bouaspro Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 Γειά σας, Πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο της μητέρας μου ( golf V 1.4 90 ) το οποίο δεν τραβάει γενικότερα. Τραβάει μόνο όταν το πιέσεις πολύ. Το μόνο καλό είναι οτι δεν καίει καθόλου! Έχετε κάτι να προτείνετε σχετικά με το πως θα μπορούσε να δυναμώσει ( σχετικά όχι πολλά πράγματα ) ? Πιστεύετε ότη η αλλαγή κινητήρα έίναι καλή ιδέα? Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Υ.Γ: είναι λίγο άσχετο με το παραπάνω θέμα, αλλά μήπως ξέρει κανείς αν η εξάτμιση του tsi μπορεί να μπει σε αυτόν τον κινητήρα? γιατι σκεφτομαι να το κανω λουκ gt ( μπροστινος προφυλακτηρας , πίσω, εξάτμιση , ζάντες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 (edited) Γειά σας, Πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο της μητέρας μου ( golf V 1.4 90 ) το οποίο δεν τραβάει γενικότερα. Τραβάει μόνο όταν το πιέσεις πολύ. Το μόνο καλό είναι οτι δεν καίει καθόλου! Έχετε κάτι να προτείνετε σχετικά με το πως θα μπορούσε να δυναμώσει ( σχετικά όχι πολλά πράγματα ) ? Πιστεύετε ότη η αλλαγή κινητήρα έίναι καλή ιδέα? Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Υ.Γ: είναι λίγο άσχετο με το παραπάνω θέμα, αλλά μήπως ξέρει κανείς αν η εξάτμιση του tsi μπορεί να μπει σε αυτόν τον κινητήρα? γιατι σκεφτομαι να το κανω λουκ gt ( μπροστινος προφυλακτηρας , πίσω, εξάτμιση , ζάντες! Φίλε μπορείς να βάλεις ένα πρόγραμμα και ένα φίλτρο ποιο ελεύθερο στο εργοστασιακό κουτί (K&N), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις αυτά τα λεφτά για κινητήρα με 90 άλογα. Συγκεκριμένα η skn-tuning.de δίνει για το αυτοκίνητο σου με πρόγραμμα 104 άλογα. Ορίστε το link : http://www.skn-tuning.de/product.aspx?productid=4063&TabID=3331 Ελπίζω να βοήθησα. Edited April 27, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouaspro Posted April 27, 2010 Author Report Share Posted April 27, 2010 Φίλε μπορείς να βάλεις ένα πρόγραμμα και ένα φίλτρο ποιο ελεύθερο στο εργοστασιακό κουτί (K&N), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις αυτά τα λεφτά για κινητήρα με 90 άλογα. Συγκεκριμένα η skn-tuning.de δίνει για το αυτοκίνητο σου με πρόγραμμα 104 άλογα. Ορίστε το link : http://www.skn-tuning.de/product.aspx?productid=4063&TabID=3331 Ελπίζω να βοήθησα. ευχαριστώ πολύ φίλε στέλιο , πιστεύω πως έχεις δίκιο δεν αξίζει να δώσω 500 ευρω σε τέτοιο κινητήρα. μακάρι να υπήρχε άλλος τρόπος να κανω αυτο το αμάξι να νιώσει λίγο τι του γίνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 ευχαριστώ πολύ φίλε στέλιο , πιστεύω πως έχεις δίκιο δεν αξίζει να δώσω 500 ευρω σε τέτοιο κινητήρα. μακάρι να υπήρχε άλλος τρόπος να κανω αυτο το αμάξι να νιώσει λίγο τι του γίνεται Μόνο με αλλαγή κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouaspro Posted April 27, 2010 Author Report Share Posted April 27, 2010 Μόνο με αλλαγή κινητήρα. ΄ μήπως ξέρεις πόσο θα στοίχιζε μια αλλαγή κινητήρα περίπου για παράδειγμα του 1.4 tsi 140 hp η του 1.4 με τα 170? επίσης μήπως γνωρίζεις αν ηεξατμιση του ΤSI μπορεί να μπει στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα που έχει τώρα? ευχαριστώ για το χρονο σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 ΄ μήπως ξέρεις πόσο θα στοίχιζε μια αλλαγή κινητήρα περίπου για παράδειγμα του 1.4 tsi 140 hp η του 1.4 με τα 170? επίσης μήπως γνωρίζεις αν ηεξατμιση του ΤSI μπορεί να μπει στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα που έχει τώρα? ευχαριστώ για το χρονο σου Εξάτμιση δεν χρειάζεται να αλλάξεις. Μόνο 2 μπούκες να προσθέσεις άμα βάλεις προφυλακτήρα απο Golf gt. Κόστος 70 Euro. Τώρα για αλλαγή κινητήρα δεν ξέρω. Ας απαντήσει κάποιος που το γνωρίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Φιλε καλως ορισες Δεν αξιζει το αυτοκινητο για τετοια πραγματα, πουλα το παρε ενα TSi και καθαρισες. Οταν λες να αλλαξεις κινητηρα, προφυλακτηρες, εξάτμιση, ζάντες πας για ενα κοστος 6000+ με αμφιβολο αποτελεσμα. ebay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Φιλε καλως ορισες Δεν αξιζει το αυτοκινητο για τετοια πραγματα, πουλα το παρε ενα TSi και καθαρισες. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 (edited) http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/?offertype=&ca=77&ca=126&ca=138&makes=Volkswagen&q=TSI&ag=&bre=&tre=2011®ion=&condition= για εμενα καλυτερα φιλε... αν τελικα αποφασησεις να αλαξεις ολο το μηχανικο συνολο βαλε ενα 2.0 TFSI και εισαι αλλου μετα. δεν θα το δηλωνα φυσικα πουθενα. Edited April 28, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Τα στρουμφακια εχουν αρχισει να σταματανε και να σηκωνουν καπο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Τα στρουμφακια εχουν αρχισει να σταματανε και να σηκωνουν καπο.. Ασε ρε το ειδες live? παλιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/?offertype=&ca=77&ca=126&ca=138&makes=Volkswagen&q=TSI&ag=&bre=&tre=2011®ion=&condition= για εμενα καλυτερα φιλε... αν τελικα αποφασησεις να αλαξεις ολο το μηχανικο συνολο βαλε ενα 2.0 TFSI και εισαι αλλου μετα. δεν θα το δηλωνα φυσικα πουθενα. ...ναι και μετα το παντρεύεσαι ισοβίως ασε τους ελεγχους και τα προστιμα κτεο κλπ, η χαρα του τροχονομου, φιλακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Ναι live.. αλλα σε bmw.. σε πολλα bmw.. 1.6 δηλωμενο... 1.8is βροντοφωναζει ..ε βλεπει το στρουμφακι 4 κυλινδρους λεει οκ φυγε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouaspro Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 Φιλε καλως ορισες Δεν αξιζει το αυτοκινητο για τετοια πραγματα, πουλα το παρε ενα TSi και καθαρισες. Οταν λες να αλλαξεις κινητηρα, προφυλακτηρες, εξάτμιση, ζάντες πας για ενα κοστος 6000+ με αμφιβολο αποτελεσμα. ebay μάλιστα, έχεις δίκιο φίλε μου κάποια στιγμή αυτό θα κάνω, προς το παρων το πολυ πολυ να του βαλω μια ζαντα και να βαψω τα πλαστικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 μάλιστα, έχεις δίκιο φίλε μου κάποια στιγμή αυτό θα κάνω, προς το παρων το πολυ πολυ να του βαλω μια ζαντα και να βαψω τα πλαστικα! προσοχη μονο στη διασταση της ζαντας και την επιλογη ελαστικου. αν μεγαλωσει η συνολικη διαμετρος θα κοψει κιαλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouaspro Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 προσοχη μονο στη διασταση της ζαντας και την επιλογη ελαστικου. αν μεγαλωσει η συνολικη διαμετρος θα κοψει κιαλο σκεφτομαι να βαλω αυτες που φοραει το gt απο μονο του με τα ιδια τα ελαστικα, δεν νομιζω να κοψει... τι λες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Ναι live.. αλλα σε bmw.. σε πολλα bmw.. 1.6 δηλωμενο... 1.8is βροντοφωναζει ..ε βλεπει το στρουμφακι 4 κυλινδρους λεει οκ φυγε! Όταν κάνεις αλλαγή κινητήρα / μετατροπή εφόσον δίνεις τα 5.000 ευρώ δεν θα λυπηθείς τα 800 ευρώ που χρειάζονται για να δηλωθεί η αλλαγή στο υπουργείο. Εφόσον έχει κάνει και άλλος πριν από εσένα τοποθέτηση ιδίου τύπου κινητήρα (δηλ. όταν δεν ανοίγεις 1η φορά φάκελο στο υπουργείο για συγκεκριμένη αλλαγή) το κόστος είναι ακόμα χαμηλότερο (νομίζω στα 300 ευρώ). Το μόνο που χρειάζεται είναι το τιμολόγιο του κινητήρα και βεβαίωση μηχανικού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Όταν κάνεις αλλαγή κινητήρα / μετατροπή εφόσον δίνεις τα 5.000 ευρώ δεν θα λυπηθείς τα 800 ευρώ που χρειάζονται για να δηλωθεί η αλλαγή στο υπουργείο. Εφόσον έχει κάνει και άλλος πριν από εσένα τοποθέτηση ιδίου τύπου κινητήρα (δηλ. όταν δεν ανοίγεις 1η φορά φάκελο στο υπουργείο για συγκεκριμένη αλλαγή) το κόστος είναι ακόμα χαμηλότερο (νομίζω στα 300 ευρώ). Το μόνο που χρειάζεται είναι το τιμολόγιο του κινητήρα και βεβαίωση μηχανικού. Τα 5000χιλ τα 800 και τα 300 δεν τα εχετε και τιποτα εεε, για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε. Για ενα αυτοκινητο βια των 8000 ευρω δεν μπορεις να κανεις τετοια πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Τα 5000χιλ τα 800 και τα 300 δεν τα εχετε και τιποτα εεε, για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε. Για ενα αυτοκινητο βια των 8000 ευρω δεν μπορεις να κανεις τετοια πράγματα. Προσωπικά πιθανόν δεν θα το έκανα. Σε περιπτώσεις όμως που α) υπάρχει βλάβη στον παλιό κινητήρα β) κάποιος δεν έχει δυνατότητα να αλλάξει αυτοκίνητο και να δώσει 15-20.000 ευρώ είναι μία λύση. Σε αυτήν την λύση ανέφερα ποιος είναι ο σωστός τρόπος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 σκεφτομαι να βαλω αυτες που φοραει το gt απο μονο του με τα ιδια τα ελαστικα, δεν νομιζω να κοψει... τι λες? Οι ζάντες του gt είναι 17αρες...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 Θα κόψει το αμάξι, αν θες άκουσέ με και άστο με τις 195/65/15 ή 205/55/16 το πολύ. Μην βάλεις 17άρες είναι κρίμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis_vwgolf Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 (edited) Θα κόψει το αμάξι, αν θες άκουσέ με και άστο με τις 195/65/15 ή 205/55/16 το πολύ. Μην βάλεις 17άρες είναι κρίμα. ναι 17 με τιποταααα εχεις δίκιο Edited November 13, 2010 by sakis_vwgolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis_vwgolf Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 (edited) σκεφτομαι να βαλω αυτες που φοραει το gt απο μονο του με τα ιδια τα ελαστικα, δεν νομιζω να κοψει... τι λες? anob27 εγω έβαλα 205 55 16 εχει ελάχιστη διάφορα αλλα αν θες μπορεις να βαλεις και 195 60 16 αν δεν θες να χασεις καθολου. 17 μην βαλεις με τιποτα. βάλε μια εξάτμιση και ενα βαρελάκι και θα δεις διάφορα εγω παντως είδα μόνο με αυτά τα δυο. Edited April 26, 2011 by sakis_vwgolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john_nightmare Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 παιδια για την αλλαγη κινητηρα ξεχνατε το συστημα cunbus και την πλεξουδα που ειναι μεγαλο μπερδεμα!!!ελαχιστοι ηλεκτρολογοι θα το αναλαβουν κι αν το κανουν θα πρεπει να μεινει το αυτοκινητο κανενα μηνα μεσα για να δουλεψουν ολα.εδς ενα κοντερ πας ν αλλαξεις και θελει ξεκλειδωμα αλλιως ο εγκεφαλος κλειδωσε.αν σκεφτεσαι κατι τετοιο καλυτερα δωσε το και παρε tsi η τσιμπα τα σωθικα του tsi και μια κ03s αλλα με lag μεχρι 3000σαλ λογω ελειψης κομπρεσορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENNIS THE KID Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 με τετοια μοτερ φιλε μου οπως λενε και τα παιδια εδω δεν αξιχει να δωσεις ευρω...πολλα λεφτα για λιγα αλογα τα οποια θα φανουν στην αρχη και μετα παλι τα ιδια.η δωστο και παρε αλλο η τουρμπο να ξενοιασεις μια και καλη με οτι εξοδα συνεπαγεται αυτο,δλδ φρενα,ζαντες,αναλογα τη μετατροπη και σασμαν γιατι σηκωνει μεχρι καποια κιλα ροπη και βαλε βαλε βαλε αλλα τοσα.μεταχειρο ψαγμενο εννοειται και εισαι κομπλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...