Jump to content
muscarius

Προβλημα Με Το Offset Της Ζαντας

Recommended Posts

παιδια εχω προβλημα με το οφσετ της ζαντας που βρισκει στο θολο οι ζαντες ειναι μανισιες απο σιροκο φιλου...επειδη δ εχω λεφτα γ ζαντες κ αυτες τις αγορασα μηπως υπαρχει κανενα ΚΟΛΠΟ Γ ΤΗΝ ΑΜΒΛΗΝΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟς?τα φωτα σας παιδια μου ειναι πολυ σημαντικο να αμβληνο αυτο το προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αλλαξες τισ δικες του.

γιατι δεν γνωριζα οτι θα εχω αυτο το προβλημα γιατι δεν μου αρεσαν οι 16αρες ηθελα 17αρες κ ποιο φαρδιες αλλα κ για ομορφια...τωρα τι μπορω να κανω ξερεις ή ξερει καποιος κατι?

Link to comment
Share on other sites

Να φουσκώσεις τους θόλους ή να ξαναβάλεις τις δικές σου ζάντες.

Βελε τις δικες του και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το να βαλω τις δικες του ειναι η ευκολη λυση αλλα 1)Δεν εχουν λαστιχα οποτε πρεπει να αγορασω 2)Αυτες τις αγορασα κ παν τζαμπα τα λεφτα 3)Οι εργοστασιακες δεν μου αρεσουν τοσο 4)Αυτες ειναι 225/45/17 ενω οι αλλες 205/55/16 κ η διαφορα στο πατημα αισθητη...

Αυτο να φουσκωσω τα φτερα τι ειναι?πως γινεται?

Δεν βρισκει συνενεια περισσοτερο οταν ειναι το τιμονι υπο μικρη η μεγαλη γωνια(αλλα οχι μονο)

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το να βαλω τις δικες του ειναι η ευκολη λυση αλλα 1)Δεν εχουν λαστιχα οποτε πρεπει να αγορασω 2)Αυτες τις αγορασα κ παν τζαμπα τα λεφτα 3)Οι εργοστασιακες δεν μου αρεσουν τοσο 4)Αυτες ειναι 225/45/17 ενω οι αλλες 205/55/16 κ η διαφορα στο πατημα αισθητη...

Αυτο να φουσκωσω τα φτερα τι ειναι?πως γινεται?

Δεν βρισκει συνενεια περισσοτερο οταν ειναι το τιμονι υπο μικρη η μεγαλη γωνια(αλλα οχι μονο)

To φούσκωμα ειναι μεγαλη ιστορια και γινεται σε φαρνατζη, αλλα εχει κόστος και επεμβαίνεις στις λαμαρίνες (στα φτερά) σου αυτοκινήτου.

Καλα και εσυ πηρες ζαντες χωρις να ξερεις το οφσετ του αυτοκινήτου σου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις και να τις ανταλλαξεις με μια μικρη διαφορα σε μαγαζι και να παρεις αλλες ή εδω μεσα στο forum αν ενδιαφερεται καποιος.

Link to comment
Share on other sites

καλα κανω και δεν εχω πιραξει ουτε βιδουλα στο του του μου :thumbsup:

Edited by Sarul
Link to comment
Share on other sites

καλα κανω και δεν εχω πιραξει ουτε βιδουλα στο του του μου :thumbsup:

Αυτο τι σχεση εχει τωρα??? Αν δεν ξερεις μην πειραζεις.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι ειναι μεγαλη διαδικασια με αποθαρηνε λιγο δεν ειναι κ τρελο το προβλημα γ να μπεις σε μεγαλη διαδικασια μπορω να τις ανταλλαξω με αυτες του gti αλλα δεν μου καθονται πανω στο tsi σαν αντιγραφη ειναι...

Πηρα την μανισια του σιροκο κ δεν φανταστικα καν οτι παιζει προβλημα με offset...

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......???

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......???

Αστο να βρισκει λιγο βρε δεν χαλαει ευκολα και τα τακακια.

Link to comment
Share on other sites

Να'τος ο Νικολακης...Να υπογραψεις μια συμβαση να προμηθευεσαι τα τακακια χονδρικη... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......???

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&view=findpost&p=398052

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσες να λύσεις κι αλλιως το πρόβλημα.

Σε ένα μηχανουργείο θα μπορούσες να βάλεις τις ζάντες στον τόρνο και να φας/σκάψεις το εσωτερικό (μουαγιέ) όσο σε παίρνει. Πχ αν οι ζάντες έχουν offset 35 θα τις φας 5-7mm τουλάχιστον.

Αυτή όμως η περίπτωση είναι και λίγο επικίνδυνη.

1.οι ζάντες μπορεί να στραβώσουν

2.μπορεί αν οι επιφάνειες δεν είναι λείες να έχεις τρέμουλο στο τιμόνι

Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις, αν δεν πάρεις τηλ. ένα μηχανουργείο να ρωτήσεις δε θα μάθεις ποτέ.

Δες κι αυτό http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22482&st=160 το τόπικ.

Το #165 post του Ανέστη εξηγεί ακριβώς πόσο πρέπει να είναι το offset για να μη βρίσκει η ζάντα.

ps. Στην κοπή μετάλλων πλέον χρησιμοποιείται και laser για μεγαλύτερη ακρίβεια αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει σε κάποιο κατάστημα (πραγματικά το βλέπω απίθανο) ούτε αν κάνει για τόσο μεγάλη δουλειά.

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

Αν κανει τετοια δουλεια!! Υπαρχει περίπτωση να μεινουν τα μπουλόνια με την βαση της ζάντας στον τροχο και η υπόλοιπη ζαντα να κανει βόλτες σε καμια εθνική μόνη της.

Link to comment
Share on other sites

Αν κανει τετοια δουλεια!! Υπαρχει περίπτωση να μεινουν τα μπουλόνια με την βαση της ζάντας στον τροχο και η υπόλοιπη ζαντα να κανει βόλτες σε καμια εθνική μόνη της.

Απ'ότι καταλαβαίνω Νίκο για να τις έχει τώρα πάνω στο αμάξι, σημαίνει ότι η ζάντες βρίσκουν ελάχιστα.

Οπότε αν χρειάζεται 1-2mm για να μη βρίσκουν, δεν πιστεύω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Εγώ αναφέρω κι αυτή τη λύση - δεν την προτείνω - προκειμένου να επιλέξει ό,τι νομίζει καλύτερο.

Πάντως, όπως είπα και πριν, αν δεν επικοινωνήσει με κάποιον μάστορα να δει τι πιθανά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μιλάμε υποθετικά.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι καταλαβαίνω Νίκο για να τις έχει τώρα πάνω στο αμάξι, σημαίνει ότι η ζάντες βρίσκουν ελάχιστα.

Οπότε αν χρειάζεται 1-2mm για να μη βρίσκουν, δεν πιστεύω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Εγώ αναφέρω κι αυτή τη λύση - δεν την προτείνω - προκειμένου να επιλέξει ό,τι νομίζει καλύτερο.

Πάντως, όπως είπα και πριν, αν δεν επικοινωνήσει με κάποιον μάστορα να δει τι πιθανά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μιλάμε υποθετικά.

Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι?

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι?

και εδω θα συμφωνησω με τον νικο ααα κατι συμβαινει... 8P

καλη σκεψη φιλος αλλα η πραξη σιγουρα θα εχει προβληματα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι?

Ίσως όντως ο κανόνας να είναι αυτός που λες.

Έχω δει όμως ότι μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ τρέξιμο, πολλά λεφτά και προσεκτική επιλογή μάστορα μπορείς να πετύχεις αποτελέσματα πολύ υψηλών προδιαγραφών ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές (μιλάω για ηλεκτροκινητήρες, που τα χαρακτηριστικά των μεταλλικών τους μερών επιδρούν πολύ σοβαρά στην απόδοση).

Τώρα όμως συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα, δεν είναι το ίδιο να φας μια ζάντα με το να φτιάξεις έναν πρότυπο ηλεκτροκινητήρα για τους ερευνητικούς σκοπούς του πολυτεχνείου.

Ξαναλέω ότι δεν προτείνω τη συγκεκριμένη λύση, αλλά αν είναι για μικρής έκτασης δουλειά, ίσως ένα ψάξιμο για ένα καλό μηχανουργείο να ήταν επιλογή, αν ο άνθρωπος θέλει τις συγκεκριμένες ζάντες.

Αλλιώς το πιο βιώσιμο θα ήταν να πουλήσει τις 17άρες του scirocco και να κρατήσει τα λάστιχα για τις 17άρες που θα επιλέξει να βάλει στο golf του.

Link to comment
Share on other sites

ενα απο τα καλυτερα μηχανουργεια στην Ελλαδα με μηχανηματα CNC ειναι ο ''Ηρακλης'' στην Καλλιθεα.

φτιαχνει τα παντα ή ...σχεδον τα παντα.

http://www.herculesparts.gr/shop/index.php

Link to comment
Share on other sites

ενα απο τα καλυτερα μηχανουργεια στην Ελλαδα με μηχανηματα CNC ειναι ο ''Ηρακλης'' στην Καλλιθεα.

φτιαχνει τα παντα ή ...σχεδον τα παντα.

http://www.herculesparts.gr/shop/index.php

Πάρε και ένα τηλέφωνο στον Καρλή στη Νίκαια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.