Foinx Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Γειας σας κοπέλια. Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας για ένα θέμα πριν ακούσω την "καμπανιά" στο συνεργείο. Έχω ένα Golf V Gt Soprt 140, 9ος/2007. Προχτές που είχα θαμπώσει αρκετά τα τζάμια άνοιξα τις αντιστάσεις του πίσω παρπρίζ για να ξεθαμπώσει και ακουγώντας κάτι τσιτ τσιτ σαν να κάνει ηλεκτρική εκένωση. Ακούγωνταν πολύ σιγά και ίσα που τα άκουσα επειδή έτυχε και είχα κλείσει το ραδιόφωνο. Από κει και έπειτα το τζάμι δεν ξεθάμπωσε ποτέ!!! Λογικά θα έχουν χαλάσει οι αντιστάσεις του πίσω τζαμιού υποθέτω! Από τα 2,5 χρόνια που έχω το αμάξι ζήτημα να έχω χρησιμοποιήσει τις αντιστάσεις 10 φορές. Τι λέτε να φταίει και τι λέτε να μου πούνε στην αντιπροσωπεία που θα το πάω σύντομα? Δικαιολογείται τέτοια βλάβη? Έχει τύχει σε κανένα άλλο? Θα χρειαστεί αλλαγή όλο το πίσω τζάμι? Οποιοσδήποτε ξέρει κάτι ας με προϊδεάσει, γιατί πολύ φοβάμαι για αυτό που θα μου πουν στο συνεργείο και πόσο θα κοστίσει η επισκευή. Ευχαριστώ κοπέλια για οποιαδήποτε πληροφορία!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 τσέκαρε πρώτα τις ασφάλειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 18, 2010 Author Report Share Posted March 18, 2010 τσέκαρε πρώτα τις ασφάλειες Αυτό ήρθε και σε μένα στο νού! ¶νοιξα την ασφαλειοθήκη αλλά δεν έχει κανένα σχεδιάγραμμα για το ποιά είναι η ασφάλεια για το πίσω τζάμι! και δεν ήθελα να βγάζω μία μία τις ασφάλειες και να τις τσεκάρω μια γίνει κανένα λάθος. Αν και κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να είναι θέμα ασφάλειας. Πάνω στο τζάμι εκεί που είναι οι γραμμές, στην πρώτη γραμμή είχε λίγη μαύρη σκόνη από το εσωτερικό του τζαμιού. Το έξυσα με το χέρι μου και μαύρισε το δακτυλό μου. Σαν αυτή τη μαύρη σκόνη που έχουν τα καμμένα. Οπότε δεν νομίζω να τη βγάλω καθαρή με μία ασφάλεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 μαλλον ασφαλεια ειναι...τσεκαρε στο βιβλιο του αυτοκινητου...εχει σχεδιαγραμμα κ λεει πια ασφαλεια ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 ειναι η ασφαλεια νουμερο 25 ! τσεκαρα το βιβλιο...για ριξε μια ματια..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 18, 2010 Author Report Share Posted March 18, 2010 ειναι η ασφαλεια νουμερο 25 ! τσεκαρα το βιβλιο...για ριξε μια ματια..! Θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκαιρία, αύριο το πρωί μάλλον. Ας ελπίσουμε να τη βγάλω μόνο με μια αλλαγή ασφάλειας και να μη πάει παραπέρα η όλη ζημιά!!!Πάντως αναρωτιέμαι τι μπορεί να φταίει και έγινε η όλη ζημιά;;; Πάντως όπως και να 'χει ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Οταν πατας του κουμπι για το πισω τζαμι, ειτε το ενεργοποιεις ειτε το απενεργοποιεις, ακουγεται ενα τσικ στο ανοιγμα κι ενα στο κλεισιμο απο τις ασφαλειες αλλα αυτο μαλλον ειναι φυσιολογικο.Εμενα το κανει απο την αρχη.Σε σενα ο ηχος ειναι επαναλαμβανομενος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Οταν πατας του κουμπι για το πισω τζαμι, ειτε το ενεργοποιεις ειτε το απενεργοποιεις, ακουγεται ενα τσικ στο ανοιγμα κι ενα στο κλεισιμο απο τις ασφαλειες αλλα αυτο μαλλον ειναι φυσιολογικο.Εμενα το κανει απο την αρχη.Σε σενα ο ηχος ειναι επαναλαμβανομενος; Αυτό που λες το έχω παρατηρήσει κι εγώ.Ακούγεται ο ήχος απο την ασφαλειοθήκη. Αλλά αυτό το τσικ τσικ που έγραψα στην αρχή του θέματος, το άκουγα από το πίσω τζάμι. Σαν να ρίξεις σταγόνες νερού σε ζεστό λάδι. Σαν να έκανε μικρές ηλεκτρικές εκκενώσεις!! Ακούστηκαν για λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταμάτησαν και τότε μάλλον σταμάτησε να δίνει και ρεύμα στο πίσω τζάμι. Και εκτός αυτού την άλλη μέρα που έτριψα το το δακτυλό μου πάνω στο τζάμι πάνω στις γραμμές των αντιστάσεων μουζώθηκα (μαύρισε το χέρι μου), από τη πλευρά του τζαμιού που βρίσκεται μέσα στο αμάξι. Τώρα όταν πατήσω το κουμπί του ξεθαμπώματος ανάβει το κίτρινο λαμπάκι πάνω στο κουμπί αλλά οι αντιστάσεις δεν λειτουργούν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 μηπως οι αντιστασεις λειτουργουν οταν πρεπει και οχι καθε φορα που πατα καποιος το μπουτον; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 μηπως οι αντιστασεις λειτουργουν οταν πρεπει και οχι καθε φορα που πατα καποιος το μπουτον; Και ποιος κρίνει πότε πρέπει? Τι στο καλό δεν μπορείς να ελέγξεις εσύ πότε θα λειτουργήσουν, αλλά το αυτοκίνητο θα κρίνει? Πολλούς αυτοματισμούς βλέπω και γι αυτό χαλάνε τα ηλεκτρικά σε ανυποπτο χρόνο και όταν τα χρειάζεσαι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 ειναι η ασφαλεια νουμερο 25 ! τσεκαρα το βιβλιο...για ριξε μια ματια..! Τσεκαρα τελικά την ασφάλεια. Είναι όντως η ασφάλεια Νο 25(και 25 Ampere) αλλά τελικά δεν είναι καμμένη! Επομένως κάτι άλλο φταίει και δεν δουλεύει!!! Ξέρει κανείς αν παίζει να χρειαστεί να αλλάξω το πίσω παρπρίζ ολόκληρο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Τσεκαρα τελικά την ασφάλεια. Είναι όντως η ασφάλεια Νο 25(και 25 Ampere) αλλά τελικά δεν είναι καμμένη! Επομένως κάτι άλλο φταίει και δεν δουλεύει!!! Ξέρει κανείς αν παίζει να χρειαστεί να αλλάξω το πίσω παρπρίζ ολόκληρο; Αν εχεις ενα πολυμετρο το πρωτο πραγμα που μπορεις να κανεις ειναι να μετρησεις αν ερχετε ταση στα καλωδια που πανε στις αντιστασεις του τσαμιου. Αν ερχετε τοτε καπου οι αντιστασεις εχουνε κοπει και δεν κλεινει κυκλωμα. Αν ειναι αυτο διωρθωνονται δεν ειναι αναγκη να αλαξεις ολο το τζαμι. Πρεπει ομως να βρεις τον καταληλο ηλεκτρολογο να κατσει να ασχοληθει. Εγω το εχω δει να της κολανε εκει που ειναι κομενες με καλαι. Συνηθως η ζημια γινετε απο τους πληντυραδες που παμε και πλενουμε το αυτοκινητο οι απο εμας τους ιδιους, το πισω τσαμι απο μεσα πρεπει να καθαριζετε παραληλα με τις αντιστασεις και οχι κοντρα προς αυτες. Και στην τελικη αν δεν διωρθονετε και εχεις στην ασφαλεια σου θραυση κρυσταλων, το σπας και στο αλαζει η ασφαλεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted March 26, 2010 Author Report Share Posted March 26, 2010 Αν εχεις ενα πολυμετρο το πρωτο πραγμα που μπορεις να κανεις ειναι να μετρησεις αν ερχετε ταση στα καλωδια που πανε στις αντιστασεις του τσαμιου. Αν ερχετε τοτε καπου οι αντιστασεις εχουνε κοπει και δεν κλεινει κυκλωμα. Αν ειναι αυτο διωρθωνονται δεν ειναι αναγκη να αλαξεις ολο το τζαμι. Πρεπει ομως να βρεις τον καταληλο ηλεκτρολογο να κατσει να ασχοληθει. Εγω το εχω δει να της κολανε εκει που ειναι κομενες με καλαι. Συνηθως η ζημια γινετε απο τους πληντυραδες που παμε και πλενουμε το αυτοκινητο οι απο εμας τους ιδιους, το πισω τσαμι απο μεσα πρεπει να καθαριζετε παραληλα με τις αντιστασεις και οχι κοντρα προς αυτες. Και στην τελικη αν δεν διωρθονετε και εχεις στην ασφαλεια σου θραυση κρυσταλων, το σπας και στο αλαζει η ασφαλεια! Γεια σας κοπέλια! Μόλις γύρισα από το συνεργείο και τσέκαραν να δουν τι γίνετε τελικά. Το κύκλωμα των αντιστάσεων φαίνεται εντάξει και πηγαίνει ρεύμα μέχρι πίσω στις αντιστάσεις. Μου ξήλωσαν όλη την επένδυση την πόρτας του πόρτ παγκάζ και οι καλωδιώσεις ήταν οκ. Μαζί με τον ηλεκτρολόγο τσεκάραμε μία μία τις αντιστάσεις και έπερναν κανονικά ρεύμα. Η απάντησή τους ήταν ότι να το τσεκάρω αν μου το ξανακάνει, και αν συνεχίσει το πρόβλημα πρέπει οπωσδήποτε να αλλαχθεί όλο το πίσω τζάμι. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ξαναθαμπώσει τα τζάμια για να δω αν ξεθαμπώνουν, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα λειτουργούν οι αντιστάσεις. Το μόνο καλό είναι ότι αν τελικά έχω στην ασφάλεια θραύση κρυστάλων θα αναλάβουν αυτοί να το σπάσουν και να τα κανονίσουν με την ασφάλεια απ' ότι μου είπαν. Τώρα εγώ αναρωτιέμαι τι να φταίει και δεν λειτουργούν τελικά οι αντιστάσεις αφού πέρνουν κανονικά ρεύμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...