Jump to content
dimitrisk

Golf 1.6 16v Stage 2

Recommended Posts

Επειδη η αρχη ειναι το ημισι του παντως και επειδη η αρχη εχει γινει εδω και καιρο πιστευω πως εφτασε η ωρα το Golfακι να παρει τα πανω του για τα καλα. Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το τι διαρκεια και τι βυθισμα πρεπει να εχουν οι εκκεντροφοροι που θα βαλω ετσι ωστε να αποδιδει τα μεγιστα 4000-7000. Το καπακι να το κανιβαλισω η να το αφησω στην ησυχια του. Τι ρισκο δηλαδη και τι μειονεκτηματα μπορουν να προκειψουν απο την ροικη εξελιξη. Εννοειται οτι στο τελος θα πεσει full customized προγραμμα. Ευχαριστω προκαταβολικα!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δείς....

Η άποψή μου είναι ότι δέν αξίζει να δώσεις χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση σ'αυτόν τον κινητήρα.

¶ν η αρχική σου ιπποδύναμη ήταν μεγαλύτερη (βλ. 1.6 Vti) τότε μάλιστα.Όμως δυστυχώς για εσάς τους Golfάκηδες, το βάρος σας περιορίζει ΠΟΛΥ.

Εγώ σου λέω ότι με της Παναγιάς τα μάτια το φτάνεις (λέμε τώρα) 140 άλογα....Πιστέυεις ότι θα καταλάβεις τίποτα;;Δηλαδή άντε να πάς το 0-100 απο...(πόσο έχει αλήθεια) σε π.χ. 1 sec λιγότερο.Πίστεψέ με δέν θα καταλάβεις ΤΙΠΟΤΑ.

Γενικά δέν μου αρέσει να αποκαρδιώνω, καθ'οτι fan της βελτίωσης, αλλά ΠΑΝΤΑ το value for money είναι καθοριστικό.Σε ένα αμάξι με 1300 κιλά ακόμα και 40 άλογα (απίστευτο νούμερο για τον εν λόγω κινητήρα ατμόσφαιρα) δέν δίνουν τα απιτούμενα, με άνα κόστος μάλιστα που ΑΝΕΤΑ το τουρμπίζεις.

Καλή η ατμόσφαιρα δέν λέω, αλλά δυστυχώς ελαφρύτερα αμαξια....Εκ πείρας...

Link to comment
Share on other sites

μητσαρα,το ψαξα και εγω καποια στιγμη και θα δεις οτι στο τελος οτι δεν αξιζει να τα σκασεις τοσο χοντρα για λιγα αλογα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,παντως εγω που ρωτησα,,,,ο κινητηρας μασ ατμοσφαιρα αντε με το ζορι να ακουμπησει τα 140 ΗΡ,,,,,,, με το ζορι ετσι...........τα λεμε................(αν θες καλες δουλειες ενα τροπετακι και τελος)

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

Ισως να εχεται δικιο ρε παιδια αλλα ειναι διαφορετικα να δωσεις 1500 και αλλο πανω απο5000. Σιγουρα η διαφορα στην αποδοση ειναι πολυ μεγαλη αλλα μεγαλο ειναι και το ποσο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που σου λεμε ειναι οτι ναι μεν μπορει να βλεπεις τα 1500 ευρω ως μικροτερο ποσο αλλα χανεις απο value for money , δηλαδη αλογα θα παρεις αλλα ροπη δυσκολα! Επισης ειναι και το θεμα της αξιοπιστιας...τι αξιοπιστια εχεις με εκκεντροφορους και ροικη? Αν κατι παει στραβα ετοιμασου να ξηλωθεις και αλλο! Ενω με ενα τροπετο καλο και ας ειναι 5000 να πληρωσεις (κανε οικονομιες στην τελικη και βαλτο του χρονου) θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο και δεν θα χαλασει ποτε.Αν εισαι και τοσο ανησυχος βαζεις και ενα Revo stage2 και γεια σας πελατες μετα!

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα έκανα μια ροϊκή (που ό,τι και να κάνεις δεν χάνεις τα αοτελέσματά της, αρκεί να μήν αλλάξεις μοτέρ), και μετά θα το σκεφτόμουν ψύχραιμα ή για τούρμπισμα ή για υπερκυβισμό, μάλλον για τούρμπισμα. Εκκεντροφόρους δέν θα έβαζα.

¶ν είσαι πάντως αποφασισμένος, με μιά ροϊκή και 16βάλβιδο μοτέρ, δεν θέλεις και ιδιαίτερα άγριους εκκεντροφόρους, υποθέτω από 260-270 μοίρες θα είσαι καλά, όχι περισσότερο, πιθανώς λιγότερο, γιατί μετά θα βλαστημήσεις τη ζωή σου απο ρελαντί, κ.λπ. Βύθισμα όσο περισσότερο μπορείς χωρίς να χρειαστείς μηχανικά ωστήρια. Για την ακρίβεια το βύθισμα εγώ το θεωρώ σημαντικότερο απο την διάρκεια γιατι βλάπτει πολύ λιγότερο την συμπεριφορά του αυτοκινήτου (εκτός απο τις εκπομπές καυσαερίων) απο την διάρκεια. Να ξέρεις οτι ο εκκεντροφόρος συνήθως σου κλέβει λίγη ροπή και σου δίνει λίγα άλογα. Δεν σε κάνει γρηγορότερο, απλά πιό πολύστροφο, ουσιαστικά. Η μάλλον, δεν σε κάνει ΠΑΝΤΑ πιο γρήγορο. Εκτός βέβαια αν απο μαμά το αμάξι αποδίδει πολύ χαμηλά, οπότε θα δείς πολύ καλή μεταβολή στην συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ξερει κανεις κανα καλο μαστορα για ροικη? Για τους εκκεντροφορους θα παω προς AVCWEBER για τουυςCOLOMBO BARIANNI. Υπαρχουν για το δικο μου αμαξι σε δυο τυπους. Street και Race. Τι να προτιμισω? Στην σωστη ροικη η λειανση πρεπει να γινεται με αμμοβολη?

Link to comment
Share on other sites

Street. ¶μα βάλεις πιό ήπιους εκκεντροφόρους απο ότι θα ήταν ιδανικό, δεν θα καταλάβεις διαφορά. ¶μα βάλεις πιό άγριο όμως απο αυτό που σου ταιριάζει, θα βλαστημήσεις την ωρα που τους έβαλες, με αστάθειες ρελαντί, να μην έχεις αρκετή ροπή να ανέβεις ανηφόρα άμα δεν ανεβάσεις 4.000 και ούτω καθεξής. Εγώ πάντως θα προτιμούσα να τους δώ με μοίρες.

Δεν έχω ιδέα με τί πρέπει να γίνει η λείανση, αλλά αυτό που ξέρω είναι οτι ΔΕΝ πρέπει να γίνει γυάλισμα στην εισαγωγή, πρέπει να έχει καποια τραχύτητα. Την εξαγωγή ας την κάνουν και καθρέφτη άμα θέλουν.

Link to comment
Share on other sites

ΜΗΤΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ,ΟΙ COLOMBO BARIANNI AΛΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ,

ΠΡΟΒΛΕΠΩ 700-800 ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2 ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΑΣΟΥΝΕ !!!

ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ "ΚΕΝΤ",ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ !!!

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΕΙΣ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ

ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩ,ΤΟΤΕ ΕΧΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ "SCHRICK" & "PIPER"

ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΙΚΑ "SCHRICK" RULEZ !!!!

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΗΝΗ-ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ "BOUBIS",

NA KANEIΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ REPROFILE ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ !!!

Μηπως ξερει κανεις κανα καλο μαστορα για ροικη? Για τους εκκεντροφορους θα παω προς AVCWEBER  για τουυςCOLOMBO BARIANNI. Υπαρχουν για το δικο μου αμαξι σε δυο τυπους. Street  και Race. Τι να προτιμισω? Στην σωστη ροικη η λειανση πρεπει να γινεται με αμμοβολη?

ΣΕΒΔΑΛΗΣ (ΓΑΛΑΤΣΙ) ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΡΑΚΑΤΟΣ (ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ)

ΦΥΣΙΚΑ COLOMBO BARIANNI STREET NA ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ !!!

ΣΤΗΝ AVC WEBBER ΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ CLUB,ΜΑΣ ΕΙΧΑΝΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ

ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΡΙΣΥ !!!

Δεν έχω ιδέα με τί πρέπει να γίνει η λείανση, αλλά αυτό που ξέρω είναι οτι ΔΕΝ πρέπει να γίνει γυάλισμα στην εισαγωγή, πρέπει να έχει καποια τραχύτητα. Την εξαγωγή ας την κάνουν και καθρέφτη άμα θέλουν.

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !!!

ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ !!!

ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ Μ@Λ@ΚΙ@,

ΑΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

ΤΟΥΣ ΛΕΙΑΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ,ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝΕ

"ΣΑΓΡΕ" ΜΕ ΑΜΜΟΒΟΛΗ !!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μολις γυρισα απο την Webber και τους colombo&bariani τους ξεχναμε. Ενω στο ιντερνετ εγραφε πως υπαρχουν, οταν τους ρωτησα μου ειπαν οχι, υπαρχουν μονο για το 1400 και κανουν γυρω στα 1200 ευρω!!!!!! Απογοητευτικα, ειναι πολλα τα χρηματα και σιγουρα για να κανω αυτα που σκεφτομαι θα χρειαστουν πανω απο 2500ευρω και δεν αξιζει. Αρχιζω να συμφωνω με οσους λετε οτι δεν λεει το 2ο σταδιο για το 1.6

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εβαλα αν και δεν εχω σταματησει το ψαξιμο αλλα η απογοητευση συνεχιζεται. Εχω ψαξει σε ολες σχεδον τις ιστοσελιδες γνωστων εταιριων εκκεντροφορων και καμια δεν εχει κατι ετοιμο για το καρο μου, protest.gif κριμα! Ελπιζω τουλαχιστον το προγραμμα που θα βαλω να αποδωσει ικανοποιητικα και δεδομενων των αλλαγων που εχω κανει μεχρι στιγμης, ιδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν ικανοποιείσαι με μία ολοκληρωμένη ατμοσφαιρική βελτίωση 1ου βαθμού και κάποια ανάρτηση...2ου και βάλε βαθμού με ανάλογα φρένα και να ευχαριστιέσαι τους δρόμους με ασφάλεια? Είναι ανάγκη να είσαι ο βασιλιάς των φαναριών, όταν λίγο μετά το φανάρι, που ξεκινούν οι στροφές, όποιος τυχόν σε πέρασε, δεν θα ξαναβρεθεί μπροστά σου με ανάλογο στήσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν ικανοποιείσαι με μία ολοκληρωμένη ατμοσφαιρική βελτίωση 1ου βαθμού και κάποια ανάρτηση...

αναρτησεις πρεπει να αλλαξε τωρα προσφατα νομιζω ο δημητρης.. :whistling::)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν καθίστε όλοι καλά και αφήστε το παιδί να φτιάξει το διαμάντι κινητήρα που έχει γιατι αθελά μας όλοι έξω απο το χορό καλά τα λέμε.

Εχει στα χέρια του τον καλύτερο κινητήρα σε 1.6 και να πάει να βάλει τούρμπο???

Σιγα μην ξανάρθει για καφέ μετά. Τα είπαμε. Το τούρμπο θέλει πολύ ακριβή συντήρηση.

Και επειδή κανένας με τούρμπο δεν θα κάτσει μαμά. και εκεί οι αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο ακριβές απο την ατμόσφαιρα, πάει ακριβα το μαλί και η βαλίτσα.

Καντε μία έρευνα αγοράς. Ολοι πουλάνε τα τούρμπο, και ο λόγος???ΚΑΙΕΙ.

Μην βγαίνουμε εκτός θέματος και διαλάμε το τόπικ.

Με ένα σετ εκκεντροφόρων Schrick, 252 βύθισμα, (καταλύτη δεν θέλει, είναι αρκετά καλός, χταπόδι άλλαξε), τελικό εξάτμισης, (Φιλτροχωάνη άν έχει και ΟΧΙ Βαρελάκι) ενα σετ βαλβίδες(πιο σκληρές), ελατήρια (για να στροφαρει μέχρι τις 7.000+ άνετα), ροική εξέλιξη κομπλέ, φλατζόκολες, μπουζί, εργασία, κλπ, πρόγραμμα σε δυναμόμετρο και όχι σε πάγκο με πατάτες και καρπούζια,

δηλαδή συνολικό κόστος ούτε 3.000 το αμάξι θα βγάλει σε δρόμο και δυναμόμετρο πραγματικά 145+ άλογα, και άμα δεν βγουν αυτά που λέω, Ολοι μάρτυρες είστε κόβω το κεφάλι μου.

Αρκεί βέβαια πρόγραμμα και μηχανικό να πάει εκεί που ήδη εγώ και άλλα 2 μέλη απο εδώ (ονόματα δεν λέμε) πήγαμε και τα αποτελέσματα είναι φανταστικά, τόσο απο δουλειά και μελέτη και προσοχή, όσο και απο εγγύηση.

Το μόνο που δεν ξέρω για την μετατροπή, είναι αν καλό ειναι να μπει η εισαγωγή απο πολο GTi.

Οποιος άλλος έχει να μου πει κάτι διαφορετικό παρακαλώ με πμ.

BCB=POWER. Μην τα ξαναλέμε.

Υ.Γ. στο φιλαράκι μου που έβγαλε τα 18 κιλά ροπής, αποπειράθηκα να βάλω τους reprofile εκκεντροφόρους που είχα (βύθισμα 242). Ελα όμως που μαμα το BCB φοράει 230, είναι πιο ελαφριοί, άλλη βαφή, συν του ότι έχουν και καλύτερο σύστημα ψύξης.

Και όμως, οι κωδικοί τους δυστυχώς σε όλο το Γκρουπ ΒΑΓΚ είναι ίδιοι(στην Ελλάδα)

Κατω απο το καπο του BCB κρύβονται πολλά μυστικά. Ψάξτε το.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη η αρχη ειναι το ημισι του παντως και επειδη η αρχη εχει γινει εδω και καιρο πιστευω πως εφτασε η ωρα το Golfακι να παρει τα πανω του για τα καλα. Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το τι διαρκεια και τι βυθισμα πρεπει να εχουν οι εκκεντροφοροι που θα βαλω ετσι ωστε να αποδιδει τα μεγιστα 4000-7000. Το καπακι να το κανιβαλισω η να το αφησω στην ησυχια του. Τι ρισκο δηλαδη και τι μειονεκτηματα μπορουν να προκειψουν απο την ροικη εξελιξη. Εννοειται οτι στο τελος θα πεσει full customized προγραμμα. Ευχαριστω προκαταβολικα!!!

Ειπαμε, 252 θα βάλεις SCHRICK. Το καπάκι έχει ανοχές καλές. Οι εκκεντροφόροι που σου λέω είναι οι πιο κατάλληλοι, τέλειο ρελαντί, γρήγορο ανέβασμα μέχρι τις 4.400, και απο εκεί και πέρα VTI μέχρι τις 7.000+. Το πρόγραμμα είπαμε που θα γίνει. Φυσικά με τις δικές σου απαιτήσεις.

Και επίσης με κόστος επιπλέον περίπου 400Ε θα δεις τεράστια διαφορά με τις τροχαλίες αλουμινίου Unorthodox Racing. Είναι το μισό, αν όχι το 1/3 του βάρους απο τις μαμά. Είναι όλα τα λεφτά αυτή η επένδυση. Φοβερό Στροφάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

O ounkas εχει δικιο. Δεν εχω BCB καρντια μου! ΑΖD εχω! Σε ευαριστω Λαζαρε για την βοηθεια σου αλλα το κοστος για ολα αυτα ειναι απαγορευτικο (3000). Και αν κατι δεν παει καλα, πολυ πιθανο να αυξηθει. Αν σκοπευα να δωσω τοσα πολλα χρηματα δεν θα το σκεφτομουν καν. Θα χτυπαγα τροπετακι ξεγυρισμενο οπως πολυ λογικα μου λενε τα πειδια εδω και τοσο καιρο. Αλλα φιλικα παντα , σκεψου λιγο τι εγραφες σε αλλο θεμα για τη ροπη και δες ποσο αντιφατικα ειναι το ενα με το αλλο. Αν κατσεις και το δεις θα καταλαβεις γιατι ολοι σχεδον σου απαντησαμε με τον ιδιο τροπο για το αν αξιζει να σκαντζαρεις 1.6 με 1.6.

Σημερα πηγα στον Δημητριαδη και ρωτησα για προγραμμα και μου φανηκε οτι το κατεχει το αθλημα ο τυπος αλλα ειναι και λιγο φαρμακειο. Μου ειπε οτι αξιζει να φτιαξουμε προγραμμα μονο αν θα βαζω παντα 100αρα βενζινη γιατι εχει προβλημα με προαναφλεξη και κοστιζει και 570!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.