωστήρια κάτι σε πίρος πιστονιού πρέπει να είναι αν και δεν άνοιξα καπάκι ακόμα τι λέτε να προχωρήσω σε άνοιγμα καπακιού μήπως και βγάλω άκρη ο ήχος δυναμώνει και πάει άρα σε λίγο καιρό μάλλον θα μας αφήσει χρόνους, λάδια και περίεργα δεν κάνει και τραβάει μια χαρά τι γνώμη έχετε? περίπου πόσο να περιμένω το μαλλί ? και αξίζει να το φτιάξω για να το κρατήσω σαν δεύτερο αμάξι για 2-5 χρόνια ?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά 2 έμβολα (2 πιστόνια άλλαγμα) ήταν κολλημένα θα δω πόσο τελικά θα βγει η επισκευή, μου είπαν ότι από υπερθέρμανση την πάτησε (2 ώρες στα κόκκινα δούλεψε και τα έφτυσε γμτ και δεν είδα να ανεβάζει πάνω από 100 βαθμούς θερμοκρασία )

Link to comment
Share on other sites

φιλε περαστικά, άντε με το καλό να γίνει το αμάξι... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.