Jump to content
giorgosgolftsi

Συμπλεκτης Golf 5

Recommended Posts

Καλησπερα, ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο forum.

Ειμαι κατοχος ενος Golf v tsi 140 του 2007 μοντελο.Πριν καμια/δυο μερες ο συμπλεκτης αρχισε κατι περιεργα.

Οταν τον παταω εχει ενα νεκρο σημειο και μετα λειτουργει κανονικα.Στην επιστροφη και οταν φτανει στο νεκρο σημειο κολλαει για ενα δυο δευτερολεπτα και μετα επιστρεφει στη θεση του κυριολεκτικα χτυπωντας το ποδι μου.Ειναι κατι σοβαρο?

Γενικα το αμαξι δεν κανει καποιο αλλο ηχο και συμπλεκει κανονικα τις ταχυτητες.

Παρακαλω βοηθειστε!!!

Edited by giorgos20
Link to comment
Share on other sites

μαλλον πως θα χρειαζεται εξαερωση.πηγαινε το στο επισημο σερβις ή σε αλλο μηχανικο που ασχολειται να σου πει σιγουρα

Link to comment
Share on other sites

Όντως ή εξαερωση χρειάζεται ή τα χει φτύσει καμιά από τις αντλίες του.

Εμένα βέβαια κάτι παρόμοιο που μου είχε συμβεί ήταν γιατί είχε βγεί το πατάκι από τη θέση του και εμπόδιζε το πεντάλ.....:whistling:

:lol: :lol: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια στα χανια και μου ειπαν οτι ειναι η τρομπα του συμπλεκτη αλλα εχω επεκταση εγγυησης(μπραβο προηγουμενε ιδιοκτητη) οποτε μαλλον θα την βγαλω στο τσαμπα

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια. Τότε με είχε καλύψει η εγγύηση. Ήταν η αντλία συμπλέκτη. Μάλλον είναι γνωστή βλάβη στο VAG group.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια. Τότε με είχε καλύψει η εγγύηση. Ήταν η αντλία συμπλέκτη. Μάλλον είναι γνωστή βλάβη στο VAG group.

Δε νομιζω οτι ειναι κατι τετοιο.Απλα η αντλια του συμπλεκτη δεν ειναι κατι για το οποιο μπορει να ευθυνεται ο οδηγος.Οση χρηση και να του κανεις δε μπορει να χαλασει μεσα σε τοσο λιγο διαστημα.Και γιαυτο πολυ απλα την αλλαζουν.Δεν ειναι παντως προβλημα με μεγαλη συχνοτητα στο Vag Group.Μαλλον σπανια θα ελεγα.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι ειναι κατι τετοιο.Απλα η αντλια του συμπλεκτη δεν ειναι κατι για το οποιο μπορει να ευθυνεται ο οδηγος.Οση χρηση και να του κανεις δε μπορει να χαλασει μεσα σε τοσο λιγο διαστημα.Και γιαυτο πολυ απλα την αλλαζουν.Δεν ειναι παντως προβλημα με μεγαλη συχνοτητα στο Vag Group.Μαλλον σπανια θα ελεγα.

Έχεις μήπως υπόψην τι ανταλλακτικά χρειάζονται, κόστος και αν μπορεί να γίνει DIY εύκολα?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μήπως υπόψην τι ανταλλακτικά χρειάζονται, κόστος και αν μπορεί να γίνει DIY εύκολα?

Δυστυχως οχι δε γνωριζω.

Link to comment
Share on other sites

53.000χιλιομετρα golf 1.4 tsi 140hp. μετα απο ρυθμικο θορυβο αφηνοντας το συμπλεκτη (χωρις προβληματα στις αλλαγες,αλλα να εχει βαρυνει λιγο το πενταλ)ο μηχανικος ανεφερε οτι τα ελατηρια του δισκο-πλατω εχουν φθαρθει και για αυτο ο θορυβος.Στην αρχη ο θορυβος δεν ηταν τοσο αναγνωρισιμος/αισθητος στην χρηση του συμπλεκτη.μετα απο 2 εβδομαδες ηταν φανερο πια καθως και το τρεμουλο του πενταλ. λογικο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.