Leou21 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Λοιπόν ο συναγερμός κόστισε 500 ευρώ με την τοποθέτηση εννοείται.Ενσωματωμένο turbotimer,starter engine(για τις κρύες μέρες του χειμώνα...) και αν ήθελα με επιπλέον 80 ευρώ ένα σύστημα περιμετρικό μου το είπε.(Μόλις κάποιος πλησιάσει την πόρτα χτυπάει καταρχήν προειδοποιητικά και μετά χαλάει τον κόσμο!)Αυτό το περιμετρικο δεν το έβαλα γιατί ξέφευγε η τιμή μπορώ όμως να το βάλω αργότερα καθώς η εγκατάσταση υπάρχει. Να γνωρίζετε πάντως πως το παν είναι ο μάστορας και όχι τόσο ο συναγερμός.Πιο πολλά χρήματα κοστίζει η εγκατάσταση γιατι πραγματικά δεν είναι εύκολο πράγμα όλο αυτό.Το αυτοκίνητό μου το είχε μέσα δύο μέρες και το σκάλιζε...Φυσικά και δεν πήγα να το δώ πάρα μόνο αφού είχε τελειώσει...(για ευνόητους λόγους!!!) Το παλικάρι που το εγκατέστησε είναι φίλος μου και έχει μαγαζί στην Θεσ/νίκη.Για όποιον ενδιαφέρεται και θέλει να ενημερωθεί απο τον ίδιο για περισσότερα, ευχαρίστως να δώσω κάποια στοιχεία μέσω π.μ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 οταν λεμε οτι δεν χρειαζομαστε απαραιτητως turbo timer και καλυτερα ειναι να περιμενουμε γυρω στο 1 λεπτο πριν σβησουμε το αμαξι, τι εννοουμε?να περιμενουμε να 'πεσει' καποια θερμοκρασια?και ποια?κινητηρα?λαδιου?τι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 search.. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29630 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristsi Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Αν δεν έχεις συναγερμό είσαι μια χαρά, no problem, κλειδώνεις και φεύγεις!! Το χρόνο δεν χρειάζεται να τον ορίζεις εσύ, διαβάζει μόνο του και αναλόγως κρατάει όσο πρέπει να καρατήσει. Εγώ είμαι αναγκασμένος να ορίζω το χρόνο γιατί αυτός που μου το έβαλε είναι κουλός......... θελει προσοχη παντος παιδια σε ποιον θα το τοποθετησετε,εγω πηγα σε μεγαλο μαγαζι με γνωστο ονομα με βελτιωτικα προιοντα και υποτειθετε οτι ειχε συνδεσει και σε αλλα golf 5 και ηταν απλη υποθεση γι'αυτους και το αμαξι το διαλησανε το πηγα στην αντιπρωσοπεια για να δουν τη εχει και ο ηλεκτρολογος τραβαγε τα μαλια του οταν ειδε τη ειχανε κανει!!! γι αυτο προσεξτε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Για αυτό λέμε, τι το θες το timer ? Με ένα μπαρόμετρο είσαι μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Για αυτό λέμε, τι το θες το timer ? Με ένα μπαρόμετρο είσαι μια χαρα. δεν χρειαζεται να βαλει κανεις τουρμπο τιμερ. αν χρειαζοταν θα το ειχαν βαλει οι γερμανοι. ο χρονος που θα κανεις να παρκαρεις αρκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 (edited) δεν χρειαζεται να βαλει κανεις τουρμπο τιμερ. αν χρειαζοταν θα το ειχαν βαλει οι γερμανοι. ο χρονος που θα κανεις να παρκαρεις αρκει. αναλογα και τι εχεις κανει πιο πριν με το αμαξι.καλο ειναι παντα να περιμενεις 2 λεπτα γιατι πολλες φορες ενα παρκαρισμα μπορει να δειαρκεσει ελαχιστα δευτερολεπτα η και καθολου.και οι γερμανοι μπορει να μην το εβαλαν για λογους κοστους η για οτιδηποτε αλλο.δηλαδη η ford πως βαζει οργανο υπερπληρωσης?ξερουν καλυτερα απο τους γερμανους?δεν θεωρω πως εχει να κανει με το τι ξερουν η οχι αλλα για τελειως διαφορετικους λογους. Edited January 25, 2010 by tsoupra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 αναλογα και τι εχεις κανει πιο πριν με το αμαξι.καλο ειναι παντα να περιμενεις 2 λεπτα γιατι πολλες φορες ενα παρκαρισμα μπορει να δειαρκεσει ελαχιστα δευτερολεπτα η και καθολου.και οι γερμανοι μπορει να μην το εβαλαν για λογους κοστους η για οτιδηποτε αλλο.δηλαδη η ford πως βαζει οργανο υπερπληρωσης?ξερουν καλυτερα απο τους γερμανους?δεν θεωρω πως εχει να κανει με το τι ξερουν η οχι αλλα για τελειως διαφορετικους λογους. αρα οι γερμανοι ειναι βλακες και δεν βαλαν και ετσι θα σπασουν τα μοτερ μαςε το ενα μετα το αλλο και μετα θα τρεχουμε να μας τα αλλαξουν στην εγγυηση και θα χαλασει το ονομα των γερμανων αφου οι περισσοτεροι δεν εχουν βαλει τουρμπο τιμερ και σ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 αρα οι γερμανοι ειναι βλακες και δεν βαλαν και ετσι θα σπασουν τα μοτερ μαςε το ενα μετα το αλλο και μετα θα τρεχουμε να μας τα αλλαξουν στην εγγυηση και θα χαλασει το ονομα των γερμανων αφου οι περισσοτεροι δεν εχουν βαλει τουρμπο τιμερ και σ εχεις κολησει, σε καμια των περιπτωσεων δεν ειναι βλακες οι γερμανοι.απλα θεωρω οτι για αλλους λογους δεν το εβαλαν τους οποιους δεν γνωριζουμε η ακομα γιατι θεωρουσαν οτι δεν ειναι απαραιτητο αν θες.απλα σου λεω οπως και καποιοι αλλοι οτι μπορει να ειναι χρησιμο αλλα οχι απαραιτητο.ειναι στην κριση του καθενος.για μενα σιγουρα ειναι κατι θετικο αν και δεν εχω και ουτε εχω στα αμεσα σχεδια μου να βαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Σωστός Υπάρχουν τουτού χωρίς timer που αντέξαν και αντέχουν στο χρόνο και άλλα με όλα τα καλούδια που χτυπήσαν . Όλα στο πόδι του οδηγού είναι . Η ποιό καλή περίπτωση είναι του alarm με starter και timer που έχεις τον απόλυτο έλεγχο από το control σου . Παίζει βέβαια και εκεί ο εκγαταστάτης λόγω του ότι επεμβαίνεις στο immo. Συμφωνώ απόλυτα με τον GVAF. Έχοντας ένα αμάξι με συναγερμό και t.timer και ένα χωρίς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...