elbill Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Λοιπόν Kαινούριο GOLF 6 122, DSG. Περίπου 350 χλμ Ο δείκτη της βενζίνης στο κόκκινο αλλά θυμάμαι ότι μου μένουν αρκετά εως πολλά χλμ ακόμα. Βράδυ, βροχή, ξεκινάω μετά απο 3-4 μέρες απο το τελευταίο ταξίδι. Βλέπω την βελόνα στο 0! Το τριπ απομένουν 0 χλμ! Πανικός.. Λέω θα μείνω. Πάω προς το πρατήριο, σε κατηφόρα, η βελόνα ανεβαίνει, λέω είναι λόγω της κατηφόρας. Μην τα πολυλογώ μέχρι το πρατήριο η βελόνα είχε ανέβει και άλλο (απόμεναν 15 χλμ σύμφωνα με τριπ κομπιουτερ) και συνέχιζε να ανεβαίνει. Τι μπορεί να συμβαίνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Και 0 να είναι εχεις καμια 10χιμ το τριπ ετσι ειναι, η ένδειξη μεταβάλετε ανάλογα την οδήγηση που κάνεις ή που έκανες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elbill Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 Και 0 να είναι εχεις καμια 10χιμ το τριπ ετσι ειναι, η ένδειξη μεταβάλετε ανάλογα την οδήγηση που κάνεις ή που έκανες. Μα και ο δείκτης να είναι στο τέλος, και μετά να ανεβαίνει πως εξηγείται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 κοιτα για το trip μην ανυσυχεις - σου έλεγε 0 γιατί με το που το βάζεις μπροστα αναλογικά καίει πάρα πολύ ,οπότε υπολογίζοντας βάση αυτης της μετρησης σου βγάζει μηδε΄ν- όσο όμως κινείσαι όπου η μέση κατανάλωση πέφτει σου δείχνει ότι έχεις πχ για 15 χλμ- δηλαδη υπολογιζει βάσει της μέσης κατανάλωσης το πόσα χλμ σου απομένουν- δηλαδή εάν πηγαινεις χαλαρα με μεση 6 λιτρα τα 100 μπορει να σου βγάζει ότι έχεις και για 700 χμ + (με γεματο ρεζερβουάρ) τώρα εάν ανεβάσεις την μέση σε 10 λιτρα θα υπολογίσει ότι σου απομένουν για 450 χλμ- τώρα για την βελόνα μάλλον θα ήσουν σε κατηφόρα ή κατι τέτοιο- πάντως μην το αφήνεις τόσο χαμηλά- προς το παρών γέμισε το και κοίταξε πάλι την βελόνα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Μα και ο δείκτης να είναι στο τέλος, και μετά να ανεβαίνει πως εξηγείται; Η βενζινη ειναι υγρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Λοιπόν Kαινούριο GOLF 6 122, DSG. Περίπου 350 χλμ Ο δείκτη της βενζίνης στο κόκκινο αλλά θυμάμαι ότι μου μένουν αρκετά εως πολλά χλμ ακόμα. Βράδυ, βροχή, ξεκινάω μετά απο 3-4 μέρες απο το τελευταίο ταξίδι. Βλέπω την βελόνα στο 0! Το τριπ απομένουν 0 χλμ! Πανικός.. Λέω θα μείνω. Πάω προς το πρατήριο, σε κατηφόρα, η βελόνα ανεβαίνει, λέω είναι λόγω της κατηφόρας. Μην τα πολυλογώ μέχρι το πρατήριο η βελόνα είχε ανέβει και άλλο (απόμεναν 15 χλμ σύμφωνα με τριπ κομπιουτερ) και συνέχιζε να ανεβαίνει. Τι μπορεί να συμβαίνει? Μενεις ορεινα ? να ξερεις οτι οσο ανεβαινεις σε υψομετρο ,ο δεικτης θα σου δειχνει λιγοτερη βενζινη λογω πιεσεις ( ή καπως ετσι..) μενω στα 400 μ υψομετρο και αυτο που αναφερεις ειναι καθημερινοτητα μου ( μια μικρη διαφορα στην βελονα βενζινης 1-2 χιλιοστα προς τα κατω οταν πηγαινω σπιτι και οταν φευγω και κατεβαινω πιο χαμηλα σε υψομετρο αυτη ανεβαινει κατα 1-2 χιλιοστα ) το εχω ρωτησει και στην αντιπροσωπεια.....Την περιπτωση που αναφερεις ακριβως την εχω ζησει τουλαχιστον 5 φορες στα 2 χρονια οσο για το trip συμφωνω απολυτα με τον DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Μα και ο δείκτης να είναι στο τέλος, και μετά να ανεβαίνει πως εξηγείται; Αυτό γίνεται από την επιστρεφόμενη βενζίνη. Αν όταν το είχες παρκάρει πήγαινες λίγο γρήγορα και το έσβησες αμέσως ή είσουν σε ανηφόρα ή είχες βάρος ή κάτι τέλος πάντων που να είχες στο μοτέρ αρκετή φόρτιση αυτό τραβάει παραπάνω βενζίνη από το ρεζερβουάρ για να καλύψει τις ανάγκες και όταν σταματίσεις και δουλεύει ρελαντί επιστρέφει την περίσσια βενζίνη πίσω και ξανανεβαίνει ο δείκτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Αυτό που λένε οι παραπάνω. Επίσης όταν είσαι πάτο, μπορεί να ανέβει και ανεπαίσθητα, μόνο και μόνο από τις αναθυμιάσεις. Πάντως να μην το ξανακάνεις, αν δεν θες να παρεις την αντλία βενζίνης στα χέρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 και αυτο ειναι προβλημα;;;; και ερχονται μετα διαφοροι και λενε, 444444 σελιδες προβληματα κτλ κτλ. τι αλλο "προβλημα" θα δουμε; ετσι μου ερχεται να ανοιξω θεμα "προβλημα με κινητηρα" και να αναφερω το προβλημα που υπαρχει. ποιο; οταν δουλευει ο κινητηρας, καιει βενζινη ακομα και σταματημενος οταν ειμαι. ελεος με αυτους τους κινητηρες ολο προβληματα βγαζουν οι γερμανοι. για να μην αναφερω το προβλημα με τους υαλοκαθαριστηρες. η ταχυτητα που δουλευουν ειναι καπως αργη στην πρωτη σκαλα. 0,004 δευτ ποιο αργοι απ οσο θα επρεπε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 και αυτο ειναι προβλημα;;;; και ερχονται μετα διαφοροι και λενε, 444444 σελιδες προβληματα κτλ κτλ. τι αλλο "προβλημα" θα δουμε; ετσι μου ερχεται να ανοιξω θεμα "προβλημα με κινητηρα" και να αναφερω το προβλημα που υπαρχει. ποιο; οταν δουλευει ο κινητηρας, καιει βενζινη ακομα και σταματημενος οταν ειμαι. ελεος με αυτους τους κινητηρες ολο προβληματα βγαζουν οι γερμανοι. για να μην αναφερω το προβλημα με τους υαλοκαθαριστηρες. η ταχυτητα που δουλευουν ειναι καπως αργη στην πρωτη σκαλα. 0,004 δευτ ποιο αργοι απ οσο θα επρεπε.... To συγκεκριμένο θεμα πάντως δεν είναι στα "Προβλήματα" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...