Jump to content
Redman

Golf 5 Tsi Safe Mode και αντλία Off

Recommended Posts

αυτό το θέμα έγινε για να δω αν έχει ξανά συμβεί σε κάποιον παρόμοιο περιστατικό και να δω τι μπορώ να κάνω για την επίλυση του.

εδώ και μερικούς μήνες όταν έπιανα τα 180 με 6 και αρκετές στροφές στο κοντέρ μόλις άφηνες το γκάζι και το ξανά πάταγες έμπαινε σε safe mode ψάχτηκα λίγο στην αρχή και έμαθα από κάποιους που τους το είχε κάνει (να τονίσω το Golf είναι με πρόγραμμα στα 205 με 208 άλογα) μου είπαν βενζίνα ε και εγώ ηρέμησα λέω οκ έλα που μετά από μερικούς μήνες χάλασε η αντλία του κομπρεσορα και το αμάχη δεν πήγαινε βήμα μέχρι να ανοίξει η τουρμπίνα ρε παιδιά δώστε μου τα προβολακηα σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Η κακή βενζίνη έχει μόνο έμμεση σχέση με τα safe modes στην 6τη. Διορθώνεται με ένα update του προγράμματος.

Εδώ μπορείς να διαβάσεις και την σχετική συζήτηση επί του θέματος: http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?p=234983#234983

Πάρε ένα τηλέφωνο για ραντεβού.

Αντλία του κομπρέσσορα εννοείς το κομπλέρ του κομπρέσσορα;

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Η κακή βενζίνη έχει μόνο έμμεση σχέση με τα safe modes στην 6τη. Διορθώνεται με ένα update του προγράμματος.

Εδώ μπορείς να διαβάσεις και την σχετική συζήτηση επί του θέματος: http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?p=234983#234983

Πάρε ένα τηλέφωνο για ραντεβού.

Αντλία του κομπρέσσορα εννοείς το κομπλέρ του κομπρέσσορα;

ευχαριστώ μαν θα καλέσω μέσα στην βδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Τι update ρε παιδιά ?

Όπως λέμε service pack 2 tongue.gif

====

Ακριβώς. Και διστυχώς είναι μια μαμακία που έμεινε από το εργοστάσιο και δεν την έχουν διορθώσει καθώς με εργοστασιακές ρυθμίσεις ροπής και με light προγράμματα δεν εμφανίζεται το bug αυτό...

Οπότε η βαγ δεν πολυξύνεται να το διορθώσει. Ισα-ίσα τους συμφέρει...

Link to comment
Share on other sites

αυτό το θέμα έγινε για να δω αν έχει ξανά συμβεί σε κάποιον παρόμοιο περιστατικό και να δω τι μπορώ να κάνω για την επίλυση του.

εδώ και μερικούς μήνες όταν έπιανα τα 180 με 6 και αρκετές στροφές στο κοντέρ μόλις άφηνες το γκάζι και το ξανά πάταγες έμπαινε σε safe mode ψάχτηκα λίγο στην αρχή και έμαθα από κάποιους που τους το είχε κάνει (να τονίσω το Golf είναι με πρόγραμμα στα 205 με 208 άλογα) μου είπαν βενζίνα ε και εγώ ηρέμησα λέω οκ έλα που μετά από μερικούς μήνες χάλασε η αντλία του κομπρεσορα και το αμάχη δεν πήγαινε βήμα μέχρι να ανοίξει η τουρμπίνα ρε παιδιά δώστε μου τα προβολακηα σας ευχαριστώ

Αν βαλεις διαγνωστικο , θα δεις οτι ενεργοποιειται η βλαβη "N276 Μechanical Malfunction", και ενεργοποιειται απο ανεπαρκεια της αντλιας να κρατησει πιεση στην μπεκιερα . Κατα 99.99% , δεν φταιει η βενζινη , ουτε εχει χαλασει η αντλια , απλα ειναι ανεπαρκτης γιατι ο κατασκευαστης την υπολογισε για διαφορετικη παροχη καυσιμου απ αυτη που εχεις . Ετσι ή δινεις 220 Ευρω στην ΚΜD (αυτο το εχω προσωπικα δοκιμασει και δουλευει αψογα μεχρι 260ΗΡ και 34kgrm , εδω και δεκαδες χιλιαδες χλμ στο αυτοκινητο του Αποστολη ) ή ψαχνεαι softwareικα στο να μην εμφανιζεται.

Να εχει χαλασει ο κομπρεσσορας ειναι εξαιρετικα δυσκολο . Αυτο που εχω δει (σε μια μοναδικη περιπτωση) ειναι να χαλαει το "κομπλερ" του κομπρεσσορα και να μενει μονιμα κλειδωμενος ΟΝ!!! Μαλλον σε σενα εχει συμβει το αντιθετο . Δεν εμπλεκεται ποτε . Το μελος Keegan ειχε προβλημα με το κομπλερ , οποτε μπορει να σε διαφωτισει περισσοτερο . Αυτο ειναι ασχετο με το προγραμμα .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Αν βαλεις διαγνωστικο , θα δεις οτι ενεργοποιειται η βλαβη "N276 Μechanical Malfunction", και ενεργοποιειται απο ανεπαρκεια της αντλιας να κρατησει πιεση στην μπεκιερα . Κατα 99.99% , δεν φταιει η βενζινη , ουτε εχει χαλασει η αντλια , απλα ειναι ανεπαρκτης γιατι ο κατασκευαστης την υπολογισε για διαφορετικη παροχη καυσιμου απ αυτη που εχεις . Ετσι ή δινεις 220 Ευρω στην ΚΜD (αυτο το εχω προσωπικα δοκιμασει και δουλευει αψογα μεχρι 260ΗΡ και 34kgrm , εδω και δεκαδες χιλιαδες χλμ στο αυτοκινητο του Αποστολη ) ή ψαχνεαι softwareικα στο να μην εμφανιζεται.

Να εχει χαλασει ο κομπρεσσορας ειναι εξαιρετικα δυσκολο . Αυτο που εχω δει (σε μια μοναδικη περιπτωση) ειναι να χαλαει το "κομπλερ" του κομπρεσσορα και να μενει μονιμα κλειδωμενος ΟΝ!!! Μαλλον σε σενα εχει συμβει το αντιθετο . Δεν εμπλεκεται ποτε . Το μελος Keegan ειχε προβλημα με το κομπλερ , οποτε μπορει να σε διαφωτισει περισσοτερο . Αυτο ειναι ασχετο με το προγραμμα .

όταν λες για KMD μάλλον για αλλαγή αντλιας μιλάς ε?

κοίτα αυτό που τα είχε η αντλία το στρώσαμε μου είπε ο μάστορας ότι ήταν ένα εξάρτημα του κομπρεσορα και της αντλίας άλλα έβαλα πάλι την μαμά για να καταλάβω εσύ μιλάς για after market σωστά

Edited by redman(manos)
Link to comment
Share on other sites

όταν λες για KMD μάλλον για αλλαγή αντλιας μιας ε?

Μάνο πέρνα από το μαγαζί όποια μέρα θέλεις να σου περάσουμε το update και την αντλία αστην για αργότερα.

¶λλωστε αν θυμάμαι καλά πρόγραμμα τελικό φοράς. ;)

Link to comment
Share on other sites

όταν λες για KMD μάλλον για αλλαγή αντλιας μιας ε?

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=view...;productId=1153

Για να μην παρεξηγηθω , δεν θελω να κανω καμια διαφημιση στην KMD, οποιος θελει μπορει να παρει και τα εντοστια της autotech. Απλα ειναι η φθηνοτερη, πολλα αυτοκινητα που μου ετυχαν με KMD δεν ειχαν προβλημα και η τελευταια εκδοση με την επιστωση φαινεται καλη.

Aυτο ειναι το part που χρειαζεσαι αν θες να λυσεις μηχανολογικα το προβλημα που εμφανιζει το αυτοκινητο σου. Λογκαροντας actual - requested πιεσεις μπεκιερας , θα δεις oτι στις στροφες αυτες ειναι ανεπαρκης η αντλια , στη συγκεκριμενη στιγμη και ο εγκεφαλος μετα ενα σημειο αποκλισης σε προστατευει , κλεινοντας την πεταλουδα. Τον Δεκεμβριο , διαπιστωσαμε σου Αποστολη (infected mushroom) οτι τα εντοστια τοποθετουνται κανονικα και στον 1.4 ΤSI (φυσικα με μια μετατροπη , σε σημειο που δεν εχει σχεση με το σημειο μεταδοσης κινησης) , ενω το συστημα κινησης της αντλιας ειναι και πιο αξιοπιστο απο τα 2.0TFSI. Up till now , ολα ΟΚ. 1.75-1.8bar over , 1,4bar κοφτη , με οτι bolt-on υπαρχει , και ουδεποτε εχει διαπιστωθει αυτη η βλαβη , που προκαλει safe mode.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Μάνο πέρνα από το μαγαζί όποια μέρα θέλεις να σου περάσουμε το update και την αντλία αστην για αργότερα.

¶λλωστε αν θυμάμαι καλά πρόγραμμα τελικό φοράς. :(

όντος ναι μαν 8α περάσω απλά δυσκολεύομαι με την δουλεία 8α πάρω τηλ να κανονίσουμε

Edited by redman(manos)
Link to comment
Share on other sites

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=view...;productId=1153

Για να μην παρεξηγηθω , δεν θελω να κανω καμια διαφημιση στην KMD, οποιος θελει μπορει να παρει και τα εντοστια της autotech. Απλα ειναι η φθηνοτερη, πολλα αυτοκινητα που μου ετυχαν με KMD δεν ειχαν προβλημα και η τελευταια εκδοση με την επιστωση φαινεται καλη.

Aυτο ειναι το part που χρειαζεσαι αν θες να λυσεις μηχανολογικα το προβλημα που εμφανιζει το αυτοκινητο σου. Λογκαροντας actual - requested πιεσεις μπεκιερας , θα δεις oτι στις στροφες αυτες ειναι ανεπαρκης η αντλια , στη συγκεκριμενη στιγμη και ο εγκεφαλος μετα ενα σημειο αποκλισης σε προστατευει , κλεινοντας την πεταλουδα. Τον Δεκεμβριο , διαπιστωσαμε σου Αποστολη (infected mushroom) οτι τα εντοστια τοποθετουνται κανονικα και στον 1.4 ΤSI (φυσικα με μια μετατροπη , σε σημειο που δεν εχει σχεση με το σημειο μεταδοσης κινησης) , ενω το συστημα κινησης της αντλιας ειναι και πιο αξιοπιστο απο τα 2.0TFSI. Up till now , ολα ΟΚ. 1.75-1.8bar over , 1,4bar κοφτη , με οτι bolt-on υπαρχει , και ουδεποτε εχει διαπιστωθει αυτη η βλαβη , που προκαλει safe mode.

να σου κάνω και μια ερωτισει ακόμα η αντλία fit άρει η θέλει πατέντα γιατί έχω ακούσει και κάτι τέτοιο

και σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Updated έκανα το update και όλα φαίνονται καλά. Σήμερα @νιξ@ 180 ξανά άφησα ξανά @νιξ@ 5 με 6 φορές αλλά αυτό κομπλέ ούτε safe mode ούτε τίποτα ευχαριστώ παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Το μελος Keegan ειχε προβλημα με το κομπλερ , οποτε μπορει να σε διαφωτισει περισσοτερο .

Στην συγκεκριμενη δικη μου περιπτωση ....το αμαξι αρνιοταν να ανοιξει μετα τις 3000 rpm σε ολες τις ταχυτητες ......πατουσα γκαζι και.....μουλαρωνε σαν να κοβοταν το ρευμα !!.......Σημειωτεον ..........καμια ενδειξη βλαβης στο καντραν !!

Κανοντας εναν ελεγχο με vag-com εβγαλε την ενδειξη fault compressor clutch

Πηγαινοντας λοιπον στην αντιπροσωπεια με την ενδειξη καταγεγραμμενη στον εγκεφαλο για να δουν τι περιτινος προκειται ....οι τεχνικοι αποφανθηκαν οτι οντως δεν δουλευει ο μαγνητικός συμπλέκτης και η αντλία νερού που ενσωματώνεται στον κομπρέσορα....τον αλλαξαν και ολα μια χαρα ....συμβαινουν και αυτα !!

Edited by keegan.
Link to comment
Share on other sites

να σου κάνω και μια ερωτισει ακόμα η αντλία fit άρει η θέλει πατέντα γιατί έχω ακούσει και κάτι τέτοιο

και σε ευχαριστώ

H πατεντα στα TSI δεν εχει σχεση με μετατροπη στο σημειο μεταδοσης κινησης , γι αυτο και ειναι 100% αξιοπιστη η τοποθετηση μιας τετοιας.

Link to comment
Share on other sites

H πατεντα στα TSI δεν εχει σχεση με μετατροπη στο σημειο μεταδοσης κινησης , γι αυτο και ειναι 100% αξιοπιστη η τοποθετηση μιας τετοιας.

ok tnx και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.