Jump to content
Guest Karaman

Aa

Recommended Posts

καλησπερα παιδια θελω να κανω s3 αναβαθμιση στο GTI μου που ειναι 180 εξαταχυτο.αν ξερει καποιος ας με κατατοπισει καποιος σχετικα με το τη ακριβως θα χρειαστω ποσο θα κοστισουν τα πραγματα και ποσα αλογα θα ανεβασει.

Θα χρειαστεις Κ04-023,μπεκ S3,Πολλαπλη S3,downpipe S3,αγελαδα S3,ΜAF S3,Intercooler (αλλα οχι απο S3 γιατι ειναι 2 που μπαινουν στα πλαγια-παρε απο Ibiza Cupra ή φτιαξε ενα για μεχρι 300-320 αλογα για να σου ειναι οκ!) και επισης αν θες να βγαλεις ολη τη δυναμη απο τα πραγματα που θα βαλεις να φτιαξεις και ολοσομη εξατμιση 70αρα ή 76 downpipe και 70 η υπολοιπη!Ελπιζω να σε καλυψα!Με οτι σου ειπα παραπανω + ενα φιλτρο Pipercross C0177 υπολογησε 265-285 αλογα μοτερ αναλογα που θα βαλεις προγραμμα και τι πραγματα θα βαλεις πανω(IC-εξατμιση)!

Απο βδομαδα ξεκηναω να περασω ιντερκουλερ το μονο που μου λειπει ειναι αυτο το κοματι...

http://img191.imageshack.us/f/41969036.jpg/

στο οποιο κουμπωνει ο αισθητηρας πιεσης ο οποιος τωρα ειναι βιδομενος πανω στο μαμα ιντερκουλερ.

Τα κολαρα και το ιντερκουλερ μου δεν εχουν θεση και πριν αρχησω τις πατεντες ειπα να ρωτησω αν ξερει κανενας αν υπαρχει αυτο το κοματι στο εμποριο...

Σε καποιον εξατμισα πηγαινε να στο φτιαξει...Δεν ειναι τιποτα!

Link to comment
Share on other sites

ok σε ευχαριστω

μηπως γνωριζει καποιος αν τα πισω ακρα μαζι με τα φρενα απο S3 μπαινουν σε golf4 ?

μπαινουν αλλα δεν αξιζει να βελτιωσεις τα πισω φρενα στο σταδιο που βρισκεσαι !

Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστεις Κ04-023,μπεκ S3,Πολλαπλη S3,downpipe S3,αγελαδα S3,ΜAF S3,Intercooler (αλλα οχι απο S3 γιατι ειναι 2 που μπαινουν στα πλαγια-παρε απο Ibiza Cupra ή φτιαξε ενα για μεχρι 300-320 αλογα για να σου ειναι οκ!) και επισης αν θες να βγαλεις ολη τη δυναμη απο τα πραγματα που θα βαλεις να φτιαξεις και ολοσομη εξατμιση 70αρα ή 76 downpipe και 70 η υπολοιπη!Ελπιζω να σε καλυψα!Με οτι σου ειπα παραπανω + ενα φιλτρο Pipercross C0177 υπολογησε 265-285 αλογα μοτερ αναλογα που θα βαλεις προγραμμα και τι πραγματα θα βαλεις πανω(IC-εξατμιση)!

καλα τα εγραψες ολα , αλλα εδωσες λαθος κωδικο της φιλτροχοανης ! θα χρειαστει CO187 αυτη φοραω κι εγω , γιατι ο MAF του S3 ειναι 80mm . Η CO177 ειναι για τον εργοστασιακο MAF των 150/180ps :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

καλα τα εγραψες ολα , αλλα εδωσες λαθος κωδικο της φιλτροχοανης ! θα χρειαστει CO187 αυτη φοραω κι εγω , γιατι ο MAF του S3 ειναι 80mm . Η CO177 ειναι για τον εργοστασιακο MAF των 150/180ps :thumbsup:

Δικιο εχεις...ξεχαστηκα επειδει φοραω αυτη...

Link to comment
Share on other sites

Εχει λιγο καιρο που ακουω την τουρμπινα μου να γριλιζει?? να σφυριζει?? το κανει μολις η πιεση στο μπαρομετρο παιζει κοντα στο 0, οταν ειναι κρυο το κανει λιγο ποιο εντονα ενω οταν ζεσταθει ποιο λιγο. Η τουρμπινα εχει αλαχτει πριν 15.000κμ. Δεν λεω ειναι ωραιος ηχος.! Αλλα ειναι φυσιολογικο?

ΥΓ. Σημερα εκανα και service αλαγη λαδιων μετα απο 20.000κμ, ενδιαμεσα συμπληρωσα 1,3 λιτρα...αρα παμε καλα.! ;)

Το ότι το κάνει όταν είσαι κοντά στο 0 είναι παράξενο.

Μήπως έχεις θέμα σχάστρας η Ν75 ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.. Μηπως εχετε ιδεα αν ιπαρχει καποιο site που μπορο να κοιταξω για κινιτηρες απο τρακαρισμενα κτλπ? γιατι σκεφτομαι να κανο τιν μετατροπι απο 1,4 σε 1,8τ

Link to comment
Share on other sites

Ebay εχει πολλα..Αν εχεις γνωστο Γερμανια κανει ενα τσεκαρισμα αλλιως απο Ελλαδα μαντρες που ζητανε οσο θελουν!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια,, εχω ενα golf iv gti edition 25 κ πηρα την αποφαση να το κανω σφυριλατο..βρηκα μεταχειρο κ αγορασα τα εξης πραγματα.. εξατμιση κ χταποδι pmc,τουρμπινα garrett gt35 intercooler σωληνωσεις,σκαστρα tial k εχτερναλ κ ολα τα σκετικα,κ το προγραμμα που δουλευε αυτα τα πραγματα (unitronic), εχω παρει σφυριλατα πιστονια cp kμπιελες scat, k εναν εκεντροφορο εισαγωγης απο 1.8 20v ατμοσφαιρα.. θελω να βγαλω 400 αλογα τροχο,, τι αλλο χρειαζεται το μοτερ κ το καπακι μου για να φτασω σε αυτα τα αλογα,, δωστε τα φωτα σας,,σας παρακαλω γιατι δεν κατεχω κ πολλα με την βελτιωση.. ευχαριστω κ αναμενω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.. θελω να φτιαξω στην γκολφαρα μου 6φτερο δισκο πλατο στο 6αρι σασμαν..εχετε τπτ υποψιν σας που μπορω να το φτιαξω κ ποσο 8α στοιχισει?

Υπαρχουν πολλες εταιριες που βγαζουν 6φτερο...Ξερο 1-2 που εχουν sachs και ειναι καλος και αντεχει για πολλα κιλα ροπης!Παντως να ξερεις οτι με 6φτερο το αμαξι σου θα χασει την ηπια χρηση και δεν θα ειναι για καθημερινο τοσο ευκολο!Ειδικα αν ζεις στην Αθηνα με σταματα-ξεκινα...Θα σε κουραζει πολυ..

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν πολλες εταιριες που βγαζουν 6φτερο...Ξερο 1-2 που εχουν sachs και ειναι καλος και αντεχει για πολλα κιλα ροπης!Παντως να ξερεις οτι με 6φτερο το αμαξι σου θα χασει την ηπια χρηση και δεν θα ειναι για καθημερινο τοσο ευκολο!Ειδικα αν ζεις στην Αθηνα με σταματα-ξεκινα...Θα σε κουραζει πολυ..

κατι καλο κ ηπιο για καθημερινη χρηση?? παιζει κατι τετοιο??? απο τιμη πανω κατω

?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά! Έχω ένα golf iv 1.4 16v και θέλω να του βάλω πρόγραμμα. Το αμάξι φοράει χταπίδι, ολική εξάτμιση από χταπόδι και πίσω (καταλύτες κ.τ.λ. και ένα φίλτρο μανιτάρι. Έχετε να μου προτείνεται κάποιο αξιόπιστο πρόγραμμα; Έχω ήδη επικοινωνήσει με αντιπροσωπεία της vw και μου είπαν ότι θα μου κοστίσει 350-400 ευρώ και θα δώσει το 10% της ροπής τους, μπορεί λένε όμως να χρειαστώ και sprint booster (άλλα 200 ευρώ). Έχει βάλει κάνεις από αντιπροσωπεία για να μου πει αν του έβγαλε κανένα πρόβλημα και αν είδε διαφορά; Έχετε επίσης να μου προτείνεται κανένα άλλο πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ποσο κοστιζει και ποια τα οφελη...αλλα νομιζω οτι το sprint booster και συνεπως η αποκριση του γκαζιου ριθμιζεται ουσιαστικα απο τον εγκεφαλο...οποτε καπως ΑΤΟΠΟ!!!

Link to comment
Share on other sites

1ο θεμα

Χθες ετυχε να ειμαι στον εξατμισα μου, ο οποιος φτιαχνει και εξατμισεις και τον ρωτησα για εξατμιση απο μπροστα εως πισω, τονιζοντας τον οτι δεν θελω να εχει θορυβο, μου ειπε...

Σωληνα ανωξειδοτη 63,5...ο καταλυτης δεν θα ξαναμπει...μεσαιο ανωξειδοτο καζανακι και χωρις τελικο (με ερωτηματικο για το τελικο γιατι δεν το θυμαμαι να το ανεφερε) Στην ερωτηση μου οτι αν δεν βαλουμε καταλυτη δεν θα αναβουν λαμπακια μου ειπε ισως να αναβει το τσεκ αλλα με εναν ανταπτορα διωρθωνετε...τα λεφτα που ζητησε λογικα μου φανηκανε πανω κατω 400-450 ευρω...και εγγυημενα οτι θα δω μεγαλη διαφορα στο περπατημα.

Ακουω γνωμες...εγω φοβαμαι μην κανω την κινηση και εχω λαμπακια στο καντραν, αν και ο 2ος λαμδα που εχω δει ειναι τοποθετημενος πανω στον καταλυτη πριν ομως απο αυτον, απορω πως δουλευει και για ποιο λογο δεν ειναι μετα τον καταλυτη οπως στο 1600...

2ο θεμα

Βρηκα στο ιντερνετ downpipe απο την τουρμπινα εως την συνδεση που γινετε στην μεση του αμαξωματος χωρις καταλυτη παλι...πολυ φτηνα σε αυτα που ζητανε εδω, θυμαμαι εδω μια φορα που ειχα ρωτησει μου ειχανε πει μια τιμη 250ευρω μεχρι τον καταλυτη, αυτο που βρηκα θα βγει κατω απο 100αρικο με μεταφορικα.

η ερωτηση και εδω ειναι ιδια οσον αφορα την απουσια του καταλυτη, συν του οτι αλαζοντας μονο downpipe χωρις να πειραξω καζανακια θα δω διαφορα στο περπατημα???

Λοιπον εγω θα σου ελεγα να πας για 70αρι downpipe και 63,5 ή 70 απο εκει και πισω!Το 70 dp το θεωρω καλυτερο για 2 λογους φευγουν καλυτερα τα καυσαερια και εχεις χαμηλοτερη θερμοκρασια ενω με 63,5 λογω μικροτερης διαμετρου εχει λιγο παραπανω!Εγω εχω 70 ολοκληρη de cat(dp-μεσαιο-τελικο) απο Ποπαυ(NS racing)!Η τιμη πυ πηρες ειναι πολυ καλη αρκει να κοιταξεις να ειναι με κουρμπαδορο και οχι με 1000 κολησεις..Αν εισαι απο Αθηνα ξερω επισης εναν εξατμισα(Μαυροειδακος) πολυ καλο που κανει εξατμισεις και εχει κουρμπαδορο!Ο Ποπαυ ειναι λιγο πιο ακριβος...Στο ρελαντι κανει ωραιο μπασο ηχο(δεν θα το ελαγα ουτε υπερβολικο ουτε χαμηλο) αλλα οταν τουρμπιζεις γινετε πανυγηρι (μολις πυρωσει και η εξατμιση) απο σκασιματα και ακουγετε φουλ η τουρμπινα!Εμενα μαρεσει παρα πολυ και ειναι πορωτικος..Αν εισαι απο Αθηνα μπορουμε να βρεθουμε να ακουσεις!Επισης παιζει ρολο και ποσο γεματα θα τα κανει τα καζανια...Οσο πιο γεματα ειναι τοσο πιο λιγο θορυβο θα εχεις...Οσο για το λαμπακι βαζουν οπως σου ειπε εναν ανταπτορα στον λαμβδα και δεν εχει θεμα!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

karaman...επισης παρχει εξατμισας στην Αθηνα(Δανελατος) ο οποιος ειναι πολυ πολυ φτηνος και χρησιμοποιει CNC..κορμπαδορος που τις δικες μας εξατμισεις τις εχει για πρωινο!

DP 70mm-100¤

Εξατμιση 63.5mm-350¤ με μεσαιο-τελικο.

Eξατμιση 70mm-400¤ με μεαιαο-τελικο(εφτιαξε φιλος σε type-r)

Και απο δουλεια..οτι καλυτερο!

Link to comment
Share on other sites

Εισαι βεροια....οποτε Θεσσαλονικη ειναι κοντα αρκετα!

ΑΛΛΑ....εχω δει απο επωνυμο εξατμισα 70mm...και ειπα εξατμισας ειναι ο τυπος ή καγκελας??? rocket.gif

Εχουμε εναν πολυ καλο εξατμισα εδω Λαρισα...μπορουμε να κανονισουμε και καλη τιμουλα!Γυριζει με κορμπαδορο 63.5mm

Και υπαρχει και ακομη ενας στα τρικαλα...ο οποιος κανει αψογη δουλεια μεν...με ωραιο ηχο...(οχι καγκουρικο) και ειναι στα τρικαλα!

Λιγο ακριβος αλλα πολυ καλος...και χρησιμοποιει και καταλυτες HJS!Vampire exhaust.

http://www.vampire-exhaust.gr/gallery.php?id=74

Edited by TasosGti25
Link to comment
Share on other sites

Εγω θελω βασικα να ειναι αθορυβη, γιατι κανω συνηθως χιλιομετρα εθνικη και δεν θα ηθελα θορυβο, για αυτο και ισως φοβουμενος τον θορυβο που θα μου βγαλει δεν το επιχηρησα τοσο καιρο...αλλα μεσα στο χειμωνα εαν εχω μαρουλια B) θα την βαλω.!!

φιλε αν θες να με ακουσεις milltek full system(με 2 καζανια ομως)

φοβερη δουλεια,ποιοτητα και καθολου κολησης μονο σφιχτηρες,

παρειγγηλε την μονο σου απο εξω θα σου βγει φθηνα,και με καταλυτη hjs

επανω στο downpipe.Εχουν βαλει πολλα φιλαρακια.

Το εργοστασιο ειναι εργοστασιο να το θυμασαι παντα.Απλως αυτος ο αντιπροσωπος

της milltek στην ελλαδα ειναι για κλαματα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.