Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

Guest stefanos

Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!!

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!!

Aντε με το καλο και καλα αποτελεσματα.Εχεις αλαξει και downpipe?

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα προγραμματίζω στον Κρίτωνα με extra :φιλτρο, ολόσωμη εξάτμιση και ρύθμιση 100άρας.Για να δούμε τι κάνει το 1.2!!

Αμάαααααν! :o:devil: Άγριες "καταστάσεις"!!! :crazy: Εύχομαι με το καλό! Αληθεια πάντως ενδιαφέρομαι κι εγώ να μάθω τί εκανες με το dp (γιατί ο καταλύτης είναι κολλημένοες πάνω στην πολλαπλή -απ' όσο έχω δει) και για το είδος της εξατμίσεως: Άφησες την ίδια διατομή, έχεις μεσαίο και με πόσα cpi ο καταλύτης;;;

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

μπραβο παιδια ολο και δυναμωνουν.ειμαι πολυ περιεργος τι αλογα θα βγαλει με φουλ φπε και πως θα πηγαινει στο δρομο.

αν θελετε και καμια δοκιμουλα.ειμαι περιεργος πως πηγαινει αν 12αρη τουρμπατο με ενα 16αρι ατμοσφαιρα...

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Και εγώ είμαι πολύ περίεργος! Λοιπόν απο την τουρμπίνα και κάτω είναι αλλαγμένη η εξάτμιση, καταλύτης hjs 200cpi σωλήνας Φ55 απο 40 με μεσαίο.Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι πολύ περίεργος! Λοιπόν απο την τουρμπίνα και κάτω είναι αλλαγμένη η εξάτμιση, καταλύτης hjs 200cpi σωλήνας Φ55 απο 40 με μεσαίο.Αυτά!

Θα "βγάλει" στο πάνω "φάσμα" αρκετά :db: πιστεύω! Ελπίζω μόνο η επιλογή της 55''άρας διατομής να μη "πέσει" τελικά <<too much>>, γιατί όπως είδες η τουρμπίνα είναι πολύ-πολύ μικρή και δεν αντέχει να "δώσει" (χοντρικά) πάνω από τις 5.000-5.100rpm. (Εμένα το Fabia στις...4.800! :logik:-αν δεις μάλιστα το διάγραμμά μου στο site E-Tuners στο βατραχί Skoda :pardon:-, κρατιέται μόνο για 500rpm παραπάνω, μέχρι να "πέσει" σε ατμοσφαιρικά επίπεδα κοντά στον κόφτη). Ελπίζω λοιπόν να μην "αδειάσει" από ροπή χαμηλά! Από την άλλη βέβαια, κατά τον προγραμματισμό μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί την πολύ ελέυθερη εισαγωγή και να "στεγνώσει" ένα <<click>> περισσότερο το μίγμα ώστε να αυξηθεί η ισχύς στο φάσμα 4.000-5000rpm που είναι το "κρίσιμο" γι' αυτό το μοτέρ! Εγώ πάντως πιστεύω ότι λόγω "μικρού" φάσματος απόδοσης που επιβάλει ο κυβισμός, η μικροσκοπική τουρμπίνα και το 8βάλβιδο καπάκι, ακόμα κι αν φτάσει κανείς π.χ στα 155ΗΡ, το αμάξι δε θα μπορεί να ανταγωνιστεί σε απόδοση ΣΤΑ ΤΕΡΜΑΤΑ αμάξια αντίστοιχης ισχύος με περισσότερα κυβικά! Ό,τι "κάνεις" δηλαδή στην αρχή: ένα π.χ καλό 0-180Km/h και μετά το "παρατάς" γιατί το "άλλο" αντέχει περισσότερο. :blush:

Εκτός κι αν με full 1st stage "κρατάει" αρκετά ψηλότερα! :crazy:Πόσο όμως;;; Δε μένει παρα να δούμε ΑΥΡΙΟ!!!

Εύχομαι να τρελάνεις το Dyno!!! :db::friends:</click>

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Τα αποτελέσματα παραπάνω απο ικανοποιητικά για το 1200, 151hp τωρα λεπτομέριες θα φανούν στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης.

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Άργύρη λίγες μέρες πρίν μπορεί να με λάγκαρες, πάει καλά το πολάκι σου :) και η δυναμομέτρηση

post-16549-0-07284300-1323785846_thumb.j

Edited by stefanos polo tsi
Link to comment
Share on other sites

Τα αποτελέσματα παραπάνω απο ικανοποιητικά για το 1200, 151hp τωρα λεπτομέριες θα φανούν στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης.

:clapping:Εξαιρετική δουλειά!!! Κρατάει σχεδόν σταθερή ισχύ από τις 4.800 έως τις 5.700rpm!! Nομίζω τελικά ότι η ολόσωμη εξάτμιση ΠΕΤΥΧΕ αυτό που έψαχνες! Όχι τη μεγάλη διαφορά ισχύος σε σε σχέση με ένα απλό πρόγραμμα αλλά ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ το νεύρο του μοτέρ! Πιστεύω τηρουμένων των αναλογιών να "ξυρίζει"! Πάντως θέλει ένα 250άρι Km να "στρώσει" το πρόγραμμα! Καλά "ανοίγματα"! :db:

Link to comment
Share on other sites

Άργύρη λίγες μέρες πρίν μπορεί να με λάγκαρες, πάει καλά το πολάκι σου :) και η δυναμομέτρηση

;) Να σαι καλα..

πολυ καλα αποτελεσματα και σταθερη δυναμη για 1000 στροφες!

η ροπη πεφτει αποτομα απο τις 4400 αλλα νομιζω ειναι λογικο!

στο δρομο πως το βλεπεις?

Εγώ παντως το βλεπω απο πίσω! :p

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Έχει κερδίσει στα σημεία που υστερούσε δηλαδή 3η 4η και στα ψηλά δεν σ αφήνει όπως πρίν. Περιμένω να κάνω κάποια χιλιόμετρα ακόμα γιατί βλέπω ότι βελτιώνεται κι' αλλο.

Link to comment
Share on other sites

:clapping:Εξαιρετική δουλειά!!! Κρατάει σχεδόν σταθερή ισχύ από τις 4.800 έως τις 5.700rpm!! Nομίζω τελικά ότι η ολόσωμη εξάτμιση ΠΕΤΥΧΕ αυτό που έψαχνες! Όχι τη μεγάλη διαφορά ισχύος σε σε σχέση με ένα απλό πρόγραμμα αλλά ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ το νεύρο του μοτέρ! Πιστεύω τηρουμένων των αναλογιών να "ξυρίζει"! Πάντως θέλει ένα 250άρι Km να "στρώσει" το πρόγραμμα! Καλά "ανοίγματα"! :db:

Γιωργο για πες τι βλεπεις...

αν κανουμε κανα ανοιγματακι με τον φιλο θα ειναι σφαγη?

ειμαι πολυ περιεργος πως θα πηγαινει στο δρομο και πως θα βγαινουν τα 150 αλογα...

Εγώ παντως το βλεπω απο πίσω! :p

χαχαχαχα :p

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο,πολυ καλο Στεφανε.Για πες μας εντυπωσεις(καταναλωση κλπ).Αν μπορεις ανεβασε κανα βιντεακι να παρουμε και εμεις μια γευση.

Αrkiou εχεις κι εσυ προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Αν δεν το πατάς και πηγαίνεις normal ειναι οριακά πιο οικονομικό, αλλά επειδή είναι αρχή δεν τα πολύ κοιτάω αυτά :p

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο για πες τι βλεπεις...

αν κανουμε κανα ανοιγματακι με τον φιλο θα ειναι σφαγη?

ειμαι πολυ περιεργος πως θα πηγαινει στο δρομο και πως θα βγαινουν τα 150 αλογα...

χαχαχαχα :p

Αν δε δω το δικό σου διάγραμμα (κυρίως πώς "κρατιέται" η ισχύς σου μετά τις 5.700rpm) δε μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, γιατί το όλο "θέμα" είναι ποιός θα επικρατήσει "ψηλά". Από ροπή στις μεσαίες σε roll είσαι υποδεέστερος και αρχικά θα σου "ανοίξει" -ειδικά λόγω 6αριού κιβωτίου που είναι και σχετικά "πυκνό", οπότε το ευνοεί κάπως στο "λαχάνιασμα" λόγω 8βαλβίδων μετά τις 5.300rpm -και με βάση την εμπειρία από το δικό μου που έχει παρόμοιο πρόγραμμα και παραπλήσιο τρόπο απόδοσης. Από στάση και μέχρι τα 120Κm/h μάλλον είναι thriller, γιατί έχεις μεγαλύτερο εύρος απόδοσης (αυτός δε μπορεί να στροφάρει 7.500rpm+ όπως εσύ!) αλλά από την άλλη στις αλλαγές αυτό (Τsi) θα έχει "εκρήξεις" ροπής. Aν πάντως η ισχύς σου κρατιέται στο φάσμα των 140-145ΗΡ KAI μετά τις 5700 και μέχρι τις 6.500rpm, πρέπει λογικά μετά τα 190Κm/h να του "ανοίγεις" ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ. Σε roll αν κάνει έξυπνες αλλαγές και σου "ανοίξει" από μεσαίες, είναι δύσκολο να τον φτάσεις, γιατί έχει αρκετά καλή "αναπνοή" λόγω 55''άρας εξάτμισης. Δύσκολο <<match!>> <_<...

Υ.Γ: Πάντως, -για να σχολιάσουμε και τη βελτίωση του Polo Tsi-, κάνω μια παράθεση της δικής μου παλαιότερης δυναμομέτρησης με σκέτο πρόγραμμα (100άρι επίσης file), όπου φαίνεται συγκριτικά η ευεργετική επίπτωση της ολόσωμης εξάτμισης του συναδέλφου (και φυσικά του φίλτρου αέρα) στις ψηλές στροφές, -εκεί που το δικό μου μετά τις 5.300rpm αρχίζει να σημειώνει (φυσιολογικά) κάμψη ισχύος...

Διάγραμμα ισχύος Fabia 1.2Tsi:

http://etuners.gr/us...e1_dynoplot.jpg

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Για τι πόλο μιλάμε ρε παιδιά;

Ένα ένα Polo 6N 16V (mod. 1997-2000), το οποίο από 1.4 100ΗΡ (με το κλασικό μοτέρ ΑFH), άλλαξε κεφαλή από το face lift 6Ν2 1.6 GTI 125HP (ατμοσφαρικό) κι έτσι έγινε κι αυτό με υπερκυβισμό 1.600c.c, δέχτηκε "περιποιήσεις" με άνοιγμα μοτέρ για ανακατασκευή με "φρέσκα" parts, μπήκε ολόσωμη Φ50 με πλοκάμι <<4-2-1>> (καταλύτη, ελεύθερα καζάνια κ.λπ), custom πρόγραμμα ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ από το 14άρι. Έχει πλέον απόδοση 146ΗΡ σε πολύ υψηλές στροφές! Γενικά "κάθεται" πολύ καλά με δυνατά "πρωτοδευτεροσταδιάτα" ατμοσφαιρικά 1.6 GTI της προηγούμενης 10ετίας που παίζουν στα 150ΗΡ και είναι πανάλαφρα, με "ό,τι αυτό σημαίνει" για τις δυνατότητές του!

Απλά ο Γιώργος θα ήθελε να ξέρει πώς θα στεκόταν με σύγχρονο δυνατό τουρμπάτο λίγων κυβικών όπως το δικό σου!

Link to comment
Share on other sites

καλα τα θυμαται ο Γιωργος με καποιες μικρο διορθωσεις.

εμενα δεν κραταει καμια δυναμη σταθερη.σε ενα φασμα απο 6300 εως 7000 στροφες.

Για τι πόλο μιλάμε ρε παιδιά;

οταν κανεις με το καλο τα χλμ για να κανει πληρως ενημερωση ο εγκεφαλος και αν θελεις να κανουμε ενα ανοιγματακι για το χαβαλε.

οπως ειπε και ο Γιωργος πιο πανω ειναι 16αρη και εβγαλε 146 αλογα ατμοσφαιρα

Link to comment
Share on other sites

Όχι. μαμα ειμαι μονο με φιλτροχοανη....

Γεια χαρά! :D Μήπως ήσουν εσύ που έκανες φιλικό άνοιγμα :rolleyes: με το Στέφανο;;; Αν ναι, πώς σου φάνηκε το βελτιωμένο;;; Τον άκουσα ευχαριστημένο. Τελικά θα το βελτιώεις κι εσύ;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.