Passatoukos Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Γειά σας, Το αμάξι ειναι με 130.000 χιλιόμετρα και συντηρημένο άριστα... Πρίν 2-3 εβδομάδες έγινε και το σέρβις. Είναι αυτόματο και σήμερα κάτι δεν μου άρεσε,η ταχύτητα που πηγαινε ήταν 60 χιλιομετρα στις 2.500 στροφες,άφησε απότομα το γκάζι,και κατέβασε ταχύτητα κάνωντας ένα γκούπ και μετα όλα μια χαρά... Αφού κάναμε μια απόσταση της τάξεως τον 25 χιλιομέτρων περίπου,σταματήσαμε και του βάρεσα μαρσάρισμα στις 5000 στροφες και κατι ακομα,για 2-3 δευτερόλεπτα και το σταμάτησα... Το έσβησα,μόλις το αναψα μετα από 20 λεπτα δεν πήρε με την πρώτη,αλλα με την δευτερη... Απο το πρωι που το εκανε το εχω αναψει και το εχω αφησει να ζεσταθει και το ξαναεκλεισα...2-3 φορες,και ήταν ολα οκ,αναβε μια χαρα.. Τι λέτε να παίζει? Να πω οτι πριν 5.000 χιλιόμετρα έπαθε καρβουνάκια η μίζα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Ίσως κάτι με το καύσιμο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 31, 2010 Author Report Share Posted January 31, 2010 Ίσως κάτι με το καύσιμο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 1, 2010 Author Report Share Posted February 1, 2010 Ευτυχώς δεν έπαιζε τίποτα... Απλώς μάλλον το παράκανω με τα μαρσαρίσματα και δεν πηρε με την μια... Σήμερα ηταν μια χαράούυυφφ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Παλι καλα λοιπον!! Για καλο και για κακο βεβαια κανε μια μετρηση και στην μπαταρια σου να δεις σε τι κατασταση βρισκεται,μιας και αργησε να παρει μηπως σχετιζεται με αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 2, 2010 Author Report Share Posted February 2, 2010 Παλι καλα λοιπον!! Για καλο και για κακο βεβαια κανε μια μετρηση και στην μπαταρια σου να δεις σε τι κατασταση βρισκεται,μιας και αργησε να παρει μηπως σχετιζεται με αυτο. Aυτά δεν τα κοιτάνε στο γενικό σέρβις? Αμα ξανακάνει νερά θα το παμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Δεν νομιζω οτι ελεγχουν μπαταρια σε καποιο σερβις. Αυτα πρεπει να τα ελεγχεις εσυ γενικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 για αυτοκινητα passat χρονολογιας απο το 1999 και πανω στο service επιθεωρησης που γινεται καθε 12 μηνες, το ELSA αναφερει..''Μπαταρία: έλεγχος με διαγνωστικό μπαταρίας με εκτυπωτή -VAS 5097A- '' η εργασια περιγραφεται αναλυτικα στην σχετικη ενοτητα του προγραμματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Δυστυχως Νικο,και στο manual λεει ανα 2 χρονια αντικατασταση υγρων φρενων και σχεδον κανεις δεν το αλλαζει. Περα απο τα κλασικα που κανουν σε ενα service,ολα τα αλλα πρεπει να τα ζητησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 συμφωνω,δεν ακολουθουν πιστα τους ετησιους ελεγχους που αναφερονται στο ELSA και που οφειλουν οι αντ/πιες να τηρουν.ο πλημμελης ομως ελεγχος που κανουν συχνα οδηγει σε βλαβες που θα μπορουσαν να εχουν αποφευχθει.ο ελεγχος ειναι φτηνος,η βλαβη κοστιζει.μηπως σκεφτομαι πονηρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo13 Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 γεια σας παιδια.θα ηθελα να κανω και εγω μια ερωτηση μιας και βρηκα την ευκαιρια. εχω το passat 1,6 fsi μοντ 2006 με 53.000 χλμ.το αμαξι οπως καταλαβενετε δεν κανει πολλα χιλιομετρα κυριως γιατι χρησιμοποιειται για ταξιδια. ετσι λοιπον την προηγουμενη βδομαδα καθως πηγαινα προς λευκαδα με 4 ατομα μεσα + αποσκευες σε καποιες προσπερασεις που εκανα και ενω κατεβαζα απο 6η ή 5η σε 4η το αυτοκινητο δεν ''αρπαζε'' αμεσως αφου ανεβαιναν οι στροφες αλλα πατουσα γκαζι και αυτο απλα πατιναριζε ανελεητα, διχως να ανεβαζει ταχυτητα.αυτο οπως καταλαβαινετε ειναι πολυ επικινδυνο.μου το εκανε 3 φορες και τις τρεις αναγκαστηκα να ανεβασω ταχυτητα και εκανα την προσπεραση στο διπλο χρονο απ οτι ειχα σχεδιασει αλλα ευτυχως ηταν ολες πολυ φυλαγμενες και ζω ακομα,. τι λετε να ειναι ??σημειωνω οτι δεν παταω το συμπλεκτη η κατι τετοιο αμπαλο την ωρα που προσπερναω.θελω τη βοηθεια σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Έτσι όπως τα λες, ακούγεται σαν να θέλεις αλλαγή δίσκο/πλατό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Έτσι όπως τα λες, ακούγεται σαν να θέλεις αλλαγή δίσκο/πλατό. Σωστός ο Νίκος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Πας για δισκο πλατο γιατι αυτο ειναι καθαρο πατιναρισμα το οποιο προσπαθωντας να κανεις προσπεραση με υψηλη σχεση και φορτωμενος επιβαρυνθηκε περισσοτερο και πατιναρισε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...