Jump to content
gregpat

Τζόγος Σε ¶ξονα Κρεμαργιέρας

Recommended Posts

Παιδιά γεια σας!Εχω ενα golf vi 160 εδώ και8 μήνες 12000 κm.Από την αρχή ειχα παρατηρήσει μια ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία, απαιτούνταν δηλαδή συνεχείς μικροδιορθώσεις δεξιά-αριστερά,ώσπου προχτές διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του.

Εχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος του 160 (ή ίσως του 122) κάτι παρόμοιο;

Είναι άραγε μεμονωμένο ελάττωμα,ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική ή χαρακτηριστικό του μοντέλου;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!

Edited by gregpat
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας!Εχω ενα golf vi 160 εδώ και8 μήνες 12000 κm.Από την αρχή ειχα παρατηρήσει μια ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία, απαιτούνταν δηλαδή συνεχείς μικροδιορθώσεις δεξιά-αριστερά,ώσπου προχτές διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του.

Εχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος του 160 (ή ίσως του 122) κάτι παρόμοιο;

Είναι άραγε μεμονωμένο ελάττωμα,ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική ή χαρακτηριστικό του μοντέλου;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!

εγώ εχω το 160! δεν εχω παρατηρήσει κατι τέτοιο και εχω και εγω 13000 χλμ!!

Link to comment
Share on other sites

εγώ εχω το 160! δεν εχω παρατηρήσει κατι τέτοιο και εχω και εγω 13000 χλμ!!

Φίλε gregmech(συνονόματε!)όταν μπορέσεις κάνε το εξής τεστ και απάντησε μου:ακούμπα ελαφρά με τον αντίχειρα το τιμόνικαι με ελαχιστότατη ροπή στρέψτο δεξ.-αριστ. Πρόσεξε αν έχει τζόγο δηλ. αν στρέφεται 1-2 χιλ. χωρίς εννοείται να μεταδίδεται δύναμη στην κρεμαγιερα και κατα συνεπεια στους τροχούς.

Οσο για το θέμα στο οποίο μεταφερθήκαμε,είχε και το δικό μου απόκλιση μπροστινών τροχών περ.30' χωρίς να τραβάει μονόπλευρα,το οποίο διορθώθηκε στην αντιπρ. χωρίς αλλες παρενεργειες(πανω σ'αυτό το θέμα!)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας!Εχω ενα golf vi 160 εδώ και8 μήνες 12000 κm.Από την αρχή ειχα παρατηρήσει μια ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία, απαιτούνταν δηλαδή συνεχείς μικροδιορθώσεις δεξιά-αριστερά,ώσπου προχτές διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του.

Εχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος του 160 (ή ίσως του 122) κάτι παρόμοιο;

Είναι άραγε μεμονωμένο ελάττωμα,ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική ή χαρακτηριστικό του μοντέλου;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!

Κάποιος άλλος ρε παιδιά, με παρόμοιο πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος άλλος ρε παιδιά, με παρόμοιο πρόβλημα;

Νομίζω οτι το προβλημα σου απαντιέται σε αυτο το θεμα, οι φίλοι απο οτι θυμάμαι (διάβασε λιγο) ειχαν πάει για ευθυγράμμιση με παραμέτρους απο ενα CD της VW και ΤΕΛΙΚΑ βρέθηκαν προβλήματα στους τροχούς. Γιατι δεν κάνεις το ίδιο σε κάποια αντιπροσωπία??.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι το προβλημα σου απαντιέται σε αυτο το θεμα, οι φίλοι απο οτι θυμάμαι (διάβασε λιγο) ειχαν πάει για ευθυγράμμιση με παραμέτρους απο ενα CD της VW και ΤΕΛΙΚΑ βρέθηκαν προβλήματα στους τροχούς. Γιατι δεν κάνεις το ίδιο σε κάποια αντιπροσωπία??.

Διάβασα ολο το post αλλά δεν βλέπω τα προβλήματα που αναφέρονται να έχουν καμιά σχεση με το δικό μου,ασχέτως αν τα αποτελέσματα στο δρόμο είναι παραπλήσια.

Πάντως,αν υπάρχει τζόγος στον άξονα εισόδου κρεμαγ. είναι εύκολο να το δει ο καθένας.

Ο λόγος που ζητώ τις παρατηρήσεις σας,ειδικά σ'αυτό που περιγράφω,είναι για να καθορίσω τη συμπεριφορά μου στην αντιπροσωπία.

Και χωρίς να θέλω να βαλω κάποιους σε μπελάδες,ίσως να προλάβουμε κάτι σοβαρότερο πριν λήξει η εγγύηση!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας!Εχω ενα golf vi 160 εδώ και8 μήνες 12000 κm.Από την αρχή ειχα παρατηρήσει μια ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία, απαιτούνταν δηλαδή συνεχείς μικροδιορθώσεις δεξιά-αριστερά,ώσπου προχτές διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του.

Εχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος του 160 (ή ίσως του 122) κάτι παρόμοιο;

Είναι άραγε μεμονωμένο ελάττωμα,ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική ή χαρακτηριστικό του μοντέλου;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!

κλασικο φιλε μου.Στο 5 τσι που εχω τα ιδια μου κανει! Απλα οι γερμανοι το παρακανανε, "ξιπνησαν και τα τουβλα και σφιριζουν 'πο τις τρυπες" δλδ αποφασισαν να εφαρμωσουν τον "σταρχιδισμο" καποιον παλιων εταιριων στο παρελθον που απλα δεν μπορουσαν να εχουν ποιοτητα στα προιοντα τους. Οι γερμαναραδες απλα καταλαβαν οτι ετσι εχουν περισσοτερο εσοδα, αρα γιατι να πολεμανε για την ποιοτητα? Αντε σε λιγο θα τους δουμε με φραπε στο χερι και με 2 καρεκλες ο καθενας :p

Link to comment
Share on other sites

κλασικο φιλε μου.Στο 5 τσι που εχω τα ιδια μου κανει! Απλα οι γερμανοι το παρακανανε, "ξιπνησαν και τα τουβλα και σφιριζουν 'πο τις τρυπες" δλδ αποφασισαν να εφαρμωσουν τον "σταρχιδισμο" καποιον παλιων εταιριων στο παρελθον που απλα δεν μπορουσαν να εχουν ποιοτητα στα προιοντα τους. Οι γερμαναραδες απλα καταλαβαν οτι ετσι εχουν περισσοτερο εσοδα, αρα γιατι να πολεμανε για την ποιοτητα? Αντε σε λιγο θα τους δουμε με φραπε στο χερι και με 2 καρεκλες ο καθενας :p

Δηλαδή φίλε μου, καλύτερα να παρέμενα στην alfa;;(τέτοια προβλήματα δεν μου βγαλε!)

"Σηκώθηκε ο γύφτος να χορέψει κι έσπασε το νταούλι" αυτό έπαθα δηλαδή;;;

Πάντως δύο 5αρια φίλων,δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή φίλε μου, καλύτερα να παρέμενα στην alfa;;(τέτοια προβλήματα δεν μου βγαλε!)

"Σηκώθηκε ο γύφτος να χορέψει κι έσπασε το νταούλι" αυτό έπαθα δηλαδή;;;

Πάντως δύο 5αρια φίλων,δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.

Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι απλα ΛΑΧΕΙΟ και δεν ξερω να σου απαντησω.Αυτο που ξερω ειναι οτι το 5αρι ΦΣΙ του 2004 που εχουμε στην οικογενεια δεν εχει βγαλει το παραμικρο και στο δρομο δεν ακους ουτε εναν τριγμο!Τα πλαστικα του ειναι κλασης ανωτερα απο το ΤΣΙ μου 2007 που μου εχει βγαλει τα παντα.Ειμαι περισσοτερο στα συνεργεια παρα στο σπιτι!Δες την υπογραφη μου και θα καταλαβεις. Το μονο που μπορω να σου πω ειναι να βρεις εναν καλο μηχανικο εμπιστοσυνης που να ξερει απο VW και να μεινεις εκει μετα την λειξη της εγγυησης! Εγω τον βρηκα αλλα ειναι ποοοολυ μακρια ακομα και για μενα (σε λιγο καιρο) :p

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι απλα ΛΑΧΕΙΟ και δεν ξερω να σου απαντησω.Αυτο που ξερω ειναι οτι το 5αρι ΦΣΙ του 2004 που εχουμε στην οικογενεια δεν εχει βγαλει το παραμικρο και στο δρομο δεν ακους ουτε εναν τριγμο!Τα πλαστικα του ειναι κλασης ανωτερα απο το ΤΣΙ μου 2007 που μου εχει βγαλει τα παντα.Ειμαι περισσοτερο στα συνεργεια παρα στο σπιτι!Δες την υπογραφη μου και θα καταλαβεις. Το μονο που μπορω να σου πω ειναι να βρεις εναν καλο μηχανικο εμπιστοσυνης που να ξερει απο VW και να μεινεις εκει μετα την λειξη της εγγυησης! Εγω τον βρηκα αλλα ειναι ποοοολυ μακρια ακομα και για μενα (σε λιγο καιρο) :p

Συμφωνώ σ'αυτό φιλε μου και διαβάζοντας την υπογραφή σου,είναι ν'απορεί κανεις,τόσα πραγματα σε 34000 χιλ.?!

Παρόλα αυτά,περιμένω συγκεκριμένες απαντήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι απλα ΛΑΧΕΙΟ και δεν ξερω να σου απαντησω.Αυτο που ξερω ειναι οτι το 5αρι ΦΣΙ του 2004 που εχουμε στην οικογενεια δεν εχει βγαλει το παραμικρο και στο δρομο δεν ακους ουτε εναν τριγμο!Τα πλαστικα του ειναι κλασης ανωτερα απο το ΤΣΙ μου 2007 που μου εχει βγαλει τα παντα.Ειμαι περισσοτερο στα συνεργεια παρα στο σπιτι!Δες την υπογραφη μου και θα καταλαβεις. Το μονο που μπορω να σου πω ειναι να βρεις εναν καλο μηχανικο εμπιστοσυνης που να ξερει απο VW και να μεινεις εκει μετα την λειξη της εγγυησης! Εγω τον βρηκα αλλα ειναι ποοοολυ μακρια ακομα και για μενα (σε λιγο καιρο) :rofl:

Καλα εσυ πρέπει να εισαι πολυ γκαντέμης με ολα αυτα τα προβλήματα που περιγράφεις, μαλλον πρεπει να σε παρει η vw για να εντοπίζεις τα προβλήματα στα αυτοκινητα της. Περαν της πλακας εγώ δεν ειχα ποτέ προβλημα με το αυτοκίνητο, εκτος βεβαια απο την σκάστρα.

Link to comment
Share on other sites

Προβολή Δημοσίευσηςthanos katsas, on 27 January 2010 - 01:00:56, said:

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Στην ΕΤΕΑ οσοι πατε μαλλον θα σας πανε για αντικατασταση ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ!! μαλιστα κυριοι φενεται οτι θα γινει χαμος και υπαρχει γενικευμενο προβλημα και στα 6αρια και τσο σιροκο .

Ηδη εγιναν πολλες ενεργεις απο τους σιροκαδες συντονησμενα και με πολλα τηλεφωνα και επερωτησεις στη γερμανια με αριθμ .Πρωτοκολου .

Εγω μαλλον προσωπικα θα κανω εξωδικο ,αναφερωντας το προβλημα και την αρνηση επιλυσης.

Τωρα να ακουσω δικαιολογιες για την τρανη εταιρια vw ... οι ξεφτυλες.

gregpat

Κανείς άλλος δεν έχει ακούσει κάτι παρομοιο ρε παιδιά?(για ΕΤΕΑ κ.λ.π)

"διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του".

Αυτό μπορεί να διαπιστωθεί και χωρίς να βγεί το πλαστικό κάλλυμα.

Τώρα, αν κανείς απο τους 6 αρηδες που διάβασαν το post,δεν θέλει να μπει σ'αυτόν το μικρό κόπο,κάποιοι ίσως είναι τυχεροι,οι υπολοιποι θα το διαπιστώσουν σε 2+ χρονάκια.

Edited by gregpat
Link to comment
Share on other sites

Φίλε gregmech(συνονόματε!)όταν μπορέσεις κάνε το εξής τεστ και απάντησε μου:ακούμπα ελαφρά με τον αντίχειρα το τιμόνικαι με ελαχιστότατη ροπή στρέψτο δεξ.-αριστ. Πρόσεξε αν έχει τζόγο δηλ. αν στρέφεται 1-2 χιλ. χωρίς εννοείται να μεταδίδεται δύναμη στην κρεμαγιερα και κατα συνεπεια στους τροχούς.

Οσο για το θέμα στο οποίο μεταφερθήκαμε,είχε και το δικό μου απόκλιση μπροστινών τροχών περ.30' χωρίς να τραβάει μονόπλευρα,το οποίο διορθώθηκε στην αντιπρ. χωρίς αλλες παρενεργειες(πανω σ'αυτό το θέμα!)

φίλε μου gregpat έκανα αυτό που μου είπες και έχω να πω ότι (σταματημένο το αυτοκίνητο) εστω και στην παραμικρή κίνηση του χεριού μου, άρα και του τιμονιού, γύρναγαν οι ρόδες... ακόμα και όταν η κίνηση μου ήταν σχεδόν ανεπαίσθητη, οι ρόδεσ κανονικά αντιδρούσαν και πήγαιναν να κινηθούν προς τη μερια που έστριβα... ξαναλέω, ίσα που το ακουμπούσα.... αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να μπορέσω να το δώ, παρακαλώ να μου τον πείτε. αν πάλι θέλεις να βρεθούμε από κοντά και να μου δείξεις αυτό που ίσως δεν μπορώ να καταλάβω (δεν οδηγώ και μια ζωή), ευχαρίστως θα ήθελα να συναντηθούμε! περιμένω pm!

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου gregpat έκανα αυτό που μου είπες και έχω να πω ότι (σταματημένο το αυτοκίνητο) εστω και στην παραμικρή κίνηση του χεριού μου, άρα και του τιμονιού, γύρναγαν οι ρόδες... ακόμα και όταν η κίνηση μου ήταν σχεδόν ανεπαίσθητη, οι ρόδεσ κανονικά αντιδρούσαν και πήγαιναν να κινηθούν προς τη μερια που έστριβα... ξαναλέω, ίσα που το ακουμπούσα.... αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να μπορέσω να το δώ, παρακαλώ να μου τον πείτε. αν πάλι θέλεις να βρεθούμε από κοντά και να μου δείξεις αυτό που ίσως δεν μπορώ να καταλάβω (δεν οδηγώ και μια ζωή), ευχαρίστως θα ήθελα να συναντηθούμε! περιμένω pm!

γειά σου φίλε'gregmech'! Διάβασε προσεχτικά το προηγούμενό μου δηλ.πιάσε γερά τον άξονα τιμονιού πίσω απ τα πενταλ κούνα με δύναμη δεξ.-αριστ. πάνω-κατω και δες αν ακούγεται ντουκ-ντουκ.

Επίσης δες και στο Golf -Τιμονι Golf Vi 160 (πως βαζω λινκ:drinks:.

Είμαι απο Βέροια, εσύ;

Link to comment
Share on other sites

γειά σου φίλε'gregmech'! Διάβασε προσεχτικά το προηγούμενό μου δηλ.πιάσε γερά τον άξονα τιμονιού πίσω απ τα πενταλ κούνα με δύναμη δεξ.-αριστ. πάνω-κατω και δες αν ακούγεται ντουκ-ντουκ.

Επίσης δες και στο Golf -Τιμονι Golf Vi 160 (πως βαζω λινκ:D.

Είμαι απο Βέροια, εσύ;

Βέροια??? εγώ Αθήνα........ παει η συνάντηση!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω τα ιδια παιδια.... εχω τζογο ποτε το κανει ποτε δεν το κανει...

Φιλε πες μας πως βγαζουμε τα πλαστικα για να δουμε τον αξονα που ειπες...βοηθησε λιγο μηπως βρω και εγω λυση γιατι οιποτε παω αντιπρωσωπεια δεν το κανει

Link to comment
Share on other sites

Και εγω τα ιδια παιδια.... εχω τζογο ποτε το κανει ποτε δεν το κανει...

Φιλε πες μας πως βγαζουμε τα πλαστικα για να δουμε τον αξονα που ειπες...βοηθησε λιγο μηπως βρω και εγω λυση γιατι οιποτε παω αντιπρωσωπεια δεν το κανει

Πίσω απο το γκάζι και απο το φρενο εχει 2 στρόγγυλα πλαστικά σαν κουμπιά.Εκείνα ξεβιδώνουν είτε με το χέρι είτε με τη βοήθεια κατσαβιδιού.Μόλις τα βγαλεις το πλαστικό κάλλυμα βγαινει εύκολα καιαποκαλύπτεται ο σταυρός και το αξονάκι της κρεμαγιέρας.Πιανεις γερα και κουνας ,αν δεν παίζει εισαι ενταξει απ αυτο, ανπαίζει(ντουκ-ντουκ) έχεις το ιδιο πρόβλημα με μενα.

Είμαι σίγουρος οτι η ασάφεια και οι μικροδιορθώσεις προέρχονται απ αυτό.

Για τα σκαλόματα δεν ξέρω τι φταίει.

Στην ΕΤΕΑ καποιου με τα ίδια συμπτώματα του αλλάξαν κρεμαγιέρα.

Καμια άλλη περίπτωση τέτοια ,ξέρουμε?

Edited by gregpat
Link to comment
Share on other sites

Σημερα ανοιξα το καπακι και δεν διαπιστωσα καποιο τζογο ειται με αναμενο ειται με σβηστο κινητηρα .... Μηπως ρ επαιδια παιζεικαμια ελειπη λιπανση καπου ?,,, ΕΙνια τοσο παραξενο ...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ανοιξα το καπακι και δεν διαπιστωσα καποιο τζογο ειται με αναμενο ειται με σβηστο κινητηρα .... Μηπως ρ επαιδια παιζεικαμια ελειπη λιπανση καπου ?,,, ΕΙνια τοσο παραξενο ...

Θάνο είσαι τυχερός σ'αυτό,ευτυχώς!

Τωρα γράσσο υπάρχει στο εσωτερικό της κρεμαγιέρας και στα ρουλεμάν των top maunts.

Μπορει κάποιο απ'αυτά να έχει ελλειπή λίπανση ή ακόμη να φταίει και το είδος του γράσσου.

Αν έφταιγε η ηλεκτρική υποβοήθηση ,όπως αναφέρθηκε κάπου,λογικά θα έπρεπε να έχει σκαλώματα σε όλες τις ταχύτητες και όχι μόνο πανω απ'τα 130.Αλλά πάλι,μεταβλητή υποβοήθηση....δεν ξέρω τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω φιλε ...σημερα δοκιμασα ενα scirocco και ειχε 1,5-2 χιλ τζογο ...κ εκανε ντουκ ντουκ .... 1900 χιλιομετρα.... Οτι ναναι ...

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω φιλε ...σημερα δοκιμασα ενα scirocco και ειχε 1,5-2 χιλ τζογο ...κ εκανε ντουκ ντουκ .... 1900 χιλιομετρα.... Οτι ναναι ...

Να κάνω μια ερώτηση, εχετε εντοπίσει τελικα ποιο ειναι το πρόβλημα με τον τζόγο και τι ακριβώς χρειάζεται να αλλαχθεί για να διορθωθεί??

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς τέτοιο τζόγο είχα και στο Leon FR αγορασμένο το 2005 παιδιά από την πρώτη ημέρα.

Επιτούτου είχα πάει σε όλα της έκθεσης και είχαν όλα σχεδόν αντίστοιχο τζόγο!

Τελικά ανακάλυψα οτι αν το τιμόνι δεν το ρύθμιζα τέρμα έξω αλλά το έκανα ενα κλικ πιο

μέσα ο τζόγος ήταν εντελώς ανεπαίσθητος και έτσι και το έδωσα μετά από 4 χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.