Jump to content
poen

New S3 Rs3?

Recommended Posts

Κατι πηρε καπου το ματι μου αλλα δεν θυμαμε που..

για πειτε οσοι γνωριζετε.. ποτε αναμενεται νεο S3 - RS3

εχουμε κανενα λινκ ελληνικο η μη και καμια φοτο? τιμη? χαρακτηριστικα?

ευχαριστωωωωωωωωωωωω :D

Link to comment
Share on other sites

Κατι πηρε καπου το ματι μου αλλα δεν θυμαμε που..

για πειτε οσοι γνωριζετε.. ποτε αναμενεται νεο S3 - RS3

εχουμε κανενα λινκ ελληνικο η μη και καμια φοτο? τιμη? χαρακτηριστικα?

ευχαριστωωωωωωωωωωωω B)

Λογικά θα το είδες εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=336906 !! :D

Link to comment
Share on other sites

Εδώ αναφέρει την άφιξει του RS3 αλλά μόνο που στην φώτο έχουνε το S3 sportback αλλά το RS3 σε Sportback θα βγεί πρώτα και μετά μπρεί και εάν βγεί τελικά και σε δύπορτο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27084

Link to comment
Share on other sites

To RS3 φημολογείται χρόνια τώρα.

Αυτό που δε γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι ο 5κύλινδρος δε μπορεί να μπει στο S3 ως έχει αυτό σήμερα. Το μοναδικό αυτοκίνητο με το πάτωμα του Golf MkV που μπορεί να φιλοξενήσει το 340άρι μοτέρ είναι το ΤΤ MkII. Κι αυτό γιατί τροποποιήθηκε εξ' αρχής με τούτη την προοπτική.

Τίποτα βέβαια δεν είναι αδύνατο, το κόστος όμως για το εργοστάσιο θα ήταν μεγάλο ώστε να βγει ενα RS3 στην παραγωγή. Οι 35.000 λίρες που αναφέρει ο άγγλουρας στο link είναι όχι απλώς αισιόδοξο νούμερο αλλά προϊόν επιστημονικής φαντασίας, όταν το αντίστοιχο ΤΤ κοστίζει 43.000 λίρες χωρίς σπουδαίο εξοπλισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Θυμάμαι πριν 1-1,5 χρόνο κάποιους που διαλαλούσαν πως το TTRS θα κοστίζει λίγο πάνω από 60.000 ευρώ. Σήμερα όλοι αυτοί κάνουν τις στρουθοκαμήλους. Και πως να μην τις κάνουν, αφού με βασική τιμή 75.000 και βάζοντας 2 (ολογράφως: ΔΥΟ) extra πάνω όπως magnetic ride και άλλα μπλιμπλίκια ξεπερνάς τις 80.000 για πλάκα. Αχαχούχα.

Απ' την άλλη, δεν έχω καταλάβει ποιο νοσηρό μυαλό συνέλαβε καν την ιδέα να μπει ο 5κύλινδρος στο S3 δημιουργώντας έτσι το RS3.

Θα έλεγε κανείς ότι το TTRS προσπαθεί (τονίζω το "προσπαθεί") να ανταγωνιστεί καθαρόαιμες κατασκευές όπως Boxster S αλλά και λιγότερο καθαρόαιμες, σαφώς πιο σπορ από το ΤΤ, όπως η Z4M κλπ. Για του λόγου το αληθές:

"The TT RS might be quick in the corners, but ιτ never really involves like its rivals do when tackling a string of challenging bends. The steering is light and fast, but there's precious little feedback through its rim and it feels nose heavy when pushing hard. There's none of the precision, balance, feel or feedback you'll get from Porsche's similarly priced Cayman S, the TT RS feeling blunt in comparison. That's exacerbated by the gearbox, which despite Audi's claims of quick-shifting precision proves neither quick nor particularly precise. It's smooth enough when driving at normal speeds, but up the pace and it's difficult to execute a smooth gearchange, which makes for jerky progress. The RS would be the perfect recipient of Audi's twin-clutch paddle-shift transmission, but it's not available on this model...A Porsche Cayman S is in a completely different league on the road..."

http://209.85.229.132/search?q=cache:BWaS2...=clnk&gl=gr

Αν όμως ούτε το ίδιο το TT RS τα καταφέρνει τελικά και τόσο καλά όσο θα θέλαμε (γιατί η απόλυτη επιτάχυνση δεν είναι ο μοναδικός παράγων που καθιστά ενα αυτοκίνητο καθαρόαιμο σπορ) απέναντι στους αντιπάλους του, τι νόημα θα είχε ένα RS3? Απέναντι σε ποιο αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί εμπορικά?

Στο Focus RS? Εκεί στέκεται και το απλό S3.

Στο Mazda 3 MPS? Έλεος, θα τραβήζω τα βυζιά μου.

Στην 135i? Ένα μπροστόβαρο upperclass hatchback με τετρακίνηση 2 διαφορικών απέναντι σε ενα εξαιρετικά στημένο πισωκίνητο εξακύλινδρο διτούρμπινο Coupe με σήμα την προπέλα? Μάλιστα. Δε χρειάζεται καν να κάνω test drive για ν' αποφασίσω.

Καλή ώρα στα Evo X και Subaru STI? Αυτά είναι cult cars από τότε που έτρεχαν στο WRC. Ευκολότερα πείθεις την Παπαρήγα να μη ψηφίσει ΚΚΕ παρά κάποιον να δώσει τη φτερούγα του για να πάρει Audi.

Ποιός ο λόγος λοιπόν να υπάρξει ενα RS3 όταν το ήδη υπάρχον S3 είναι τόσο καλό?

Εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να βρω την απάντηση.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, μην είσαι υπερβολικός! Τσουλάει το αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν λέω τίποτα αν δεν το πετύχω στον δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Μη λέμε ότι θέλουμε, είναι γρήγορο και αν αρχίσουν να βγαίνουν και γι αυτο προγραμματάκια... θα γίνει απλά άπιαστο.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως είναι γρήγορο. Εδώ το απλό 200άρι ΤΤ πάει ελάχιστα χειρότερα από GTI με πρόγραμμα.

Πάντως, τίποτα δεν είναι άπιαστο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν εννοώ κυριολεκτικά άπιαστο παντα υπαρχουν πιο γρήγορα αν και βγαίνοντας βόλτα με ενα tt 400+ αλόγων στα μέρη μου δύσκολα θα βρεις κάποιον να σε προβληματίσει.

Στην Αθήνα είναι άλλα τα μεγέθη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.