muscarius Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 παιδια εχω προβλημα με το οφσετ της ζαντας που βρισκει στο θολο οι ζαντες ειναι μανισιες απο σιροκο φιλου...επειδη δ εχω λεφτα γ ζαντες κ αυτες τις αγορασα μηπως υπαρχει κανενα ΚΟΛΠΟ Γ ΤΗΝ ΑΜΒΛΗΝΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟς?τα φωτα σας παιδια μου ειναι πολυ σημαντικο να αμβληνο αυτο το προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Γιατι αλλαξες τισ δικες του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 8, 2010 Author Report Share Posted August 8, 2010 Γιατι αλλαξες τισ δικες του. γιατι δεν γνωριζα οτι θα εχω αυτο το προβλημα γιατι δεν μου αρεσαν οι 16αρες ηθελα 17αρες κ ποιο φαρδιες αλλα κ για ομορφια...τωρα τι μπορω να κανω ξερεις ή ξερει καποιος κατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Να φουσκώσεις τους θόλους ή να ξαναβάλεις τις δικές σου ζάντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Να φουσκώσεις τους θόλους ή να ξαναβάλεις τις δικές σου ζάντες. Βελε τις δικες του και τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 8, 2010 Author Report Share Posted August 8, 2010 (edited) Παιδια το να βαλω τις δικες του ειναι η ευκολη λυση αλλα 1)Δεν εχουν λαστιχα οποτε πρεπει να αγορασω 2)Αυτες τις αγορασα κ παν τζαμπα τα λεφτα 3)Οι εργοστασιακες δεν μου αρεσουν τοσο 4)Αυτες ειναι 225/45/17 ενω οι αλλες 205/55/16 κ η διαφορα στο πατημα αισθητη... Αυτο να φουσκωσω τα φτερα τι ειναι?πως γινεται? Δεν βρισκει συνενεια περισσοτερο οταν ειναι το τιμονι υπο μικρη η μεγαλη γωνια(αλλα οχι μονο) Edited August 8, 2010 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Παιδια το να βαλω τις δικες του ειναι η ευκολη λυση αλλα 1)Δεν εχουν λαστιχα οποτε πρεπει να αγορασω 2)Αυτες τις αγορασα κ παν τζαμπα τα λεφτα 3)Οι εργοστασιακες δεν μου αρεσουν τοσο 4)Αυτες ειναι 225/45/17 ενω οι αλλες 205/55/16 κ η διαφορα στο πατημα αισθητη... Αυτο να φουσκωσω τα φτερα τι ειναι?πως γινεται? Δεν βρισκει συνενεια περισσοτερο οταν ειναι το τιμονι υπο μικρη η μεγαλη γωνια(αλλα οχι μονο) To φούσκωμα ειναι μεγαλη ιστορια και γινεται σε φαρνατζη, αλλα εχει κόστος και επεμβαίνεις στις λαμαρίνες (στα φτερά) σου αυτοκινήτου. Καλα και εσυ πηρες ζαντες χωρις να ξερεις το οφσετ του αυτοκινήτου σου!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Μπορεις και να τις ανταλλαξεις με μια μικρη διαφορα σε μαγαζι και να παρεις αλλες ή εδω μεσα στο forum αν ενδιαφερεται καποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 (edited) καλα κανω και δεν εχω πιραξει ουτε βιδουλα στο του του μου Edited August 9, 2010 by Sarul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 καλα κανω και δεν εχω πιραξει ουτε βιδουλα στο του του μου Αυτο τι σχεση εχει τωρα??? Αν δεν ξερεις μην πειραζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 9, 2010 Author Report Share Posted August 9, 2010 Το οτι ειναι μεγαλη διαδικασια με αποθαρηνε λιγο δεν ειναι κ τρελο το προβλημα γ να μπεις σε μεγαλη διαδικασια μπορω να τις ανταλλαξω με αυτες του gti αλλα δεν μου καθονται πανω στο tsi σαν αντιγραφη ειναι... Πηρα την μανισια του σιροκο κ δεν φανταστικα καν οτι παιζει προβλημα με offset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 9, 2010 Author Report Share Posted August 9, 2010 (edited) ΠΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ..... Edited August 10, 2010 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......??? Αστο να βρισκει λιγο βρε δεν χαλαει ευκολα και τα τακακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 Να'τος ο Νικολακης...Να υπογραψεις μια συμβαση να προμηθευεσαι τα τακακια χονδρικη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Φανταζομαι οτι η παυση στις απαντησεις δειχνει οτι δεν υπαρχει καποια αλλη λυση εκτος του φουσκωματος των φτερων.η μηπως οχι.......??? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&view=findpost&p=398052 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 ναι αυτο ειναι το φουσκωμα των φτερων.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 (edited) Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσες να λύσεις κι αλλιως το πρόβλημα. Σε ένα μηχανουργείο θα μπορούσες να βάλεις τις ζάντες στον τόρνο και να φας/σκάψεις το εσωτερικό (μουαγιέ) όσο σε παίρνει. Πχ αν οι ζάντες έχουν offset 35 θα τις φας 5-7mm τουλάχιστον. Αυτή όμως η περίπτωση είναι και λίγο επικίνδυνη. 1.οι ζάντες μπορεί να στραβώσουν 2.μπορεί αν οι επιφάνειες δεν είναι λείες να έχεις τρέμουλο στο τιμόνι Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις, αν δεν πάρεις τηλ. ένα μηχανουργείο να ρωτήσεις δε θα μάθεις ποτέ. Δες κι αυτό http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22482&st=160 το τόπικ. Το #165 post του Ανέστη εξηγεί ακριβώς πόσο πρέπει να είναι το offset για να μη βρίσκει η ζάντα. ps. Στην κοπή μετάλλων πλέον χρησιμοποιείται και laser για μεγαλύτερη ακρίβεια αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει σε κάποιο κατάστημα (πραγματικά το βλέπω απίθανο) ούτε αν κάνει για τόσο μεγάλη δουλειά. Edited August 11, 2010 by Vangelis V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Αν κανει τετοια δουλεια!! Υπαρχει περίπτωση να μεινουν τα μπουλόνια με την βαση της ζάντας στον τροχο και η υπόλοιπη ζαντα να κανει βόλτες σε καμια εθνική μόνη της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Αν κανει τετοια δουλεια!! Υπαρχει περίπτωση να μεινουν τα μπουλόνια με την βαση της ζάντας στον τροχο και η υπόλοιπη ζαντα να κανει βόλτες σε καμια εθνική μόνη της. Απ'ότι καταλαβαίνω Νίκο για να τις έχει τώρα πάνω στο αμάξι, σημαίνει ότι η ζάντες βρίσκουν ελάχιστα. Οπότε αν χρειάζεται 1-2mm για να μη βρίσκουν, δεν πιστεύω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Εγώ αναφέρω κι αυτή τη λύση - δεν την προτείνω - προκειμένου να επιλέξει ό,τι νομίζει καλύτερο. Πάντως, όπως είπα και πριν, αν δεν επικοινωνήσει με κάποιον μάστορα να δει τι πιθανά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μιλάμε υποθετικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Απ'ότι καταλαβαίνω Νίκο για να τις έχει τώρα πάνω στο αμάξι, σημαίνει ότι η ζάντες βρίσκουν ελάχιστα. Οπότε αν χρειάζεται 1-2mm για να μη βρίσκουν, δεν πιστεύω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Εγώ αναφέρω κι αυτή τη λύση - δεν την προτείνω - προκειμένου να επιλέξει ό,τι νομίζει καλύτερο. Πάντως, όπως είπα και πριν, αν δεν επικοινωνήσει με κάποιον μάστορα να δει τι πιθανά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μιλάμε υποθετικά. Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι? και εδω θα συμφωνησω με τον νικο ααα κατι συμβαινει... καλη σκεψη φιλος αλλα η πραξη σιγουρα θα εχει προβληματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Εγω θα συμφωνούσα μαζι σου αν ημασταν στην Γερμανία, εχεις δει πως δουλεύουν εδω τα μηχανουργία και οι τορναδοροι? Ίσως όντως ο κανόνας να είναι αυτός που λες. Έχω δει όμως ότι μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ τρέξιμο, πολλά λεφτά και προσεκτική επιλογή μάστορα μπορείς να πετύχεις αποτελέσματα πολύ υψηλών προδιαγραφών ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές (μιλάω για ηλεκτροκινητήρες, που τα χαρακτηριστικά των μεταλλικών τους μερών επιδρούν πολύ σοβαρά στην απόδοση). Τώρα όμως συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα, δεν είναι το ίδιο να φας μια ζάντα με το να φτιάξεις έναν πρότυπο ηλεκτροκινητήρα για τους ερευνητικούς σκοπούς του πολυτεχνείου. Ξαναλέω ότι δεν προτείνω τη συγκεκριμένη λύση, αλλά αν είναι για μικρής έκτασης δουλειά, ίσως ένα ψάξιμο για ένα καλό μηχανουργείο να ήταν επιλογή, αν ο άνθρωπος θέλει τις συγκεκριμένες ζάντες. Αλλιώς το πιο βιώσιμο θα ήταν να πουλήσει τις 17άρες του scirocco και να κρατήσει τα λάστιχα για τις 17άρες που θα επιλέξει να βάλει στο golf του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 ενα απο τα καλυτερα μηχανουργεια στην Ελλαδα με μηχανηματα CNC ειναι ο ''Ηρακλης'' στην Καλλιθεα. φτιαχνει τα παντα ή ...σχεδον τα παντα. http://www.herculesparts.gr/shop/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 ενα απο τα καλυτερα μηχανουργεια στην Ελλαδα με μηχανηματα CNC ειναι ο ''Ηρακλης'' στην Καλλιθεα. φτιαχνει τα παντα ή ...σχεδον τα παντα. http://www.herculesparts.gr/shop/index.php Πάρε και ένα τηλέφωνο στον Καρλή στη Νίκαια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...