teodor_ch Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα, έχει κάνει κανείς dyno στοκ μετά την αναβάθμιση? Με kick-down τελικά έχουμε τις ίδιες επιδόσεις ή όχι? Γιατί εμένα μου φαίνεται το ίδιο το αμάξι (με kick-down). Το ότι ανεβάζει πίεση δυσκολότερα ΧΩΡΙΣ kick-down ισχύει πάντως και το βρίσκω λίγο πιο ευκολο-δήγητο το αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Φίλοι μου,έχω την εξής απορία: Καλά όταν πηγαίνει κάποιος για σέρβις τού κάνουν τις όποιες αναβαθμίσεις απαιτούνται. 1) Αν κάποιος πάει για το σέρβις αλλαγής λαδιών,τού κάνουν τις παραπάνω αναβαθμίσεις; 2) Αν βγει μια αναβάθμιση τώρα κι εγώ το πάω για σέρβις σε ένα χρόνο κανονικά,θα μου πουν,σε πιθανή ζημιά,ότι έπρεπε να είχα κάνει την αναβάθμιση; Ας μην ξεχνάμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είτε έχει άγνοια των παραπάνω αναφερθέντων είτε δεν έχει το χρόνο και την όρεξη να το ψάχνει όπως πολλοί από εμάς είτε ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Ερώτημα: Δε θα όφειλε η αντιπροσωπεία να μας ενεμερώνει γραπτώς για τις όποιες αναβαθμίσεις; μεταξύ μας θα πρέπει να μαθαίνουμε για τη σωστή φροντίδα του αυτοκινήτου μας; Μήπως,επειδή μπήκα στα 45,αρχίζω να παραξενεύω; λέω μήπως!!! Για την γραπτή ενημέρωση φυσικά και θα έπρεπε να έρχεται γραμμα αυθημερόν από την αντιπροσωπεία που αγοράσαμε το αυτοκίνητο , αλλά επειδή βρισκόμαστε στο ελλαδιστάν αυτό θεωρείται πολυτέλεια ! Σε κατώτερες μάρκες παίρνουν τηλέφωνο τον πελάτη και τον ενημερώνουν ! Όλοι παράξενοι είμαστε , δεν είστε ο μόνος !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costas41 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Εγώ πήγα στην αντιπροσωπία και είπα για το update. Δεν είναι κάτι συμαντικό είπαν,αλλιώς θα με ειδοποιούσαν με επιστολή τους και ότι μπορώ να το κάνω το Μάρτιο στο service. Βέβαια μου είπαν οτι όποια μέρα θέλω μπορώ να πάω. Τώρα τι να κάνω; Πάω ή δεν πάω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 (edited) και για να ξεθάψω το θέμα σας παραθέτω το παρακάτω : 09-04-2010****1.4 TSI Highline 160 hp After that session, on 11500 km my angine said "goodbye"! I got my engine with some factory error on secound cilinder. It's a little hard to explain it to me in english but, shortly, it was error on cilinders. There was no compression in 2. cilinder. There was no doubt for the factory mistake and they shipped me a new TSI directly from Wolfsburg. So, my car sleept in service for a mounth and he got a new "brain"! www.golfmk6.com Edited February 14, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Αυτός τώρα είχε κάνει το update? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Αυτός τώρα είχε κάνει το update? Παιδιά,καλημέρα. Χτες είχα πάει σε εξουσιοδοτημένο,επειδή αντιμετώπιζα ένα θέμα με το clima(μυρίζει σαν κάρβουνο τώρα το χειμώνα) και μου είπαν πως πρέπει να κάνω αναβάθμιση εγκεφάλου,για προστασία κινητήρα. Την έκανα. Σε σύντομη διαδρομή που έκανα,δε διαπίστωσα κάποια διαφορά. Θα σας ενημερώσω ξανά σε λίγες ημέρες. Το αμάξι το πήρα τον Απρίλιο του 2010 και είναι με dsg7. Υ.Γ. Ο κωδικός εργασίας της...ανάκλησης-recall την αναφέρουν- ήταν 24702599. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos1414 Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Εγώ πάντως η μόνη μικροδιαφορά που παρατήρησα είναι ότι μέχρι τις 3000 στροφές είναι λίγο πιο γραμμικό... Κατά τ αλλά το ίδιο πάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...