kostas_366 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Γεια σε όλα τα μέλη. Σκέφτομαι την αγορά ενός golf 1400 με τα 90hp. Moντέλο 12oς/2004. Τι λέει από ποιότητα κύλισης παιδιά. Έχει θορύβους ή έχει ήσυχο ταξίδι όπως το passat. Προβλήματα γενικότερα έχει? Η τιμή του είναι 9.500ε με 65.000 κλμ (αν είναι σωστά) Τι γνώμη έχετε? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Γεια σε όλα τα μέλη. Σκέφτομαι την αγορά ενός golf 1400 με τα 90hp. Moντέλο 12oς/2004. Τι λέει από ποιότητα κύλισης παιδιά. Έχει θορύβους ή έχει ήσυχο ταξίδι όπως το passat. Προβλήματα γενικότερα έχει? Η τιμή του είναι 9.500ε με 65.000 κλμ (αν είναι σωστά) Τι γνώμη έχετε? Ευχαριστώ. Θα σου ελεγα με τα ιδια χρηματα να πας σε ενα 1600. http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/401180/ http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/619481/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Να πας για το 1600αρι εφοσον βρεις παραπλησια (εστω και λιγο ακριβοτερη) τιμη. Πολυ καλυτερος κινητηρας. Τα 1400αρια ειχαν ενα θεμα με την καταναλωση λαδιου και λιγο παραπανω θορυβο.. Τα πιο πανω 1600αρια στις αγγελιες δεν πρεπει να ειναι sportline οπως λες οτι ειναι το 1400αρι που κοιταζεις γι'αυτο και εχουν παραπλησιες τιμες. Να κοιταξεις παντως να παρεις την εκδοση Sportline οποιο και να επιλεξεις. Εχει πολλα εξτρα σε σχεση με τα απλα (δερματινο τιμονι/επιλογεας, κλιματισμος, σπορ αναρτηση, βαμμενα πλαστικα, ζαντες αλουμινιου με πιο φαρδια ελαστικα και πολλα αλλα). Ως προς το θεμα κυλισης μεγαλο ρολο παιζουν τα ελαστικα που θα εχεις. Παντως αν τα ελαστικα ειναι τα καταλληλα δεν θα εχεις καθολου θορυβο στο ταξειδι. Το Γκολφ ειναι πιστευω στην κατηγορια του οτι καλυτερο απο ποιοτητα κυλισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 επειδη απ οτι ειδα οι προβληματισμοι σου υπαρχουν στον τομεα της κυλισης και της αξιοπιστιας (και οχι στον κινητηρα), επειδη εχω το συγκεκριμενο μοντελο sportline του 2006 με 90000 χλμ, το αυτοκινητο εχει αρκετα καλη ποιοτητα κυλισης (οχι οπως το passat, αλλα σε πολυ κοντινο επιπεδο) και απο θεμα προβληματων δεν εχω αντιμετωπισει κατι προς το παρον εκτος απο τα κλασσικα του γκολφ (1λτ/15000χλμ καψιμο λαδιου, παραθυρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Μπορω να σου πω οτι το εχει η αδερφη μου (FSI 1.4) Απο τον 2/2005 του εχει κανει καπου 85000 χλμ, γιατι μενει εκτος Αττικης και εργαζεται Μεταμορφωση και δεν εχει κανει κιχ . Απλως θα +συμφωνησω με τα παιδια για τον 1600αρι κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Να πω και γω την γνωμη μου, 1) παρε το 1,6 καλυτερα, οχι οτι και το 1,4 δεν ειναι καλο! 2) να προτιμησεις το sportline και οχι trendline ειναι πολυ φτωχο.... και οτι βαλεις extra κοστιζει. 3) οτι αποφασισεις τελικα, θα ελεγα να μην παρεις μοντελο πριν 01/01/2005 ειναι και τα τελη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_366 Posted March 13, 2010 Author Report Share Posted March 13, 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Κατάλαβα αρκετα πράγματα. Τώρα έπεσε στο τραπέζι και το audi A4 2004m 1600cc. Πιστεύω καλύτερο αυτοκίνητο αλλά έχει τον όγκο του. Και στην ίδια τιμή. Τι να πω, δεν ξέρω τι να κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Πρεπει πρωτα απ ολα να αποφασισεις τη χρηση που θα κανεις στο αμαξι. Αν για παραδειγμα το χρειαζεσαι περισσοτερο για ταξιδια και χωρους τοτε επιλεγεις α4,ενω αν σε ενδιαφερει περισσοτερο η μετακινηση σε πολη (που θα μπορεις ανετα να κανεις και τα ταξιδια σου) τοτε γκολφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_366 Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 Nαι σωστά μιλάς. Απλά τα μεγάλα σε όγκο αυτοκίνητα, και καλύτερα σε ποιότητα κύλισης και υλικών κατά την γνώμη μου, βλέπεις να έχουν ίδιες τιμές με μικρότερα. Θεωρώ ανώτερο αυτοκίνητο το Α4 και έχει ίδια τιμή με το golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Ε, ενταξει, το Α4 εφοσον ειναι στην ιδια τιμη (εστω και λιγο ακριβοτερο) ειναι αρκετα ανωτερο, εχει και στανταρ ESP, οποτε εφοσον το μεγεθος δεν εχει σημασια τοτε οπωσδηποτε Α4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...