costas41 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 φυσικα και το 160. οταν εκανα την ιδια ερωτηση στο παιδι που μου εδειχνε την πρωτη μερα το αυτο κινητο μου στην αντιπροσωπια μου ειπε και βεβαια το 160 καλα εκανες. ηθελα το 122 με dsg. καταναλωση με κινηση γραφει 9,2 εκτος δεν ξεπερναει τα 9 . τελικη στο ηλεκτρονικο 231 χλμ και ισως να ανεβαινε κι αλλο....θελεις περισσοτερο; Ανεβαινεις ανηφορα με 3η κι αν εχεις ξεχαστει και με 4η και μιλαμε για ανηφορα ετσι; ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ!!!! ολα βεβαια βγαζουν προβληματα αλλα και γι αυτο υπαρχουν τα εδω forum. Ταξιδευεις και δεν καταλαβαινεις οτι κουραζεσαι, απλα το απολαμβανεις!!!!! Τον νταλικοφονια τον περνας αερα πατερα με τα 160 χωρις να φοβασαι μηπως δε σε βγαλει η να πρεπει να κατεβασεις ταχυτητα γιατι ανταποκρινεται, οποια κι αν εχει και ανεβαζει απο πααααρα πολυ χαμηλα!!! Χωροι τελειοι και για τους πισω ,και δεν του φαινοταν ειπε ο γαμπρος μου οταν μπηκε με τα παιδια μου πισω, καλυτερους απο το focus του, ειπε. Αρρωστιες παιδικες δεν εχει πια οπως τα 5αρια τα βελτιωσαμε ειπε ο μηχανικος οταν πηγα για το service, τις ηξερα τον ρωτησα και μου τις ειπε. νομιζω οτι δε θελεις κατι παραπανω για να γινεις ενας εθτυχισμενος golfakias οπως εγω!! και ειναι το πρωτο μου golf αλλα οχι σιγουρα το τελευταιο!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 (edited) Μην ξεχνάτε ότι ο κινητήρας με τα 160ps έχει κομπρέσορα + turbo και έχει ροπή από πολύ χαμηλά. ναι άλλα ωμός ο 122 είναι καλύτερος σαν σύνολό μέχρι τις 4200rpm απ ότι ο 160..... Edited May 15, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 ναι άλλα ωμός ο 122 είναι καλύτερος σαν σύνολό μέχρι τις 4200rpm απ ότι ο 160..... ...καλο και αυτο, και μαλιστα μεχρι τις 4200? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 βασικα λογο μικρης τουρμπινας τη σπουλαρει πολυ bam απο χαμηλα δεν εχει και την αλαγη κομπρεσορα/τουρμπινα εγω σε 160 2ερα φευγω ας πουμε μετα κανει παρτυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 ... Ανεβαινεις ανηφορα με 3η κι αν εχεις ξεχαστει και με 4η και μιλαμε για ανηφορα ετσι; ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ!!!! .... Ταξιδευεις και δεν καταλαβαινεις οτι κουραζεσαι, απλα το απολαμβανεις!!!!! Τον νταλικοφονια τον περνας αερα πατερα με τα 160 χωρις να φοβασαι μηπως δε σε βγαλει η να πρεπει να κατεβασεις ταχυτητα γιατι ανταποκρινεται, οποια κι αν εχει και ανεβαζει απο πααααρα πολυ χαμηλα!!! ... Sorry! αλλα μ'αυτά τα δεδομένα (αποφυγή αλλαγής ταχύτητας) το 122 DSG είναι σίγουρα πιο γρήγορο και πιο άνετο απο το 160 Manual!!!! ΥΓ: Στις ανηφόρες (όχι με τρελή κλήση) με σταθερή ταχύτητα συνήθως μπαίνει 7η => οικονομία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmarvin Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Θα πω και εγω την αποψη μου εχω το 6 122 higline το εχω κοντα 3 μηνες 8800 χλμ. μετα απο 3 μηνες και μεσα απο αυτο το σαιτ διαβαζοντας και συζητωντας με αρκετα παιδια απο εδω μεσα κατεληξα καλα τα 122(εγω πριν ειχα 1 corsa c 80 αλογα τεραστια διαφορα) αλλα θεωρω πως τα 160 καλυτερα οσα αναφορα τις προσπερασεις και λιγο τις τελικες ειναι για μενα λιγο βαρυ σαν αμαξι βεβαια ειναι πολυ σταθερο και ασφαλες στα ταξιδια ειδικα ειναι αλλη αισθηση με cruise control στα 135 με 6 και κοντα στις 3000 στροφες απολαμβανεις ταξιδι απο εκει και περα ειναι καθαρα θεμα του καθενος και τι ψαχνει απο ενα αμαξι εγω για παραδειγμα δεν τρεχω για 2 λογους 1.γιατι τα αυτοκινητα που ειχα δεν ηταν γρηγορα με αξιοπιστια και 2 γιατι εχω αρκετους ποντους στο point system τα συμπερασματα δικα σας ςλπιζω να βοηθησα με την δικη μου αποψη και την ως τωρα οδηγικη εμπειρια ενος GOLF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Το ερώτημα είναι απλό. Αν κινείσαι περισσότερο από 70% μέσα στην πόλη, το 122 είναι μονόδρομος. Αν κινείσαι εκτός πόλης κυρίως πάρε 160. Και όταν γράφω εκτός πόλης εννοώ σε αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες άνω των 160. Εκεί θα δεις πραγματική διαφορά μεταξύ των 2 κινητήρων. Αλλιώς και τα 2 τραβάνε εξίσου καλά. Σε κατανάλωση, το 122 είναι 2-4λίτρα οικονομικότερο από ότι το 160, ανάλογα με το πως οδηγάς και το πού κινείσαι. @ costas41 Αν ήθελες να μην αλλάζεις ταχύτητα και να ανεβαίνεις τις ανηφόρες με 4η (!), έκανες λάθος επιλογή αυτοκινήτου, και πιο ειδικά κιβωτίου. Η κατανάλωση σου με τις 4ες θα είναι στο θεό, με το 122 DSG θα σου έβαζε αυτόματα τη σωστή ταχύτητα και θα συνέχιζες απροβλημάτιστος. Οι πωλητές λένε μ@λ@κιες. Εμένα μου έλεγε να πάρω το 170 (golf V) γιατί με τον εξοπλισμό που έβαλα στο 122, ήθελα ΜΟΝΟ άλλες 3.000¤ για γυμνό/3θυρο 170. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 ...καλο και αυτο, και μαλιστα μεχρι τις 4200? Ναι περίπου μέχρι εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...