Jump to content
Polakias

Γίνεται να μπει Abs?

Recommended Posts

Να ρωτήσω ρε παίδες κάτι! Εγώ το αυτοκίνητο το πήρα χωρίς ABS και τώρα μάλλον σκέφτομαι ότι αν γίνεται να βάλω θα ήταν καλό να το έκανα! Ξέρετε αν γίνεται να μπει ABS και αν ναι προτείνετε κανένα καλό συνεργείο!

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση οτι μπαίνει αλλά είναι μεγάλη ιστορία. Πρέπει να αλλάξεις πίσω φρένα από ταμπούρα σε δισκόφρενα :thumbsup: Μεγάλο το κόστος

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση οτι μπαίνει αλλά είναι μεγάλη ιστορία. Πρέπει να αλλάξεις πίσω φρένα από ταμπούρα σε δισκόφρενα  :thumbsup: Μεγάλο το κόστος

Κοίτα! Δισκόφρενα πίσω θα βάλω έτσι και αλλιώς! Το πακέτο δεν είναι σε αυτά, όσο στις καλωδιώσεις! Πάντως βάσεις για ABS το Polo έχει!

Link to comment
Share on other sites

Ξερω 2 πραγματα που πρεπει αν θες να τα βαλεις, καλυτερα να στα βαλει το εργοστασιο. Το ενα ειναι η ηλιοροφη και το αλλο ειναι το ABS. Σιγουρα παει αρκετα λεφτα και νομιζω οτι μονο ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο θα κανει ας πουμε μια υπευθυνη δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έτυχε το πρωί να μιλήσω με έναν μηχανικό φίλο μου, μου είπε πως και βέβαια μπαίνει ειδικά σε αμάξια μετά το 2000! Τις βάσεις τις έχουν! Ακόμα και την επιλογή στον εγκέφαλο διαθέτουν! ¶ρα το μόνο που χρειάζομαι είναι πίσω άξονας από 100άρι και παραγγελία στην Γερμανία για καλωδιώσεις και Chip!

Link to comment
Share on other sites

polakia πήγαινε σε μάντρες ψάξε για κάνα τρακαρισμένο και ψήλωσε όλο το σύστημα. Δε μπορείς καν να φανταστείς πόσα κομμάτια ίσως να χρειαστείς στο τέλος και από αντιπροσωπεία δε θα βγάζεις νόημα.

Link to comment
Share on other sites

polakia πήγαινε σε μάντρες ψάξε για κάνα τρακαρισμένο και ψήλωσε όλο το σύστημα. Δε μπορείς καν να φανταστείς πόσα κομμάτια ίσως να χρειαστείς στο τέλος και από αντιπροσωπεία δε θα βγάζεις νόημα.

Ναι αυτό σκέφτομαι να κάνω! Ότι μπορέσω να βρω από τρακαρισμένο θα τα πάρω! Ό,τι δε βρω θα το παραγγείλω από την Γερμανία!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπάρχει 100άρι χωρίς ABS!

Πλεον ναι, δεν υπαρχει χωρις ABS! Στα παλοτερα οπως το δικο μου, το ABS ηταν προαιρετικο.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον ναι, δεν υπαρχει χωρις ABS! Στα παλοτερα οπως το δικο μου, το ABS ηταν προαιρετικο.

Και στο δικό μου. Εχω την εντύπωση πως ακόμα προαιρετικό είναι. Πήγε ένας φίλος να πάρε προσφορα για το 9Ν3 και του το χρεώσαν επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

'Aστο φίλε, είναι μεγάλη ιστορία αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις... Μόνο τις καλωδιώσεις να δεις που πρέπει να περαστούν θα καταλάβεις τι εννοώ. Και δεν είναι μόνο αυτό, σκέψου το κόστος και που να βρεις ένα άτομο αρκετά αξιόπιστο και γνώστη για να σου κάνει τέτοια δουλειά. Μετατροπή στο σύστημα πέδησης θα κάνεις, μην το ξεχνάς... Η ασφάλειά σου στο δρόμο είναι τα φρένα σου. Δεν είναι ο καλύτερος τομέας για μοντιφιές! :D

Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να κάνω μοντιφιά! Απλώς ακριβώς για ασφάλεια το θέλω! Αν γίνεται γιατί να μην το κάνω! Και εννοείται να γίνει καλή δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

:) Το ειχα σκεφτει και εγω,ρωτησα μα απο την αντιπροσωπεια με αποθαρυναν με τροπο.Μεγαλο το κοστος και η πιθανοτητα κατι να μην παει καλα μεγαλη.

Καλυτερα βελτιωσε το υπαρχων συστημα με μεγαλυτερες δισκοπλακες,δαγκανες,μεταλλικα σωληνακια,αλλα υγρα και καλυτερα τακακια.

Λες για ασφαλεια...αεροσακοι δεν ανοιγουν,Abs δυσλειτουργουν κλπ ποσα και ποσα ακουμε καθε μερα;

:) Εαν ω μη γενοιτο το στουκο το καλο (οχι το μαμα) καθισμα και οι ζωνες 3 η 4 σημειων (οχι η μαμα) θα σε σωσουν,αυτα θα σε κρατησουν ακινητο και τιποτε αλλο!

Link to comment
Share on other sites

εδώ ο πολάκιας πάει για κομπρέσσορες και τουρμπίνες μαζί...τα πίσω δισκόφρενα φαντάζουν παιχνιδάκι

Link to comment
Share on other sites

:baby: Μακαρι να βαλει και βαφη "χαμελαιων" να γινει το Νο1 ομως πρωτα να διαβασει το τεστ της ADAC για τα καθισματα Polo/Golf στην οπισθια συγκρουση και μετα ας το ξανασκεφτει.

Μιλαμε σπαει η πλατη σαν πατατακι με 40-60 χλμ και το ανδρεικελο παθαινει σοβαροτατους τραυματισμους σε σπονδυλικη στηλη και αυχενα.

Το μαμα καθισμα και ζωνη δεν σε συγκρατουν,το σωμα γλυστρα-φευγει και τα γονατα χτυπανε στο ταπλω!

Με τπ 1/3 που θα κοστισει η υποθεση Abs μπαινουν 2 καλα μπακετ {οχι τυπου σκαφη} και ζωνες 3 σημειων και αισθανεσαι οτι εισαι ο Ζ.Ρανοτι στις στροφες

:D Τον ειχε δειξει σε μετωπικη σε μπαριερα,γκααααπ ισα που κουνηθηκε το κεφαλι λιγο,οι ζωνες κρατησαν το σωμα κολλημενο στο μπακετ.

Μια γνωστη μου την χτυπησαν απο πισω και εσπασε το καθισμα,μαζι με αυτο κολλησε στο ταμπλω σαν αυτοκολλητο-σοβαροτατες ζημιες στη μεση

{ να γ@----σω εγω Γαλλικο αμαξι fire.gif και τα αστερια μεσα που παιρνουν στα τεστ }

Link to comment
Share on other sites

To abs είναι δύσκολη δουλειά. Θέλει πολλά λεφτά και πραγματικά καλή δουλειά. Κάνε τις μοντίφες και βάλε ένα καλό σετάκι από φρένα και είσαι jet! Η διαφορά είναι ότι σε φρενάρισμα πανικού με abs μπορείς να στρίψεις φρενάροντας ενώ χωρίς abs απλά γλυστράς.

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμαστε μαντηλια- :):baby::thumbsup:

ADAC-Δοκιμη: Οπισθομετωπικης συγκρουσης,Φεβρουαριος 2004

Αντικειμενο: Προστασια προσκεφαλου και σταθεροτητα καθισματος

Dummy Bio Rid 1,75 υψος 78 βαρος

Dummy Hybrid 3 1,95 υψος 95 βαρος

Ταχυτητα 30+ χλμ

Αναμεσα στα αποτελεσματα σας μεταφερω:

Καλο:Yaris,Smart

Ικανοποιητικο:Clio

Επαρκες: Mini,Opel Corsa

Αναπαρκες: Nissan Micra,Ford Fiesta,Fiat Punto,Vw Polo

Δυστυχως παιδια οι ιδιοι οι Γερμανοι μας εβγαλαν ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ- thumbsdown.gif

Aν δειτε φωτο πως γλυστρα το ανδρεικελο και σπαει η πλατη θα σας σηκωθει η τριχα- :o

Link to comment
Share on other sites

:) -Πως δεν εχει; Τεραστια!

Εγραψα χθες περι Abs/Ασφαλεια και ρωτησαν 2 μελη Koukouroukou και Bit.

Εγω ειχα την συναδελφικη καλοσυνη να απαντησω στα παιδια με μια αναφορα που καταριπτει πολλους μυθους και ειναι ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ για τον καθενα εδω μεσα.

Ακουστηκαν αποψεις περι τοποθετησης Abs,ειπα την γνωμη μου γιαυτο απο προσωπικη πειρα και το γενικευσα γιατι ακουστηκε το περι "εγω για ασφαλεια το θελω"

Δεν ειναι κατι ασχετο γιατι μετα τα φρενα αν κατι δεν παει καλα ακολουθει το στουκο,το φρεναρισμα δεν ειναι παντα σωτηρια.

Το καθισμα και η ζωνη ειναι πιο πολυ!

Αυτα-:baby:

Edited by TSAKHS-EYBOIA
Link to comment
Share on other sites

:baby: -DANKE

Και για να ειμαι ακομη πιο ενημερωτικος για τους φιλους εδω εχω να αναφερω το παθημα γνωστου μου που εχει Audi 80 και το πηγε για τροπετο και τοποθετηση φρενων απο αλλο μοντελο,σε μεγαλο VW συνεργειο/αντιπροσωπεια

Ο μαστορας δεν ξερω τι πατεντες του εκανε μα καθε φορα που στα πολλα παταει φρενο τοτε η ουρα χορευει τσιφτετελι {κατανεμητης; λαθος ρυθμιση Abs;} ενω για επιδιορθωση κανει τον κινεζο {ετσι ειναι αυτα κλπ}

Τωρα ο γνωστος μου βλαστημαει την ωρα που εκανε την "μεταμοσχευση"

:) -Ειμαι πολυ επιφυλακτικος στο να μπει λοιπον Αbs εκ'των υστερων

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.