DrYannisK Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95850 εδω να δειτε τι κομπλεξ εχουν οσοι δεν εχουν vw.ολη την ωρα το μονο που κανουν ειναι να λενε ανακριβιες κατα. μπειτε ρε και γραψτε κατι γιατι εχω βαρεθει να διαωαζψ ανακριβιες και εφτασαν στο σημειο να πουνε πως η τουρμπινα ειναι αναλωσιμο και πως οι κινητηρες μας αντεχουν μονο 70,000χιλ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 εχουμε σοβαροτερα θεματα να ασχοληθουμε απο το να απανταμε στον αλλο προσπαθωντας να τον πεισουμε οτι εχει λαθος γνωμη.θα κερδισουμε τιποτα απο την κοσμοκαρ αν το κανουμε;μαλλον οχι.ας τα θαβουν οσο θελουν λοιπον.δεν δινω μια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 εχουμε σοβαροτερα θεματα να ασχοληθουμε απο το να απανταμε στον αλλο προσπαθωντας να τον πεισουμε οτι εχει λαθος γνωμη.θα κερδισουμε τιποτα απο την κοσμοκαρ αν το κανουμε;μαλλον οχι.ας τα θαβουν οσο θελουν λοιπον.δεν δινω μια. εσύ όχι.Κάποιοι άλλοι όμως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 ο καθε πικραμενος γραφει την αποψη του http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95850 αν τελικα αυτο που γραφει αποτελει αποψη η ενδομυχη κακια η και βλακεια.Dr απολαυσε το GTI σου και ασε τους κοντοφθαλμους μονοφθαλμους και τυφλους να λενε τις αερολογιες τους γιατι ουτε ενα λεπτο δεν αντεξα να διαβαζω τις @#@$ στο site ποσο μαλλον να κατσω να τους μιλησω κιολας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95850 εδω να δειτε τι κομπλεξ εχουν οσοι δεν εχουν vw.ολη την ωρα το μονο που κανουν ειναι να λενε ανακριβιες κατα. μπειτε ρε και γραψτε κατι γιατι εχω βαρεθει να διαωαζψ ανακριβιες και εφτασαν στο σημειο να πουνε πως η τουρμπινα ειναι αναλωσιμο και πως οι κινητηρες μας αντεχουν μονο 70,000χιλ..... μα η τουρμπινα ΕΙΝΑΙ αναλωσιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 μα η τουρμπινα ΕΙΝΑΙ αναλωσιμο αυτό δεν ισχύει.Σα να λέμε ότι ο κυλινδρος είναι αναλώσιμο. Τα μπεκ είναι αναλώσιμα.Τα φίλτρα ναι.Το σασμάν, ο κινητήρας, τα διαφορικά, το βολάν κλπ μηχανήματα μετάδοσης και παραγωγής ισχύος δεν είναι αναλώσιμα.Κακώς κάποιοι θεωρούν το δισκοπλατώ αναλώσιμο.Δεν είναι και χαλάει από κακή χρήση.Στο παλιό μου αμάξι, μάζντα 323 20 ετίας, με 170.000χλμ, δεν έχει αλλάξει δισκοπλατώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 αυτό δεν ισχύει.Σα να λέμε ότι ο κυλινδρος είναι αναλώσιμο. Τα μπεκ είναι αναλώσιμα.Τα φίλτρα ναι.Το σασμάν, ο κινητήρας, τα διαφορικά, το βολάν κλπ μηχανήματα μετάδοσης και παραγωγής ισχύος δεν είναι αναλώσιμα.Κακώς κάποιοι θεωρούν το δισκοπλατώ αναλώσιμο.Δεν είναι και χαλάει από κακή χρήση.Στο παλιό μου αμάξι, μάζντα 323 20 ετίας, με 170.000χλμ, δεν έχει αλλάξει δισκοπλατώ. ισως οχι αναλωσιμο αλλα περιφερειακο με οριο ζωης πολυ μικροτερο απο αυτο του ιδιου του μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής, γιατί κάθε φορά ξεφεύγετε από την ουσία του τόπικ και αρχίζετε να γράφετε ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.. δεν θέλω να προσβάλω κανέναν απλά αυτό το παρατηρώ σε κάθε τόπικ που διαβάζω σε αυτό το φόρουμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής, γιατί κάθε φορά ξεφεύγετε από την ουσία του τόπικ και αρχίζετε να γράφετε ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.. δεν θέλω να προσβάλω κανέναν απλά αυτό το παρατηρώ σε κάθε τόπικ που διαβάζω σε αυτό το φόρουμ.. ενώ εσύ, εδώ,είσαι ον-τόπικ? τουλάχιστον δεν ενοχλήσαμε και κανένα.Και δε σπαμμάραμε, αντίθετα με σένα. ισως οχι αναλωσιμο αλλα περιφερειακο με οριο ζωης πολυ μικροτερο απο αυτο του ιδιου του μοτερ συμφωνώ.- τώρα αν στο γκολφ το περιφερειακό έγινε αναλώσιμο...τι να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Ναι ρε μαν δεν είμαι off topic αλλά ούτε και on απλά αν δεν κατάλαβες, βρήκα την ευκαιρία να γράψω αυτό που με ενοχλεί για αυτό που γίνεται και στο συγκεκριμένο τόπικ. Αν θες να μου απαντήσεις στείλε πμ, μην γεμίζουμε τζάπα σελίδες εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted June 13, 2010 Author Report Share Posted June 13, 2010 παντος παιδια κριμα τοσα λεφτα αμαξι και να εχει τετιο προβλημα με το τιμονι .... και αν δεν φιαχνετε οπος λει ο φιλος ..... τι να πο did τσαμπα τα λεφτα που εδοσα για το αμαξι?τι να τοθ κανο τορα ζιγοσταθμισης και ευθιγραμισης και να δοσο τσαμπα λεφτα? ελεος did Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted July 12, 2010 Author Report Share Posted July 12, 2010 (edited) καλισπερα.μπας και βρηκε κανενας λυση για το τιμονι πως φιαχνετε κτλ.? Edited July 12, 2010 by Sarul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 (edited) Ο σωστός τρόπος ευθυγράμμισης εκτός του ότι χρειάζεται σωστό μηχάνημα, εκτός του ότι θέλει τις σωστές γωνίες, πρέπει να γίνεται με 2 άτομα! Το έχω ξαναπεί παλαιότερα! Ένα άτομο από κάτω από το αμάξι να ρυθμίζει τις γωνίες και το διαγνωστικό μηχάνημα, και ένα δεύτερο να κάτσει στο τιμόνι την ώρα του "ηλεκτρονικού κεντραρίσματος" του τιμονιού για να το κρατάει στην ευθεία!!! Συνήθως την ώρα του ηλεκτρονικού κεντραρίσματος του τιμονιού, οι μηχανικοί-τζιμάνια των συνεργείων βάζουν ένα "απλό κοντάρι" στο τιμόνι για να το σφηνώσουν με το πάτωμα έτσι ώστε να μείνει ευθεία! Αλλά μαντέψτε: ΠΟΤΕ δεν μένει ευθεία ένα κοντάρι!!! Δυο άτομα λοιπόν όπως περιγράφω να κάνουν ευθυγράμμιση και αν γίνεται ο ίδιος ο οδηγός να βρίσκεται στο τιμόνι όταν χρειαστεί για να κρατήσει αυτός το τιμόνι ευθεία όπως το βλέπει με τα μάτια του! Εδώ: http://www.golfmkv.n...og/archives/39# έχει και τις γωνίες ευθυγράμμισης των αμαξιών μας (Euro Specs) για επαλήθευση με τα "συνεργεία". Edited July 12, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...