Jump to content
midkin

Ερώτηση

Recommended Posts

Ο κινητήρας που "φοράει" το νέο golf με τα 160 άλογα. Είναι ο ίδιος με αυτόν του προηγούμενου golf με τα 140;

Αν ναι, τότε τα μέγιστα θεωρητικά άλογα που μπορώ να βγάλω με ένα πρόγραμμα είναι 230; (στο 100% της τουρμπίνας);

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας που "φοράει" το νέο golf με τα 160 άλογα. Είναι ο ίδιος με αυτόν του προηγούμενου golf με τα 140;

Αν ναι, τότε τα μέγιστα θεωρητικά άλογα που μπορώ να βγάλω με ένα πρόγραμμα είναι 230; (στο 100% της τουρμπίνας);

Ουσιαστικα ειναι ο ιδιος κινητηρας.. Η διαφορα στα αλογα ειναι αποτελεσμα καποιων αναβαθμισεων και περαιτερω μικροεξελιξεων..

Νομιζω πως τα μεγιστα αλογα που μπορει να φτασει μονο με προγραμμα ειναι περιπου 200-210.. Αν επεμβεις και στα περιφερειακα τοτε εισαι κοντα στα 220+...

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα ειναι ο ιδιος κινητηρας.. Η διαφορα στα αλογα ειναι αποτελεσμα καποιων αναβαθμισεων και περαιτερω μικροεξελιξεων..

Νομιζω πως τα μεγιστα αλογα που μπορει να φτασει μονο με προγραμμα ειναι περιπου 200-210.. Αν επεμβεις και στα περιφερειακα τοτε εισαι κοντα στα 220+...

με περιφερειακα μπορεις να βγαλεις 230+ εξαρταται ποσο τσιτα θελεις να ειναι το αμαξι σου...!

Link to comment
Share on other sites

με περιφερειακα μπορεις να βγαλεις 230+ εξαρταται ποσο τσιτα θελεις να ειναι το αμαξι σου...!

Ακριβως..... :D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το σκέφτομαι ως εξής. Επειδή(ς) το αμαξάκι θα φοράει 18άρα ζάντα με 225/40/R18 και πιστεύω πως θα κόβει λίγο, λέω να βάλω προγραμματάκι να του δώσω 20-25 αλογάκια (να φτάσει δηλ τα 185) και μαζί με περιφερειακά να πάω στα 195-200. Τι λέτε;

Αν τελικά βάλω πρόγραμμα ποιο μου προτείνετε; E-tuners; Revo; gt-innovation;

Από την αντιπροσωπία που θα το πάρω ο σύμβουλος πωλήσεων μου είπε να πάω για ABT γιατί λέει στέλνουν τον εγκέφαλο κατευθείαν Γερμανία...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Και αν έχεις κανένα προβληματάκι θα το πας εσύ Γερμανία ? tongue.gif

Προσωπικά τον Θανάση από gt-innovation.gr τον ξέρω πολύ καλά και είναι άψογος στην δουλειά του και σε αυτά που σου δίνει στο αμάξι.

Το ίδιο και τον Γιώργο από g-traction.gr.

Σε τιμές επίσης δεν έχουν καμία σχέση με επώνιμους οίκους.

Από εκεί και έπειτα η επιλογή δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως τα πραγματικά άλογα του 160 αγγίζουν τα 178,τουλάχιστον με τις μετρήσεις των περιοδικών.Είναι αξιόπιστο αυτό ή τσάμπα καυχιέμαι??? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις ως τώρα απαντήσεις σας. Θα το σκεφτώ καλά μέχρι να έρθει το golfάκι.

Όντως οι διαφορά σε τιμές των gt-innovation και g-traction με επίσημους οίκους είναι τεράστια.

Κάτι άλλο;

Δεν είμαι τύπος που σκίζω τα αμάξια και αν και νέος είμαι κατά της κόντρας και των τελικών ταχυτήτων. Ωστόσο είμαι λάτρης της επιτάχυνσης (ακόμα και από φανάρι σε φανάρι) και θα σκεφτόμουν μια μικρο-αναβαθμισούλα με πρόγραμμα. 1) Πιστεύετε πως αν πάω το αμάξι με πρόγραμμα στα 215ps θα εγκυμονεί μεγάλο κίνδυνο για το μοτέρ μου; 2) Αν αντί για 215 το πάω σε 200 ο κίνδυνος θα μειωθεί δραματικά ή είναι σχεδόν το ίδιο οπότε καλύτερα να το πάω στο max (215). 3) Αν βάλω μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, αλλάξω εξάτμιση και φίλτρα, θα μειώσω κι άλλο τον κίνδυνο για το μοτέρ ή αυτά είναι άσχετα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όσους θα κάνουν τον κόπο να μου απαντήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις ως τώρα απαντήσεις σας. Θα το σκεφτώ καλά μέχρι να έρθει το golfάκι.

Όντως οι διαφορά σε τιμές των gt-innovation και g-traction με επίσημους οίκους είναι τεράστια.

Κάτι άλλο;

Δεν είμαι τύπος που σκίζω τα αμάξια και αν και νέος είμαι κατά της κόντρας και των τελικών ταχυτήτων. Ωστόσο είμαι λάτρης της επιτάχυνσης (ακόμα και από φανάρι σε φανάρι) και θα σκεφτόμουν μια μικρο-αναβαθμισούλα με πρόγραμμα. 1) Πιστεύετε πως αν πάω το αμάξι με πρόγραμμα στα 215ps θα εγκυμονεί μεγάλο κίνδυνο για το μοτέρ μου; 2) Αν αντί για 215 το πάω σε 200 ο κίνδυνος θα μειωθεί δραματικά ή είναι σχεδόν το ίδιο οπότε καλύτερα να το πάω στο max (215). 3) Αν βάλω μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, αλλάξω εξάτμιση και φίλτρα, θα μειώσω κι άλλο τον κίνδυνο για το μοτέρ ή αυτά είναι άσχετα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όσους θα κάνουν τον κόπο να μου απαντήσουν.

Για το 1,2 ας σου απαντήσει κάποιος που έχει βάλει πρόγραμμα...Τώρα για το 3...Δες λίγο εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=324706 ...τα συζητάγαμε...Αν δεν σε ικανοποιήσουν οι απαντήσεις μπορούν να ξανασυζητηθούν....!!!! ;)

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Για το 1,2 ας σου απαντήσει κάποιος που έχει βάλει πρόγραμμα...Τώρα για το 3...Δες λίγο εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=324706 ...τα συζητάγαμε...Αν δεν σε ικανοποιήσουν οι απαντήσεις μπορούν να ξανασυζητηθούν....!!!! :blink:

Φίλε Μάκη το διάβα το θέμα αλλά δεν το έπιασα και 100%. Τελικά αξίζει να βάλεις εισαγωγές, φίλτρα και εξατμίσεις ή όχι; Ο καθένας τα δικά του λέει... Επίσης περιμένω από κάποιον που γνωρίζει από προγράμματα απαντήσεις στα 2 προηγούμενα ερωτήματα μου.

Ξέχασα να αναφέρω πως το σασμάν μου θα είναι dsg. Όντως το πείραγμα του δεν είναι αξιόπιστο;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Μάκη το διάβα το θέμα αλλά δεν το έπιασα και 100%. Τελικά αξίζει να βάλεις εισαγωγές, φίλτρα και εξατμίσεις ή όχι; Ο καθένας τα δικά του λέει... Επίσης περιμένω από κάποιον που γνωρίζει από προγράμματα απαντήσεις στα 2 προηγούμενα ερωτήματα μου.

Ξέχασα να αναφέρω πως το σασμάν μου θα είναι dsg. Όντως το πείραγμα του δεν είναι αξιόπιστο;

Φίλε μου για μένα αξίζει να τα βάλεις!!Δλδ εισαγωγή και εξάτμιση!!Εισαγωγή για να πέρνει πιο πολύ αέρα(με αποτέλεσμα να αναπνέει και καλύτερα...) και εξάτμιση για να φεύγουν πιο εύκολα τα καυσαέρια και να αποβάλεται πιο εύκολα η θερμοκρασία από την τουρμπίνα!!Αλλά μετά θα πρέπει(για μένα) να βάλεις και το πρόγραμμα γτ αφενός θα πρέπει να μπουν οι νέες ρυθμίσεις(π.χ. περισσότερη ποσότητα αέρα από την εισαγωγή για να έχεις maximum αποτελέσματα.. και σωστές ρυθμίσεις) και αφετέρου γτ μπορεί να θέλεις και τα extra άλογα!! ;)

Όσο για το dsg που λες αυτό που έχω διαβάσει "εδώ" είναι πως δεν αντέχει τις μεγάλες ροπές...οπότε αν εσύ ανεβάσεις την ροπή κατα πολύ υπάρχει πιθανότητα για κανα μπουμ!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα upgrade συμφωνώ απόλυτα.

Για το σασμάν δεν έχεις λόγους να φοβάσε για το 1st stage αναβάθμισεις .

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις εαν το ιντερκουλερ του TFSI με τα 200 κανει δουλεια για μας τα tsi 160?ταιριαζει?μπαινει?

ΣΤο TSi 5 μπαινει μια χαρα. Υποθετω δεν εχει αλλαξει κατι δραστικο στο 6αρι Golf

Link to comment
Share on other sites

ΣΤο TSi 5 μπαινει μια χαρα. Υποθετω δεν εχει αλλαξει κατι δραστικο στο 6αρι Golf

ειναι πιο μεγαλο του 2,0 απ οτο 1,4?θα κανει δουλεια?

Edited by thdrpls
Link to comment
Share on other sites

για I/C η πάς στου 30 Edition H S3 ;) (Καλύτερο S3) ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.