dpan_a3 Posted September 13, 2005 Author Report Share Posted September 13, 2005 Χμ μπορει και να τα εχω μπερδεψει... Θα δω τι ειναι και θα σου πω.Παντως clima ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Ναι, οτι ειναι κλιμα, ειναι, δεν ειπα το αντιθετο...Απλα δεν ειναι διζωνικος... Αυτα, για να μην μπερδευομαστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Δεν ειναι διζωνικος.Ειναι απλος κλιματισμος. Οσον αφορα τα οργανα,αν βρω ακρη θα σε ειδοποιησω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 14, 2005 Author Report Share Posted September 14, 2005 (edited) Λοιπον συμφορουμιτες σημερα το πηραμε...απλα με μια λεξη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.Ειναι η εκδοση highline με το ασημι γυρω γυρω , με ωραιες ζαντες (16αρες αλουμινιου) , σπορ αναρτηση και κλιματισμο (τον απλο οπως ειπατε).Το μονο που δεν εχει συγκριτικα με το Audi που οδηγω εγω ειναι η οθονη πολλαπλων λειτουργιων...αλλα δεν πειραζει. Αλλη αισθηση το Turbo Επισης το δοκιμασαμε λιγο στις στροφες της Νεας Μακρης και αποδειχτηκε τραινακι ειδικα οταν τα P6000 πιασανε την επιθυμητη θερμοκρασια. Φιλε Κωνσταντινε περιμενω νεωτερα σχετικα με τα οργανακια ΕDIT : Εχω και μια απορια.Ο μαντρας εβαλε νεα μπαταρια 45 αμπερ Lukas , μας ειπε οτι προσπαθησε να βαλει 60αρα αλλα δεν χωραγε , το μοντελο αυτο παιρνει τσιμα τσιμα την 45αρα.Επισης μας ειπε οτι απο μαμα φοραει 45ρα.Ποια η γνωμη σας για την μπαταρια? Δεν εχω ιδεα περι του θεματος...τα φωτα σας! Επισης η προσθηκη οθονης πολλαπλων λειτουργιων ειναι δυνατη ή να το ξεχασω? Αν ναι τι κοστος βγαινει στο περιπου για να παρουμε την κρυα? EDIT2 : Απο πλευρας φιλτρου να βαλω κανα K&N? Λεει τιποτα? Το ESP μου φαινεται λιγο μυστηριο.Εχει ενα κουμπακι στο ταμπλο "ESP" αυτο ειναι για να βγαινει off ή για να το ενεργοποιεις? Οταν το πατας εμφανιζεται μονιμα αναμμενη η ενδειξη του ESP στο ταμπλο με το κυκλακι , ειναι οπως στο Α3 ? (Στο Α3 εχει κουμπι "ESP OFF").Δηλαδη ετσι βγαινει off? Επισης οταν μπαινει ρυθμιστικα αναβοσβηνει η ενδειξη στο ταμπλο ή οχι? Το μπασαμε σε κανα 2 στροφες αλλα δεν αναψε τιποτα...Ενω αντιστοιχα στο Α3 οποτε χανεται η προσφυση αναβοσβηνει σαν τρελο!! ΕDIT3 : Eνα αλλο χαζο προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι οτι το ραδιοφωνο δεν εχει καθολου καλη ληψη.Η κεραια ειναι στη θεση της μα το ραδιοφωνο πιανει μονο την Ερα σπορ , αντε και κανα 2 αλλους σταθμους.Το Α3 πιανει το 95% ολων των σταθμων στο ιδιο σημειο που ειναι παρκαρισμενο το Passat.Το Α3 εχει εσωτερικη κεραια και ηχοσυστημα το Audi concert ενω το Passat RCD της Blackpaunt με 2 σετ διαιρουμενα ηχεια + tweeters.Τι μπορω να κοιταξω για το προβλημα αυτο? Edited September 15, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 Λοιπον συμφορουμιτες σημερα το πηραμε...απλα με μια λεξη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.Ειναι η εκδοση highline με το ασημι γυρω γυρω , με ωραιες ζαντες (16αρες αλουμινιου) , σπορ αναρτηση και κλιματισμο (τον απλο οπως ειπατε).Το μονο που δεν εχει συγκριτικα με το Audi που οδηγω εγω ειναι η οθονη πολλαπλων λειτουργιων...αλλα δεν πειραζει.Αλλη αισθηση το Turbo Επισης το δοκιμασαμε λιγο στις στροφες της Νεας Μακρης και αποδειχτηκε τραινακι ειδικα οταν τα P6000 πιασανε την επιθυμητη θερμοκρασια. Φιλε Κωνσταντινε περιμενω νεωτερα σχετικα με τα οργανακια ΕDIT : Εχω και μια απορια.Ο μαντρας εβαλε νεα μπαταρια 45 αμπερ Lukas , μας ειπε οτι προσπαθησε να βαλει 60αρα αλλα δεν χωραγε , το μοντελο αυτο παιρνει τσιμα τσιμα την 45αρα.Επισης μας ειπε οτι απο μαμα φοραει 45ρα.Ποια η γνωμη σας για την μπαταρια? Δεν εχω ιδεα περι του θεματος...τα φωτα σας! Επισης η προσθηκη οθονης πολλαπλων λειτουργιων ειναι δυνατη ή να το ξεχασω? Αν ναι τι κοστος βγαινει στο περιπου για να παρουμε την κρυα? EDIT2 : Απο πλευρας φιλτρου να βαλω κανα K&N? Λεει τιποτα? Το ESP μου φαινεται λιγο μυστηριο.Εχει ενα κουμπακι στο ταμπλο "ESP" αυτο ειναι για να βγαινει off ή για να το ενεργοποιεις? Οταν το πατας εμφανιζεται μονιμα αναμμενη η ενδειξη του ESP στο ταμπλο με το κυκλακι , ειναι οπως στο Α3 ? (Στο Α3 εχει κουμπι "ESP OFF").Δηλαδη ετσι βγαινει off? Επισης οταν μπαινει ρυθμιστικα αναβοσβηνει η ενδειξη στο ταμπλο ή οχι? Το μπασαμε σε κανα 2 στροφες αλλα δεν αναψε τιποτα...Ενω αντιστοιχα στο Α3 οποτε χανεται η προσφυση αναβοσβηνει σαν τρελο!! ΕDIT3 : Eνα αλλο χαζο προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι οτι το ραδιοφωνο δεν εχει καθολου καλη ληψη.Η κεραια ειναι στη θεση της μα το ραδιοφωνο πιανει μονο την Ερα σπορ , αντε και κανα 2 αλλους σταθμους.Το Α3 πιανει το 95% ολων των σταθμων στο ιδιο σημειο που ειναι παρκαρισμενο το Passat.Το Α3 εχει εσωτερικη κεραια και ηχοσυστημα το Audi concert ενω το Passat RCD της Blackpaunt με 2 σετ διαιρουμενα ηχεια + tweeters.Τι μπορω να κοιταξω για το προβλημα αυτο? ← Aντε λοιπον καλοριζικο και επισημως!! Οντως εχει καλο στριψιμο το εργαλειο αλλα οπως θα παρατηρησεις σε λιγο καιρο,γερνει.Αυτα ομως ειναι λεπτομερειες που διορθωνονται. Σχετικα με την μπαταρια,μπαινει και παραμπαινει μεγαλυτερη.Εμενα σε συντομο χρονο εμεινε απο μπαταρια επειδη ειχα αφησει τα φωτα αναμενα,και με μεγαλη μου ''χαρα'' ειδα οτι ειχαν βαλει την μικρη οι βλακες.Τους πηρα τηλεφωνο,τους τα ειπα λιγο,ηρθαν και εβαλαν κανονικη.Φυσικα δωρεαν. Σχετικα με το ESP.Οταν στην οθονη δεν εχεις καμια ενδειξη,σημαινει οτι ειναι ενεργοποιημενο.Οταν το πατησεις και εμφανιστει το εικονιδιο στην οθονη,σημαινει οτι ειναι απενεργοποιημενο.Το ESP σε αυτο το αυτοκινητο συνδυαζει και το αντισπιν αλλα και το ESP. Τελος,σχετικα με την ληωη της κεραιας,δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα,αλλα οταν την αλλαξα και εβαλα μικροτερη,τοτε σε καποια σημεια εχανε λιγο απο θεμα σηματος. Αυτα.Οτι αλλο θελεις,ελευθερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 15, 2005 Author Report Share Posted September 15, 2005 Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Το ESP οταν μπαινει ρυθμιστικα , πως το καταλαβαινεις? Σου αναβοσβηνει καποια ενδειξη στο ταμπλο? Εχεις καμμια φωτο για να καταλαβω ποια κεραια εχω? (Τη μικρη ή η μεγαλη?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 ΕDIT : Εχω και μια απορια.Ο μαντρας εβαλε νεα μπαταρια 45 αμπερ Lukas , μας ειπε οτι προσπαθησε να βαλει 60αρα αλλα δεν χωραγε , το μοντελο αυτο παιρνει τσιμα τσιμα την 45αρα.Επισης μας ειπε οτι απο μαμα φοραει 45ρα.Ποια η γνωμη σας για την μπαταρια? Δεν εχω ιδεα περι του θεματος...τα φωτα σας! Επισης η προσθηκη οθονης πολλαπλων λειτουργιων ειναι δυνατη ή να το ξεχασω? Αν ναι τι κοστος βγαινει στο περιπου για να παρουμε την κρυα? H 45άρα είναι πολύ μικρή. Εγώ φορούσα 45άρα στο golf μου (IV 1.4 16v) καί όταν άλλαξα μπαταρία μου έβαλαν στη καρέντα 60άρα γιατί λόγω a/c ήταν "λίγη¨για το αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον στο δικό σου. ¶σε τώρα αυτή (λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα) αλλά με την πρώτη αλλαγή βάλε 60άρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 15, 2005 Author Report Share Posted September 15, 2005 Εδω θελω την βοηθεια των κατοχων Passat 1.8T του 2002.Ο μαντρας μου ειπε οτι η 60αρα δεν χωραει διοτι βρισκει στην μπαρα θολων που εχει απο μαμα το highline...! Υπαρχει 60αρα στο κοψιμο της 45αρας και αν ναι ποια μαρκα και μοντελο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 (edited) Αυτο το ακουω πρωτη φορα.Εμενα πηρε κανονικα 60αρα. Η 45αρα δεν αντεχει με τιποτα στο δικο μας.Επιβεβαιωμενο. Σχετικα με το ESP οταν ενεργοποιειται σε καποια στροφη αναβοσβηνει η ενδειξη στην οθονη.Το ιδιο οταν μπαινει και το αντισπιν. Επισης η κεραια σου ειναι η κανονικη,αυτοι που εχσουν ολα.Απλα εγω την εχω αλλαξει και εχω βαλει μικροτερη. Edited September 15, 2005 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 16, 2005 Author Report Share Posted September 16, 2005 Αυτο το ακουω πρωτη φορα.Εμενα πηρε κανονικα 60αρα.Η 45αρα δεν αντεχει με τιποτα στο δικο μας.Επιβεβαιωμενο. Σχετικα με το ESP οταν ενεργοποιειται σε καποια στροφη αναβοσβηνει η ενδειξη στην οθονη.Το ιδιο οταν μπαινει και το αντισπιν. Επισης η κεραια σου ειναι η κανονικη,αυτοι που εχσουν ολα.Απλα εγω την εχω αλλαξει και εχω βαλει μικροτερη. ← Μιλας για τη μαμα 45αρα? Ποσο σου κρατησε? Επισης ποια 60αρα εχει βαλει? (Μαρκα - Μοντελο).Το highline ειναι αληθεια οτι κατω απο το "νεροχυτη" εχει μπαρα θολων απο μαμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Καλορίζικο το τουτού σου και από εμένα!!!! Πολλά και καλά Χιλιόμετρα!!!!! Όσο αφορά την μπαταρία,και το δικό μου το Passat ερχόταν με 45αρα μπαταρία της Bosch. Μετά από 5 μιση χρόνια υπηρεσίας ,και χωρίς κανένα παράπονο,μου παρέδωσε το πνεύμα. Πηγαίνοντας στην αντιπροσωπεία για μια δουλειά,ρώτησα και για την μπαταρία, και μου είπαν ότι καλό είναι να μπεί πάλι 45αρα (γιατί "λέει" δεν μπορεί να γεμίσει την μεγαλύτερη μπαταρία το δυναμό). Μετά από κανα μήνα ξαναπήγα και αυτή τη φορά μου είπαν ότι καλό είναι να μπεί 60αρα στο αυτοκίνητο.... Εγώ από δικό μου ψάξιμο βρήκα Bosch Silver κλειστού τύπου 45 και 60 Ah οι οποίες έχουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις και ταιρίαζουν γάντι στα αυτοκίνητά μας..... Συμπέρασμα..... Στο αυτοκίνητο βάλε 60αρα.Σίγουρα μπαίνει και αν θέλεις μοντέλο Bosvh Silver 60Ah (είναι και κλειστού τύπου).. Επίσης...ποιά μπάρα θόλων έχει το Passat?Μήπως εννοεί το χώρο που μπαίνει η μπαταρία? Τέλος για το ραδιόφωνο, γενικά τα Passat μας δεν φημίζονται και για την τέλεια λήψη τους!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 16, 2005 Author Report Share Posted September 16, 2005 (edited) Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου και για τα καλοριζικα. Οκ μελλοντικα θα το εχω υποψιν για την 60Ah μπαταρια αλλα αφου απο μαμα παιρνει 45αρα no worries Μου ειπε ο μαντρας οτι εχει μπαρα θολων απο μαμα το highline.Τωρα εγω δεν βλεπω τις βιδες των θολων , λογικα θα ειναι κατω απο τα πλαστικα ε? Δεν θεωρω χαλια ληψη το γεγονος οτι ολο και ολο ενα σταθμο πιανει το αμαξι...κανει scanning μια ωρα και γυριζει ολους τους μεγακυκλους μεχρι να πιασει ενα σταθμο! Ενω στο ιδιο σημειο το Α3 πιανει αρκετους σταθμους στα FM.Τι μπορει να παιζει? Καμμια γειωση να εχει φυγει? Η κεραια να ειναι χαλασμενη? Τι λετε να κοιταξω? ΥΓ : Παντως το αμαξι ειναι χαρτι λεμε (ουτε βελτιωση θελει ουτε τιποτα , τραβαει απιστευτα ακομα και φορτωμενο να ειναι)...αλλαξαμε και λαδακια μολις το πηραμε , βαλαμε ΑRAL 10W40 και αλλαξαμε και φιλτρο λαδιου.Πηρε μαζι με το φιλτρο 3.7lt , κοστος 32 ευρω ολα! Αλλαγη θα κανουμε καθε 5000 χλμ συμφωνα με την προτροπη του τεχνικου που μας αλλαξε τα λαδια.Εσεις τι λαδια βαζετε? Edited September 16, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Δεν θυμαμαι ποσο κανει η μπαταρια,αλλα εμενα την αλλαξαν τσαμπα. 60αρα και παλι 60αρα. Οσον αφορα την μπαρα θολων,αν δεις και αλλο θεμα στο στησιμο που λεω για μπαρα θολων,θα δεις οτι δεν εχει και δεν βγαινει για το δικο μας.Μαλιστα,δεν υπαρχει λογος να εχει το highline και να μην εχει το trendline.Η διαφορα τους ειναι εξοπλισμου και οχι στησιματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Κι ομως μπαρα θολων ΥΠΑΡΧΕΙ απο μαμα και βρισκεται στο χωρο της μπαταριας ακριβως μπροστα της - δεν ειναι σωληνωτη αλλα πλακε και δενει στους θολους απο τη μεσα μερια. Για να τη δεις πρεπει να αφαιρεσεις το πλαστικο καλυμμα πανω απο τη μπαταρια (οχι το μικρο αλλα ολοκληρο) Την εχω δει με τα ματια μου στο δικο μου (9/2002 highline 1.8T) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 @ P18T : Είσαι σίγουρος?Που πιάνει?Δεν θα έπρεπε να πιάνει πάνω στις βίδες της ανάρτησης? Γνωρίζεις αν υπάρχει και στα Passat του 2000?Το δικό μου πάντως δεν νομίζω να έχει εκτός και αν είμαι τελείως γκαβός!!!!! (σ.σ Είναι το Comfortline...) @dpan_A3 : Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με το RCD αλλά έφταιγε το ότι είχα ενεργοποιήσει κάποιες ρυθμίσεις του RDS και δεν έπιανε τίποτα. Δοκίμασε με απενεργοποιημένα τα AF , REG , TA, LOCAL και ίσως δεις βςλτίωση. Αν όχι ρώτησε κάποιον εγκαταστάτη Ηχοσυστημάτων μήπως μπορεί να σου κάνει κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 18, 2005 Author Report Share Posted September 18, 2005 Θα το δοκιμασω φιλε και θα επανελθω με νεωτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 (edited) @ P18T : Είσαι σίγουρος?Που πιάνει?Δεν θα έπρεπε να πιάνει πάνω στις βίδες της ανάρτησης? Γνωρίζεις αν υπάρχει και στα Passat του 2000?Το δικό μου πάντως δεν νομίζω να έχει εκτός και αν είμαι τελείως γκαβός!!!!! (σ.σ Είναι το Comfortline...) ← Απολυτως. Πιανει πανω σε βασεις που ειναι κολλημενες στους θολους των τροχων. Μη ξεχνας οτι οι θολοι βρισκονται μισοι εξω μισοι μεσα απο το διαχωριστικο τοιχωμα μηχανης-σαλονιου και οι δυο απο τις τρεις βιδες του αμορτισερ βρισκονται μεσα απο αυτο. Edited September 18, 2005 by P18T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 19, 2005 Author Report Share Posted September 19, 2005 (edited) Καλα μιλαμε για αλλη αισθηση στο δρομο το Passat με τη μπαρα θολων....Ειδικα στις στροφες το νοιωθεις πιο σφιχτο το αμαξι... Θα βαλω και στο Α3 τελικα μπαρα θολων...μενει να κανω μια ερευνα τωρα ποια ειναι η καλυτερη για το αμαξι μου Kωνσταντινε ποια κεραια (μεγαλυτερη) εβαλες για να εχεις καλυτερη ληψη? Αν μπορεις δωσε μου πληροφοριες...σημερα θα δοκιμασω αυτα που μου ειπες αλλα αν δεν πιασουν θα του αλλαξω κεραια!! Το ριμαδι δεν πιανει τιποτα απο Ερυθραια μεχρι Διονυσο ενω το A3 που δεν εχει καν εξωτερικη κεραια (δεν ξερω τι διαολο εχει ) ειναι απιαστο στη ληψη Edited September 19, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 Καλα, αν βρεις μπαρα θολων, πες το μας κι εμας...Δεν θελω να σε απογοητευσω Δημητρη, αλλα για τη σειρα μας, GOlf V/A3 δεν εχω βρει τπτ σε μπαρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 19, 2005 Author Report Share Posted September 19, 2005 Εχω εναν γνωστο του οποιου ο κολλητος ασχολειται με τετοια.Φτιαχνει σφυριλατα πιστονια , μπαρες θολων κτλπ με μικροτερο κοστος των τυποποιημενος.Θα μου φτιαξει μια αλουμινιου για το Α3 μου. Οποτε οταν με το καλο τη φτιαξω θα σας δωσω τηλ και διευθυνση να πατε και εσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 20, 2005 Author Report Share Posted September 20, 2005 Kαι επειδη τα προβληματακια ειναι μεσα στο προγραμμα εχω να σας ενημερωσω οτι και χθες και σημερα το πολυ πρωι αναψε στον πατερα μου το λαμπακι εκπομπης καυσαεριων...βεβαια και τις 2 μερες μετα απο λιγη ωρα εσβησε! Τι μπορει να συμβαινει? Το αυτοκινητο στην ταπα γραφει οτι παιρνει 91/95 ROZ , οταν το πηραμε ειχε μισο ντεποζιτο βενζινη,τωρα ποσο καιρο την ειχε μεσα το αυτοκινητο ο Θεος ξερει..παιζει κανενα ρολο αυτο? Εμεις παντως συμπληρωσαμε 30 ευρω με 100αρα βενζινη.Απο οσο ξερω η βενζινη δεν χαλαει οταν μενει αχρησιμοποιητη ε? Επισης δεν ξερω μηπως αυτη η βενζινη ηταν νοθευμενη.Για πειτε καμμια ιδεα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Περίμενε να αδειάσει σχεδόν τελείως, γέμισέ το με racing, κάψε μισό ρεζερβουάρ, και μετά τράβα το για σέρβις. ¶λλαξε μπουζί, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, και οπωσδήποτε!!! φίλτρο βενζίνης. Ανέφερα την racing επειδή έχει κάποια υποτίθεται καθαριστικά, οπότε να κυκλοφορήσουν λίγο, να διαλυθεί ότι πιθανώς υπάρχει στο ντεπόζιτο και να κάτσει στο φίλτρο βενζίνης, και μετά να στείλεις το φίλτρο βενζίνης. 99% δεν πρόκειται να έχεις κανένα απολύτως αποτέλεσμα, η βενζίνη μάλλον θα είναι μιά χαρά, τα φίλτρα ΟΚ και λοιπά. Αλλά δεν είναι καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 21, 2005 Author Report Share Posted September 21, 2005 Xμ ναι εχεις ενα δικιο εδω! Θα περιμενουμε να αδειασει (ρεζερβα) και θα το παω για fullarisma και αλλαγη των οσων ειπες! Αλλα ξερεις τι μου κανει εντυπωση? Οτι το εκανε 2 φορες (προχθες και χθες τις πολυ πρωινες ωρες οταν ξεκινησε ο πατερας μου για τη δουλεια - μετα το βουλωσε - δεν ξανααναβε!! Τι φλασιες τρωνε ωρες ωρες ρε γαμωτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Καλα μιλαμε για αλλη αισθηση στο δρομο το Passat με τη μπαρα θολων....Ειδικα στις στροφες το νοιωθεις πιο σφιχτο το αμαξι...Θα βαλω και στο Α3 τελικα μπαρα θολων...μενει να κανω μια ερευνα τωρα ποια ειναι η καλυτερη για το αμαξι μου Kωνσταντινε ποια κεραια (μεγαλυτερη) εβαλες για να εχεις καλυτερη ληψη? Αν μπορεις δωσε μου πληροφοριες...σημερα θα δοκιμασω αυτα που μου ειπες αλλα αν δεν πιασουν θα του αλλαξω κεραια!! Το ριμαδι δεν πιανει τιποτα απο Ερυθραια μεχρι Διονυσο ενω το A3 που δεν εχει καν εξωτερικη κεραια (δεν ξερω τι διαολο εχει ) ειναι απιαστο στη ληψη ← Η κεραια που εχω βαλει δεν ειναι μεγαλυτερη.Αντιθετως.Δεν ειναι σαν βεργα οπως η μαμα,αλλα ειναι γυρω στα 5-6 cm.την εχω για καθαρα αισθητικους λογους. θα ανεβασω φωτογραφια να την δεις οταν μπορεσω. €15 εκανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 21, 2005 Author Report Share Posted September 21, 2005 Αχα , και η ληψη βελτιωθηκε Κωστα? Αν ναι πες μου απο που την πηρες και πως την ζηταω να παω να την χτυπησω και εγω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...