Jump to content
PoloMk7

Λαμπακι Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Προχτες το βράδυ βγαινοντας για βολτα βάζω βενζίνη απο ενα βενζινάδικο κοντα στη γειτονια μου , απο οσο ξέρω τοσα χρονια δεν εχει ακουστει κατι για την βενζίνη του και ουτε και εγω εχω παρατηρήσει κατι, να σημειωσω οτι πριν βαλω καυσιμα το ρεζερβουαρ βρισκοταν στην ρεζερβα οποτε δεν ειχα πολυ βενζίνη μεσα , τελωςπαντων ενω οδηγούσα λοιπον σε κάποιο φανάρι παρατηρω οτι οι στροφες παιζουν απο τις 600 - 1000 και το αμαξι σαν να τρεμει. του ριχνω 2-3 γκαζιες μπας και ισιώσει , το ειχε κανει και παλιοτερα αυτο και ειχε στρεωσει μετα απο καποιες γκαζιες΄, αυτη την φορα δεν εστρωσε τοσο ευκολα στο επομενο φανάρι τα ιδια στο μεθεπομενο σβηνω το αμαξι και το ξαναβαζω μπρος συνεχιζει και το κανει μετα απο 1-2 φαναρια οκ σταματησε να το κανει , οκ λεω ολα καλα, το επομενο πρωι παω να παρω το αμαξι να παω για καφε , βαζω μπροστα και βλεπω οτι αναβει το λαμπακι του κινητηρα (ενα κιτρινο που δειχνει ενα μοτερακι πανω του ) κοιταω στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου και βλέπω οτι το αναφερει ως Βλαβη στο συστημα εξαγωγής καυσαερίων ,σκεφτηκα οτι μπορει να φταιει το καυσιμο μιας και με το που εβαλα την βενζινη ξεκινησε να τρεμοπαιζει να ανεβοκατεβενουν οι στροφες κλπ , ειχα βαλει 20 ευρω βενζινη κανονικη αμολυβδη οχι 100ασταρα , 100αρα βαζω μια στο τοσο , πηγα και του εβαλα 10 ευρω ακομα λοιπον απο 100αρα αυτη την φορα μπας και στρωσει αλλα το λαμπακι δεν εσβησε , σημερα το πρωι παλι βαζω μπροστα και δεν σβηνει το λαμπακι , το Polo μου εχει 26.000 χλμ μονο, και ειναι μοντέλο 2006 , τα service του εχουν γινει ολα κανονικα και στην ώρα τους.

Δεν ειναι δυνατον ρε παιδια γερμανικα αμαξια και κανουν τετοια πραματα? τι στο καλο ειναι αυτο το λαμπάκι??

Εχω κλεισει να το δουν στην Auto Marin αυριο το πρωι ,

Τι μπορει να φταιει ρε παιδια? ξερει κανεις? θα ξηλωθω χριστουγεννιατικα ρε γαμωτι???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Προχτες το βράδυ βγαινοντας για βολτα βάζω βενζίνη απο ενα βενζινάδικο κοντα στη γειτονια μου , απο οσο ξέρω τοσα χρονια δεν εχει ακουστει κατι για την βενζίνη του και ουτε και εγω εχω παρατηρήσει κατι, να σημειωσω οτι πριν βαλω καυσιμα το ρεζερβουαρ βρισκοταν στην ρεζερβα οποτε δεν ειχα πολυ βενζίνη μεσα , τελωςπαντων ενω οδηγούσα λοιπον σε κάποιο φανάρι παρατηρω οτι οι στροφες παιζουν απο τις 600 - 1000 και το αμαξι σαν να τρεμει. του ριχνω 2-3 γκαζιες μπας και ισιώσει , το ειχε κανει και παλιοτερα αυτο και ειχε στρεωσει μετα απο καποιες γκαζιες΄, αυτη την φορα δεν εστρωσε τοσο ευκολα στο επομενο φανάρι τα ιδια στο μεθεπομενο σβηνω το αμαξι και το ξαναβαζω μπρος συνεχιζει και το κανει μετα απο 1-2 φαναρια οκ σταματησε να το κανει , οκ λεω ολα καλα, το επομενο πρωι παω να παρω το αμαξι να παω για καφε , βαζω μπροστα και βλεπω οτι αναβει το λαμπακι του κινητηρα (ενα κιτρινο που δειχνει ενα μοτερακι πανω του ) κοιταω στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου και βλέπω οτι το αναφερει ως Βλαβη στο συστημα εξαγωγής καυσαερίων ,σκεφτηκα οτι μπορει να φταιει το καυσιμο μιας και με το που εβαλα την βενζινη ξεκινησε να τρεμοπαιζει να ανεβοκατεβενουν οι στροφες κλπ , ειχα βαλει 20 ευρω βενζινη κανονικη αμολυβδη οχι 100ασταρα , 100αρα βαζω μια στο τοσο , πηγα και του εβαλα 10 ευρω ακομα λοιπον απο 100αρα αυτη την φορα μπας και στρωσει αλλα το λαμπακι δεν εσβησε , σημερα το πρωι παλι βαζω μπροστα και δεν σβηνει το λαμπακι , το Polo μου εχει 26.000 χλμ μονο, και ειναι μοντέλο 2006 , τα service του εχουν γινει ολα κανονικα και στην ώρα τους.

Δεν ειναι δυνατον ρε παιδια γερμανικα αμαξια και κανουν τετοια πραματα? τι στο καλο ειναι αυτο το λαμπάκι??

Εχω κλεισει να το δουν στην Auto Marin αυριο το πρωι ,

Τι μπορει να φταιει ρε παιδια? ξερει κανεις? θα ξηλωθω χριστουγεννιατικα ρε γαμωτι???

Εμενα παντος για σκαρτη βενζινη μου κανει... :thumbsup:. Τα παιζει ο Λ απο το νερακι ;).

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντος για σκαρτη βενζινη μου κανει... :thumbsup:. Τα παιζει ο Λ απο το νερακι ;).

Και θέλει οπωσδήποτε να παω να μου σβησουν το λαθος με το διαγνωστικο ε?

Θελω να πω πως απο μονο του δεν σβηνει???

Απο την αλλη και να το σβησουν λογικα θα αναψει παλι εκτος και αν τα 10 ευρω 100αρας που εβαλα εχουν φερει το μιγμα σε σωστα επιπεδα

βασικα το ρεζερβουαρ μου ειχε μεσα 20 ευρω απλης αμολυβδης οταν και αρχισαν τα προβληματα και μετα εβαλα και 10 ευρω 100αρας αμολυβδης

Αν το μιγμα παραμεινει χαμηλο και να σβήσουν το λαθος αυτο θα αναψει παλι μολις βαλουν μπροστα!!!

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου που είχε ανάψει το λαμπάκι ήταν λόγω του αισθητήρα Λ, όχι από καύσιμο.

Ο Λ είχε 290 ευρώ αλλά μου το πέρασαν εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου που είχε ανάψει το λαμπάκι ήταν λόγω του αισθητήρα Λ, όχι από καύσιμο.

Ο Λ είχε 290 ευρώ αλλά μου το πέρασαν εγγύηση.

26.000 χιλιομετρα και Λαμδα? Ειναι δυνατον ? Ε καλα αν μου πουν τιποτα τετοιο θα το ΠΟΥΛΗΣΩ

ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ αν μου πουν τιποτα τετοιο

Λοιπον 2/2006 , με 26.000 χιλιομετρα χρωμα μαυρο 101Ps Sport 1400 , 9500Eyro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι, 01:00 και διαβαζω μεσα στο Forum για προβλήματα για τα Polo , οχι και λιγα προβλήματα .

Δεν ξερω τι στο καλο ειναι αυτο το λαμπακι , ειδα καποια ακομα post που λεγανε και για λαμπακι EPC εμενα μου αναβει το αλλο ( αυτο που μοιαζει με ενα μικρο μοτερακι) στο βιβλιαρακι το αναφερει ως βλάβη στο συστημα εξαγωγης καυσαεριων , να ρωτησω τωρα κατι? ειναι πιθανο να θελει αλλαγή ο Λ?

με 26.000 χιλιομετρα? το αμαξι κλεινει 4 χρονια σε 2 μηνες ολοκαινουργιο το ειχα παρει, απο εγγυηση μπα ε? δεν με καλυπτει ετσι δεν ειναι?

Εγω παντως εχω ξενερωσει αληθεια σας το λεω , δεν το πιστευω οτι καινουργιο αμαξι επαθε ξαφνικα την πλακα του ο Λ επειδη ετσι του ρθε, ακομα και νοθευμενη να εφαγε αν την καψει πρεπει να σβησει το ατιμο (μην το χαρακτηρισω διαφορετικα )- λαμπακι, δηλαδη με το παλαιο μου αμαξι που και εκεινο ειχε τετοιο λαμπακι γιατι δεν αναψε ποτε? και μαλιστα εκεινο και αν ειχε φαει χαλια βενζινη βεβαια αλλο αμαξι τοτε αλλο τωρα ποιο πολλα ηλεκτρικα τουτο το αλλο μονο παραθυρα και κλειδαριες ειχε

καταλυτη παντως και λ ειχε και εκεινο και μαλιστα του ειχα βγαλει και το μεσαιο καζανακι του ειχα βαλει και αλλη εξατμιση πιεστικα βενινης αλλα μπουζια φιλτρα πιο ελευθερα κλπ τουτο που το εχω μαμα τι στο καλο γουσταρει ? ορεξη εχει να με βαλει στα εξοδα .

και αντε και ειναι ο λ και ας πουμε οτι τον αλλαζω , και παω και ξανα βαζω βενζινη που δεν ειναι καλη .. λεμε τωρα .. παλι λ θα θελει μετα? δηλαδη αν πουμε οτι εγω ειμαι γκαντεμης ρε παιδακι μου και κανω 5 γεμισματα και τα 5 με χαλια βενζινη θα πρεπει να αλλαξω 5 φορες αισθητηρα λ? τοσο ευκολα παραδινει πνευμα αυτος ο αισθητηρας του πολο ?

Απο την αλλη ας μην βιαζομαι να βγαλω συμπερασματα , Το πρωι θα βρισκεται στην Auto Marin για να το κοιταξουν και ας ελπισουμε οτι το polaki θα θελει να παραμεινει στα χερια μου !!!

Θα σας ενημερωσω για το τι μου ειπε το συνεργειο και για την διορθωση της βλαβης .

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Με πήραν τηλέφωνο απο Auto Marin μου ειπαν οτι ειναι ο λ κοντα στα 260 ευρω με εργασια και ολα μαζι

τους ειπα να το φτιαξουν,

Το πουλαω το αμαξι δεν το γουσταρω πια το στελνω 9500ευρω και την συζηταμε κιολας την τιμη, εχει 26.250 χιλιομετρα μοντελο 2ος/2006 με σημα πληρωμενο για το 2010 και με τον αισθητηρα αλλαγμενο.

Λοιπον last news 247 ευρω θα παω να πληρωσω και να το παρω θα ρωτησω τι εχει γινει και αν ειναι ενταξει και θα σας πω αν εχω τιποτε νεοτερο , ηδη παντως σκεφτομαι πολυ σοβαρα την πιθανοτητα να το δωσω και να παρω κατι αλλο .

Δεν ειναι πραματα αυτα 26.000 χιλιομετρα και αισθητηρας λ. ετσι με την μια,

Edited by PoloMk7
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ενταξει πηγα και το παρέλαβα

Αισθητηρας Λ λοιπον μαζι με εργατικα 247 ευρω

ηταν αλλος ενας τυπος εκει ο οποιος ειχε αλλαξει και εκεινος αισθητηρα και εκεινος στα 25.000 χλμ μαλιστα μετα απο 10 μερες τον αφησε μου ειπε το αμαξι του στην εθνικη και αυτη την φορα το ειχε παει για να του αλλαξουν πολαπλασιαστες ελπιζω το αμαξι μου να μην χρειαστει τιποτε τετοιο.

ευχαριστω τον αγιο βασιλη για το ωραιο του δωρο!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ενταξει πηγα και το παρέλαβα

Αισθητηρας Λ λοιπον μαζι με εργατικα 247 ευρω

ηταν αλλος ενας τυπος εκει ο οποιος ειχε αλλαξει και εκεινος αισθητηρα και εκεινος στα 25.000 χλμ μαλιστα μετα απο 10 μερες τον αφησε μου ειπε το αμαξι του στην εθνικη και αυτη την φορα το ειχε παει για να του αλλαξουν πολαπλασιαστες ελπιζω το αμαξι μου να μην χρειαστει τιποτε τετοιο.

ευχαριστω τον αγιο βασιλη για το ωραιο του δωρο!!!

Δεν θέλω να σε απογοητευσω τελείως....αλλά εγώ τον έχω αλλάξει 3 φόρες.....!!!!!!

Τις δύο πρώτες ήταν μέσα στην εγγύηση-ούτε 10.000km την τρίτη τον πλήρωσα όσο και εσύ περίπου.

Πόλλες φορές ανάβει αυτό το λαμπάκι ακόμη....

Σβύνω τον κινητήρα, βάζω ξανά μπροστά και σβήνει!!

Οταν κάνω service δείχνει ότι έχει παρουσιαστεί βλάβη και τελείωνει το θέμα!!!!

Μήπως άναψε όταν έβρεχε η όταν έπεσες σε νερά;;;;

Αν μονώσεις την φίσα μεταξύ εγκεφάλου και αισθητήρα λ καθάρισες. Μπορεί να βραχυκυκλώνει και να δεί χνει λάθος ένδειξη.(αυτό είχα πάθει εγώ)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να σε απογοητευσω τελείως....αλλά εγώ τον έχω αλλάξει 3 φόρες.....!!!!!!

Τις δύο πρώτες ήταν μέσα στην εγγύηση-ούτε 10.000km την τρίτη τον πλήρωσα όσο και εσύ περίπου.

Πόλλες φορές ανάβει αυτό το λαμπάκι ακόμη....

Σβύνω τον κινητήρα, βάζω ξανά μπροστά και σβήνει!!

Οταν κάνω service δείχνει ότι έχει παρουσιαστεί βλάβη και τελείωνει το θέμα!!!!

Μήπως άναψε όταν έβρεχε η όταν έπεσες σε νερά;;;;

Αν μονώσεις την φίσα μεταξύ εγκεφάλου και αισθητήρα λ καθάρισες. Μπορεί να βραχυκυκλώνει και να δεί χνει λάθος ένδειξη.(αυτό είχα πάθει εγώ)

Φιλε μου δεν ειναι θεμα πλεον να με απογοητευσεις ουτε εσυ ουτε καποιος αλλος .

Απογοητευτηκα πληρως απο την επιλογη μου να πάρω γερμανικο αυτοκινητο πιστευοντας οτι θα ειναι πιο αξιοπιστο και μαλιστα οταν ηταν να αγορασω αμαξι σκεφτομουν και το Seat Ibiza που ειναι Vw Group σκεψου λοιπον να ειχα παρει seat και να παρουσιαζε το ιδιο προβλημα τι θα ελεγα , τι βλακεια εκανα επρεπε να επαιρνα το Polo οριστε λοιπον τωρα.

Τελως παντων αν μου το εμφανισει ξανα θα σβησω το αμαξι θα ξαναβαλω μπρος μπας και σβησει , αν το αμαξι συνεχισει να κανει κολπα ομως φιλε θα το δωσω , βασικα αν ημουν πιο ανετα θα το εκανα και τωρα αλλα εχει πεσει στριμωγμα,

θα το κρατησω 1 χρονο τουλαχιστον και βλεπουμε αν παρουσιασει προβληματα μετα παμε για αλλα .

Αν αλλαζα αυτη την στιγμη αμαξι θα πηγαινα στο Alfa Romeo Mito στα 135 αλογα με 1400 κυβικα. - και να σου πω κατι αυτο ας εβγαζε και κανενα προβλημα γιατι και ιταλικο ειναι και εχουν ακουστει οτι ειναι καπως ζημιαρικα και τσιτωμενο μοτερ εχει με turbo αλλα οχι να βγαζει λ το Vw γερμανικα αυτοκινητα δεν το δεχομαι με τιποτα σου λεω. αισθανομαι οτι πιαστηκα κοροιδο που το αγορασα. εκτος και αν ηταν μεμονωμενο περιστατικο , αστοχια υλικου κλπ . αλλα με αυτα που διαβαζω μονο αυτο δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα συμ-pol-ίτες

Φίλε μου την ίδια απογοήτευση είχα και γώ για το POLO μου. Αν και είναι το 1.4 με τα 75 άλογα του 2001 πλήρωσα και τους δύο αισθητήρες Λ. Τι να σου πω, με αυτό το αυτοκίνητο να είσαι έτοιμος για τις πιο χαζές βλάβες. Αν είναι δυνατόν έλεγα και λέω και γω αλλά σκέφτηκα ότι ανάλογα με την κατηγορία Πόλο, γκόλφ, πασσάτ έχεις και διαφορετικό ζήτημα. Αν και θα έπρεπε να κάνουμε μαζικό κίνημα και μύνηση στη VW όσοι την έχουμε πατήσει με τον παλιο Λ. Απορώ γιατί δεν το διορθωνουν και συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα σε όλα τα νέα μοντέλα.

Υπομονή. μακάρι να μπορούσες να αγοράσεις κινητήρα πετρελαίου. εκεί τα πράματα είναι πιο γερμανικά.

Συντροφικούς χαιρετισμούς

Γιώργος ο Χαιλάντερ

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑ 30000 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ?ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ.ΕΚΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΑΝΑΨΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 50000.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ.ΜΟΥΦΑ Η VW ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΟΥΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΟΥΤΕ VW ΠΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

παραθετω δικη μου περιπτωση.εχω το 9n και σε 1,5 χρονο βγαζει αισθητηρα λ αλλα ηταν μεσα στη εγγυηση.ομως μετα μια βδομαδα βγαζει και ο εγκεφαλος προβλημα,λογικα απο καμια βλακεια τους.παλι μεσα στην εγγυηση αλλα τζαμπα τρεχουμε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.