Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Guest Skaraveomania

Skaraveomania

Recommended Posts

Guest Skaraveomania

Γεία σας παιδιά!!

Είμαι καινούριος στην παρέα σας και ολίγον τί άσχετος θα έλεγα. Δεν έχει μπεί δηλαδή το μικρόβιο του αυτοκινήτου ακόμα μέσα μου αν και ποτε δεν ξέρεις!!! Το μοναδικό μου πάθος σε σχέση με τα αυτοκίνητα είναι το ιστορικό μοντέλο του σκαραβαίου και πάνω σε αυτό το θέμα θα ήθελα τις πληροφορίες σας. Είμαι ακόμα ένας φτωχός φοιτητής άρα δεν ενδιαφέρομαι άμεσα για αγορά όμως έχω σαν στόχο στο κοντινό μέλλον να πραγματοποιήσω το όνειρο μου αυτό και να αποκτήσω τον δικό μου σκαραβαίο! Θα ήθελα λοιπόν να μου δώσει όποιος έχει πληροφορίες ή συμβουλές για το τί πρέπει να προσέξω, αν υπάρχεί κάποιο κέντρο πώλησης παλαιών σκαραβαίων ή αν θα αρκεστώ στις μικρές αγγελίες καθώς επίσης για το πού κυμαίνονται οι τιμές.

Αυτά για αρχή. Οποιαδήποτε πληροφορία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα και σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων :thumbsup: .

Καληνύχτα σας!

Νίκος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίο πάθος, αλλά μάλλον ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ πλέον το μοντέλο....

Όσο και να ψάξεις δέν νομίζω να βρείς και πολλά σε καλή κατάσταση.

Μήπως να έψαχνες για την καινούργια version;;;

Και ίσως σε 1.8Τ;;;;

Αυτό μάλιστα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skaraveomania

Φίλε PoloRS,

Ο νέος είναι ωραίος αλλά όπως και να το κάνουμε ο παλιός είναι πάντα αλλιώς. Και για να γίνω πιό σαφής δεν θα έδινα τα λεφτά μου για τον νέο σκαραβαίο γιατί το μόνο που πετυχαίνει είναι να θυμίζει ελαφρώς τον παλιό. Οπότε γιατί να μην παώ κατευθείαν για τον παλιό?! Οπωσδήποτε το πάθος μου απευθέινεται σε ρομαντικούς τύπους, οπότε αν δεν είσαι τέτοιος δεν θα περίμενα να συμφωνήσεις μαζί μου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε PoloRS προσπαθώ να καταλάβω το λόγο για τον οποίο έγραψες το προηγούμενο post σου :thumbsup: . Προτείνεις σε έναν που αγαπάει το παλιό, αυθεντικό μοντέλο που καταξίωσε την VW να πάει να αγοράσει το νέο σκαθάρι το οποίο καμια σχέση δεν έχει με την ιδεολογία του παλιού, εμφανισιακά είναι οικτρό και γι'αυτά έχει θαφτεί κανονικά από τον τύπο. ¶σε που σε καλή κατάσταση σίγουρα κυκλοφορούν πολλά σκαθάρια, αλλά και πάλι η κατάσταση σε τέτοιο αμάξι δε σε νοιάζει, το αγοράζεις για να το φτιάξεις μόνος.

Από αγγελίες Skaraveomania πιστεύω μπορείς εύκολα να χτυπήσεις με 1000-1500ε ένα καθαρό πλαίσιο.

Oρίστε και ένα πολύ καλό site για ανακατασκευή σκαραβαίου.

thebugshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

φίλε μου πριν από ένα χρόνο χάρισα τον παλιο σκαραβαίο μου τοθ '67 σε έναν γνωστό ούτε καν φίλο ...διότι είχε πάθος με το αμάξι...εγω το είχα στην αυλή και σκοίριαζε...ελιχα να τον κινήσω 2 χρόνια....η μπαταρία είχε πέσει....6άβολτη....το βάλαμε σε κατηφόρα με 3η.....και πήρε μπροστα!! καλό το χόμπι...πολυ έξοδο θα έλεγα...αν έχεισ μεράκι όλα γίνονται..εγώ τώρα έχω ένα beetle 1,6 ...αλλά δεν είμαι εθχαριστημένος....

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDO SE DIAFORA MEETING ERXONTE MERIKA PALIA SKATHARIA POU TA THAUMAZEIS PIO POLY KAI APO KAINOURIA CAR GOLF PASSAT POLO KTL SIGA SIGA PSAKSOU KAI PARE TO CAR SOU KALH TYXH FILE MOU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skaraveomania

Πω πω καλά, δεν περίμενα τόση ανταπόκριση! Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! :rolleyes:

Bit, η σελίδα που προτείνεις είναι καταπληκτική! Βέβαια ελπίζω το αμαξάκι που θα πάρω εγώ να είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση!

Vagva φίλε μου, μακάρι να πέσω κι εγώ σε τόσο γεναιόδωρο άνθρωπο!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skaraveomania για 3ο αυτοκίνητο υπάρχει στην οικογένεια ένα VW typ3 του '73. Έχει πολλά κοινά μηχανικά με τον σκαραβαίο. Πρέπει να το φέρω καμιά μέρα σε κάνα meeting. Δε κυκλοφορούν πολλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Skaraveomania, καλά κάνεις και σ'αρέσει ο κλασικός σκαραβαίος. Έχω κι εγώ έναν,

μοντέλο του '71, για την ακρίβεια το έχει ο πατέρας μου από καινούριο!

Δε νομίζω ότι θέλει πολλά λεφτά για να αγοράσεις έναν σκαραβαίο. Ότι θέλει λεφτά για να τον φτιάξεις να τρέχει περισσότερο, να έχει καλή επιτάχυνση και να ανταγωνίζεται σύγχρονα αυτοκίνητα, θέλει! Αλλά ποιο αυτοκίνητο δε θέλει;

Αν θες περισσότερες πληροφορίες, έλα στο www.athensbeetleclub.gr

Θα μάθεις περισσότερα, θα ρωτήσεις ότι θέλεις και ίσως βρεις και το σκαραβαίο που θέλεις!

Πάντως με τα απαραίτητα (και αρκετά) λεφτά μπορείς να συναγωνιστείς και τελευταίες Porsche! Ξέρω παιδί με σκαραβαίο 2,5l και τελική 265 με 5άρι σασμάν porsche 911!

Σε περιμένουμε στο Athens Beetle Club! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arci_20VT4

Καλά είπαμε καλός ο σκαραβαίος συλλεκτικός, ρετρό κλπ αλλά τα παιχνίδια με τα 265 με σκαραβαίο.... βασικά παύει να είναι σκαραβαίος... πάτως αν δε θες γκάζια και κρατήματα κλπ τότε θα το χαρέις ξεφεύγει απο τα καθημερινά στανταρ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλά είπαμε καλός ο σκαραβαίος συλλεκτικός, ρετρό κλπ αλλά τα παιχνίδια με τα 265 με σκαραβαίο.... βασικά παύει να είναι σκαραβαίος... πάτως αν δε θες γκάζια και κρατήματα κλπ τότε θα το χαρέις ξεφεύγει απο τα καθημερινά στανταρ..

Κοίταξε, ακούγεται υπερβολικό αλλά ο συγκεκριμένος σκαραβαίος φοράει φρένα-ψαλίδια από porsche, 17άρες porsche και είναι λιιιίγο πιο φαρδύς..

Έχει ακόμα και roll cage.

Συμφωνώ ότι ο σκαραβαίος αρέσει γιατί είναι κλασικός, όμορφος και διαχρονικός. Λίγο φτιάξιμο για να βελτιώσεις το κράτημα, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση δε νομίζω ότι είναι κακό! Κι εγώ τώρα έχω αρχίσει να βελτιώνω κάποια πράγματα.. tongue.gif

Πάντως ευχαριστιέμαι κάθε φορά που οδηγώ τον σκαραβαιάκο μου, κι ας έχει 50 αλογάκια..

(ή μάλλον είχε.. χε χε :thumbsup: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arci_20VT4

Συμφωνώ να του βάλεις μια ανάρτηση της προκοπής σερβό στα φρένα δίσκους μπροστά και κανα ζαντολαστιχάκι συν συνεμπλόκ και λίγο παίξιμο με ευθυγράμμιση καλό κάνει αλλά τα υπόλοιπα παύουν να είναι σκαραβαίοι..... Γνώμη μου... Απο γκάζι τώρα υπερκυβισμό σε 2000 απο transporter αν θυμάμαι καλά και 2 διπλά με ηλ. ανάφλεξη και εξατμισούλα είναι υπέρικανοποιητικό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΣΚΑΡΑΒΕΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΗ. Ειμαι ο mr 1303 μπατζανακις του στεφανου, και μπενω με τον δηκο του κοδικο διοτι οσες φορεσ και αν εκανα εγραφη δεν πετιχε γι αυτο παρακαλω οποιων ειναι υπευθινος να δοσει κανα χερακι. Νομιζω οτι οσον αφορα τους σκαραβεους κατι ξερω κι εγω ο καιμενος. Ασχολουμε μαζιτους απο τοτε που θιμαμε τον εαυτομου ειναι το αυτοκινιτο η μαλον το αντικιμενο που δεν θα μπορουσα ποτε να αποχοριστο δεν μπορω να φανταστο να ξιπνισω ενα προι και να μην εχω ενα σκαραβεο. Μικρος νομιζα οτι δεν ειπαρχει αλος ανθροπος στον πλανιτι που να αγαπαει τον σκαραβεο ποιο πλυ απο εμενα. Αυτην τη στιγμη εχω δυο σκαραβεους μοντ.1303 του 1973 το ενα το ειχε αγορασει ο πατερας μου απο την γερμανια το 1973 και το αλο το εχω μαζι με τον αδελφομου και το αγορασαμε εδο και δυο χρονια απο την Αθηνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτη ειναι μια απο τησ πολες παραλαγες που εχει υποστει το σκαθαρακι μου . Το πρωτο του χρομα ηταν κιτρινο μετα εγιναι μπλε μετα ασιμι μοβ και μετα αυτο που βλεπετε μαυρο υμιματ με ασιμι μοβ στις πορτες . Ο κινιτηρασς 1300cc με δυπλα καρπμπιρατε της kadron και εξατμιση superwprind και η αποδοση του αρκετα βελτιομενη. Τωρα ολα τα περιφεριακα εχουν μεταφερθει στον αλο σκαραβεο που αγορασαμε μαζι με το αδελφακι μου απο την αθηνα και εχουν τοποθετιθει καρμπιρατερ κι εξατμιση σε κηνιτιρα 1.6L και φυσικα εδω τα πραγματα απο πλευρας επιδοσεων ειναι ακομι καλιτερα. Για το σαλονι δεν σας λεω τιποτα πολυ μερακι εχει πεσει εξοτερικα θελει δουλια ακομη με την προτη ευκερια θα πεσουν οι αναλογες φοτο.Οσο για εσενα αγαπιτε μου φιλε που θελεις να ασχολιθεις με τον σκαραβεο προχορα προχορα με ιπομονη και αγαπη θα τα καταφερεις . Εξαρτατε βεβεα και τι ζιτας, αν θελεις ενα απλο σκαθαρι κλασικο δεν θελεις και πολα λευτα μην ξεχνας οτι ο σκαραβεος ειναι το ποιο αξιοπιστο αυτοκινιτο που φτιαχτικε ποτε! το μονο του ελατομα ειναι η καταναλοση σε σχεση με τις επιδοσεις του. Ατα σας ευχαριστω για την κατανοιση οσο αφορα τις ανορθογραφιες να ειναι καλα οι δασκαλοι μου που εκαναν οτι μπορουσαν για να με μαθουν αυτα που με εμαθαν. new_lol.gif:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε είναι ένα πολύ καλό κλασσικό αυτοκίνητο που μπορείς να ξεκινήσεις.

Τα θετικά που βλέπω σε αυτό το αυτοκίνητο είναι τα εξής:

1. Είναι ήδη κλασσικό.

2. Έχει μεγάλη ποικιλία σε μεταχειρισμένα ακόμα και σήμερα

3. Είναι απλό και αξιόπιστο (νομίζω ε?)

4. Σε συνδυασμό με το 2. έχει πολλά ανταλλακτικά. ακόμα και καινούρια.

Από κει και πέρα αποφάσισε σε ποια κατηγορία θες να μπεις .

Οι τελευταίες τάσεις είναι 3.

1. Οι συλλέκτες που θέλουν τα αυτοκίνητα τους να μην έχουν αλλάξει ούτε τα λάστιχα από τους υαλοκαθαριστήρες!! (λέμε τώρα... καταλάβατε, για τους υπερβολικά πωρωμένους, αυτό φυσικά εννοεί και πολύ πολύ λίγα χλμ.

2. Οι συλλέκτες που τα ανακατασκευάζουν, τα λύνουν, τα βάφουν, αντικαθιστούν τα παλαιά εξαρτήματα με άλλα καλύτερα κτλ κτλ... (ορισμένες φορές αυτά τα αυτοκίνητα είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτό που πρωτοβγήκαν από το εργοστάσιο!!! λόγο καλύτερων υλικών!)

και

3 είναι η κατηγορία αυτών που τους αρέσει το παλιό αυτοκίνητο αλλά σε πολλές περιπτώσεις το μόνο κοινό που καταλήγουν να έχουν τα αυτοκίνητα τους με τα αυθεντικά είναι.... το κέλυφος....

Αυτοί, θέλουν τη παλιά εμφάνιση με τις ανέσεις και επιδόσεις των νεοτέρων.

Κάποτε είχαν κάνει τεστ 2 Jaguar E-type στην εκπομπή στο Top Gear όπου η μια ήταν full original kai h deyterh htan εξοπλισμένη με άλλες αναρτήσεις, δισκοφρενα, κτλ κτλ... πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα.

Αυτά.

Κάτι που έχω ακούσει από παλιό κάτοχο σκαραβαίου.

Αυτός είχε αλλάξει 2 στρόφαλους μιας και σε αντίστοιχα δυο 'γερά' κατεβάσματα δεν άντεχαν και έσπαγαν. Ο τότε μηχανικός του του είχε απαγόρεψε να κάνει αυτη τη κακιά συνήθεια (για μας) γιατί το κράμα του στρόφαλου δεν άντεχε και πολλά πολλά....

Αυτό αν είναι μύθος η πραγματικότητα ίσως μπορούν να μας το πουν οι ιδιοκτήτες σκαραβαίων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειας σκαραβεοτρελακιδες εχω σκαραβαιο 1302L του 73' θελω να αλλαξω λαστιχα απο 165/80/15 σε 185/60/14, υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα με το συστημα διευθυνσης?μου ειπαν κατι για προβλημα με τιμονι.Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γειας σκαραβεοτρελακιδες εχω σκαραβαιο 1302L του 73' θελω να αλλαξω λαστιχα απο 165/80/15 σε 185/60/14, υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα με το συστημα διευθυνσης?μου ειπαν κατι για προβλημα με τιμονι.Ευχαριστω

Καταρχήν, προσωπικά χαίρομαι που υπάρχει ένα ζωντανό μέλος με Σκαραβαίο! (υπάρχουν και άλλοι απλά δε σκάνε μύτη! )

Μπορεί να μην έχουμε πολύ εμπειρία γύρω από τους σκαραβαίους, Καθώς οι περισσότεροι είναι οδηγοί πιο καινούριων οχημάτων αλλά σίγουρα θα κάνουμε όλοι ότι μπορούμε για να μαζευτούν περισσότεροι! Μη ξεχνάμε πως πέρα από τα βιβλία κτλ… η καλύτερη εμπειρία είναι οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων!

Τώρα στο θέμα μας....

Καταρχήν... γιατί θες να αλλάξεις τις διαστάσεις σου?

(και άσε με εμένα να σερφαρω εντωμεταξύ, μήπως βρω τίποτα ανάμεσα στα favorite sites που έχω για VW’s)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρίξε μια ματιά κι εδώ

αγγελία

παρεπιπτόντως δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τη συγκεκριμένη αγγελία απλά έτυχε να τη δω και θυμήθηκα αυτό το thread

:D:xmas:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Genic

Φιλε μου τι να σου πω???Πας να βάλεις ΜΕΓΑΛΟ μπελά στο κεφάλι σου. Η αγορά του σκαραβαίου είναι κάτι πραγματικά το γελοιο, όμως η ανακατασκευή του θέλει κουράγιο,ψάξιμο καλο και... πολυ μα παρα πολύ βαθιά τσέπη. Αν την ξεκινήσεις πάντως την διαδικασία αυτή να ξέρεις όσο και να κουραστείς,όσα και να δωσεις στο τέλος θα τα ξεχάσεις όλα γιατί και με ένα βλέμμα αυτό το αμάξι σου κλέβει μια θέση στην καρδια. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, τίποτα άλλο.

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Leo_S_Smith
Γειας σκαραβεοτρελακιδες εχω σκαραβαιο 1302L του 73' θελω να αλλαξω λαστιχα απο 165/80/15 σε 185/60/14, υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα με το συστημα διευθυνσης?μου ειπαν κατι για προβλημα με τιμονι.Ευχαριστω

φιλε εχω το 1302 του 74' και ειμαι με 185/50/16 χωρις κανενα απολυτος προβλημα.η μονη διαφορα ειναι οτι τωρα εχει πολυ καλυτερο κρατιμα και στα πολλα χιλιομετρα (βλεπε 110-120) ειναι πιο σταθερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλά είπαμε καλός ο σκαραβαίος συλλεκτικός, ρετρό κλπ αλλά τα παιχνίδια με τα 265 με σκαραβαίο.... βασικά παύει να είναι σκαραβαίος... πάτως αν δε θες γκάζια και κρατήματα κλπ τότε θα το χαρέις ξεφεύγει απο τα καθημερινά στανταρ..

Mη μιλάμε για τα κρατήματα... άμα δεν θες να σου φύγει-να πετάξει κώλους είναι τρένο το τουτού. Φίλε μου άμα θες προσωπική μου άποψη, να βρείς κάποιον του 197φεύγα, μιας και πιο πολλά ανταλλακτικά υπάρχουν και θα είναι σε καλύτερη κατάσταση. Επίσης σε συμβουλέυω να βρεις κάποιο τουτου χωρίς σάπια πάνω του, που να θέλει απλά βαφή! ¶μα έχει σάπια... Είναι πολλά τα λεφτά ¶ρη!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skaraveomania

Χαιρετώ τη παρέα!

Έχω μια ακόμα ερωτησούλα για σας! Η χαρακτηριστική βραχνάδα στον ήχο της μηχανής του σκαραβαίου που ακριβώς οφείλεται? Σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της μηχανής ή στη συνολική κατασκευή της? Επίσης, αν αλλάξει κανείς μηχανή, η καινούρια μηχανή που θα μπει είναι σχεδασμένη για σκαραβαίο ή είναι διαφορετικού τύπου και προσαρμόζεται στο αμάξωμα του σκαραβαίου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η βραχνάδα αυτή είναι ο ήχος γενικά της μηχανής (των μπόξερ μοτέρ). Υπάρχουν μοτέρ μέχρι και 1.6L που είναι από σκαραβαίο, χωράνε άνετα μοτέρ από τις πρώτες Porsche, ακόμα και το μοτέρ του Impreza με τα 140 άλογα μπαίνει πάνω (σίχαμα βέβαια, αλλά αξιόπιστη λύση).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skaraveomania

Δηλαδή αν αλλάξει κανεις όλη τη μηχανή, θα χαθεί και η βραχνάδα? Σορρυ αν ακούγονται κάπως απλοϊκά αλλα δε ξέρω και πολλά απο αυτοκίνητα!

Επίσης υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο σκαραβαίου που να θεωρείται το ιδανικό? Γενικά διάβασα και στο φορουμ οτι όσο πιο καινούριο, τόσο λιγότερο σάπιο θα είναι και σε καλύτερη κατάσταση. Βέβαια αυτό σίγουρα δεν είναι και κανόνας αφού μεγαλύτερη σημασία έχει η μεταχείρηση από τον ιδιοκτήτη.

Ακόμα έψαξα λίγο την ιστορία του αυτοκινήτου και διαπίστωσα οτι το μοντέλο έχει υποστεί πολλές αλλαγές σε όλη του τη πορεία. Απ΄ότι κατάλαβα το 1967 έγινε η σημαντικότερη αλλαγή στο μοντέλο και αναγνωρίζεται από τα μπροστινά φανάρια που απο κεκλιμένα γίνανε κάθετα.

Όμως φαντάζομαι οτι σίγουρα θα υπήρχαν και αντίστοιχες αλλαγές για την τελειοποίηση της μηχανής. Μήπως ξέρετε λοιπόν αν κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο έχει την πιο γερή μηχανή?

Επίσης μήπως υπάρχει κάποιο site που να έχει αναλυτικές πληροφορίες για την εξέλιξη του σκαραβαίου και για τις διαφορές των διαφόρων μοντέλων?

Ευχαριστώ και συγγνώμη για τον βομβαρδισμό των ερωτήσεων!!!! tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δηλαδή αν αλλάξει κανεις όλη τη μηχανή, θα χαθεί και η βραχνάδα? Σορρυ αν ακούγονται κάπως απλοϊκά αλλα δε ξέρω και πολλά απο αυτοκίνητα!

Επίσης υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο σκαραβαίου που να θεωρείται το ιδανικό? Γενικά διάβασα και στο φορουμ οτι όσο πιο καινούριο, τόσο λιγότερο σάπιο θα είναι και σε καλύτερη κατάσταση. Βέβαια αυτό σίγουρα δεν είναι και κανόνας αφού μεγαλύτερη σημασία έχει η μεταχείρηση από τον ιδιοκτήτη.

Ακόμα έψαξα λίγο την ιστορία του αυτοκινήτου και διαπίστωσα οτι το μοντέλο έχει υποστεί πολλές αλλαγές σε όλη του τη πορεία. Απ΄ότι κατάλαβα το 1967 έγινε η σημαντικότερη αλλαγή στο μοντέλο και αναγνωρίζεται από τα μπροστινά φανάρια που απο κεκλιμένα γίνανε κάθετα.

Όμως φαντάζομαι οτι σίγουρα θα υπήρχαν και αντίστοιχες αλλαγές για την τελειοποίηση της μηχανής. Μήπως ξέρετε λοιπόν αν κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο έχει την πιο γερή μηχανή?

Επίσης μήπως υπάρχει κάποιο site που να έχει αναλυτικές πληροφορίες για την εξέλιξη του σκαραβαίου και για τις διαφορές των διαφόρων μοντέλων?

Ευχαριστώ και συγγνώμη για τον βομβαρδισμό των ερωτήσεων!!!! tongue.gif

Αν αλλαξεις μοτερ και βαλεις παλι Boxer,η βραχναδα δεν θα χαθει,γιατι πολυ απλα ειναι χαρακτηριστικος ηχος των μοτερ αυτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...