Jump to content
diMake

Golf 6 Τιμονι

Recommended Posts

Λεποοοον.

Τωρα μπορει να ειναι και ιδεα μου αλλα νομιιιζω οτι πλεον το τιμονι δεν ειναι οπως ηταν στιβαρο.

Δηλαδη τι εννοω.. καποτε οταν το ειχα ευθεια θα πηγαινε ευθεια . Τωρα εχει γινει πολυ επιρρεπη στην κλιση του δρομου και ιδικα

στις λακουβες. Μου εχει τυχει δηλαδη να ψιλοακουμπαω το τιμονι για να παω ευθεια στον ΙΣΙΟ οσο μπορω να το κρινω με τα ματια μου δρομο. Δεν μπορω να πω οτι τραβαει αριστερα ή δεξια.. και απο τις 2 μεριες τραβαει ΙΣΩΣ απο δεξια 1% παραπανω..

Καλα στις λακουβες γυρναει το τιμονι αρκετα αλλα το θεωρω φυσιολογικο..

Μπορω να τσεκαρω τιποτα μονος? Ε τους εχω παρει απο φοβο στις αντιπρ. Θα παω για εναν ελεγχο και θα μου ζητησουν 50ρικο..! fire.gif

Κατι ασχετο τωρα αλλα το εχω απορια μια ζωη. Καποτε ειχα ακουσει οτι δεν κανει να πεσεις σε λακουβα οταν εχεις στριμενο τιμονι...

Απο τοτε μου εχει εμεινε ψυχολογικο και παντα ισιωνω στις λακουβες πραγμα που αρκετες φορες γινεται επικινδυνο γιατι σχεδον αλλαζω λωριδα πριν περασω την λακουβα. Ισχυει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Λεποοοον.

Τωρα μπορει να ειναι και ιδεα μου αλλα νομιιιζω οτι πλεον το τιμονι δεν ειναι οπως ηταν στιβαρο.

Δηλαδη τι εννοω.. καποτε οταν το ειχα ευθεια θα πηγαινε ευθεια . Τωρα εχει γινει πολυ επιρρεπη στην κλιση του δρομου και ιδικα

στις λακουβες. Μου εχει τυχει δηλαδη να ψιλοακουμπαω το τιμονι για να παω ευθεια στον ΙΣΙΟ οσο μπορω να το κρινω με τα ματια μου δρομο. Δεν μπορω να πω οτι τραβαει αριστερα ή δεξια.. και απο τις 2 μεριες τραβαει ΙΣΩΣ απο δεξια 1% παραπανω..

Καλα στις λακουβες γυρναει το τιμονι αρκετα αλλα το θεωρω φυσιολογικο..

Μπορω να τσεκαρω τιποτα μονος? Ε τους εχω παρει απο φοβο στις αντιπρ. Θα παω για εναν ελεγχο και θα μου ζητησουν 50ρικο..! fire.gif

Κατι ασχετο τωρα αλλα το εχω απορια μια ζωη. Καποτε ειχα ακουσει οτι δεν κανει να πεσεις σε λακουβα οταν εχεις στριμενο τιμονι...

Απο τοτε μου εχει εμεινε ψυχολογικο και παντα ισιωνω στις λακουβες πραγμα που αρκετες φορες γινεται επικινδυνο γιατι σχεδον αλλαζω λωριδα πριν περασω την λακουβα. Ισχυει αυτο?

χωρις να ειμαι ειδικος λογικα οταν ειναι στριμενος ο τροχος εχεις λιγοτερη διαδρομη στην αναρτηση μεχρι να βρει φτερο το λαστιχο, παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Λεποοοον.

Τωρα μπορει να ειναι και ιδεα μου αλλα νομιιιζω οτι πλεον το τιμονι δεν ειναι οπως ηταν στιβαρο.

Δηλαδη τι εννοω.. καποτε οταν το ειχα ευθεια θα πηγαινε ευθεια . Τωρα εχει γινει πολυ επιρρεπη στην κλιση του δρομου και ιδικα

στις λακουβες. Μου εχει τυχει δηλαδη να ψιλοακουμπαω το τιμονι για να παω ευθεια στον ΙΣΙΟ οσο μπορω να το κρινω με τα ματια μου δρομο. Δεν μπορω να πω οτι τραβαει αριστερα ή δεξια.. και απο τις 2 μεριες τραβαει ΙΣΩΣ απο δεξια 1% παραπανω..

Καλα στις λακουβες γυρναει το τιμονι αρκετα αλλα το θεωρω φυσιολογικο..

Μπορω να τσεκαρω τιποτα μονος? Ε τους εχω παρει απο φοβο στις αντιπρ. Θα παω για εναν ελεγχο και θα μου ζητησουν 50ρικο..! fire.gif

Κατι ασχετο τωρα αλλα το εχω απορια μια ζωη. Καποτε ειχα ακουσει οτι δεν κανει να πεσεις σε λακουβα οταν εχεις στριμενο τιμονι...

Απο τοτε μου εχει εμεινε ψυχολογικο και παντα ισιωνω στις λακουβες πραγμα που αρκετες φορες γινεται επικινδυνο γιατι σχεδον αλλαζω λωριδα πριν περασω την λακουβα. Ισχυει αυτο?

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι ευθυγράμμιση σε αντιπροσωπία με ηλεκτρονικό μηχάνημα και τα δεδομένα τις VW. Εμένα το αμάξι από το εργοστάσιο ήρθε με τελείως λάθος ευθυγράμμιση (τραβούσε δεξιά και μου λέγανε χίλιες δυο δικαιολογίες ...οτι φταίνε οι 18" ,ότι φταίνε τα λάστιχα κτλ..). Μετά από 5 ευθυγραμμίσεις το αμάξι το έκαναν σωστά , και άλλαξα αντιπροσωπίες και μαγαζιά.

Όσο για την στιβαρότητα του τιμονιού μέσω vag-com καλωδίου νομίζω μπορείς να κάνεις το τιμόνι ένα κλικ πιο στιβαρό ή ένα κλικ πιο ελαφρύ.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Βασικα θα παρω τηλ. να τους πω απο μακρια οτι θα ερθω για αυτο και αυτο και μην μου πεις τιποτα ουτε για 1 ευρω.

Αμαξι μιας βδομαδας .. επεσα σε μια λακουβα (ΕΛΛΗΝΙΚΗ απο τις καλες) και λεω αμαν.. σπασαν ολα. Παω την αλλη μερα εκει μα μου επεσα σε λακουβα α το κοιταξετε? Ναι φυσικα κυριε 50ρικο!

ΤΙ 50? 22000 πηρες! Α μα οχι δεν γινεται γιατι μας βλεπουν στα κεντρικα μεσο του υπολογιστη αν σηκωσουμε το αμαξι σας! Η συνεχεια ειναι ποιο καλη αλλα δεν θελω να τα θυμηθω

Αυτο το λεω και θα το λεω για παντα.. ψυχολογικο μου εμεινε! Τωρα αν παω ενος χρονου αμαξι παλι 50ρικο θα με πει και θα χαλασουμε παλι τις καρδιες μας.

Link to comment
Share on other sites

Mάλλον είναι θέμα ευθυγράμμισης. Από εκεί και πέρα, τσέκαρε το μπροστινό σύστημα για τίποτα διαδρομές. Πάντως και το δικό μου από το εργοστάσιο είχε ό,τι να'ναι ευθυγράμμιση.

Link to comment
Share on other sites

Κανε μου μια χαρη ...πανω απο το πενταλ γκαζιου εχει ενα πλαστικο με 2 βιδες πλαστικες...που βγαινουν με το χερι βγαλτες βγαλε και το πλαστικο ειναι πολυ ευκολο και με κρυο αυτοκινητο πιασε τον σταυρο(θα το δεις οταν το ανοιξεις ) και κουνα τον με ολη του την δυναμη.Δεν πρεπει να εχει τζογο ουτε 1mm . Εαν μπορεις δοκιμασε το και με σηκωμενες τις 2 μπροστινες με γρυλλο. Κανε ελεγχο και με κρυο και με ζεστο αμαξι.

Η ευθυγραμιση πρεπει να γινει με τις τιμες απο το συστημα της vw αλλιως δεν υπαρχει ουσια για μενα...

Εμενα εκτος απο το κολλημα της κρεμαγιερας που ηταν μια παρτιδα στα πρωτα 6αρια μετα απο 17.000 εκτος οτι ειχε γινει πουπουλο το τιμονι ειχε μια συμπεριφορα παραξενη σαν να κανω 8αρια και συνεχεια μικροδιορθωσεις με το δαχτυλο . Τελικα η λυση ηταν μια...μαζι με τον greg (μελος του φορουμ) οπου και αυτος αντιμετωπιζε τα ιδια...πηγαμε στην ΕΤΕΑ αφου ειχαμε ενημερωθει και γνωσριζοντας τι προβλημα εχουμε και εγινε αντικατασταση κρεμαγιερας .Οταν παραλαβαμε...ενα ειπαμε και οι 2.Καμια σχεση...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε di make συγνωμη να δανειστω λιγο το topic σου για ενα θεμα με το τιμονι...

Στο golf 6 μου(μαιος 2009) με 21000κμ οταν στριβω σε καποιες στροφες που στριβω αρκετα το τιμονι ακουω ενα 'κρακ' στο τιμονι και ενα αλλο 'κρακ' στην επαναφορα του.Ειναι καποιο προβλημα??

Η κρεμαγιερα?Φιλε θανο εσυ που αλλαξες?

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ευθυγραμμηση ειναι φιλε μου.. Εγω εκανα χτες στη superb, στην αντιπροσωπια, μιας και ειχε φαει το αριστερο μπροστα λαστοιχο στην απο μεσα μερια.. Ειχε χασει εξι μοιρες στο αριστερο μπροστα ακρο..

Το εβαλαν στο μηχανημα που εχουν στην αντυπροσωπια στης σκοντα και εβγαλαν τις μοιρες που χασει ο καθε τροχος..

Στη συμπεριφορα μετα την ευθυμγραμμηση δεν ειδα διαφορα..

Αλλαξα και μπρος-πισω ελαστικα.. Εγινε και ζυγοσταθμιση και στα 4 λαστοιχα.. Εγινε και η ευθυγραμμηση.. Κοστος ολων 40 ευρω στην επισημη αντιπροσωπια της σκοντα...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ευθυγραμμηση ειναι φιλε μου.. Εγω εκανα χτες στη superb, στην αντιπροσωπια, μιας και ειχε φαει το αριστερο μπροστα λαστοιχο στην απο μεσα μερια.. Ειχε χασει εξι μοιρες στο αριστερο μπροστα ακρο..

Το εβαλαν στο μηχανημα που εχουν στην αντυπροσωπια στης σκοντα και εβγαλαν τις μοιρες που χασει ο καθε τροχος..

Στη συμπεριφορα μετα την ευθυμγραμμηση δεν ειδα διαφορα..

Αλλαξα και μπρος-πισω ελαστικα.. Εγινε και ζυγοσταθμιση και στα 4 λαστοιχα.. Εγινε και η ευθυγραμμηση.. Κοστος ολων 40 ευρω στην επισημη αντιπροσωπια της σκοντα...

Στην VW η τιμή αυτή είναι απλά όνειρο θερινής νυκτός. :pardon:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Παλιο γκαντεμηδες,,,,, σημερα στο παρκαρισμα ακουσα ενα τρομακτικο κρακ...δεν ξερω τι ειναι τωρα ειμαι σταματημενος σε ευθεια και χωρις να πατω ουτε φρενο ουτε χειροφρενο και στριβω το τιμονι ακουγεται ενα τακ τακ οταν αλλαζω διευθυνση οσο και να εχω στριψει το τιμονι ειται πολυ ειται λιγο.... Επισης οταν σταματαω με στριμενο τιμονι ακουγεται ενα κρακ πλεον στα δεξια...

Μου ειπαν για royleman topmoynt οτι μπορει να ειναι...θα το παω απο δευτερα...τι αλλο θα παθωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Σπυρο....! Μαλλον τεριαζει το προβημα μου με το δικο σου σε ενα βαθμο. Θα ενημερωσω.........

Link to comment
Share on other sites

Μην αγχωνεσαι φιλε μου.. Μαλλον θα τα επαιξαν τα top mounts της αναρτησης σου!! Δεν ειναι κατι το σοβαρο..

Για να μην το ξαναπαθεις, οταν παρκαρεις να στριβεις τις ροδες εν κινησει, εστω και με 1 χλμ/ωρα... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μα παντα ετσι παρκαρω εν κινησει ...Αλλαχθηκαν στην εγγυηση στα 20.χιλ .. τι να πω

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το ιδιο κρακ σαν χτυπημα ακουω κι εγω απο χαμηλα στο στην βαση της κολωνας του τιμονιου μου, σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης :( εχω GTI 6 του Αυγουστου 2009

Link to comment
Share on other sites

Στρίβοντας το τιμόνι (αφού έχω κάνει κάποια χλμ όχι όταν είναι κρύο το αμάξι) ακούω κι εγώ κάτι τακ τακ στον μπροστά άξονα... Ακούγεται σαν σκουριασμένο ελατήριο... είναι και εμένα τα topmounts? Αλλάζονται στην εγγύηση??? (έχω 28.000 χμ)

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μερικες φορες με την βροχη εκει κατω απο την ζαντα μεσα δεν ξερω πως λεγεται ειναι κατι σαν φυσαρμονικα(εχει και κατι ρουλεμαν μεσα). Αυτο αν βραχει ψιλο"κολαει" με το σιδερο και ακουγεται ο ηχος.

Δεν ειναι τιποτα αλλα για τσεκαρετε το.

Παντως εγω πηγα το αμαξι μου το σηκωσε ενας δικος μου και με ροδες να "πατανε" και στον αερα.. εκει κατω στην μεση τι ειναι αυτο κρεμαριερα? Ε ειναι οκ παντως. Το πλαστικο πισω απο το γκαζι δεν τολμαω να το ξεβιδωσω για να τσεκαρω για τζογο πισω ... ευελπιστω πως δεν εχει.

Link to comment
Share on other sites

Στρίβοντας το τιμόνι (αφού έχω κάνει κάποια χλμ όχι όταν είναι κρύο το αμάξι) ακούω κι εγώ κάτι τακ τακ στον μπροστά άξονα... Ακούγεται σαν σκουριασμένο ελατήριο... είναι και εμένα τα topmounts? Αλλάζονται στην εγγύηση??? (έχω 28.000 χμ)

Ευχαριστώ

Ρε συ... αυτά τα κράκα κρούκα σαν σκουριασμένα ελατήρια, τα ακούω όταν παρκάρω - ξεπαρκάρω, από το 1ο χλμ του αμαξού (δηλ. όταν κόβω πολύ το τιμόνι!)!!! Πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα, ότι είναι φυσιολογικό να ακούγεται κάτι τέτοιο... Δεν ξέρω κιόλας.

Θα το πάω τώρα για το 1ο service στα 15.000 και θα τους πω να κάνουν γενικό check του αμαξιού, πιστεύω ότι βρουν να το επισκευάσουν!

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ... αυτά τα κράκα κρούκα σαν σκουριασμένα ελατήρια, τα ακούω όταν παρκάρω - ξεπαρκάρω, από το 1ο χλμ του αμαξού (δηλ. όταν κόβω πολύ το τιμόνι!)!!! Πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα, ότι είναι φυσιολογικό να ακούγεται κάτι τέτοιο... Δεν ξέρω κιόλας.

Θα το πάω τώρα για το 1ο service στα 15.000 και θα τους πω να κάνουν γενικό check του αμαξιού, πιστεύω ότι βρουν να το επισκευάσουν!

Από τα πίσω τακάκια πρέπει να ακούγονται γιατί κόβεις το τιμόνι πατώντας φρένο ταυτόχρονα. Αυτό είχε αναφερθεί και παλαιότερα νομίζω.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Από τα πίσω τακάκια πρέπει να ακούγονται γιατί κόβεις το τιμόνι πατώντας φρένο ταυτόχρονα. Αυτό είχε αναφερθεί και παλαιότερα νομίζω.

Στέλιο όχι ο ήχος προέρχεται από μπροστά και δεν θυμίζει καθόλου πάτημα φρένων κατάλαβα πού αναφέρεσαι, θεωρώ ότι έχει να κάνει με το σύστημα της ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης.

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο όχι ο ήχος προέρχεται από μπροστά και δεν θυμίζει καθόλου πάτημα φρένων κατάλαβα πού αναφέρεσαι, θεωρώ ότι έχει να κάνει με το σύστημα της ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης.

Και σε μένα το κάνει. Πρέπει να είναι φυσιολογικό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.