dpapas Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Επειδή οι γνώμες των συνεργείων διίστανται θα ήθελα την άποψη σας στο παρακάτω θέμα. Έχω ένα Polo 1.4 μοντέλο 2005 το οποίο πρόκειται να αλλάξει ιμάντα εκκεντροφόρου για πρώτη φορά στα 75.000km. Κάποια συνεργεία προτείνουν την αλλαγή και της αντλίας νερού με το σκεπτικό ότι αν δεν το κάνουν και χαλάσει η αντλία θα πρέπει κάποιος να ξαναπληρώσει όλη την εργασία για αλλαγή ιμάντα (λόγω τεχνικής συγγένειας των εξαρτημάτων και της αντίστοιχης εργασίας). Κάποια άλλα συνεργεία θεωρούν ότι πρέπει να αλλάζεται μόνο ό,τι χρήζει αλλαγής κάθε φορά (δηλ. μόνο ο ιμάντας εκκεντροφόρου στην περίπτωσή μου). Τι από τα δύο ισχύει τελικά; Επίσης ο ιμάντας πρέπει να αλλάζεται βάσει χιλιομέτρων μόνο ή και βάσει χρόνου (5 χρόνια όπως λέει το συνεργείο); Διερωτώμαι επίσης αν μια αντλία νερού μπορεί να βγάλει τόσα χιλιόμετρα μέχρι την επόμενη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου (δηλ. 2x75.000 = 150.000km ή άλλα 5 χρόνια). Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσε να αλλάξει κανείς μόνο τον ιμάντα και όχι την αντλία. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Κάθε τεκμηριωμένη άποψη είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη! Ευχαριστώ για το χρόνο σας... Edited December 14, 2010 by dpapas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Δεν νομίζω να υπάρχει τεχνική οδηγία της VW (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) ν΄αντικαθίσταται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού και η αντλία νερού.Εγώ λοιπόν δεν θα την άλλαζα. Τώρα όσον αφορά την αντικατάσταση του ιμάντα πράγματι καλό είναι ν΄αντικαθίσταται μετά από 5 χρόνια εαν δεν συμπληρωθούν τα χιλιόμετρα μέχρι την αντικατάστασή του με βάσει την χιλιομετρική οδηγία της vw.Ο λόγος βέβαια δεν είναι άμεσα τεκμηριωμένος αλλά ο ιμάντας χάνει την ελαστικότητά του λόγω φθοράς από την παρέλευση του χρόνου και καλό θα ήταν ν΄αλλαχθεί για να μην υπάρξουν καταστροφικές συνέπειες στον κινητήρα από την μη σωστή λειτουργία του. Έτσι λοιπόν στην θέση σου θα τον άλλαζα άμεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Δεν νομίζω να υπάρχει τεχνική οδηγία της VW (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) ν΄αντικαθίσταται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού και η αντλία νερού.Εγώ λοιπόν δεν θα την άλλαζα. Τώρα όσον αφορά την αντικατάσταση του ιμάντα πράγματι καλό είναι ν΄αντικαθίσταται μετά από 5 χρόνια εαν δεν συμπληρωθούν τα χιλιόμετρα μέχρι την αντικατάστασή του με βάσει την χιλιομετρική οδηγία της vw.Ο λόγος βέβαια δεν είναι άμεσα τεκμηριωμένος αλλά ο ιμάντας χάνει την ελαστικότητά του λόγω φθοράς από την παρέλευση του χρόνου και καλό θα ήταν ν΄αλλαχθεί για να μην υπάρξουν καταστροφικές συνέπειες στον κινητήρα από την μη σωστή λειτουργία του. Έτσι λοιπόν στην θέση σου θα τον άλλαζα άμεσα. +1000 δεν θα την άλλαζες αλλα αν στης 110000χλμ σου ανεβάσει θερμοκρασίες επιδη θα τα εχει παίξει η αντλία μετά θα λεμέ μάπα τα vw.. η αντλία είναι πλαστική! με οτι αυτό συνεπαγετε! κ εγω προληπτικά τιν άλλαξα κ ηταν θεωρητικά σαν καινούργια ..το μονό π ειχε κ εκεινα ειναιτο αδύναμο σημείο τους ειναι η τσιμούχα στεγανοποίησης τους που φθειρετε με τον καιρό! κ πιστεψεμε δεν θες εν κίνηση να δεις 120 βαθμούς θερμοκρασίας νερου η να πεζει σαν μουρλός ο δείκτης σου! εξαλου για να αλαχτει μετα θα πληρωσεις τα εργατικα που θελει κ η αλλαγη ιμαντα! καθος το ενα με το αλλο συνδεωντε!.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Επειδή οι γνώμες των συνεργείων διίστανται θα ήθελα την άποψη σας στο παρακάτω θέμα. Έχω ένα Polo 1.4 μοντέλο 2005 το οποίο πρόκειται να αλλάξει ιμάντα εκκεντροφόρου για πρώτη φορά στα 75.000km. Κάποια συνεργεία προτείνουν την αλλαγή και της αντλίας νερού με το σκεπτικό ότι αν δεν το κάνουν και χαλάσει η αντλία θα πρέπει κάποιος να ξαναπληρώσει όλη την εργασία για αλλαγή ιμάντα (λόγω τεχνικής συγγένειας των εξαρτημάτων και της αντίστοιχης εργασίας). Κάποια άλλα συνεργεία θεωρούν ότι πρέπει να αλλάζεται μόνο ό,τι χρήζει αλλαγής κάθε φορά (δηλ. μόνο ο ιμάντας εκκεντροφόρου στην περίπτωσή μου). Τι από τα δύο ισχύει τελικά; Επίσης ο ιμάντας πρέπει να αλλάζεται βάσει χιλιομέτρων μόνο ή και βάσει χρόνου (5 χρόνια όπως λέει το συνεργείο); Διερωτώμαι επίσης αν μια αντλία νερού μπορεί να βγάλει τόσα χιλιόμετρα μέχρι την επόμενη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου (δηλ. 2x75.000 = 150.000km ή άλλα 5 χρόνια). Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσε να αλλάξει κανείς μόνο τον ιμάντα και όχι την αντλία. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Κάθε τεκμηριωμένη άποψη είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη! Ευχαριστώ για το χρόνο σας... Φίλε ,, επειδή γνωρίζω αρκετά καλά το θέμα και από τεχνικής άποψης και από τα υλικά τριβής , είναι εντελώς λάθος να μην αλλάξεις τρόμπα νερού ,, στα 10 polo τα 4 ξανά ήρθαν για τρόμπα μέσα σε ελάχιστα χιλιόμετρα , καθώς οι ρεγουλατοροι –τεντοτηρες κάνουν θόρυβο ,, Οι τιμές με εργασία είναι περίπου στα 300 ευρο , θα σε συμβούλευα να αφιερώσεις χρόνο και να δεις εάν στα αλλάζουν πραγματικά ,, Και επειδή στα polo δεν με πιάνει κανείς ,, Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων και διορθωθηκε το λαθος. Edited December 14, 2010 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 οπως αναφερθηκε και ποιο πανω η αντλια νερου εχει ΠΛΑΣΤΙΚΑ πτερυγια τα οποια εχουν μειωμενη διαρκεια ζωης οποτε για να αποφυγεις extra εργατικα + την ταλαιπωρια που θα υποστεις οταν θα σου μεινει το αμαξι απο τρομπα νερου......αλλαξε τα και τα 2 τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αλλαζεις τρομπα νερου.Δεν νομιζω οτι θελεις για ενα ανταλλακτικο χαμηλης σχετικα αξιας να πληρωσεις εργασια σαν να αλλαζες παλι ιμαντες. Στο βιβλιαρακι δεν αναφερει μεσα για αλλαγη στην τρομπα,αλλα ειναι κοινο μυστικο σε ολο το group οτι στο μεγαλο service με τους ιμαντες κτλ. αλλαζεις και την τρομπα νερου. Αποψη μου λοιπον,να την αντικαταστησεις και αυτην. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthour Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Η VW λέει ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί. Επίσης πρέπει να αλλάζει και το εξάρτημα που κρατάει τον ιμάντα τεντωμένο γιατί έχουν την ίδια διάρκεια ζωής. Και είναι λογικό, να το σχεδιάσουν έτσι ώστε να μην χρειάζεται να το λύνεις τρεις φορές, για τρία εξαρτήματα που μπορούν να αλλαχθούν και μαζί. Εγώ τα άλλαξα όλα πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSV Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 για κινητηρα ΒΒΖ,αν εχεις αλλαξει αντλια νερου με μεταλλικη(μαλλον hepu) στα 60,000 και στα 120,000 θελει ιμαντες παλι,αλλαζεις παλι την αντλια νερου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...