stelios1.6fsi Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Ρε παιδια έλεος... Αυτο το golfακι μου έχει γ@μ....ει τη ψυχολογία και κυρίως την τσέπη Οσο εγω το γουστάρω, θέλω να ασχοληθω αυτο βγάζει ενα κάρο άκυρα προβλήματα. Εχω 65000 χλμ Ολα ομως αρχισαν μετα τα 45000. Εκει ακουσα τα πρώτα πυρακια Πυρακια πυρακια λεω κολοβενζινη θα εβαλα.ρωτησα σε συνεργειο μου λενε το ιδιο.σημειοτεον δν εχω βαλει ποτε 95,παντα κατοσταρα Τι στο καλο,απο τοτε δεν σταματησαν ποτε. Εκτοτε βαζω συχνα προσθετο οκτανιων στη βενζινη,με ελαχιστη διαφορα. Μετα καηκε ενας αισθητηρας ΝΟχ.οταν μου ειπαν την τιμη μαζευα τα @@ μου απο το πατωμα.Τον αλλαξα. Μετα αρχιζει και ο ντιζελοθορυβος στην εκκινηση.διαβασα εδω μεσα,πηγα σε συνεργεια,ολοι εχουν απο μια διαφορετικη θεωρία εκ των οποιων παραθέτω μερικες. 1)αλλαγη καδενας,δεν το εχω κανει ακομα 2)αλλαγη μιας βαλβιδας στο φιλτρο λαδιου κοντα,την αλλαξα και τα ιδια και χειροτερα μετα απο 6000 χλμ 3)χρειαζεται αλλαγη λαδιων στα 6000 χλμ και η vw λεει μλκ οτι 15000 και αυτοι ειναι πιο εξυπνοι. Επισης εξουσιοδοτημενος συνεργατης vw μου ειπε οτι οταν μου αλλαξε την βαλβιδα λαδιου,εβαλε και ενα δηθεν ειδικο προσθετο λαδιου Το ιδιο το βιβλιο λεει γραπτως οτι απαγορέυεται καθε ειδους τετοιο προσθετο. ΕΛΕΟΣ ρε παιδια...εχω ακουσει οτι να ναι και αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα εναν τεχνικο που να εμπνεει εμπιστοσυνη οτι ξερει απο αυτο το αμαξι,ειτε αντιπροσωπειας ειτε εξωτερικο. Επισης εδω και 4-5 000 χλμ εχω προβλημα με το δισκο.σκορτσαρει,δεν πατιναρει ομως. Και εδω ακουω τα ακομα καλυτερα!!! Σετ συμπλεκτη vw!!!!240e δισκος+220e πλατω+45e ρουλεμαν!!!!!!!(χωρια τα εργατικα)και παλι τα @@ στο πατωμα.... Ρωταω σε ανταλακτικαδικο και μου λενε για κινητηρα BLP sachs σετ ολοκληρο 190ε!!!πια η διαφορα που να δικαιολογει αυτη την διαφορα τιμης? Ολοι λενε οτι απλα με γδερνουν στην αντιπροσωπεια αλλα και μια διαφορα της ταξης των 300+ ευρω δεν δικαιολογειται απο σκετο γδαρσιμο οπως και να το δω. Χωρια που μου ειπανε και το αλλο οτι ο δισκος vw ειναι ανακατασκευης!!!!! :whistling: Ξερω πλεον και εχω παρει αποφαση οτι με το που θα περασω την πορτα του συνεργειου ειμαι τουλαχιστον 5 κατοσταρικα ε μεσα... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. Παρακαλω αν καποιος μπορει να με διαφωτίσει για οτιδήποτε απο τα παραπανω ας το κανει.Τα δικα μου νέυρα ειναι σε κατασταση απελπιστικη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Χωρια που μου ειπανε και το αλλο οτι ο δισκος vw ειναι ανακατασκευης!!!!! :whistling: Αυτο ισχυει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 σταμάτα να πηγαίνεις σα μλκς στην αντιπροσωπεία και βρες έναν καλό εξουσιοδοτημένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Ρε παιδια έλεος...Αυτο το golfακι μου έχει γ@μ....ει τη ψυχολογία και κυρίως την τσέπη Οσο εγω το γουστάρω, θέλω να ασχοληθω αυτο βγάζει ενα κάρο άκυρα προβλήματα. Εχω 65000 χλμ Ολα ομως αρχισαν μετα τα 45000. Εκει ακουσα τα πρώτα πυρακια Πυρακια πυρακια λεω κολοβενζινη θα εβαλα.ρωτησα σε συνεργειο μου λενε το ιδιο.σημειοτεον δν εχω βαλει ποτε 95,παντα κατοσταρα Τι στο καλο,απο τοτε δεν σταματησαν ποτε. Εκτοτε βαζω συχνα προσθετο οκτανιων στη βενζινη,με ελαχιστη διαφορα. Μετα καηκε ενας αισθητηρας ΝΟχ.οταν μου ειπαν την τιμη μαζευα τα @@ μου απο το πατωμα.Τον αλλαξα. Μετα αρχιζει και ο ντιζελοθορυβος στην εκκινηση.διαβασα εδω μεσα,πηγα σε συνεργεια,ολοι εχουν απο μια διαφορετικη θεωρία εκ των οποιων παραθέτω μερικες. 1)αλλαγη καδενας,δεν το εχω κανει ακομα 2)αλλαγη μιας βαλβιδας στο φιλτρο λαδιου κοντα,την αλλαξα και τα ιδια και χειροτερα μετα απο 6000 χλμ 3)χρειαζεται αλλαγη λαδιων στα 6000 χλμ και η vw λεει μλκ οτι 15000 και αυτοι ειναι πιο εξυπνοι. Επισης εξουσιοδοτημενος συνεργατης vw μου ειπε οτι οταν μου αλλαξε την βαλβιδα λαδιου,εβαλε και ενα δηθεν ειδικο προσθετο λαδιου Το ιδιο το βιβλιο λεει γραπτως οτι απαγορέυεται καθε ειδους τετοιο προσθετο. ΕΛΕΟΣ ρε παιδια...εχω ακουσει οτι να ναι και αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα εναν τεχνικο που να εμπνεει εμπιστοσυνη οτι ξερει απο αυτο το αμαξι,ειτε αντιπροσωπειας ειτε εξωτερικο. Επισης εδω και 4-5 000 χλμ εχω προβλημα με το δισκο.σκορτσαρει,δεν πατιναρει ομως. Και εδω ακουω τα ακομα καλυτερα!!! Σετ συμπλεκτη vw!!!!240e δισκος+220e πλατω+45e ρουλεμαν!!!!!!!(χωρια τα εργατικα)και παλι τα @@ στο πατωμα.... Ρωταω σε ανταλακτικαδικο και μου λενε για κινητηρα BLP sachs σετ ολοκληρο 190ε!!!πια η διαφορα που να δικαιολογει αυτη την διαφορα τιμης? Ολοι λενε οτι απλα με γδερνουν στην αντιπροσωπεια αλλα και μια διαφορα της ταξης των 300+ ευρω δεν δικαιολογειται απο σκετο γδαρσιμο οπως και να το δω. Χωρια που μου ειπανε και το αλλο οτι ο δισκος vw ειναι ανακατασκευης!!!!! :lol: Ξερω πλεον και εχω παρει αποφαση οτι με το που θα περασω την πορτα του συνεργειου ειμαι τουλαχιστον 5 κατοσταρικα ε μεσα... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. Παρακαλω αν καποιος μπορει να με διαφωτίσει για οτιδήποτε απο τα παραπανω ας το κανει.Τα δικα μου νέυρα ειναι σε κατασταση απελπιστικη... Αρε ρε αδερφε!Εγω τι να πω τοτε που εχω-δεν εχω 27000χλμ?Δες την υπογραφη μου!Παντως πριν τρεξεις σε VW δες αν εχεις κανενα μαστορα εμπιστοσyνης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted July 15, 2009 Author Report Share Posted July 15, 2009 σταμάτα να πηγαίνεις σα μλκς στην αντιπροσωπεία και βρες έναν καλό εξουσιοδοτημένο. Δοκιμασα και σε εξουσιοδοτημενο και παλι εφυγα με την εντυπωση οτι δεν ξερουν τι τους γινεται Πηγα και σε αλλο εξουσιοδοτημένο και οταν τους ρωτησα για τιμη αλλαγης συμπλεκτη,εκτος οτι μου ειπαν τιμη αντιστοιχη της αντιπροσωπειας, μου ειπαν και το εξης κορυφαιο...... ΕΛΑ ΜΩΡΕ...ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΛΜ ΑΚΟΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΑΤΙΝΑΡΕΙ,ΒΑΛΤΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ 130-140 ΑΛΟΓΑ... ΕΓΩ ΣΤΟ ΒΑΖΩ ΜΕ 400 Ε. Δηλαδη έλεος :lol: Πας για δισκο και σου πασαρουν πρόγραμμα... Τελικα εβγαλε κανενας ακρη με το ντιζελοθορυβο?να ξερω γιατι αν το βαλω μεσα για καδενα-δισκο-σερβις θα μου ραψουν κουστουμι τουλαχιστον κανα 1,5Κ ε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 (edited) φιλε καλησπερα.. για να μην τρελενεσαι..τα προβληματα σου τα εχουμε ξανασυζητησει και σε αλλα τοπικ. ο knox ειναι γνωστο προβλημα..καποιοι ειμασταν τυχεροι και τον αλαξαμε εγγυηση καποιοι αλλοι δυστηχως οπως εσυ..πρεπει να τον πληρωσεις.... τα πρωτα fsi ειχαν σχεδον ολλα προβλημα με τον κnox και ειδικοτερα με χρηση 95αρας.... εσυ λες εβαζες 100 αρα..αλλα ακουγες πυρακια.. δυστηχως φιλε μου δεν εκαιγες καθαρη κατοσταρα...την εχω πατησει και εγω με 100αρα απο dracoil στη χαμοστερνας!!!! οι πρωτοι knox καταστρεφονταν για πλακα με χρηση κακης βενζινης ειτε 95αρας η κατοσταρας ελεχουμε τον βενζινα μας ...αν ακουσουμε πυρακια φευγουμε μακρυα..... τσεκαρουμε φιλτρο βενζινης με καθε αλαγη λαδιων..αλαζουμε φιλτρο βενζινης.. και εαν δουμε λασπη η νερακι αλαζουμε βενζινα..η 430ευρ για τον κωλο knox!!! για τον ντηζελοηχο..το ξαναλεω για τελευταια φορα!!!!!!! ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΛΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!!! ΚΑΔΕΝΕΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΛΑΔΙΟΥ ΚΤΛΠ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ........ ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΧΤΕ ΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ 10.000ΧΛΜ ΣΤΙΣ 15 ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΛΙΠΕΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ.... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ KNOX.. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΑΙ ΜΕΤΑ.... ΦΙΛΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΟΛΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Θ ΑΣΟΥ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ...ΗΜΑΡΤΟΝ ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ..ΜΗ ΣΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΔΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΤΛΠ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2.000 ΧΛΜ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕΙ Ο ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ.ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΛΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ!!!! Edited July 17, 2009 by panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...