Guest stefanos Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted December 10, 2011 Author Report Share Posted December 10, 2011 Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!! Aντε με το καλο και καλα αποτελεσματα.Εχεις αλαξει και downpipe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 (edited) Ευχαριστώ,ναι και downpipe Edited December 10, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 (edited) Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!! Αμάαααααν! Άγριες "καταστάσεις"!!! Εύχομαι με το καλό! Αληθεια πάντως ενδιαφέρομαι κι εγώ να μάθω τί εκανες με το dp (γιατί ο καταλύτης είναι κολλημένοες πάνω στην πολλαπλή -απ' όσο έχω δει) και για το είδος της εξατμίσεως: Άφησες την ίδια διατομή, έχεις μεσαίο και με πόσα cpi ο καταλύτης;;; Edited December 10, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 μπραβο παιδια ολο και δυναμωνουν.ειμαι πολυ περιεργος τι αλογα θα βγαλει με φουλ φπε και πως θα πηγαινει στο δρομο. αν θελετε και καμια δοκιμουλα.ειμαι περιεργος πως πηγαινει αν 12αρη τουρμπατο με ενα 16αρι ατμοσφαιρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 Και εγώ είμαι πολύ περίεργος! Λοιπόν απο την τουρμπίνα και κάτω είναι αλλαγμένη η εξάτμιση, καταλύτης hjs 200cpi σωλήνας Φ55 απο 40 με μεσαίο.Αυτά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 (edited) Και εγώ είμαι πολύ περίεργος! Λοιπόν απο την τουρμπίνα και κάτω είναι αλλαγμένη η εξάτμιση, καταλύτης hjs 200cpi σωλήνας Φ55 απο 40 με μεσαίο.Αυτά! Θα "βγάλει" στο πάνω "φάσμα" αρκετά πιστεύω! Ελπίζω μόνο η επιλογή της 55''άρας διατομής να μη "πέσει" τελικά <<too much>>, γιατί όπως είδες η τουρμπίνα είναι πολύ-πολύ μικρή και δεν αντέχει να "δώσει" (χοντρικά) πάνω από τις 5.000-5.100rpm. (Εμένα το Fabia στις...4.800! -αν δεις μάλιστα το διάγραμμά μου στο site E-Tuners στο βατραχί Skoda -, κρατιέται μόνο για 500rpm παραπάνω, μέχρι να "πέσει" σε ατμοσφαιρικά επίπεδα κοντά στον κόφτη). Ελπίζω λοιπόν να μην "αδειάσει" από ροπή χαμηλά! Από την άλλη βέβαια, κατά τον προγραμματισμό μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί την πολύ ελέυθερη εισαγωγή και να "στεγνώσει" ένα <<click>> περισσότερο το μίγμα ώστε να αυξηθεί η ισχύς στο φάσμα 4.000-5000rpm που είναι το "κρίσιμο" γι' αυτό το μοτέρ! Εγώ πάντως πιστεύω ότι λόγω "μικρού" φάσματος απόδοσης που επιβάλει ο κυβισμός, η μικροσκοπική τουρμπίνα και το 8βάλβιδο καπάκι, ακόμα κι αν φτάσει κανείς π.χ στα 155ΗΡ, το αμάξι δε θα μπορεί να ανταγωνιστεί σε απόδοση ΣΤΑ ΤΕΡΜΑΤΑ αμάξια αντίστοιχης ισχύος με περισσότερα κυβικά! Ό,τι "κάνεις" δηλαδή στην αρχή: ένα π.χ καλό 0-180Km/h και μετά το "παρατάς" γιατί το "άλλο" αντέχει περισσότερο. Εκτός κι αν με full 1st stage "κρατάει" αρκετά ψηλότερα! Πόσο όμως;;; Δε μένει παρα να δούμε ΑΥΡΙΟ!!! Εύχομαι να τρελάνεις το Dyno!!! </click> Edited December 11, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Τα αποτελέσματα παραπάνω απο ικανοποιητικά για το 1200, 151hp τωρα λεπτομέριες θα φανούν στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkiou Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Με έφαγες Στέφανε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Με έφαγες Στέφανε.... μπραβο πολυ καλα αποτελεσματα φιλε .πολυ καλα για το 1,2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 (edited) Άργύρη λίγες μέρες πρίν μπορεί να με λάγκαρες, πάει καλά το πολάκι σου και η δυναμομέτρηση Edited December 13, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 πολυ καλα αποτελεσματα και σταθερη δυναμη για 1000 στροφες! η ροπη πεφτει αποτομα απο τις 4400 αλλα νομιζω ειναι λογικο! στο δρομο πως το βλεπεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Τα αποτελέσματα παραπάνω απο ικανοποιητικά για το 1200, 151hp τωρα λεπτομέριες θα φανούν στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης. Εξαιρετική δουλειά!!! Κρατάει σχεδόν σταθερή ισχύ από τις 4.800 έως τις 5.700rpm!! Nομίζω τελικά ότι η ολόσωμη εξάτμιση ΠΕΤΥΧΕ αυτό που έψαχνες! Όχι τη μεγάλη διαφορά ισχύος σε σε σχέση με ένα απλό πρόγραμμα αλλά ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ το νεύρο του μοτέρ! Πιστεύω τηρουμένων των αναλογιών να "ξυρίζει"! Πάντως θέλει ένα 250άρι Km να "στρώσει" το πρόγραμμα! Καλά "ανοίγματα"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkiou Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Άργύρη λίγες μέρες πρίν μπορεί να με λάγκαρες, πάει καλά το πολάκι σου και η δυναμομέτρηση Να σαι καλα.. πολυ καλα αποτελεσματα και σταθερη δυναμη για 1000 στροφες! η ροπη πεφτει αποτομα απο τις 4400 αλλα νομιζω ειναι λογικο! στο δρομο πως το βλεπεις? Εγώ παντως το βλεπω απο πίσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Έχει κερδίσει στα σημεία που υστερούσε δηλαδή 3η 4η και στα ψηλά δεν σ αφήνει όπως πρίν. Περιμένω να κάνω κάποια χιλιόμετρα ακόμα γιατί βλέπω ότι βελτιώνεται κι' αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Εξαιρετική δουλειά!!! Κρατάει σχεδόν σταθερή ισχύ από τις 4.800 έως τις 5.700rpm!! Nομίζω τελικά ότι η ολόσωμη εξάτμιση ΠΕΤΥΧΕ αυτό που έψαχνες! Όχι τη μεγάλη διαφορά ισχύος σε σε σχέση με ένα απλό πρόγραμμα αλλά ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ το νεύρο του μοτέρ! Πιστεύω τηρουμένων των αναλογιών να "ξυρίζει"! Πάντως θέλει ένα 250άρι Km να "στρώσει" το πρόγραμμα! Καλά "ανοίγματα"! Γιωργο για πες τι βλεπεις... αν κανουμε κανα ανοιγματακι με τον φιλο θα ειναι σφαγη? ειμαι πολυ περιεργος πως θα πηγαινει στο δρομο και πως θα βγαινουν τα 150 αλογα... Εγώ παντως το βλεπω απο πίσω! χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 Μπραβο,πολυ καλο Στεφανε.Για πες μας εντυπωσεις(καταναλωση κλπ).Αν μπορεις ανεβασε κανα βιντεακι να παρουμε και εμεις μια γευση. Αrkiou εχεις κι εσυ προγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Αν δεν το πατάς και πηγαίνεις normal ειναι οριακά πιο οικονομικό, αλλά επειδή είναι αρχή δεν τα πολύ κοιτάω αυτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 (edited) Γιωργο για πες τι βλεπεις... αν κανουμε κανα ανοιγματακι με τον φιλο θα ειναι σφαγη? ειμαι πολυ περιεργος πως θα πηγαινει στο δρομο και πως θα βγαινουν τα 150 αλογα... χαχαχαχα Αν δε δω το δικό σου διάγραμμα (κυρίως πώς "κρατιέται" η ισχύς σου μετά τις 5.700rpm) δε μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, γιατί το όλο "θέμα" είναι ποιός θα επικρατήσει "ψηλά". Από ροπή στις μεσαίες σε roll είσαι υποδεέστερος και αρχικά θα σου "ανοίξει" -ειδικά λόγω 6αριού κιβωτίου που είναι και σχετικά "πυκνό", οπότε το ευνοεί κάπως στο "λαχάνιασμα" λόγω 8βαλβίδων μετά τις 5.300rpm -και με βάση την εμπειρία από το δικό μου που έχει παρόμοιο πρόγραμμα και παραπλήσιο τρόπο απόδοσης. Από στάση και μέχρι τα 120Κm/h μάλλον είναι thriller, γιατί έχεις μεγαλύτερο εύρος απόδοσης (αυτός δε μπορεί να στροφάρει 7.500rpm+ όπως εσύ!) αλλά από την άλλη στις αλλαγές αυτό (Τsi) θα έχει "εκρήξεις" ροπής. Aν πάντως η ισχύς σου κρατιέται στο φάσμα των 140-145ΗΡ KAI μετά τις 5700 και μέχρι τις 6.500rpm, πρέπει λογικά μετά τα 190Κm/h να του "ανοίγεις" ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ. Σε roll αν κάνει έξυπνες αλλαγές και σου "ανοίξει" από μεσαίες, είναι δύσκολο να τον φτάσεις, γιατί έχει αρκετά καλή "αναπνοή" λόγω 55''άρας εξάτμισης. Δύσκολο <<match!>> ... Υ.Γ: Πάντως, -για να σχολιάσουμε και τη βελτίωση του Polo Tsi-, κάνω μια παράθεση της δικής μου παλαιότερης δυναμομέτρησης με σκέτο πρόγραμμα (100άρι επίσης file), όπου φαίνεται συγκριτικά η ευεργετική επίπτωση της ολόσωμης εξάτμισης του συναδέλφου (και φυσικά του φίλτρου αέρα) στις ψηλές στροφές, -εκεί που το δικό μου μετά τις 5.300rpm αρχίζει να σημειώνει (φυσιολογικά) κάμψη ισχύος... Διάγραμμα ισχύος Fabia 1.2Tsi: http://etuners.gr/us...e1_dynoplot.jpg Edited December 13, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 (edited) Για τι πόλο μιλάμε ρε παιδιά; Edited December 13, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Για τι πόλο μιλάμε ρε παιδιά; Ένα ένα Polo 6N 16V (mod. 1997-2000), το οποίο από 1.4 100ΗΡ (με το κλασικό μοτέρ ΑFH), άλλαξε κεφαλή από το face lift 6Ν2 1.6 GTI 125HP (ατμοσφαρικό) κι έτσι έγινε κι αυτό με υπερκυβισμό 1.600c.c, δέχτηκε "περιποιήσεις" με άνοιγμα μοτέρ για ανακατασκευή με "φρέσκα" parts, μπήκε ολόσωμη Φ50 με πλοκάμι <<4-2-1>> (καταλύτη, ελεύθερα καζάνια κ.λπ), custom πρόγραμμα ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ από το 14άρι. Έχει πλέον απόδοση 146ΗΡ σε πολύ υψηλές στροφές! Γενικά "κάθεται" πολύ καλά με δυνατά "πρωτοδευτεροσταδιάτα" ατμοσφαιρικά 1.6 GTI της προηγούμενης 10ετίας που παίζουν στα 150ΗΡ και είναι πανάλαφρα, με "ό,τι αυτό σημαίνει" για τις δυνατότητές του! Απλά ο Γιώργος θα ήθελε να ξέρει πώς θα στεκόταν με σύγχρονο δυνατό τουρμπάτο λίγων κυβικών όπως το δικό σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 καλα τα θυμαται ο Γιωργος με καποιες μικρο διορθωσεις. εμενα δεν κραταει καμια δυναμη σταθερη.σε ενα φασμα απο 6300 εως 7000 στροφες. Για τι πόλο μιλάμε ρε παιδιά; οταν κανεις με το καλο τα χλμ για να κανει πληρως ενημερωση ο εγκεφαλος και αν θελεις να κανουμε ενα ανοιγματακι για το χαβαλε. οπως ειπε και ο Γιωργος πιο πανω ειναι 16αρη και εβγαλε 146 αλογα ατμοσφαιρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkiou Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 Αrkiou εχεις κι εσυ προγραμμα? Όχι. μαμα ειμαι μονο με φιλτροχοανη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Όχι. μαμα ειμαι μονο με φιλτροχοανη.... Γεια χαρά! Μήπως ήσουν εσύ που έκανες φιλικό άνοιγμα με το Στέφανο;;; Αν ναι, πώς σου φάνηκε το βελτιωμένο;;; Τον άκουσα ευχαριστημένο. Τελικά θα το βελτιώεις κι εσύ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Άντε να παίρνουν σειρά και οι υπόλοιποι!!! ( όλοι οι Γιώργηδες εδώ μαζευτήκαμε ??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...