giorgosgolftsi Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Καλησπερα, ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο forum. Ειμαι κατοχος ενος Golf v tsi 140 του 2007 μοντελο.Πριν καμια/δυο μερες ο συμπλεκτης αρχισε κατι περιεργα. Οταν τον παταω εχει ενα νεκρο σημειο και μετα λειτουργει κανονικα.Στην επιστροφη και οταν φτανει στο νεκρο σημειο κολλαει για ενα δυο δευτερολεπτα και μετα επιστρεφει στη θεση του κυριολεκτικα χτυπωντας το ποδι μου.Ειναι κατι σοβαρο? Γενικα το αμαξι δεν κανει καποιο αλλο ηχο και συμπλεκει κανονικα τις ταχυτητες. Παρακαλω βοηθειστε!!! Edited December 12, 2010 by giorgos20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 μαλλον πως θα χρειαζεται εξαερωση.πηγαινε το στο επισημο σερβις ή σε αλλο μηχανικο που ασχολειται να σου πει σιγουρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papadogiorgas Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Όντως ή εξαερωση χρειάζεται ή τα χει φτύσει καμιά από τις αντλίες του. Εμένα βέβαια κάτι παρόμοιο που μου είχε συμβεί ήταν γιατί είχε βγεί το πατάκι από τη θέση του και εμπόδιζε το πεντάλ..... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosgolftsi Posted December 13, 2010 Author Report Share Posted December 13, 2010 Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια στα χανια και μου ειπαν οτι ειναι η τρομπα του συμπλεκτη αλλα εχω επεκταση εγγυησης(μπραβο προηγουμενε ιδιοκτητη) οποτε μαλλον θα την βγαλω στο τσαμπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 παλι καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papadogiorgas Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Καλά ξεμπερδέματα πατριώτη... Ενημέρωσέ μας για το αν στο κάλυψε η εγγύηση τελικά... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosgolftsi Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 Η εγγυηση καλυψε πληρως τη ζημια πηγα τριτη και τεταρτη το ειχα ετοιμο.τλκ τεραστια διαφορα στο ποδι με τη νεα τρομπα. Πληρωσα μονο 7 euro για κουριερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια. Τότε με είχε καλύψει η εγγύηση. Ήταν η αντλία συμπλέκτη. Μάλλον είναι γνωστή βλάβη στο VAG group. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια. Τότε με είχε καλύψει η εγγύηση. Ήταν η αντλία συμπλέκτη. Μάλλον είναι γνωστή βλάβη στο VAG group. Δε νομιζω οτι ειναι κατι τετοιο.Απλα η αντλια του συμπλεκτη δεν ειναι κατι για το οποιο μπορει να ευθυνεται ο οδηγος.Οση χρηση και να του κανεις δε μπορει να χαλασει μεσα σε τοσο λιγο διαστημα.Και γιαυτο πολυ απλα την αλλαζουν.Δεν ειναι παντως προβλημα με μεγαλη συχνοτητα στο Vag Group.Μαλλον σπανια θα ελεγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Δε νομιζω οτι ειναι κατι τετοιο.Απλα η αντλια του συμπλεκτη δεν ειναι κατι για το οποιο μπορει να ευθυνεται ο οδηγος.Οση χρηση και να του κανεις δε μπορει να χαλασει μεσα σε τοσο λιγο διαστημα.Και γιαυτο πολυ απλα την αλλαζουν.Δεν ειναι παντως προβλημα με μεγαλη συχνοτητα στο Vag Group.Μαλλον σπανια θα ελεγα. Έχεις μήπως υπόψην τι ανταλλακτικά χρειάζονται, κόστος και αν μπορεί να γίνει DIY εύκολα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Έχεις μήπως υπόψην τι ανταλλακτικά χρειάζονται, κόστος και αν μπορεί να γίνει DIY εύκολα? Δυστυχως οχι δε γνωριζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aposg99 Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 53.000χιλιομετρα golf 1.4 tsi 140hp. μετα απο ρυθμικο θορυβο αφηνοντας το συμπλεκτη (χωρις προβληματα στις αλλαγες,αλλα να εχει βαρυνει λιγο το πενταλ)ο μηχανικος ανεφερε οτι τα ελατηρια του δισκο-πλατω εχουν φθαρθει και για αυτο ο θορυβος.Στην αρχη ο θορυβος δεν ηταν τοσο αναγνωρισιμος/αισθητος στην χρηση του συμπλεκτη.μετα απο 2 εβδομαδες ηταν φανερο πια καθως και το τρεμουλο του πενταλ. λογικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...