arisgolf Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Γεια σας, πρώτη φορά είμαι στο φόρουμ εδώ και αυτό γιατί θέλω τη βοήθειά σας. Golf 5 με 87000 χλμ και ενώ ήμουν στην εθνική σε ταξίδι, αρχικά αρνήθηκε να δεχτεί την 6η, μετά την 5η, ακολούθως από στάση δεν επαιρνε την 1η! Πήγα στον αντιπρόσωπο στα Τρικαλα και μου ειπε πως είναι σασμάν, και ότι εκτός από αυτό θα μου άλλαζαν και δίσκο-πλατώ (κόστος δισκος-πλατο 250 ευρώ). Πιστεύω με σασμάν και εργασία θα πάει γύρω στα 700 ευρώ. Εγώ προσωπικά θεωρώ αδιανόητο να χαλάει σασμάν σε VW,πόσο μάλλον που αυτό ειναι κοινό σε όλες τις μάρκες του VW group. Τους ζήτησα στον εδω αντιπρόσωπο να κάνουν αίτηση εγγύησης (παρότι έχει παρέλθει η 2ετής εγγύηση) η οποία και απορρίφθηκε. Πηρα την Κοσμοκαρ και τους είπα να μου πουν αν θεωρουν νορμαλ να χαλαει το σασμαν σε γερμανικό αυτοκίνητο στα 87000. Και οτι θέλω και την απάντησή τους αν με καλύπτουν δωρεάν ανταλλακτικά/εργασία. Ειδάλλως να ξέρω να το αποδεχτώ και να αρχίσω ασταμάτητα να το διαδίδω ότι τα GOLF δεν έχουν ποιότητα! (εννοείται πως από την αρχή είχα και άλλα προβληματα με εισροή νερού, παράθυρα που πέφταν κ.ά. που καλυφθηκαν με εγγύηση, που σίγουρα δεν αντιστοιχουν σε ενα ποιοτικό αυτοκίνητο) Παίδες, τη γνώμη σας θέλω. Χαζοείδα εδω στο φόρουμ και άλλους με πρόβλημα στο σασμάν. Θα καταφερω να με καλύψουν με εγγύηση; Πώς πρεπει να κινηθώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 οσο και να φωναξεις τπτ δεν θα καταφερεις τα σκας τα μαρουλια και το φτιαχνεις μονος σου , εκτος αν απαγαγεις κανα αφεντικο και τον εκβιαζεις που και τοτε το μονο που θα καταφερεις να σου το επισκευασουν και να το παρεις στο χερι μετα απο καποια χλμ ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 δεν ειναι αδιανοητο τιποτα, αυτοκινητα πηραμε θα χαλασουν τι να κανουμε. γιατι οχι και το σασμαν. δεν εχεις και λιγα χιλιομετρα γραμμενα, ουτε τι χρηση του εκανες μας ειπες. οσο για το κοστος δεν ξερω να σου πω για το γκολφ αλλα σε πολο δεκαετιας μου στοιχισε 700 ευρω περυσι μονο το σασμαν (μεταχειρισμενο ετσι, σε καλη κατασταση υποτιθεται ) συν 350 ευρω το δισκοπλατο λιγο καιρο πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 πολλα χιλιομετρα χαχααχχαχα τι λετε ρε παιδια .... ελεος.. φιλε πρεπει να στο καλυψουν ...εστω σε μικρο ποσοστο ... σε gt παντως με πολυ τσαμπουκα καλυψαν 40% σε φιλο στα 72.000 εσπασε σασμαν.... 2.5 χρν αυτοκινητο ... απαραδεκτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 πολλα χιλιομετρα εννοω δεν εχει ουτε 10 ουτε 20 χιλιαρικα. και μενα στα 220 χιλιαρικα εσπασε δε λεει κατι ομως, μπορουσε να σπασει και στα 50. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Εφοσον δεν μιλαμε για σκληρη χρηση ...ειναι τραγικα λιγα τα χιλιομετρα ... Και εμενα μετα απο τρομερο τρεξιμο αλλαγη συμπλεκτη δισκο πλατο με καινουρια στα 25.000 χιλ ενδελεχη ελεγχο και ολα στην εγγυηση ενω καποιες αλλες αντιπρ μου ελεγαν συμετοχη 35% σε προβλημα που ειχε το αμαξι απο την πρωτη μερα.... παρολα αυτα πολλες φορες σε ζεστες μερες το συγχρονιζε της 2ας εαν κοφταρω 1η γρατσουναει... (το κανω μονο και μονο για δοκιμη ...) ελαχιστα ...ετρεξα..δοκιμασαμε αλλα 2 αυτοκινητα και αυτα τα ιδια... αλλαξα ολα αυτα ειχα βελτιωση λογω καλης ρυθμισης σασμαν ... αλλα και παλι... το σασμαν ειναι μετριοτατο για ενα τετοιο αυτοκινητο ... φανταστειτε τους πηγαινα hundai και focus καναμε βολτα και με 1η κοφτη εβαζα και εβγαζα συνεχομενα δευτερα ...για να τους πεισω να παραδεχθουν κατι ηδη γνωστο σε αυτους.... αλλος μου ελεγε οτι το scirocco εχει αλλο σασμαν... (!!!!) και η καταληξη ηταν να βρεθει ενας μαστορας να μου πει 2-3 πραγματα ανεπισημα και να με στειλει σε ενα δικο του ανθρωπο και απο εκει αλλου .Και ολα αυτα επειδη με εβλεπε 1 μηνα να εχω παει 9 φορες...! Αντικειμενικα τα vag δεν εχουν καλο σασμαν εκτος dsg-6 οπου ο χρονος εδειξε οτι οντως ηταν και ειναι ενα αξιοπιστο σασμαν με απιστευτη αποδοση.Καποτε ο νομος θα πρεπει να ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τις εταιριες καθε χρονο να εκδιδουν ανακοινωση με βλαβες και σε τι ποσοστο των πωλησεων χρονολογιας και που εγιναν αυτες κτλ κτλ.... για να δουμε τοτε εαν η κυρια vw εβαζε μυαλο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Θάνο, μπορείς να μου πεις με πμ, τι ακριβώς άλλαξες στο σασμάν σου ή τελοσπάντων τι σου ρύθμισαν? Γιατί και σε εμένα έχω θέμα με κατεβάσματα σε 2α και μετά ανέβασμα σε 3η (ενώ αντίθετα δεν έχω πρόβλημα από 1η σε 2α). Πιο συγκεκριμένα, σε χαλαρά κατεβάσματα σε 2α δεν συγχρονίζει σωστά και γρατζουνάει, και μόλις πάω να βάλω 3η, πάλι γρατζουνάει και την 3η! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Αλλαξα δισκοπλατο ρουλεμαν συμπλεκτη και εγινε σχολαστικη επαναρυθμιση σασμαν ... πλεον το κανει 1-2 στα 10 κατεβασματα η ανεβασματα εκει που το εκανε στα μισα....... Πανε να σου ρυθμισουν σασμαν αν το ξανακανει...και ειδικα αν στο κανει συνεχεια φιλε τοτε πας για συγχρονιζε σιγουρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Mόνο στα ταξίδια μου το κάνει, οπότε να υποθέσω πως είναι θέμα βαλβολίνης, οπότε και πρέπει να βάλω μια πιο παχύρευστη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Επειδη δοκιμασα και αλλες καλες βαλβολινες...θα πω οτι η δικια του ειναι και η καλυτερη για αυτο το σασμαν. και το λεω κατηγορικα. Για περιεγραψε λιγο ... δηλαδη ας πουμε εισαι με 140 και θες να σταματησεις για πληρωμη πατας φρενο ....και καπου στα 70-80 κατεβαζεις 2α και εκει σου γρατσουναει ? η ακομη και στα 90 κοντα κοφτη... εαν στο κανει συχνα...απαιτησε αλλαγη συγχρονιζε ...προσεχε να κανουν καλη επαναρυθμιση και να βαλουν ΟΣΟ περισσοτερη βαλβολινη μπορουν ... εξαλου η παλια δεν γινεται να αδειασει ολη ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Επειδη δοκιμασα και αλλες καλες βαλβολινες...θα πω οτι η δικια του ειναι και η καλυτερη για αυτο το σασμαν. και το λεω κατηγορικα. Για περιεγραψε λιγο ... δηλαδη ας πουμε εισαι με 140 και θες να σταματησεις για πληρωμη πατας φρενο ....και καπου στα 70-80 κατεβαζεις 2α και εκει σου γρατσουναει ? η ακομη και στα 90 κοντα κοφτη... εαν στο κανει συχνα...απαιτησε αλλαγη συγχρονιζε ...προσεχε να κανουν καλη επαναρυθμιση και να βαλουν ΟΣΟ περισσοτερη βαλβολινη μπορουν ... εξαλου η παλια δεν γινεται να αδειασει ολη ... Οχι, γίνεται ως εξής. Είμαι ας πούμε πίσω από νταλίκα και ρολλάρω με 5η και 50 χλμ/ώρα, βγαίνω για προσπέραση και κατεβάζω μαλακά (και όχι καρφωτά) 2α, εκεί παίζει να γρατζουνήσει λίγο αλλά θα μπει. Μόλις ολοκληρωθεί η προσπέραση και πάω να βάλω 3η, δεν μπαίνει με τίποτα και πρέπει πραγματικά να το ζορίσω. Αυτό όμως θα γίνει 1 στα 5 προσπεράσματα, αλλά είναι σπαστικό και επικίνδυνο. Πχ, προχθές το αυτοκίνητο με κρέμασε στο αντίθετο ρεύμα για 1-2 δευτερόλεπτα, αφού δεν έμπαινε η 3η! Το πρόβλημα είναι ότι δεν επαναλαμβάνεται συνέχεια, ώστε να το δουν στην αντιπροσωπεία. Συγκεκριμένα, όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, το σασμάν είναι ακριβέστατο και υποδειγματικό στο κούμπωμά του. Ακόμη και στις κοντρομαχίες δεν διαμαρτύρεται, αλλά μόνο στα ταξίδια και μόνο στην ζέστη, οπότε και αναρωτιέμαι μήπως βράζουν οι βαλβολίνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 95% χρειαζεσε επαναρυθμιση σασμαν ... το ιδιο επασχε σιροκο φιλου και εκανε μονο επαναρυθμιση και προληπτικα του αλλαξαν και συγχρονιζε διοτι γρατσουνουσε στις 3 στις 5 φορες στα ανεβασματα .. μην το αφηνεις παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Επειδη δοκιμασα και αλλες καλες βαλβολινες...θα πω οτι η δικια του ειναι και η καλυτερη για αυτο το σασμαν. και το λεω κατηγορικα. Για περιεγραψε λιγο ... δηλαδη ας πουμε εισαι με 140 και θες να σταματησεις για πληρωμη πατας φρενο ....και καπου στα 70-80 κατεβαζεις 2α και εκει σου γρατσουναει ? η ακομη και στα 90 κοντα κοφτη... εαν στο κανει συχνα...απαιτησε αλλαγη συγχρονιζε ...προσεχε να κανουν καλη επαναρυθμιση και να βαλουν ΟΣΟ περισσοτερη βαλβολινη μπορουν ... εξαλου η παλια δεν γινεται να αδειασει ολη ... Γιατι εισα κατηγορηματικος οτι η δικη του βαλβολινη ειναι η καλυτερη;Ξερεις ποια βαλβολινη εχει;Εγω προσωπικα εχω αγορασει της motul gear 300 για αλλαγη σε μερικα χλμ που θα κανω σερβις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 95% χρειαζεσε επαναρυθμιση σασμαν ... το ιδιο επασχε σιροκο φιλου και εκανε μονο επαναρυθμιση και προληπτικα του αλλαξαν και συγχρονιζε διοτι γρατσουνουσε στις 3 στις 5 φορες στα ανεβασματα .. μην το αφηνεις παντως Στην αντιπροσωπεία δλδ ζητάω επαναρύθμιση σασμάν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 ναι ...Ελπιζω να το εκανες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisgolf Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 Παιδιά, αφού επικοινώνησα με την Κοσμοκαρ και μου αρνηθηκαν να με καλυψουν με εγγύηση και μου ειπαν οτι δεν τους ξαφνιάζει που έσπασε το σασμαν, σήμερα ξαναμιλησα με τον Δεμερλιωτη στα Τρικαλα, που ειναι ο τοπικος αντιπροσωπος. Του ζητησα το απλο, να μου δώσει τα χαλασμένα ανταλλακτικά να τα έχω στα χέρια μου μετά την επισκευή. Ξέρετε τί μου απάντησε; Ότι τα ανταλλακτικά ανήκουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής της VW και ότι πρέπει να τα επιστρέψουν. Αν τυχόν θελήσω να τα κρατήσω τότε η χρέωση των ανταλλακτικών αλλάζει!!!!!!! Μένω άφωνος, και δεν με καλυπτουν με εγγύηση και θέλουν να μελετήσουν (ή ξαναφτιάξουν μαι μεταπωλήσουν) τα ανταλλακτικά μου, και με χρεώνουν παραπάνω αν τα κρατήσω! Είμαι εξοργισμένος και παίδες πείτε μου τα σχόλιά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Παιδιά, αφού επικοινώνησα με την Κοσμοκαρ και μου αρνηθηκαν να με καλυψουν με εγγύηση και μου ειπαν οτι δεν τους ξαφνιάζει που έσπασε το σασμαν, σήμερα ξαναμιλησα με τον Δεμερλιωτη στα Τρικαλα, που ειναι ο τοπικος αντιπροσωπος. Του ζητησα το απλο, να μου δώσει τα χαλασμένα ανταλλακτικά να τα έχω στα χέρια μου μετά την επισκευή. Ξέρετε τί μου απάντησε; Ότι τα ανταλλακτικά ανήκουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής της VW και ότι πρέπει να τα επιστρέψουν. Αν τυχόν θελήσω να τα κρατήσω τότε η χρέωση των ανταλλακτικών αλλάζει!!!!!!! Μένω άφωνος, και δεν με καλυπτουν με εγγύηση και θέλουν να μελετήσουν (ή ξαναφτιάξουν μαι μεταπωλήσουν) τα ανταλλακτικά μου, και με χρεώνουν παραπάνω αν τα κρατήσω! Είμαι εξοργισμένος και παίδες πείτε μου τα σχόλιά σας. Δεν ειχες καμιά δουλειά με εξουσιοδοτημένα εφ' οσον ήσουν εκτος εγγύησης, τωρα πιασε το αυγο και κούρεψε το, μπορείς? ε αλλο τοσο θα βρεις ακρη με αυτούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Καταγγελια INKA ........... Ξαναμιλα με την αντιπροσωπεια που το ΠΗΡΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΙΓΑ ΤΑ 87 για να σπασει σασμαν....Πρεπει να στο καλυψουν ενα 50-70 %... πιεσε τους.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 ναι ...Ελπιζω να το εκανες... Δεν πρόλαβα ακόμη να πάω. Ασε που σκέφτομαι οτι θα με κοιτάζουν σαν χαζοί γιατί δεν θα καταλαβαίνουν τι θέλω και δεν θα μπορώ να αναπαράγω το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisgolf Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 Καταγγελια INKA ........... Ξαναμιλα με την αντιπροσωπεια που το ΠΗΡΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΙΓΑ ΤΑ 87 για να σπασει σασμαν....Πρεπει να στο καλυψουν ενα 50-70 %... πιεσε τους.... Ποιούς να πιέσω και με ποιον τρόπο;; Τον τοπικό; φαινεται να μην εχουν ορεξη να καλύψουν τίποτα, αφού βασικά δεν μου πρότειναν ότι θα πιέσουν την κοσμοκαρ με κάποιο τρόπο. Ή πώς να πιέσω την κοσμοκάρ;; Εγω είμαι πεπεισμένος να τους δυσφημώ το Golf, που για μένα πλέον δεν αξίζει να θεωρείται το καλύτερο της κατηγορίας του ή να αξίζει τα παραπάνω χρήματα από τον ανταγωνισμό του. Είμαι σίγουρος πως δεν φταίει καμιά χρήση μου που χάλασε το σασμάν, που βλέπω στο φόρουμ ότι χαλάει και σε άλλους, και δεν μου κάθεται καλά που θα χρεωθώ κανά 1000άρικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Ποιούς να πιέσω και με ποιον τρόπο;; Τον τοπικό; φαινεται να μην εχουν ορεξη να καλύψουν τίποτα, αφού βασικά δεν μου πρότειναν ότι θα πιέσουν την κοσμοκαρ με κάποιο τρόπο. Ή πώς να πιέσω την κοσμοκάρ;; Εγω είμαι πεπεισμένος να τους δυσφημώ το Golf, που για μένα πλέον δεν αξίζει να θεωρείται το καλύτερο της κατηγορίας του ή να αξίζει τα παραπάνω χρήματα από τον ανταγωνισμό του. Είμαι σίγουρος πως δεν φταίει καμιά χρήση μου που χάλασε το σασμάν, που βλέπω στο φόρουμ ότι χαλάει και σε άλλους, και δεν μου κάθεται καλά που θα χρεωθώ κανά 1000άρικο! Αστο χωρις εγγυηση δεν κανεις τιποτα, εδω με εγγυηση και σου κανουν το δυσκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 To Golf εχει δυσφημιστει απο μονο του μην αγχωνεσε ..ειδικα στα θεματα μεταδοσης ειμαστε κυριολεκτικα στον πατο της κατηγοριας σε αξιοπιστια. Πες τους οτι θα στειλεις επιστολες σε ολα τα φορουμ ,δοκιμασ ενα δεις εαν υπαρχει καποιο ευρωπαικο κεντροι καταναλωτων . Απο την αλλη πιεσε τον εκει αντιπροσωπο .....να πιεσει την κοσμοκαρ...Πες του πως θα ξαναπαρω εγω αμαξι απο εσενα..? πως θα ξαναπροτεινω εσενα κτλ... Εαν θελει ο αντιπρ ολα γινονται . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 To Golf εχει δυσφημιστει απο μονο του μην αγχωνεσε ..ειδικα στα θεματα μεταδοσης ειμαστε κυριολεκτικα στον πατο της κατηγοριας σε αξιοπιστια. Πες τους οτι θα στειλεις επιστολες σε ολα τα φορουμ ,δοκιμασ ενα δεις εαν υπαρχει καποιο ευρωπαικο κεντροι καταναλωτων . Απο την αλλη πιεσε τον εκει αντιπροσωπο .....να πιεσει την κοσμοκαρ...Πες του πως θα ξαναπαρω εγω αμαξι απο εσενα..? πως θα ξαναπροτεινω εσενα κτλ... Εαν θελει ο αντιπρ ολα γινονται . Τι μου θύμισες τώρα χαχαααα Το εχετε διαβάσει? http://alkiviadischantzaras.blogspot.com/2008/02/blog-post_21.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 ...ο τυπος απλα ειχε την υπομονη που δεν εοχυμε 15 απο εμας.... φοβερος και τι δεν εκανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Και τι δεν εκανε αλλα αποτελεσμα μηδεν και σιγουρα δεν ενδεικνυται αυτο να γινεται απο τον καθενα μας γιατι μονο ταλαιπωρια και εξοδα θα φερει. Αυτο που καταλαβα ειναι οτι και αλλοι ειχαν παρομοιο προβλημα αλλα ειτε μεσω εγγυησης ειτε μεσω της δικης τους τσεπης βρηκαν την ακρη. Το αλλο δε που μου εκανε εντυπωση ειναι που λεει οτι εχει φωτογραφια με το κοντερ του στα 230 χλμ και ενω ο κινητηρας του ηταν ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ. Δηλαδη αν δουλευε σωστα θα επιανε τα 300?? Δεν μιλαμε για Φεραρι αλλα για Πασσατ πετρελαιο. Σαν να μην μας τα λεει και πολυ καλα ο κ. Αλκιβιαδης!!! Τελος παντων ειμαστε εκτος θεματος. Στο προβλημα τωρα του παιδιου, οπως λεχθηκε και πιο πανω αν εισαι εκτος εγγυησης δεν εχει υποχρεωση η κατασκευαστρια εταιρια για οποιοδηποτε αποζημιωση στη ζημια, εκτος και αν μπορεσεις να αποδειξεις οτι εγινε λογω αστοχιας υλικου η λογω μη καλης τοποθετησης, αλλα πιασε το αυγο και κουρευτο!. Αυτοι σιγουρα μπορουν να πουν οτι δεν υπηρχε καλη χρηση αν και οπως ειπα αν ειναι εκτος εγγυησης ουτε καν ασχολουνται να δικαιολογησουν την θεση τους. Αυτο συμβαινει βεβαια με ΟΛΕΣ τις κατασκευαστριες εταιριες και οχι μονο με την Volkswagen. To αν σε περιπτωση εξαιρεσης εχει καλυφθει περιστασιακα τμημα η ολη η ζημια εκτος εγγυησης αυτο δεν σημαινει οτι καλυπτονται ολες, το αντιθετο. Οσο για την δυσφημιση δεν ιδρωνει και τοσο το αφτι τους. Ουτε τους ενδιαφερει και τοσο η Ελλαδα που μπορει να μην ειναι ουτε το 2-3% της παγκοσμιας αγορας τους και ποσο μαλλον οταν εχουν μονο λιγα μεμονωμενα περιστατικα. Γι'αυτο οσο και απογοητευτικο να φαινεται καλυτερα να δει το παιδι πως μονο του θα μπορεσει να βρει την οικονομικοτερη λυση να γινει η επισκευη και να προχωρησει, διαφορετικα και τον χρονο του θα χασει και την ηρεμια του και τελικα δεν θα κερδισει και τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...