Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
mizasg60

Βλαβη G60

Recommended Posts

ΠΑΙΔΙΑ SOS.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΙΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ CORRADO ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ G60.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ ΒΡΗΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΜΙΣΟΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΤΟΥ G.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΠΙΣΤΟΦΗΣ ΛΑΔΙΟΥ.(ΑΠΟ G ΣΕ ΚΙΝΙΤΗΡΑ)ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ G.ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΕΛΥΣΑ ΟΛΟ ΤΟ G ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΩΣ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΣΤΟ ΜΕΣΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ(ΑΠΟ ΚΙΝΙΤΗΡΑ ΣΕ G)ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΟΥ G.ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ G ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΙ,ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 5000KM,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΣΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ G ΕΙΧΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΞΕΙ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΛΑΔΙΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ?(ΑΠΟ BAR TEK OXI TIS GOETZE)ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ?ΤΟ CORRADO ΕΧΕΙ 260000KM ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ KM ΕΧΕΙ ΣΤΟ G ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 2 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ G ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΙΣΙΟΣ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχ και βαχ με αυτα τα G lader!

Αφου το ανοιξες, και καλα εκανες να δεις τι γινεται για πεσ μου.

Στο μεσα κοματι που περιστεφετε τα δαχυλιδια ειναι καλα η εχει φαγωθει κανενα?

Συνηθως φαγωνονται στις ακρες και σταδιακα το παιρνει ολο.

Στο μεσα ρουλεμαν κλωτσησε την ασφαλεια?

Τωρα οσον αφορα τον BAR TEK, προσωπικα εχω να πω τα καλυτερα γιατι δυο φορες που εγινε επισκευη στο παρελθον,

δεν ειχα προβληματα. Τσιμπαει λιγο ομως!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου το μεσα κοματι το κοιταξα και δεν εχει φαγωθει η σπασει κατι.το ρουλεμαν του φενεται σε καλη κατασταση και μιας και ολα τα ρουλεμαν του εχουνε περιπου 10000κμ λεω να μην τα αλαξω παλι.οι ασφαλειες ηταν ολες στις θεσεις τους.θα αλλαξω τις λωριδες τεφλον,ιμαντα και λεω αυτη τη φορα να παραγκειλω τις goetze τσιμουχες απο bar tek.ειχα διαβασει πως τα g lader κρατανε γυρω στις 250000κμ εφοσον τα κανεις επισκευη οταν πρεπει,μετα δηλαδη τι παθαινουν αραγε εφοσον φαινοντε ολα ενταξει.αναρωτιεμαι μηπως πρεπει να αλαξω g lader και ξανακανω τζαμπα επισκευη.η τιμη του καινουριου ειναι λιγο τσιμπιμενη.και αμα βρεις εδω θεσσαλονικη g60 αντε να πεισεις τον παλιατζη να το βγαλει πανω απο την μηχανη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια τι μανια κι αυτη με τα G???Πεταξτε να βαλετε καμια τουρμπινα να ηρεμισετε η εστω εναν eaton που ξερουμε οτι ειναι αξιοπιστος.Μην ασχολεισαι αλλο με τον κομπρεσσορα σου....

Εγω παντως στο δικο μου αυτο εκανα και το ιδιο εκαναν κι οι περισσοτεροι που ξερω με corrado.

Edited by Rocpet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν εχει σπασει κατι απο μεσα, επισκευασε τον...

Δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε απεξ αν εκανες επισκευη πριν 10.000χλμ... Αλλαξε ολες τις τσιμουχες και το ιμαντακι...

Τα g δεν φτυνουν, εκτος αν εχουν φαγωθει τερμα τα τεφλον ή εχεις βαλει σκληρα απεξ και τρωγοντε τα τοιχωματα του g...

Edited by Alexiskayak_7

Share this post


Link to post
Share on other sites

πρεπει να παραγκειλω ανταλακτικα απο βδομαδα.λεω να βαλω και κολα στις τσιμουχες που πεταξε,να καθαρισω καλα τους αγωγους λαδιου του G και να αλαξω και τους 2 σωληνες λαδιου με τα ρακορακια που πανε στο G,μηπως εχει βουλωσει ο σωληνας επιστροφης λαδιου και πεταει τις τσιμουχες μεσα.τι πονοκεφαλος παλι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Διάβασα στ ην παραπάνω συζήτηση ένα σχολιασμό. Τι μανία σας έχει πιάσει με τον g ladder. Προσωπικά θέλω το corrado μου να γράφει G60 και να έχει g ladder. Το αυτοκίνητο αυτό το πήρα γιατι το γουστάρω και δεν το έχω για καθημερινή μετακίνηση. ΑΥΤΑ. Πάντως οι γερμανοί χάλασαν πολύ. Εγώ έστειλα τον g ladder για επισκευή στην γερμανία για να είμαι σίγουρος.. όταν τον έβαλα σε λειτουργία άρχισε να κάνει μεταλλικους θορύβους γ@μοτο. μου είπε να αλλαξω τους σωλήνες τροφοδοσίας λαδιου. Χάλια . Τον δούλεψα συνολικά 4 λεπτά στις 800 στροφές και τον έστειλα πίσω ... Αντε να δουμε. εσύ αγόρασες απο τον bar tek τα ανταλακτικά και τον μόνταρες μόνο σου ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου φιλε μου και γω θελω να εχω το g-lader πανω.ανταλακτικα αγορασα την πρωτη φορα απο ebay χωρις να θυμαμαι απο ποιον και την δευτερη απο bar tek.ειμαι μηχανικος και τον εκανα 2 φορες επισκευη μονος και δουλεψε μια χαρα.τωρα τελεταια μου εκανε κολπα ο g lader και απο βδομαδα περιμενω παλι ανταλακτικα απο bar tek μακαρι να τελειωνω με αυτην την ιστορια και να δουλεψει σωστα παλι.αναρωτιεμαι αν οι γερμανοι οταν στελνουμε g lader για επισκευη τον δοκιμαζουν καπως πριν μας τον επιστρεψουν πισω.σε ποιον τον εστειλες?μακαρι να μην επαθε καμια ζημια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρήκα την εταιρία στο ebay. Είχε μία προσφορά ανακατασκευή g ladder και RS 1 410 € + ~20 € τα μεταφορικά. η διεύθυνση του είναι:

www.m-mtuning.de

απλή ανακατασκευή του g ladder την είχε 350 € + 20€ μεταφορικά

Πρέπει λογικά να έπαθε κάποια ζημιά . Δεν μου άρεσε καθόλου ο θόρυβος. Τον έστειλα με το ταχυδρομίο την Τετάρτη. Μου είπαν στο ταχυδρομίο ότι το Σάββατο θα είναι Γερμανία.¶ντε να δουμε. Πάντως θα κάνω ενημέρωση για ότι και αν συμβεί

Share this post


Link to post
Share on other sites

επιτελους μου ηρθαν τα ανταλακτικα.απο δευτερα αρχιζω την διωρθωση.σκευτομαι να μετρησω την πιεση λαδιου μηπως ξερει κανεις παιδια πσοσο πιεση πρεπει να εχει?κινιτηρας pg και ειναι μοντελο 10/89.ευχαριστω εκ των προτερων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδες ετοιμο το g60.εχω μερικες παρατηρησεις ομως.οταν ζεστεθει καλα το g60 ακουγεται στο ρελαντι και αν το μαρσαρω ελαχιστα σαν μεταλικος θορυβος μεσα σπο το g60(κρυο δεν ακουγεται κατι) και η αλλη παρατηρηση ειναι πως στο ενα καπακι του g τα τεφλον δεν επεζαν ελευθερα πανω κατω παρολο που εχει κατι σαν ελατηρια απο κατω αλλα μπηκαν σφινωτα,ενω στο αλλο καπακι μπηκαν κανονικα.προς το παρον το κανω μερικα χιλιομετρα πολυ χαλαρα για να δουλεψει λιγο και μετα θα το πατησω για να δω αν φυσαει κανονικα το g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Διάβασα στ ην παραπάνω συζήτηση ένα σχολιασμό. Τι μανία σας έχει πιάσει με τον g ladder. Προσωπικά θέλω το corrado μου να γράφει G60 και να έχει g ladder. Το αυτοκίνητο αυτό το πήρα γιατι το γουστάρω και δεν το έχω για καθημερινή μετακίνηση. ΑΥΤΑ. Πάντως οι γερμανοί χάλασαν πολύ. Εγώ έστειλα τον g ladder για επισκευή στην γερμανία για να είμαι σίγουρος.. όταν τον έβαλα σε λειτουργία άρχισε να κάνει μεταλλικους θορύβους γ@μοτο. μου είπε να αλλαξω τους σωλήνες τροφοδοσίας λαδιου. Χάλια . Τον δούλεψα συνολικά 4 λεπτά στις 800 στροφές και τον έστειλα πίσω ... Αντε να δουμε. εσύ αγόρασες απο τον bar tek τα ανταλακτικά και τον μόνταρες μόνο σου ?

Φίλε που το έστειλες στην Γερμανία για να μην το στείλουμε? Σε ρωτάω γιατί κάνοντας μια έρευνα αγοράς έχω εντοπίσει την G-Werks και λέω να στείλω εκεί το G-lader για service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά . Πέρασα το g ladder το Σάββατο . Δουλεύει τέλεια. επιπλέον αγόρα ένα όργανο της AEM απο αμερική 200 δολάρια τελική με μεταφορικά και έβλεπα την αναλογία αέρα - καύσιμου real time .(το όργανο αυτό έχει δικό του αισθητήρα της bosch). ¶λλαξα εγγεφάλο (από το δεύτερο corrado που έχω ) τίποτα η αναλογία αέρα καυσίμου στο 14.8 ~ 15. 5 ... το χταπόδι κατακόκκινο. αλλαξα chip .. τα ίδια .... διαπίστωσα ότι μόλις έβγαλα της φίσα του αισθητήρα λ η αναλογία αέρα καυσιμου ήρθε στο 12 ~ 12.8 .. το χταπόδι δεν κοκκινίζει ... τέλεια. ¶ρα η ο αισθητήρας είναι χαλασμένος και δίνει λάθος εντολές στον εγκέφαλο ή επειδή έχω αδείασει τον καταλύτης (είχε καταστραφεί και δεν έχω φράγκα να τον αλλάξω) τα καυσαέρια φεύγουν γρήγορα και δεν διαβάζει σωστά ο λ.

Τώρα τον compresora τον έστειλα στην εταιρία : http://www.m-mtuning.de/start.htm. ο γερμανος αναγνώρισε το σφάλμα του και τα βρήκαμε οικονομικά.

Τι μου κοστισε η ανακατασκευή.

α) μεταφορικά απο ελλάδα στη Γερμανία 56 €

β) ανακατασκευη 159€

γ) rs1 μετατροπή 49€

δ) μεταφορικά απο γερμανία για ελλαδα 30€

του ζήτησα εγγυηση και μου έδωσε 6 μήνες με την 78 τροχαλία ( την έχουν μαρκάρει). μου είπε τα πρώτα 500 km να πάω μέχρι 3000 στροφές για να στρώσουν όλα τα υλικά.

Τα μεταφορικά για Αγγλία είναι πάρα πολλά. δεν ξέρω το ακριβές νούμερο .

Ο κομπρέσορας ζυγίζει 9.5 κιλά.

Αν σε ενδιαφέρει στείλε του mail.ιδίως για την εγγύηση πες του οτι με ενημέρωση ο euaggelos dadamis katerini greece. θα καταλάβει .τον έβαλα και έκανε ειδική βάση για να τον τσεκάρει πριν τον στείλει πίσω.. τα μεταφορικά πονανε.

Αυτά.

Θα ήθελα ρε παιδία στο site να γράφετε και λύσεις που βρήκατε σε διάφορα προβλήματα. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ ΛΥΣΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

για εμενα προσωπικα αυτος ειναι μαστορας με @ρχιδια http://www.ame-racing.de/index.shtml.

μας εχει φτιαξει το Lader RS2,δουλευει το αμαξι 1.6bar στα 274ps.ασχολειται αποκλειστικα με Volkswagen και τιποτα αλλο,γι αυτο και κανει σωστα τη δουλεια του.εαν μιλατε και Γερμανικα θα σας λυση καθε απορια.μεσω τηλεφωνου εβγαλε πορισμα για μια βλαβη και ηταν σωστη,λες και το ειχε μπροστα του.

Edited by tolisgti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι πρέπει ρε παιδιά, ο καθένας να λέει το μάστορα που είναι ευχαριστημένος. Προσωπικά δεν τον ξέρω.Ξέρω για bar tek , theibach, sls, rpm.Αν τον ήξερα (αφου είσαι ευχαριστημένος), θα τον έστελνα και εγω εκεί.

Είμασθε λίγοι με corrado G60 και ο καθένας θα πρέπει να λέει τι πρόβλημα είχε, ποια η λύση που βρήκε, και απο ποιο μάστορα είναι ευχαριστημένος

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια ετσι ειναι πρεπει να τα λεμε ολα εγω εχω μεινει ευχαριστιμενοσ απο ame-racing ,sls tuning ,sgt motorsport,l&s cartec,απο τον theibach δεν απαντουσε στα email για να τον πιασεις στο τηλ δυσκολω και μεχρι να στειλει τα πραγματα ηταν αστα να πανε η αλλες εταιριες πιο πανω που σασ ειπα και τηλ απαντανε και στα email και παρα πολυ γρηγορα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...