Jump to content
Naskas

Δυσκολεύεται Στην Εκκίνηση

Recommended Posts

Λοιπόν το αμάξι είναι Golf V TSI 122 8/2008 με 29000km. Μέχρι τώρα δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Πήγα να βάλω μπρος και ενώ είχα αφήσει να σβήσουν τα λαμπάκια που λένε, με το πρώτο γύρισμα του κλειδιού υπάρχει μια δυσκολία να πάρει μπρος. Με την δεύτερη παίρνει αλλά με δυσκολία, κάθεται στις 400 στροφές προσπαθώντας και μετά λειτουργεί με ρελαντί στις 900 στροφές. Αν κάνω μια μικρή βόλτα έστω και 1-2 λεπτά λειτουργεί κανονικά μετά. Αυτό το έκανε 2 φορές πριν 2 βδομάδες αλλά τότε είπα ότι ήταν λόγω λίγης και κακής βενζίνης(Shell αμόλυβδη), τώρα το έκανε με ΕΚΟ 100αρα και έχει καμιά 15αρια λίτρα μέσα. Όλες τις φορές που το έκανε το μόνο κοινό που υπάρχει είναι ότι έκατσε στο ήλιο πολύ ώρα. Μέχρι πριν 1-2 μήνες έβαζα μόνο Shell V-power Racing. Είχε κανείς κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα ή ξέρει από τι μπορεί γίνεται αυτό? Κάπου άκουσα ότι η υπερβολική ζέστη μπορεί να βλάψει την μπαταρία.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

βαλε δοκιμαστικα πανω μια αλλη μπαταρια.ισως να εχει προβλημα αυτη που εχεις.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι η μπαταρια κατι αλλο ειναι εχει τυχη σε Οpel της οικογενειας αλλα δεν θυμαμαι τι εχει σχεση παντως το οτι μενει για πολυ ωρα στον ηλιο δεν θυμαμαι ομως τι αλλαξαν

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 2 αντιπροσωπείες (Σέρρες και Καβάλα) και αφού το έβαλαν στο διαγνωστικό δεν βρήκαν τίποτα. Οι εξηγήσεις που πήρα από Σέρρες ότι κάτι παίζει με την αναθυμιάσεις του καυσίμου , γυρνάει πίσω στο ντεπόζιτο και κάτι δεν καταλαβαίνει σωστά ο εγκέφαλος. Με λίγα λόγια κάτι για την πίεση του καυσίμου. Η λύση που μου είπαν είναι να κρατάω τη μίζα λίγο παραπάνω. Δεν με κάλυψε η απάντηση και πήγα και Καβάλα. Εκεί το μόνο που είπαν ήταν ότι μπορώ να αλλάξω προληπτικά έναν αισθητήρα (φούσκα είπαν)και αν λυθεί λύθηκε. Αλλά επειδή είναι προληπτικό πρέπει να το πληρώσω (κόστος 60-70 ¤). Θα μείνω ως έχει και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

ακριβως το ιδιο προβλημα ειχα με το προηγουμενο αυτοκινητο ibiza οταν το αφηνα στον ηλιο δεν επαιρνε μπρος..τσεκαρε εκει που το αφηνεις στον ηλιο..να εχεις το παραθυρο λιγο ανοιχτο και δες αν σου κανει το ιδιο..εγω οταν το εκανα ετσι επαιρνε μπρος αμεσως κατι μου ειχανε πει και μενα οτι κατι γινεται με την ζεστη και την μιζα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι σε πόλη δεν γίνεται να αφήσω το παράθυρο ανοιχτό. Επίσης επειδή δεν το κάνει πάντα και να πάρει μπρος δεν θα ξέρω αν είναι λόγω αυτού που λες.

Link to comment
Share on other sites

Kανα βουλωμενο φιλτρακι βενζινης? Ειναι οτι πιο απλο μπορω να υποθεσω και αν δεν το εχεις αλλαξει ποτε αξιζει η προσπαθεια.

Μετα απο αυτο και εφοσον δενν φταει το καυσιμο θα πρεπει να αρχισει αλλο ψαξιμο.

Παντως δεν μου φαινεται για μπαταρια ουτε οτι γινεται μονο λογω της ζεστης. Κατι αλλο θα εχει και απλως επιδεινωνεται με την ζεστη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο αλλάχτηκε πριν μια βδομάδα στο service των 30k . Βενζίνη βάζω απο βενζινάδικο που έβαζα παντα και μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Το μόνο που μπορώ να κάνω για να βρεθεί είναι να το αφήσω εκεί μέσα στη ζέστη και να το κάνει εκείνη την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε να γυρισεις τι μιζα μια φορα και μολις σου σβησουν τα λαμπακια να γυρισεις παλι το κλειδι εκει που ειναι εντελως σβηστω(δηλαδη στη θεση που βγαινει το κλειδι) και να ξαναγυρισεις και μολις σβησουν παλι τα λαμπακια να βαλεις μπρος!Μαυτο που σου ειπα παραπανω η αντλια θα στειλει 2 φορες βενζινη!Απλα ειχα παλιοτερα το ιδιο προβλημα και δεν εστελνε ορισμενες φορες η αντλια!Δεν ξερω αν εχεις το ιδιο προβλημα...Απλα εγω ετσι το ελυσα-αλλαζοντας αντλια!

Link to comment
Share on other sites

Χτες και σήμερα μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα σε Golf 6. Πήγα Παζαρόπουλο, μέτρησαν τη μπαταρία, η οποία ήταν οκ, το έβαλαν εγκέφαλο, δεν έδειξε κάτι. Αποτέλεσμα : το άφησα για δοκιμές(γιατί μπορεί και να με άφηνε με τέτοια ζέστη) με πιο πιθανή αιτία τρόμπα βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

στο δικο μ fsi μεχρι τις 3000 παει σαν μπουκωμενο και μετα ανοιγει.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε να γυρισεις τι μιζα μια φορα και μολις σου σβησουν τα λαμπακια να γυρισεις παλι το κλειδι εκει που ειναι εντελως σβηστω(δηλαδη στη θεση που βγαινει το κλειδι) και να ξαναγυρισεις και μολις σβησουν παλι τα λαμπακια να βαλεις μπρος!Μαυτο που σου ειπα παραπανω η αντλια θα στειλει 2 φορες βενζινη!Απλα ειχα παλιοτερα το ιδιο προβλημα και δεν εστελνε ορισμενες φορες η αντλια!Δεν ξερω αν εχεις το ιδιο προβλημα...Απλα εγω ετσι το ελυσα-αλλαζοντας αντλια!

Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό, θα το δοκιμάσω πάντως. Εκείνο που δεν μου αρέσει είναι άιντε πες το έκανα, που ξέρω ότι αν πάρει είναι από αυτό?? Γιατί το κάνει όποτε του καπνίσει... Θα το άφηνα και εγώ να το δούνε αλλά δεν γίνεται αυτή τη περίοδο.

Χτες και σήμερα μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα σε Golf 6. Πήγα Παζαρόπουλο, μέτρησαν τη μπαταρία, η οποία ήταν οκ, το έβαλαν εγκέφαλο, δεν έδειξε κάτι. Αποτέλεσμα : το άφησα για δοκιμές(γιατί μπορεί και να με άφηνε με τέτοια ζέστη) με πιο πιθανή αιτία τρόμπα βενζίνης.

Ας ελπίσουμε να το βρούνε :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Απλα αν το κανεις οπως σου ειπα και ΔΕΝ στο ξανακανει παει να πει οτι ειναι αντλια ή τρομπα μιας και λες οτι το φιλτρο βενζινης το εχεις αλλαξει οποτε το αποκλειουμε αυτο!Δοκιμασε το καποιες μερες...Αν το ξαναπαρουσιασει παει να πει οτι ειναι κατι αλλο!

Link to comment
Share on other sites

μήπως στο έκανε όταν το ρεζερβουαρ ήταν κοντα στο τέλος? εάν ναι τότε μαόλλον αντλια βενζινης ειναι

Link to comment
Share on other sites

μήπως στο έκανε όταν το ρεζερβουαρ ήταν κοντα στο τέλος? εάν ναι τότε μαόλλον αντλια βενζινης ειναι

Το έκανε και με 3/4 του ντεπόζιτου γεμάτο. Θα δούμε τις επόμενες μέρες... ίσως βρει την λύση ο φίλος από πάνω

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε μένα πριν από ένα χρόνο. Ένα Golf 4 έχω μοντέλο του '99.

Μερικές φορές δεν έπαιρνε καθόλου, άλλες φορές έπαιρνε ζοριζότανε και έσβηνε και άλλες φορές κρατούσε ψηλές στροφές στο ρελαντί.

Αυτό που έφταιγε ήταν η φούσκα ψυχρής εκκίνησης την οποία και άλλαξα με 20-25 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Το κακό με τη φούσκα αυτή είναι ότι δεν βγάζει το πρόβλημα στο διαγνωστικό.

Link to comment
Share on other sites

Μαλισταααα. Η αντλία βενζίνης πόσο κάνει αν την αλλάξω προληπτικά ? Πάντως εδώ και μέρες δεν το κάνει... να φοβήθηκε? ;)

Η αιτία με λίγα λόγια ποια μπορεί να είναι? Κακή βενζίνη? Μπορεί να πήρε σκουπιδάκια απο το ντεπόζιτο? Γιατί πρώτη φορά όταν έκανε είχα λίγο μέσα

Edited by Naskas
Link to comment
Share on other sites

On 23/6/2010 at 8:41 ΜΜ, Naskas said:

Μαλισταααα. Η αντλία βενζίνης πόσο κάνει αν την αλλάξω προληπτικά ? Πάντως εδώ και μέρες δεν το κάνει... να φοβήθηκε? ;)

Η αιτία με λίγα λόγια ποια μπορεί να είναι? Κακή βενζίνη? Μπορεί να πήρε σκουπιδάκια απο το ντεπόζιτο? Γιατί πρώτη φορά όταν έκανε είχα λίγο μέσα

Φίλε μου τυχαία βρήκα το post σου γτ googlara για τον ίδιο λόγο... έκανε σε μένα 2 φορές κάτι παρόμοιο μόνο όμως όταν το είχα στον ήλιο, τελικά δν μας είπες τι ήταν... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.