Jump to content
chris polo

Περι Ποιοτικου Ελεγχου

Recommended Posts

Το θέμα έχει ως εξής:

ΚΑΘΕ αυτοκινητοβιομηχανία σε ΚΑΘΕ εργοστάσιο της έχει παραπάνω από 1 γραμμή παραγωγής . Κάθε γραμμή παραγωγής έχει κάποιες συγκεκριμένες χώρες σαν τελικούς αποδεκτές των αυτοκίνητων . ΜΟΝΟ οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν supercars (R8,GT-R,Ferrari,Lamborghini κλπ ) έχουν ΜΙΑ γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου .

πχ.

Στο εργοστάσιο της VW μπορεί να υπάρχουν 4 γραμμές παραγωγής , η Α , Β , Γ και η Δ . Η γραμμή παραγωγής Α έχει σαν τελικούς αποδέκτες την Γερμανία ,Αυστρία, Σκανδιναβία . Η Β την Ιαπωνία , Κίνα και λοιπές ανατολικές χώρες . Η Γ την Γαλλία , Πορτογαλία ,Ιταλία . Η Δ Ελλάδα και Ισπανία.

Έτσι είναι και γι αυτόν τον λόγο ΥΠΑΡΧΟΥΝ διαφορές όσο αναφορά την ποιότητα κατασκευής πχ. από Ελλάδα σε Γερμανία .

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα έχει ως εξής:

ΚΑΘΕ αυτοκινητοβιομηχανία σε ΚΑΘΕ εργοστάσιο της έχει παραπάνω από 1 γραμμή παραγωγής . Κάθε γραμμή παραγωγής έχει κάποιες συγκεκριμένες χώρες σαν τελικούς αποδεκτές των αυτοκίνητων . ΜΟΝΟ οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν supercars (R8,GT-R,Ferrari,Lamborghini κλπ ) έχουν ΜΙΑ γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου .

πχ.

Στο εργοστάσιο της VW μπορεί να υπάρχουν 4 γραμμές παραγωγής , η Α , Β , Γ και η Δ . Η γραμμή παραγωγής Α έχει σαν τελικούς αποδέκτες την Γερμανία ,Αυστρία, Σκανδιναβία . Η Β την Ιαπωνία , Κίνα και λοιπές ανατολικές χώρες . Η Γ την Γαλλία , Πορτογαλία ,Ιταλία . Η Δ Ελλάδα και Ισπανία.

Έτσι είναι και γι αυτόν τον λόγο ΥΠΑΡΧΟΥΝ διαφορές όσο αναφορά την ποιότητα κατασκευής πχ. από Ελλάδα σε Γερμανία .

Να διορθώσω στο τελευταίο που λες, γιατί έχω ξεναγηθεί σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων:

Ναι, υπάρχουν πάνω από μια γραμμή παραγωγής σε κάθε εργοστάσιο, αλλά ΜΟΝΟ για να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα ανάλογα με το εάν θα πουληθούν εγχώρια ή εάν θα πουληθούν σε αλλοδαπή χώρα!

Μάλιστα κάποια εργοστάσια ξεχωρίζουν τις γραμμές παραγωγής ανάλογα με το κλίμα της χώρας στην οποία πρόκειται να πουλήσουν τα αμάξια τους. Αλλά και με τους κανόνες ασφαλείας που έχουμε ανά τις Ηπείρους! Δεν αγοράζουν το ίδιο Golf στην Αμερική σε σχέση με το μοντέλο που πωλείται στην Ευρώπη...

Link to comment
Share on other sites

Να διορθώσω στο τελευταίο που λες, γιατί έχω ξεναγηθεί σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων:

Ναι, υπάρχουν πάνω από μια γραμμή παραγωγής σε κάθε εργοστάσιο, αλλά ΜΟΝΟ για να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα ανάλογα με το εάν θα πουληθούν εγχώρια ή εάν θα πουληθούν σε αλλοδαπή χώρα!

Μάλιστα κάποια εργοστάσια ξεχωρίζουν τις γραμμές παραγωγής ανάλογα με το κλίμα της χώρας στην οποία πρόκειται να πουλήσουν τα αμάξια τους. Αλλά και με τους κανόνες ασφαλείας που έχουμε ανά τις Ηπείρους! Δεν αγοράζουν το ίδιο Golf στην Αμερική σε σχέση με το μοντέλο που πωλείται στην Ευρώπη...

Μπορεί να έχεις δίκαιο αλλά προσωπικά εάν πήγαινα στο εργοστάσιο της VW και μου έλεγαν ότι τα αυτοκίνητα διαχωρίζονται σ' εγχώρια και μη εγχώρια δεν θα το πίστευα μετά από τα τόσα προβλήματα που διαβάζω εδω και με τα προβλήματα που μπορεί να έχουν(εάν έχουν) τα αμερικανικα vw ή τα γερμανικά . :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Να διορθώσω στο τελευταίο που λες, γιατί έχω ξεναγηθεί σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων:

Ναι, υπάρχουν πάνω από μια γραμμή παραγωγής σε κάθε εργοστάσιο, αλλά ΜΟΝΟ για να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα ανάλογα με το εάν θα πουληθούν εγχώρια ή εάν θα πουληθούν σε αλλοδαπή χώρα!

Μάλιστα κάποια εργοστάσια ξεχωρίζουν τις γραμμές παραγωγής ανάλογα με το κλίμα της χώρας στην οποία πρόκειται να πουλήσουν τα αμάξια τους. Αλλά και με τους κανόνες ασφαλείας που έχουμε ανά τις Ηπείρους! Δεν αγοράζουν το ίδιο Golf στην Αμερική σε σχέση με το μοντέλο που πωλείται στην Ευρώπη...

Καλό θα ήταν όμως εάν μπορούσες να μοιραστείς κάποιο υλικό μαζί μας , διότι δεν έχουν όλοι αυτή την δυνατότητα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν όμως εάν μπορούσες να μοιραστείς κάποιο υλικό μαζί μας , διότι δεν έχουν όλοι αυτή την δυνατότητα :thumbsup:

Το μόνο υλικό που έχω είναι η παράθεση της εμπειρίας μου! Αφού είχαμε πάει μέσω των πανεπιστημίων στα οποία φοιτούσα και απαγορεύονταν οι φωτογραφίες-σημειώσεις...........κτλ!

Να φανταστείς μας κάνανε σωματικό έλεγχο πριν μπούμε στα κτίρια των αυτοκινητοβιομηχανιών και δεν επιτρεπόταν να έχουμε ούτε στυλό μαζί μας! Ειδικά οι αίθουσες σχεδιασμού ήταν φυλασσόμενες με ανθρώπους security, αν φανταστείς οτι ανήκαμε σε σχολή σχεδιαστικού τμήματος αυτοκινήτου!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο υλικό που έχω είναι η παράθεση της εμπειρίας μου! Αφού είχαμε πάει μέσω των πανεπιστημίων στα οποία φοιτούσα και απαγορεύονταν οι φωτογραφίες-σημειώσεις...........κτλ!

Να φανταστείς μας κάνανε σωματικό έλεγχο πριν μπούμε στα κτίρια των αυτοκινητοβιομηχανιών και δεν επιτρεπόταν να έχουμε ούτε στυλό μαζί μας! Ειδικά οι αίθουσες σχεδιασμού ήταν φυλασσόμενες με ανθρώπους security, αν φανταστείς οτι ανήκαμε σε σχολή σχεδιαστικού τμήματος αυτοκινήτου!!!

OMG και 3 LoL !! :whistling::drinks:

thanks παντως :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη παιδιά, αλλά πιο ηλίθιο urban legend από αυτό με τις διαφορετικές "ποιότητες" αυτοκινήτων δεν υπάρχει. Και να το εξηγήσω τεκμηριωμένα με δύο επιχειρήματα:

Πρώτον, όποιος έχει στοιχειώδη γνώση από έλεγχο και οργάνωση παραγωγής, logistics και τέλος βασικές αρχές αξιοπιστίας, γνωρίζει πως ΔΕΝ συμφέρει καμιά εταιρεία η συνεχής εναλλαγή υλικών και διαδικασιών στη γραμμή παραγωγής, η αποθήκευση και φύλαξη διαφορετικών υλικών, καθώς επίσης και το ότι το κόστος εγγύησης υπολογίζεται στην τιμή του αυτοκινήτου. Τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα ότι καμιά εταιρεία αυτοκινήτου δεν τη "συμφέρει" να έχει γραμμές παραγωγής διαφορετικής ποιότητας, αφού ακόμα κι αν "εξοικονομήσει" κάποια χρήματα (δύσκολο λόγω νεκρών χρόνων) με τη χρήση κατωτέρων υλικών, θα τα χάσει λόγω υπολογισμού κόστους εγγυήσεων. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι δύσκολο να "κατηγοριοποιηθεί" ανά παρτίδες σε "ποιότητες" λόγω του δεύτερου σκέλους της επιχειρηματολογίας μου. Αυτοί που έχουνε συνειδητά διαφορετικές γραμμές παραγωγής βάσει ποιότητας ή χωρίζουνε τις παρτίδες τους σε διαφορετικής "διαλογής" είναι οι προμηθευτές, εξ'ού και οι διαφορές σε τιμή ανάμεσα σε εργοστασιακά διανεμόμενα ανταλλακτικά και ανταλλακτικά χονδρεμπορίου, ακόμα και ίδιου κωδικού.

Δεύτερον, ας υποθέσουμε ότι "ελέγχουν" τα αυτοκίνητα και τις "κακές" παρτίδες τις στέλνουν Ελλάδα. Έχουνε μαντικές ικανότητες στα εργοστάσια? Αφού όταν παραγγέλνεται ένα αυτοκίνητο γνωρίζουμε το πλαίσιό του και την παρτίδα του, ακόμα και μήνες πριν την παραγωγή του! Δεν μπορείς να αλλάξεις ολόκληρες παρτίδες και σχεδιασμό μηνών, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσεις τη μιζέρια του Έλληνα ότι δεν τον προσέχουν.

Να διορθώσω στο τελευταίο που λες, γιατί έχω ξεναγηθεί σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων:

Ναι, υπάρχουν πάνω από μια γραμμή παραγωγής σε κάθε εργοστάσιο, αλλά ΜΟΝΟ για να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα ανάλογα με το εάν θα πουληθούν εγχώρια ή εάν θα πουληθούν σε αλλοδαπή χώρα!

Μάλιστα κάποια εργοστάσια ξεχωρίζουν τις γραμμές παραγωγής ανάλογα με το κλίμα της χώρας στην οποία πρόκειται να πουλήσουν τα αμάξια τους. Αλλά και με τους κανόνες ασφαλείας που έχουμε ανά τις Ηπείρους! Δεν αγοράζουν το ίδιο Golf στην Αμερική σε σχέση με το μοντέλο που πωλείται στην Ευρώπη...

ΑΚΡΙΒΩΣ. Η μόνη διαφοροποίηση που μπορεί να προκύψει σε γραμμές παραγωγής είναι για να ικανοποιούνται ιδιαιτερότητες τοπικού χαρακτήρα. Π.χ. όσο κινούμαστε νοτιότερα, τα αυτοκίνητα έχουν ελαφρώς πιο αναβαθμισμένα συστήματα ψύξης, ενώ όσο κινούμαστε βορειότερα έχουν συνήθως αποτελεσματικότερη μόνωση ή/και προστασία από διαβρωτικούς παράγοντες (μεγάλες ποσότητες αλατιού στους δρόμους λόγω εκτεταμένων χιονοπτώσεων). Σκεφτείτε τώρα ένα εργοστάσιο σε όλες αυτές τις διαφοροποιήσεις να "έριχνε" και διαφορετικής ποιοτικής διαλογής υλικά! Κόλαση!

Edited by TopGunZ
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να λέτε τεκμηριωμένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ με τα πρώτα Polo TSI που ήρθαν Ελλάδα (μεταξύ τους κι εγώ) είχαν θέμα με το ρελαντί. Έχω διαβάσει forum Αγγλία, Γερμανία και δεν έχει αναφερθεί πουθενά κάτι με το ρελαντί. Όχι τίποτε άλλο εκεί το TSI κυκλοφορεί τουλάχιστον 2 μήνες πριν έρθει Ελλάδα, οπότε αν είχαν θέμα θα είχε αναφερθεί.

Κι εφόσον όλο το θέμα έγκειται στο προγραμματισμό του εγκεφάλου (τουλάχιστον έτσι φαίνεται μέχρι στιγμής) πάει να πει ότι έκαναν διαφορετική ρύθμιση ίσως για το κλίμα που λέτε πιο πάνω, πράγμα όμως που γύρισε μπούμερανγκ. ¶ρα, ναι, αλλιώς τα στέλνουν ρυθμισμένα εδώ κι αλλιώς στις Αγγλίες, Γερμανίες, Ιταλίες κτλ. με ότι αυτό συνεπάγεται. Έστω κι αν είναι μόνο μια απλή ρύθμιση στα ηλεκτρονικά!

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να λέτε τεκμηριωμένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ με τα πρώτα Polo TSI που ήρθαν Ελλάδα (μεταξύ τους κι εγώ) είχαν θέμα με το ρελαντί. Έχω διαβάσει forum Αγγλία, Γερμανία και δεν έχει αναφερθεί πουθενά κάτι με το ρελαντί. Όχι τίποτε άλλο εκεί το TSI κυκλοφορεί τουλάχιστον 2 μήνες πριν έρθει Ελλάδα, οπότε αν είχαν θέμα θα είχε αναφερθεί.

Κι εφόσον όλο το θέμα έγκειται στο προγραμματισμό του εγκεφάλου (τουλάχιστον έτσι φαίνεται μέχρι στιγμής) πάει να πει ότι έκαναν διαφορετική ρύθμιση ίσως για το κλίμα που λέτε πιο πάνω, πράγμα όμως που γύρισε μπούμερανγκ. ¶ρα, ναι, αλλιώς τα στέλνουν ρυθμισμένα εδώ κι αλλιώς στις Αγγλίες, Γερμανίες, Ιταλίες κτλ. με ότι αυτό συνεπάγεται. Έστω κι αν είναι μόνο μια απλή ρύθμιση στα ηλεκτρονικά!

Το πρόγραμμα εγκεφάλου είναι το ίδιο μεταξύ Αγγλίας και Ελλάδας. Διαφορές στο πρόγραμμα της PCM θα βρεις μεταξύ διαφορετικών ηπείρων.

Το οτι δεν έχει αναφερθεί κάτι στα φόρουμ της Αγγλίας δεν πάει να πει ότι κανένας ¶γγλος με TSI 1.2 δεν αντιμετώπισε το πρόβλημα!!! Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για άλλο λαό, άλλη νοοτροπία και άλλο μερίδιο αγοράς της VW σε μια χώρα που οι περισσότεροι αγοράζουν Vauxhall και Ford!

Link to comment
Share on other sites

Την κουβέντα αυτή την είχα πρόσφατα με τον θείο μου που δούλευε στο εργοστάσιο της Mercedes στη Στουτγάρδη τα τελευταία 32 χρόνια. Μου επιβεβαίωσε οτι τα αυτοκίνητα που στέλνονταν Ελλάδα δεν έχουν τα ίδια υλικά με αυτά που προορίζονται π.χ για την Γαλλία όπως και τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για τις ΗΠΑ είχαν σαφώς ανώτερη ποιότητα απο αυτά που έμεναν για την αγορά της Γερμανίας. Δεν εχει να κάνει με ελλατωματικές παρτίδες αλλά με πιο φθηνά υλικά κατασκευής. Η τιμή πώλησης της κάθε μονάδας είναι διαφορετική απο χώρα σε χώρα και έχει να κάνει με τις συμφωνίες που κάνει το εργοστάσιο με τους dealer σε όλο τον κόσμο. Οι παραγγελίες ομαδοποιούνται ανα χώρα. Φαντάζομαι δε οτι τώρα που τα εργοστάσια είναι διάσπαρτα στην Ευρώπη το κάθε ένα θα διοχετεύει τη γραμμή παραγωγής του σε διαφορετικές χώρες.

Παράδειγμα στην κουβέντα μας μια αγορασμένη απο Γερμανία 200Ε W124 του 82 όταν την είχε πάει ο πατερας μου για service σε αντιπροσωπεία της Mercedes στην Αθήνα την έβαλαν δίπλα δίπλα με μία εκθεσιακή και άρχισαν να παρατηρούν διαφορές. Αυτό που θυμάμαι ,μιας και έχουν περάσει χρόνια, είναι οτι στο άνω τμήμα του μεταλλικού προφυλακτήρα η εκ Γερμανίας αγορασμένη είχε διπλό μέταλλο και δεν είχε ευλυγισία ενώ η "εγχωρια" κάμπτονταν ακόμα και με το δάχτυλο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Karaman, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιούν "εξεπίτηδες" υλικά χαμηλότερης ποιότητας σε αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα ή άλλες παρόμοιες χώρες...

1) Όπως είναι γνωστό οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΔΕΝ παράγουν όλα τα εξαρτήματα που βάζουν στα αμάξια τους! Κάποιες άλλες εταιρίες λιγότερο γνωστές στο ευρύ κοινό κατασκευάζουν πολλά "μέρη" ενός αυτοκινήτου και τα προμηθεύουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες! Αυτοί όμως οι "προμηθευτές" ΔΕΝ μένουν οι ίδιοι αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους αλλάζουν ανάλογα με τα συμβόλαια-συμφωνίες που έχουν κάνει μεταξύ τους!

2) Κάθε αυτοκίνητο ΔΕΝ μένει το ίδιο μηχανικά-σχεδιαστικά κατά την διάρκεια των 4-5 χρόνων που μένει στην παραγωγή! Δηλαδή η αυτοκινητοβιομηχανία ΑΛΛΑΖΕΙ διάφορα μέρη του αυτοκινήτου, είτε αυτά είναι μηχανικά είτε σχεδιαστικά, έτσι ώστε κατά την βούλησή της να βελτιώσει το αυτοκίνητο που παράγει ή να μοιώσει το κόστος κατασκευής τους... Για παράδειγμα το πρώτο Golf V που βγήκε στα τέλη του 2004 ΔΕΝ είχε εξωτερική κεραία για το ράδιο, αλλά την είχε ενσωματώσει στο αντιθαμπωτικό κύκλωμα του πίσω τζαμιού! Επειδή όμως δεν είχε σωστή λήψη στις FM συχνότητες (όπως έκρινε η VW) κατάργησε το σύστημα αυτό και έβαλε κανονική κεραία οροφής στα Golf V παραγωγής 2005 και πέρα!

Το παράδειγμα που μας έθεσες Overhauled είναι λάθος ερμηνευμένο! Η διαφορά στον προφυλακτήρα που είδες μεταξύ Ελληνικού και Γερμανικού Mercedes ήταν στην ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ημερομηνία κατασκευής που είχαν τα δύο ίδια μοντέλα μεταξύ τους!!!

Επίσης η Αμερική έχει άλλα standards ασφάλειας και γι' συτό υπάρχουν διαφορές στα ίδια μοντέλα που στέλνει εκεί η κάθε εταιρία! Πολλές φορές δεν είναι τα ίδια μοντέλα γιατί ΔΕΝ επιτρέπουν οι ΗΠΑ την κυκλοφορία τους εκεί! Όπως έγινε και με την Maserati με τα boomerang πίσω φώτα του "3200GT", εξαιτίας των οποίων ΔΕΝ μπορούσε να πουληθεί στις ΗΠΑ και έτσι αναγκάστηκε να τα αλλάξει με συμβατικά για να είναι εντάξει με τους κανονισμούς των ΗΠΑ!

3) Στην Nissan, Jaguar που βρέθηκα σε εργοστάσια στην Αγγλία ΔΕΝ υπήρξε ποτέ διαφοροποίηση στην ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων τους! Και αυτό γιατί πολύ απλά ΚΟΣΤΙΖΕΙ! Όχι μόνο κοστίζει στην γραμμή παραγωγής αλλά και στο κύρος της κάθε εταιρίας! Για φανταστείτε να το είχαν καταλάβει οι "πελάτες" ότι στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια ή δεν ξέρω 'γω ποια άλλη χώρα, ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες στέλνουν χαμηλότερης ποιότητας οχήματα, ΤΙ θα γινόταν? Θα καταστρεφόταν το κύρος της εκάστοτε εταιρίας, θα έχανε σε πωλήσεις, και μπορεί να την τρέχαν στα δικαστήρια, ή μπορεί και να έβαζε λουκέτο! Αυτά δεν είναι καθόλου απίθανα να συμβούν! Και έχουν συμβεί με εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες, είτε με εταιρίες που παράγουν προϊόντα!

Συμπέρασμα: ΔΕΝ συμφέρει ΚΑΝΕΝΑ εργοστάσιο να πληρώνει περισσότερα λεφτά για να έχει διαφορετικές γραμμές παραγωγής όσων αφορά την ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της! Ήδη έχουν αναγκαστικά διαφοροποιήσεις στην γραμμή παραγωγής ανάλογα με τους κανονισμούς-καιρικές συνθήκες κάθε χώρας στην οποία θα στείλουν τα μοντέλα τους!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας μας μπορεί να λέει ότι θέλει κι όπως θέλει , το θέμα είναι ότι τα δρώμενα άλλα δείχνουν !

Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας μας μπορεί να λέει ότι θέλει κι όπως θέλει , το θέμα είναι ότι τα δρώμενα άλλα δείχνουν !

Τι σημαίνει αυτό?

Τα δρώμενα μπορεί να παραφραστούν όπως γίνεται συνήθως!

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση. Δεν θέλω να πιστέψω ότι εδώ έρχονται σκάρτα αυτοκίνητα.. δεν μπορεί ολοκληρη αυτοκινητοβιομηχανία να διακινδυνεύει έτσι τη φήμη της.. οι ανταγωνιστές καραδοκούν για να της την φέρουν ανα πάσα στιγμή. Φανταστείτε σκάνδαλο αν κάτι τέτοιο έβγαινε στη φόρα..μηνύσεις, δικαστήρια.. Βέβαια από την άλλη είναι σίγουρο ότι ενα vw που παραγέται για την εγχώρια αγορά της Γερμανίας σαφώς θα υπερέχει σε κάποια σημεία από αυτό που θα στείλουν εδώ.. από εκεί και πέρα πιστεύω ότι εξαρτάται και από εμάς πως συμπεριφερόμαστε στο αυτοκίνητο...όσο περισσότερο το προσέχουμε τόσο καλύτερα ανταποκρίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδιαβασα το συγκεκριμενο θεμα με προσοχη.. την πρωτη φορα που το ειχα διαβασει ηταν περισυ που ειχα τα γνωστα (πια) προβληματα με το ρελαντι στο polo tsi μου και οπως ειπε ενας φιλος πιο πανω θελω να πιστευω οτι η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση.

Σιγουρα δεν μας δινουν σκαρτα αυτοκινητα αλλα πιστευω οτι σε μερικες περιπτωσεις θα επιλεγονται υλικα κατωτερου κοστους. Φερνω παραδειγμα το παρακατω video :

ξερω οτι κατασκευαζεται απο ΑΛΛΟ εργοστασιο απο το δικο μας και προοριζεται σε ΑΛΛΕΣ αγορες απο τις δικες μας.. δεν λεω οτι το αμαξι που προοριζεται για την Aσια θα ερθει στην Ελλαδα, αυτο που λεω ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να βαλουν φωτα ημερας γιατι δεν ειναι απαραιτητο για αυτες τις αγορες να παρουν τα 5 αστερια ενω στην ευρωπαικη αγορα ειναι απαραιτητο για αυτο στην ισπανια το polaki κατασκευαζεται με φωτα ημερας.

Για να μην παρεξηγηθω δεν λεω οτι αυτα που ερχονται στην Ελλαδα εχουν τοσες μεγαλες ποιοτικες και γενικες διαφορες απο αυτες που ειδαμε στο παραπανω video.. ομως λιγο οτι δεν διαπιστωθηκε το προβλημα του ρελαντι-tsi στο εξωτερικο, λιγο οτι εδω συνεννοουνται ΟΛΟΙ οι αντιπροσωποι να τα φερνουν γυμνα απο αποψη συναγερμου-αισθητηρων (για να στο υπερτιμολογησουν ωστε μετα που θα στο κανουν δωρο να χαρεις)

και λιγο το επομενο (αγαπημενο) video (ο κυριος λογος που με εκανε να ζωντανεψω το thread αυτο)

που δειχνει καθαρα την διαφορα σε βασικη τεχνολογια που βγαινει το αμαξι και τελικα μας το φερνουν εδω!!!

στο 0:49 ο μπαμπας παταει καποιο κουμπι (το Χ2??) που λογικα βαζει μπρος το αμαξι.. για αυτο και το παιδακι "τα παιζει" !

ωραια μεχρι εδω?

λυστε μου την απορια ομως γιατι στην ελλαδα αυτη η διαφημιση στην αρχη ετσι επαιξε ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ και μετα απο καποιες μερες την αλλαξανε με μονες διαφορες να δειχνει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κλειδι (χωρις το X2) και αντι να ακουγεται ο ηχος της εκκινησης της μηχανης να ακουγεται ο ηχος που κανει οταν (ξε)κλειδωνει το αμαξι...

ενταξει ο λογος που την προσαρμοσανε ειναι κατανοητος, για να μην παει καποιος πελατης και να πει "γιατι δεν παιρνει μπρος απο το κλειδι-συναγερμο οπως στην διαφημιση???" :clapping:

την "ελληνικη" δυστυχως δεν την βρηκα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.