Speedy Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 (edited) Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει όλες οι εκδόσεις των οχημάτων να είχαν test drive. Να ξέρεις τι παίρνεις!!! Μάλιστα ένας πολιτής είχε πει σε ένα φίλο μου, ο οποίος ενδιαφερόταν για το Golf GTI να οδηγήσει το Golf TSI 122ps για να πάρει μια γνώμη για το πως είναι. Λες και είναι τα ίδια.... Επίσης, του είχε πει χαρακτηρηστικά ότι όποιος πάει για το GTI ξέρει τι θα πάρει και δεν χρειάζεται test drive. Άκου να δεις.......................... Καλά, αν συνεχίσουν έτσι μάλλον δεν θα το πάρει κανείς . Τest drive δεν θα φέρουν, χρόνους παράδοσης 6+ μήνες , που να μην είχαν και τρελές πτώσεις οι πωλήσεις αυτοκινήτων!!!!! Τα test-drive δεν έρχονται με την "ταμπέλα" test drive . Είναι αυτοκίνητα που προορίζονται για πώληση , σαν να το παρήγγειλε δλδ ένας πελάτης , μόνο που πελάτης είναι η αντιπροσωπεία και το "χρεώνεται" η αντιπροσωπεία . Γι αυτό σας είπα και πριν .... πιο πολύ δουλεύει ένα πιο προσιτό μοντέλο παρά ένα "σπάνιο" ... πιο πολλοί θα αγοράσουν γυμνά , tsi , 1.4 παρά GTi ... Κι εσείς αντιπρόσωπος να ήσασταν το ίδιο θα κάνατε . Edited September 24, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 (edited) το θεμα ειναι οτι το Ibiza cupra υπαρχει ΠΑΝΤΟΥ. και στην τιμη δεν εχουν τοσο μεγαλη διαφορα... το ibiza cupra πουλαει πολυ το ιδιο πιστευω θα γινει με το Polo edit: θελω να μου πει καποιος που το εχει... εισαι στο D με 4 και θες να βαλεις 2ερα. πρεπει να κανεις το μοχλο δεξια? η μπορεις απο το τιμονι να πατησεις 2 φορες το - και να μπει με τη μια στο M? και μετα αν θελεις να ξαναπας στο D πρεπει να πας το μοχλο στο D η αν πατησεις παρατεταμενα το + παει στο drive μονο του? στο κουπρα που εκανα test drive ετσι ηταν Edited September 24, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Τα test-drive δεν έρχονται με την "ταμπέλα" test drive . Είναι αυτοκίνητα που προορίζονται για πώληση , σαν να το παρήγγειλε δλδ ένας πελάτης , μόνο που πελάτης είναι η αντιπροσωπεία και το "χρεώνεται" η αντιπροσωπεία . Γι αυτό σας είπα και πριν .... πιο πολύ δουλεύει ένα πιο προσιτό μοντέλο παρά ένα "σπάνιο" ... πιο πολλοί θα αγοράσουν γυμνά , tsi , 1.4 παρά GTi ... Κι εσείς αντιπρόσωπος να ήσασταν το ίδιο θα κάνατε . Εγώ ξέρω πως εκτός απο αυτή την περίπτωση παίζει και η περίπτωση που ο εισαγωγέας δίνει στους αντιπροσώπους κάποια αυτοκίνητα για test drive.Το θέμα είναι οτι τελικά η vw εν μέσω υφεσης αντί να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της ή και στους πιθανούς αγωραστές της, τις χειροτερεύει!!!είτε αυτές ειναι after sales είτε before, την ίδια ώρα που όλες οι άλλες εταιρίες κάνουν τρομερές προσφορές σε όλα. Μήπως τελικά πρέπει να ξανασκεφτούμε εμείς που εχουμε παραγγείλει vw αυτή μας την αγορά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Εγώ ξέρω πως εκτός απο αυτή την περίπτωση παίζει και η περίπτωση που ο εισαγωγέας δίνει στους αντιπροσώπους κάποια αυτοκίνητα για test drive.Το θέμα είναι οτι τελικά η vw εν μέσω υφεσης αντί να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της ή και στους πιθανούς αγωραστές της, τις χειροτερεύει!!!είτε αυτές ειναι after sales είτε before, την ίδια ώρα που όλες οι άλλες εταιρίες κάνουν τρομερές προσφορές σε όλα. Μήπως τελικά πρέπει να ξανασκεφτούμε εμείς που εχουμε παραγγείλει vw αυτή μας την αγορά? το πραγμα ειναι απλο. αν δεν σε νοιαζει το μεσα και δεν θες 4 πορτες πας στο ibiza cupra. το ιδιο αμαξι με αλλο κουστουμι οπως ειπα στον φιλο που μου εδωσε προσφορα στον Φιλοσιδη ωταν πηγα να δω για το polo και ηθελε να μου πει για το αμαξι. εμενα με νοιαζει το εσωτερικο λιγο και του cupra δεν μου αρεσε τοσο. λιγο καλυτερα καθισματα να εβαζαν δεν θα παθεναν τοιποτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Εγώ ξέρω πως εκτός απο αυτή την περίπτωση παίζει και η περίπτωση που ο εισαγωγέας δίνει στους αντιπροσώπους κάποια αυτοκίνητα για test drive.Το θέμα είναι οτι τελικά η vw εν μέσω υφεσης αντί να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της ή και στους πιθανούς αγωραστές της, τις χειροτερεύει!!!είτε αυτές ειναι after sales είτε before, την ίδια ώρα που όλες οι άλλες εταιρίες κάνουν τρομερές προσφορές σε όλα. Μήπως τελικά πρέπει να ξανασκεφτούμε εμείς που εχουμε παραγγείλει vw αυτή μας την αγορά? Τι εννοείς δίνει? Τζάμπα? Σε καμία περίπτωση. To μείγμα και ο αριθμός των test drive είναι καθαρά θέμα στρατηγικής και πόρων του αντιπροσώπου. Αν είναι να πουλήσει 50 1.2TSi και 3 GTi και έχει ευχέρεια για ένα test drive (ασφάλεια, τέλη, συντήρηση) ποιο νομίζεις ότι θα επιλέξει? Κάποιες πιο μεγάλες εταιρείες θα μπορούν να έχουνε και τα δύο, κάποιος ίσως πάρει το ρίσκο να έχει έναν κράχτη GTi. Επίσης, ειδικά στο θέμα του GTi, το αμάξι δεν έχει λανσαριστεί ακόμα, αλλά μπορέσανε και εξασφαλίσανε καμιά 15αριά εκθεσιακά για πιο μεγάλες αγορές. ¶ρα, μάλλον η εταιρεία προνόησε για τους πελάτες της να υπάρχουν έστω εκθεσιακά πριν το αμάξι κυκλοφορήσει κανονικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 δεν ξερω εγω πιστευω οτι ειναι μεγαλο λαθος που δεν υπαρχει εστω 1-2 GTI καπου στην Αθηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 δεν ξερω εγω πιστευω οτι ειναι μεγαλο λαθος που δεν υπαρχει εστω 1-2 GTI καπου στην Αθηνα. Μα υπάρχουν και μάλιστα πολλά. Για test drive? Αφού δεν έχει κυκλοφορήσει το αμάξι! Το εργοστάσιο παραδίδει τώρα αμάξια! Τα 15 αυτά εκθεσιακά ήταν σαν bonus για να φανεί το αμάξι! Λογικά μέσα Οκτωβρίου σκάνε μύτη τα πρώτα που θα μπορούν να βγουν test drive. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 καλησπερα. κατα 90% το polo GTI ΔΕΝ θα βγει σε test drive. ετσι εμαθα σημερα απο την Καρεντα, τον Φιλοσιδη. και τελος πηρα και στην Κοσμοκαρ. 1 σελιδα πισω το ειπα. ναι οκ για τις εκθεσεις το εχω δει και απο κοντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Τι εννοείς δίνει? Τζάμπα? Σε καμία περίπτωση. To μείγμα και ο αριθμός των test drive είναι καθαρά θέμα στρατηγικής και πόρων του αντιπροσώπου. Αν είναι να πουλήσει 50 1.2TSi και 3 GTi και έχει ευχέρεια για ένα test drive (ασφάλεια, τέλη, συντήρηση) ποιο νομίζεις ότι θα επιλέξει? Κάποιες πιο μεγάλες εταιρείες θα μπορούν να έχουνε και τα δύο, κάποιος ίσως πάρει το ρίσκο να έχει έναν κράχτη GTi. Επίσης, ειδικά στο θέμα του GTi, το αμάξι δεν έχει λανσαριστεί ακόμα, αλλά μπορέσανε και εξασφαλίσανε καμιά 15αριά εκθεσιακά για πιο μεγάλες αγορές. Άρα, μάλλον η εταιρεία προνόησε για τους πελάτες της να υπάρχουν έστω εκθεσιακά πριν το αμάξι κυκλοφορήσει κανονικά Ήδη έχουν παραγγήλει 180 gti και test drive πουθενά!!!! Το αμάξι έχει κυκλοφορίσει εδώ και3-4 εβδομάδες , μάλλιστα καποιος φίλος εδώ εχει κάνει και post. Edited September 25, 2010 by AlenXxX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Ήδη έχουν παραγγήλει 180 gti και test drive πουθενά!!!! Το αμάξι έχει κυκλοφορίσει εδώ και3-4 εβδομάδες , μάλλιστα καποιος φίλος εδώ εχει κάνει και post. Εννοείς το παρέλαβε? Γιατί άλλο κυκλοφορεί, άλλο δεχόμαστε παραγγελίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Εννοείς το παρέλαβε? Γιατί άλλο κυκλοφορεί, άλλο δεχόμαστε παραγγελίες. Το παρέλαβε εννοώ.Δές κάποιες σελίδες πίσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Περίεργο μου φαίνεται. Θα επικοινωνήσω και θα δω. Γιατί μας είχαν ενημερώσει ότι test drive και παραδόσεις δε θα γίνουν μέχρι τον Οκτώβριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Μιλατε ολοι για test drive.Τι θα καταλαβει καποιος με μια χαλαρη βολτα γυρο απο την καθε αντιπρωσοποια? Αν δεν κανεις καμια 20αρια γυρους στα Μεγαρα συμπερασμα δεν βγαινει ωστε να επιλεξεις αμαξι βαση test drive. Για εμενα αυτα ειναι παραμυθια μονον για το θεαθηναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Μιλατε ολοι για test drive.Τι θα καταλαβει καποιος με μια χαλαρη βολτα γυρο απο την καθε αντιπρωσοποια? Αν δεν κανεις καμια 20αρια γυρους στα Μεγαρα συμπερασμα δεν βγαινει ωστε να επιλεξεις αμαξι βαση test drive. Για εμενα αυτα ειναι παραμυθια μονον για το θεαθηναι. Αν είναι αμάξι το οποιο το παίρνεις για πιστα ναι συμφωνώ να το πας σε πιστα να το τεστάρεις αλλα αν είναι για καθημερινή οδήγηση είναι ότι πρέπει το test drive για να δοκιμάσεις πως κάθεται το αμάξι σε λακκούβες,ποιότητα κύλισης,ακουστική καμπίνας,κιβώτιο,είτε είναι manual είτε αυτόματο Γενικά όλα όσα θέλει ο υποψήφιος αγοραστής να του παρέχει θα κοιτάξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karnezis Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Για να κανω κ τον δικηγορο του διαβολου............ τι αμαξια οδηγουσατε πριν ρε παιδες που θελετε κ τεστ drive.......πορσε ή Μ3?? Αν ναι παω πασο τοτε............... γιατι εγω ενα yaris ειχα κ δεν με ενδιαφερει καθολου αν θα κανω τεστ drive το polo gti.......δεν νομιζω να ειναι χειροτερο απο το γιαρις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 καλα ρε φιλε οπως το βλεπει ο καθενας. αν δεν εχεις στο μυαλο σου κανενα αλλο οκ. εγω γενικα θελω να ξερω τι παιρνω.. εγω μπορει να ειμαι αναμεσα στο corsa opc , polo gti πως θα δω ποιο με καλυπτει περισσοτερο αν δεν κανω τεστ ντραιβ? τεσπα αυτο που λες δεν εχει λογικη. δεν ειναι ντοματες αμαξι ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karnezis Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 καλα ρε φιλε οπως το βλεπει ο καθενας. αν δεν εχεις στο μυαλο σου κανενα αλλο οκ. εγω γενικα θελω να ξερω τι παιρνω.. εγω μπορει να ειμαι αναμεσα στο corsa opc , polo gti πως θα δω ποιο με καλυπτει περισσοτερο αν δεν κανω τεστ ντραιβ? τεσπα αυτο που λες δεν εχει λογικη. δεν ειναι ντοματες αμαξι ειναι Kαλα ντοματες δεν ειναι σιγουρα αλλα μην περιμενεις με ενα τεστ drive να καταλαβεις κ τιποτα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Για να κανω κ τον δικηγορο του διαβολου............ τι αμαξια οδηγουσατε πριν ρε παιδες που θελετε κ τεστ drive.......πορσε ή Μ3?? Αν ναι παω πασο τοτε............... γιατι εγω ενα yaris ειχα κ δεν με ενδιαφερει καθολου αν θα κανω τεστ drive το polo gti.......δεν νομιζω να ειναι χειροτερο απο το γιαρις!! συμφωνώ απόλυτα!!!τα ίδια ήθελα να γράψω!και εγώ ενα getz είχα πριν οπότε με αυτό απλά δε θα υπάρχει σύγκριση, άλλωστε και test drive να κάνεις και να μη σου αρέσει π.χ. πως σκάει στη λακούβα αλλά να σου αρέσουν όλα τα άλλα δε θα το πάρεις???? μια συνήθεια είναι και το πως συμπεριφέρεται το αμάξι στο δρόμο και στο τέλος το συνηθίζεις και πας με τα νερά του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 καλα αμα το βλεπτε ετσι οκ. εγω δεν το βλεπω ετσι. θελω να δω αν το Χ αμαξι ειναι αυτο που θελω/ εχω φανταστει και ναι αν δεν μου αρεσει κατι θα παω σε αλλο. θελω να δω το σασμαν του θελω να δω τα ρεπριζ του θελω να δω την αισθιση του τιμονιου του , τα φρενα του και 1002 πραγματα. καλως η κακως εγω δεν θελω ενα αμαξι απλα να κανω τη δουλεια μου , γιατι θα επερνα σιγουρα καποιο αλλο με πολυ λιγοτερα χρηματα. απο ενα τεστ ντραιβ μια καλη εικονα σιγουρα εχεις για το τι θα παρεις και οσα τεστ ντραιβ εχω κανει δεν ηταν "του πενταλεπτου" οπως και να εχει ο καθενας το βλεπει διαφορετικα ξαναλεω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Συγνώμη αλλά αυτήν την λογική δεν μπορώ να την καταλάβω Είτε ένα αμάξι έχει 10000 είτε 300000 για εμένα πρέπει να το κάνεις τεστ ντραιβ Τι πάει να πει συμβιβάζεσαι με το αμάξι,για αυτόν τον λόγο το κάνεις βόλτα να δεις αν σε βολεύει ειδάλλως κοιτάς σε άλλο μοντέλο Και ας μιλήσουμε για vw αν δεν σε βολεύει το scirocco μιας και είναι πιο σπορτιφ κοιτάς και το golf που είναι πιο οικογενειακό Αν πάλι είναι για δεύτερο αμάξι και δεν σε νοιάζει τόσο πάω πάσο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixxerr Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Για να κανω κ τον δικηγορο του διαβολου............ τι αμαξια οδηγουσατε πριν ρε παιδες που θελετε κ τεστ drive.......πορσε ή Μ3?? Αν ναι παω πασο τοτε............... γιατι εγω ενα yaris ειχα κ δεν με ενδιαφερει καθολου αν θα κανω τεστ drive το polo gti.......δεν νομιζω να ειναι χειροτερο απο το γιαρις!! Ωραιο post εκανες ρε φιλε!Δηλαδη,μονο οσοι εχουν super cars εχουν το δικαιωμα να κανουν test drive?Εγω ας πουμε που μαζευω φραγκα για να αγορασω ενα μικρομεσαιο,καλο και γρηγορο οχημα και δεν θελω να παρω γουρουνι στο σακι,ΔΕΝ εχω δικαιωμα να ξερω τι παιρνω?Τωρα,αμα εσυ εισαι χαϊβανι και δν μπορεις διακρινεις αν κανεις μια "value for money" αγορα,μπορεις να κανεις το εξης:Επελεξε 6 αμαξια που θα σε ενδιεφερε να αγορασεις,αρριθμησε τα απο το 1 μεχρι το 6 και πανε παιξτο μπαρμπουτι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 σωστος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 οκ το θέμα του test drive είναι προσωπική άποψη του καθενός..και δεν είναι σωστό να γίνονται διάφοροι χαρακτηρισμοί επειδή δεν συμφωνούμε όλοι... Απλά δε νομίζω οτι κάνοντας όλα τα αμάξια τεστ θα βρεις ποτέ κάποιο που να σε καλύπτει απόλυτα. Μετά είναι και η κατηγορία που κοιτάς...ξέρεις τι θέλεις να αγοράσεις ή τα παίρνεις όλα με τη σειρά και τα κάνεις τεστ.. οικογενειακά, σπορ κτλ...εγώ π.χ. που ήθελα κάτι πιο σπορ και σε τιμή γύρω στα 20.000 είχα να επιλέξω ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα. Θέτωντας ως κριτήρια επιλογής ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και εμφάνιση κατέληξα στο πολο ύστερα από έρευνα. Τώρα αν π.χ. έκανα test drive και το cupra μου άρεσε λίγο περισσότερο πάλι το polo θα επέλεγα γιατί μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά. Δεν νομίζω ότι για την κατηγορία που αναφέρω οι διαφορές είναι τόσο τραγικές μεταξύ τους, εκεί τίθεται και το ζήτημα του συμβιβασμού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 το polo GTI με το CORSA OPC εχουν σχεδον 2000 ευρο διαφορα και ειναι δυο ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικα αμαξια στην ιδια κατηγορια. το cupra με το polo ειναι σχεδον ιδια με λιγο ποιο φθηνο το cupra. το RC ειναι και αυτο αρκετα διαφορετικο. γενικα πως θα δεις τι θελεις αν δεν τα κανεις ενα τεστ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 με καλύπτει η απόφαση που πήρα για το πολο.. φαίνεται ένα αρκετά ποιοτικό αμάξι και απο εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο από τα άλλα.. αλλά και από όσα έχω διαβάσει όλους αυτούς τους μήνες μόνο θετικά σχόλια κύριως εισπράτει. Δε διαφωνώ με αυτά που αναφέρεις γιάτι έχεις περισσότερες γνώσεις στο θέμα και ίσως μπορείς να καταλάβεις περισσότερες λεπτόμερειες. Απλά αναφέρομαι στο σκεπτικό του να κάνει κάποιος τεστ και να μην κάνει. ¶λλωστε σε λίγες μέρες θα το κάνω το τεστ μια και καλή αφού θα το παραλάβω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...