poen Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Κατι πηρε καπου το ματι μου αλλα δεν θυμαμε που.. για πειτε οσοι γνωριζετε.. ποτε αναμενεται νεο S3 - RS3 εχουμε κανενα λινκ ελληνικο η μη και καμια φοτο? τιμη? χαρακτηριστικα? ευχαριστωωωωωωωωωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Κατι πηρε καπου το ματι μου αλλα δεν θυμαμε που..για πειτε οσοι γνωριζετε.. ποτε αναμενεται νεο S3 - RS3 εχουμε κανενα λινκ ελληνικο η μη και καμια φοτο? τιμη? χαρακτηριστικα? ευχαριστωωωωωωωωωωωω Λογικά θα το είδες εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=336906 !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Εδώ αναφέρει την άφιξει του RS3 αλλά μόνο που στην φώτο έχουνε το S3 sportback αλλά το RS3 σε Sportback θα βγεί πρώτα και μετά μπρεί και εάν βγεί τελικά και σε δύπορτο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27084 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 (edited) To RS3 φημολογείται χρόνια τώρα. Αυτό που δε γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι ο 5κύλινδρος δε μπορεί να μπει στο S3 ως έχει αυτό σήμερα. Το μοναδικό αυτοκίνητο με το πάτωμα του Golf MkV που μπορεί να φιλοξενήσει το 340άρι μοτέρ είναι το ΤΤ MkII. Κι αυτό γιατί τροποποιήθηκε εξ' αρχής με τούτη την προοπτική. Τίποτα βέβαια δεν είναι αδύνατο, το κόστος όμως για το εργοστάσιο θα ήταν μεγάλο ώστε να βγει ενα RS3 στην παραγωγή. Οι 35.000 λίρες που αναφέρει ο άγγλουρας στο link είναι όχι απλώς αισιόδοξο νούμερο αλλά προϊόν επιστημονικής φαντασίας, όταν το αντίστοιχο ΤΤ κοστίζει 43.000 λίρες χωρίς σπουδαίο εξοπλισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θυμάμαι πριν 1-1,5 χρόνο κάποιους που διαλαλούσαν πως το TTRS θα κοστίζει λίγο πάνω από 60.000 ευρώ. Σήμερα όλοι αυτοί κάνουν τις στρουθοκαμήλους. Και πως να μην τις κάνουν, αφού με βασική τιμή 75.000 και βάζοντας 2 (ολογράφως: ΔΥΟ) extra πάνω όπως magnetic ride και άλλα μπλιμπλίκια ξεπερνάς τις 80.000 για πλάκα. Αχαχούχα. Απ' την άλλη, δεν έχω καταλάβει ποιο νοσηρό μυαλό συνέλαβε καν την ιδέα να μπει ο 5κύλινδρος στο S3 δημιουργώντας έτσι το RS3. Θα έλεγε κανείς ότι το TTRS προσπαθεί (τονίζω το "προσπαθεί") να ανταγωνιστεί καθαρόαιμες κατασκευές όπως Boxster S αλλά και λιγότερο καθαρόαιμες, σαφώς πιο σπορ από το ΤΤ, όπως η Z4M κλπ. Για του λόγου το αληθές: "The TT RS might be quick in the corners, but ιτ never really involves like its rivals do when tackling a string of challenging bends. The steering is light and fast, but there's precious little feedback through its rim and it feels nose heavy when pushing hard. There's none of the precision, balance, feel or feedback you'll get from Porsche's similarly priced Cayman S, the TT RS feeling blunt in comparison. That's exacerbated by the gearbox, which despite Audi's claims of quick-shifting precision proves neither quick nor particularly precise. It's smooth enough when driving at normal speeds, but up the pace and it's difficult to execute a smooth gearchange, which makes for jerky progress. The RS would be the perfect recipient of Audi's twin-clutch paddle-shift transmission, but it's not available on this model...A Porsche Cayman S is in a completely different league on the road..." http://209.85.229.132/search?q=cache:BWaS2...=clnk&gl=gr Αν όμως ούτε το ίδιο το TT RS τα καταφέρνει τελικά και τόσο καλά όσο θα θέλαμε (γιατί η απόλυτη επιτάχυνση δεν είναι ο μοναδικός παράγων που καθιστά ενα αυτοκίνητο καθαρόαιμο σπορ) απέναντι στους αντιπάλους του, τι νόημα θα είχε ένα RS3? Απέναντι σε ποιο αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί εμπορικά? Στο Focus RS? Εκεί στέκεται και το απλό S3. Στο Mazda 3 MPS? Έλεος, θα τραβήζω τα βυζιά μου. Στην 135i? Ένα μπροστόβαρο upperclass hatchback με τετρακίνηση 2 διαφορικών απέναντι σε ενα εξαιρετικά στημένο πισωκίνητο εξακύλινδρο διτούρμπινο Coupe με σήμα την προπέλα? Μάλιστα. Δε χρειάζεται καν να κάνω test drive για ν' αποφασίσω. Καλή ώρα στα Evo X και Subaru STI? Αυτά είναι cult cars από τότε που έτρεχαν στο WRC. Ευκολότερα πείθεις την Παπαρήγα να μη ψηφίσει ΚΚΕ παρά κάποιον να δώσει τη φτερούγα του για να πάρει Audi. Ποιός ο λόγος λοιπόν να υπάρξει ενα RS3 όταν το ήδη υπάρχον S3 είναι τόσο καλό? Εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να βρω την απάντηση. Edited October 7, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Υ.Γ το TTRS δεν παει βημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Εντάξει, μην είσαι υπερβολικός! Τσουλάει το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Εντάξει, μην είσαι υπερβολικός! Τσουλάει το αμάξι... απλα τσουλαει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 το λετε αργο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Εγώ δεν λέω τίποτα αν δεν το πετύχω στον δρόμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Μη λέμε ότι θέλουμε, είναι γρήγορο και αν αρχίσουν να βγαίνουν και γι αυτο προγραμματάκια... θα γίνει απλά άπιαστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Εννοείται πως είναι γρήγορο. Εδώ το απλό 200άρι ΤΤ πάει ελάχιστα χειρότερα από GTI με πρόγραμμα. Πάντως, τίποτα δεν είναι άπιαστο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 Ναι δεν εννοώ κυριολεκτικά άπιαστο παντα υπαρχουν πιο γρήγορα αν και βγαίνοντας βόλτα με ενα tt 400+ αλόγων στα μέρη μου δύσκολα θα βρεις κάποιον να σε προβληματίσει. Στην Αθήνα είναι άλλα τα μεγέθη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...