Jump to content
DimP

Ρελαντι-Ασταθεια-Πεταλουδα-?

Recommended Posts

Καλησπέρα

έχω το πόλο του 2004 με τα 101 άλογα...το αμαξάκι δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα...κάποια στιγμή δυσκολευότανε να πάρει μπροστά και όταν έπαιρνε μετά απο 2-3 προσπάθειες κόλλαγε το στροφόμετρο για 10 δευτερόλεπτα και μετά οκ

ζήτησα να κοιτάξουμε με αφορμή το σέρβις των 60.000...ο εγκέφαλος έδειξε πεταλούδα, η οποία βγήκε και καθαρίστηκε

από τότε ξεκινάνε τα βάσανα όμως...αφού πλέον όταν κατεβάζω ταχύτητα και φτάνω τελικά στο ρελαντί(εννοώ ότι θα συμβεί σε κάποιο φανάρι ή σε κάποια προσωρινή στάση και όχι όταν είναι το αμάξι ακίνητο) αρχίζει το ρελαντί ανεβοκατεβάσματα μεταξύ 1000 και 600 στροφών λες και μαρσάρω ενώ εγώ δεν κάνω τίποτα...αν πάει κάτω από τις 500 θα σβήσει(συμβαίνει συχνά)

έχουμε ρυθμίσει στον εγκέφαλο 10 φορές την πεταλούδα, δοκιμάσαμε και με άλλη πεταλούδα και κάνει πάλι τα ίδια, αλλάξαμε και την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης για παν ενδεχόμενο(μήπως έχει πρόβλημα και δίνει λάθος πληροφορίες) αλλά το πρόβλημα παραμένει.

μου είπαν ότι το μόνο που μένει είναι να ελεγχθεί η egr(αν το λέω καλά) μήπως έχει πιάσει ''καρβουνίλα'' και στην συνέχεια ο αισθητήρας στροφών( που δεν είναι αισθητήρας στροφών το πρόβλημα 100%)

έχω αγανακτήσει..τρέχω 15 μέρες τώρα και λύση δεν έχω βρει..αν έχει τύχει σε κάποιον ή έχει κανείς καμια ιδέα ας δώσει τα φώτα του

Edited by DimP
Link to comment
Share on other sites

κανε βασική ρύθμισή πεταλούδας στο μηχανικό πρώτον

μετά τσέκαρε air flow

όπως έγραψα και από πάνω η βασική ρύθμιση πεταλούδας έχει γίνει επανειλλημένα...το θέμα είναι ότι προ σέρβις δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα αλλά από την άλλη..το αρχικό πρόβλημα με το τωρινό προφανώς και σχετίζονται

το air flow που είναι και πώς τσεκάρεται; αυτό δεν θα το είχα από πριν αν είναι;

Link to comment
Share on other sites

"μου είπαν ότι το μόνο που μένει είναι να ελεγχθεί η egr(αν το λέω καλά) μήπως έχει πιάσει ''καρβουνίλα''".Κατά 99,9% αυτό είναι το πρόβλημα.Είναι το λεγόμενο "βηματικό".Αν δεν στρώσει με το καθάρισμα τότε αντικατάσταση.:huh:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

"μου είπαν ότι το μόνο που μένει είναι να ελεγχθεί η egr(αν το λέω καλά) μήπως έχει πιάσει ''καρβουνίλα''".Κατά 99,9% αυτό είναι το πρόβλημα.Είναι το λεγόμενο "βηματικό".Αν δεν στρώσει με το καθάρισμα τότε αντικατάσταση.:wacko:

εννοείς ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα στην egr; γιατί αν εννοείς να αλλάξω αυτή αν δεν βελτιωθεί με το καθάρισμα..νομίζω πάμε σε κόστος άνω των 250 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

εννοείς ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα στην egr; γιατί αν εννοείς να αλλάξω αυτή αν δεν βελτιωθεί με το καθάρισμα..νομίζω πάμε σε κόστος άνω των 250 ευρώ

μετά εάν δεν διορθωθεί, πας για προκαταλύτης και δεν σημαζεύετε μετα... και τα 250 είναι μόνο εργατικά.

Link to comment
Share on other sites

μετά εάν δεν διορθωθεί, πας για προκαταλύτης και δεν σημαζεύετε μετα... και τα 250 είναι μόνο εργατικά.

νομίζω και η egr αλλάζεται..το θέμα είναι πως δεν μπορεί να γίνει διάγνωση για αυτή αν φταίει ή όχι

Link to comment
Share on other sites

το προκαταλύτη ο περισσότερος κόσμος (γιατί ειναι κάπου στο 1200+ το κόστος) τον βγάζει και είναι μια χαρά μετα και περνάει και ΚΤΕΟ. Το πρόβλημα αρχίζει απο το γεγονός οτι μπουκώνει η EGR και μετά μένει ανοιχτή. Βγάζεις τον προκαταλύτη και τελειώνει εκεί το θέμα και καθάρισμα βαλβίδες, σωληνάκια και εισαι ΟΚ. Εμένα αυτό μου έκατσε και μένα με το ρελαντί στο 9Ν3 που είχα και μετά απο ψάξιμο μου είπαν σε κανα δυό συνεργεία οτι ακόμα και αν βγάλεις τον προκαταλύτη δεν έχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

φίλε DimP το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ. το πήγα συνεργείο μου καθάρισε την πεταλούδα άλλα τίποτα σε κάθε μικρή απόστασή ανεβάζοντας και κατεβαζοντας ταχητητα πρωτη δευτερα κυριος σε φαναρια και κινηση, με το σταματα ξεκινα ανεβαζει στροφες στα ξαφνικα και αποτομα ,κανοντας το γνωστο θορυβο μαρσαρισματος και επιτα μου σβηνει.το ιδιο παθενω και στο πεξιμο του γκαζιου στο παρακαρισμα. Δεν παει αλλο αυτο βαρεθηκα! αλλη μια φορα θα το παω στο συνεργειο και θα του πω να μου αλλαξει πεταλουδα.

ξερεις κανεις ποσο θα μου στοιχίσει καινουργια η οχι?

Link to comment
Share on other sites

φίλε DimP το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ. το πήγα συνεργείο μου καθάρισε την πεταλούδα άλλα τίποτα σε κάθε μικρή απόστασή ανεβάζοντας και κατεβαζοντας ταχητητα πρωτη δευτερα κυριος σε φαναρια και κινηση, με το σταματα ξεκινα ανεβαζει στροφες στα ξαφνικα και αποτομα ,κανοντας το γνωστο θορυβο μαρσαρισματος και επιτα μου σβηνει.το ιδιο παθενω και στο πεξιμο του γκαζιου στο παρακαρισμα. Δεν παει αλλο αυτο βαρεθηκα! αλλη μια φορα θα το παω στο συνεργειο και θα του πω να μου αλλαξει πεταλουδα.

ξερεις κανεις ποσο θα μου στοιχίσει καινουργια η οχι?

3 κατοστάρικα στρογγυλεμένα για καινούργια!

να το προσέξεις όμως γιατί έχω ακούσει και περιπτώσεις που άλλαξαν πεταλούδα και το πρόβλημα συνεχίστηκε...

Link to comment
Share on other sites

3 κατοστάρικα στρογγυλεμένα για καινούργια!

να το προσέξεις όμως γιατί έχω ακούσει και περιπτώσεις που άλλαξαν πεταλούδα και το πρόβλημα συνεχίστηκε...

τέτοια λεγε μου να το στείλω κανονικά μετά !!!! thanks πάντως θα το ψάξω καλά πρώτα δεν χαρίζω λεφτά ετσι!

Link to comment
Share on other sites

τέτοια λεγε μου να το στείλω κανονικά μετά !!!! thanks πάντως θα το ψάξω καλά πρώτα δεν χαρίζω λεφτά ετσι!

υπομονή θέλει και αν το ψάξεις θα ναι όλα καλά. εγώ είχα πρόβλημα με ρελαντί κρατούσε 2000 στροφές άφηνα συμπλέκτη και έφευγα χωρίς γκάζι :thumbsup: , άλλες φορες μου έσβηνε πάνω σε στροφές, άλλες δεν κράταγε ρελαντί καθόλου και έσβηνε, επίσης άλλες φορες ήμουν στον δρόμο με 100 χιλιόμετρα πχ πατούσα γκάζι και τίποτα νεκρό... και πολλά αλλα παρατράγουδα...

στο λέω όχι μονο γιατί έχω ακούσει και άλλες περιπτώσεις, αλλα επειδή εγώ τον αύγουστο του 2008 άλλαξα πεταλούδα γιατί "έσπασε", και ενώ είχα και με την προηγουμενη τα ίδια προβλήματα με το ρελαντί παλιότερα, μετά από 1 μηνα μέχρι πέρυσι τα χριστούγεννα μου έβγαλε την ψυχή τελείως. μέχρι που άλλαξα μάστορα (όχι που αυτός είναι καλός δηλαδή) και από τότε ως θαύμα δεν έχει ξαναεμφανιστεί τέτοιο πρόβλημα (βεβαια έχουν εμφανιστεί αλλα πιο σοβαρά). για αυτό σου λέω κοίταξε το μην δώσεις τζάμπα 300 ευρώ για πεταλούδα :drinks:

Link to comment
Share on other sites

υπομονή θέλει και αν το ψάξεις θα ναι όλα καλά. εγώ είχα πρόβλημα με ρελαντί κρατούσε 2000 στροφές άφηνα συμπλέκτη και έφευγα χωρίς γκάζι :yahoo: , άλλες φορες μου έσβηνε πάνω σε στροφές, άλλες δεν κράταγε ρελαντί καθόλου και έσβηνε, επίσης άλλες φορες ήμουν στον δρόμο με 100 χιλιόμετρα πχ πατούσα γκάζι και τίποτα νεκρό... και πολλά αλλα παρατράγουδα...

στο λέω όχι μονο γιατί έχω ακούσει και άλλες περιπτώσεις, αλλα επειδή εγώ τον αύγουστο του 2008 άλλαξα πεταλούδα γιατί "έσπασε", και ενώ είχα και με την προηγουμενη τα ίδια προβλήματα με το ρελαντί παλιότερα, μετά από 1 μηνα μέχρι πέρυσι τα χριστούγεννα μου έβγαλε την ψυχή τελείως. μέχρι που άλλαξα μάστορα (όχι που αυτός είναι καλός δηλαδή) και από τότε ως θαύμα δεν έχει ξαναεμφανιστεί τέτοιο πρόβλημα (βεβαια έχουν εμφανιστεί αλλα πιο σοβαρά). για αυτό σου λέω κοίταξε το μην δώσεις τζάμπα 300 ευρώ για πεταλούδα :drinks:

εσύ είσαι και η περιπτωση της γκαντεμιάς... :thumbsup: στο είχα ξανα πεί κάποτε :xmas:

Link to comment
Share on other sites

εσύ είσαι και η περιπτωση της γκαντεμιάς... :lol: στο είχα ξανα πεί κάποτε :p

σε ότι αφορά με την ανανέωση του εσωτερικού (ξέρεις εσύ..) θύμισε μου σε παρακαλώ να κρεμάσω κανένα σκόρδο... έστω κανένα nikel lick.gif για δε με βλέπω καλά :nea:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.