Αλέξανδρος Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Τον τελευταίο ένα μήνα παρατηρώ στο ρελαντί ο κινητήρας (1.8Τ) να μην έχει αυτή τη βελούδινη λειτουργία που είχε πριν. Εκεί που είμαι σταματημένος σε φανάρι ξαφνικά βλέπω το στροφόμετρο να βουτάει προς τα κάτω και να επανέρχεται. Μετά να παίζει πάνω κάτω και το αυτοκίνητο να τρέμει σαν να είναι παλιό ταξί πετρέλαιο και μετά σε ανύποπτο χρόνο πάλι να επανέρχεται σε κανονική λειτουργία. Στην αρχή υπέθεσα ότι θα φταίει η βενζίνη, αλλά μετά από 3 γεμίσματα (σε πρατήριο εμπιστοσύνης) και αφού άφηνα πάντα το ρεζερβουάρ σχεδόν να αδειάσει (λαμπάκι) δεν ίδα καμία βελτίωση. Έψαξα πολλά αλλά δεν μπορώ να συνδυάσω το πρόβλημα με κάποια συγκεκριμένη λειτουργία γιατί το κάνει σε άσχετους χρόνους. Το κάνει περισσότερο όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό και μάλλον (αυτό ακόμα το ψάχνω) όταν είναι ανοικτό το κλιματρόνικ στο economy. Το πήγα την Δευτέρα στον Φιλοσίδη και του έβαλαν το διαγνωστικό αλλά δεν έδειξε τίποτα. Τους το άφησα από εχθές και πάλι μέχρι τώρα δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να παίζεται γιατί μου την έχει δώσει Sorry για το μεγάλο Post. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asxetos Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 (edited) Φίλε γεια σου.μαλλον ο αισθητηρας λ εχει πιασει βρωμα/μακα.Βεβαια το πιο σιγουρο ειναι οτι εχεις αυτο το προβλημα επειδη δεν ειναι HONDA... !!! (πλακα κανω εννοειται) Αφου εχεις PASSAT πας σαν πασσάς,αν ειχες ομως Honda θα ησουν ολο προσοντα!!!lol Edited November 17, 2005 by asxetos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasP Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 ISV valve.idle stabilization valve. ψαξε να την βρεις που βρισκεται,ειναι η βαλβιδα διατηρησης του ρελαντι και οπως και η πεταλουδα,ετσι και αυτη θελει το καθαρισμα της.Βρισκεται λογικα καπου κοντα στην πεταλουδα ειναι κυλινδρικη και εχει 2 εξοδους και μια φυσσα.Την βγαζεις και την καθαριζεις με carb cleaner,την αφηνεις να στεγνωσει και την επανατοποθετεις.Αν μετα απο αυτο και το καθαρισμα της πεταλουδας εχεις τα ιδια,ισως και να χρειαζεται αλλαγμα η ISV...συνηθως τσουχτερη η τιμη της... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Posted November 17, 2005 Author Report Share Posted November 17, 2005 Φίλε γεια σου.μαλλον ο αισθητηρας λ εχει πιασει βρωμα/μακα.Βεβαια το πιο σιγουρο ειναι οτι εχεις αυτο το προβλημα επειδη δεν ειναι HONDA... !!! (πλακα κανω εννοειται)Αφου εχεις PASSAT πας σαν πασσάς,αν ειχες ομως Honda θα ησουν ολο προσοντα!!!lol Αν ήταν οποιοδήποτε πρόβλημα που αφορούσε αισθητήρα λ θα άναβε το λαμπάκι της ηλεκτρικής βλάβης του κινητήρα οπότε δεν νομίζω ISV valve.idle stabilization valve. ψαξε να την βρεις που βρισκεται,ειναι η βαλβιδα διατηρησης του ρελαντι και οπως και η πεταλουδα,ετσι και αυτη θελει το καθαρισμα της.Βρισκεται λογικα καπου κοντα στην πεταλουδα ειναι κυλινδρικη και εχει 2 εξοδους και μια φυσσα.Την βγαζεις και την καθαριζεις με carb cleaner,την αφηνεις να στεγνωσει και την επανατοποθετεις.Αν μετα απο αυτο και το καθαρισμα της πεταλουδας εχεις τα ιδια,ισως και να χρειαζεται αλλαγμα η ISV...συνηθως τσουχτερη η τιμη της... Μου είπαν στον Φιλοσίδη ότι θα καθαρίσουν την πεταλούδα. Αλλά για όλα αυτά δεν θα πρέπει να έδειχνε κάτι και το διαγνωστικό; Αυτοί μου είπαν ότι όλα φαίνονται ΟΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Έχω αυτο το πρόβλημα 3 χρόνια τώρα. Όχι βέβαια σε μοτέρ σαν το δικό σου, αλλά 1000άρι. Ο εγκέφαλος δεν δείχνει τίποτα ,και όλοι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι έχει πρόβλημα το ποτενσιόμετρο της πεταλούδας. Έχω κάνει άπειρους καθαρισμούς, (μπεκ, πεταλούδα κ.λ.π) αλλά δεν γίνεται τίποτα. Το κακό είναι ότι δεν αλλάζει μόνο το ποτενσιόμετρο αλλά ολόκληρη η πεταλούδα (περίπου 300 ευρώ στο δικό μου). Όπότε ψάχνω για μεταχειρισμένη. Περαστικά μας........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Posted November 18, 2005 Author Report Share Posted November 18, 2005 Τελικά το πήρα χθες το απόγευμα και μέχρι τώρα δεν μου έκανε τίποτα περίεργο. Μου καθάρισαν την πεταλούδα του γκαζιού. Χρέωση 0 ούτε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης!!! Τα πέρασαν όλα στην εγγύηση, η οποία να σημειωθεί έχει λήξει από τις 31/10/05 So Far so good. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasP Posted November 18, 2005 Report Share Posted November 18, 2005 βεβαια αλλο η πεταλουδα και αλλο η ISV.ειναι κοντα αλλα εντελως διαφορετικο εξαρτημα..ετσι για να μην μπερδευτεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 Το ίδιο κάνει και το δικό μου!!!Μόνο που όποτε το θυμηθεί το πιάνει και μετά σταματάει...Γι αυτό και εγώ δεν του έκανα τίποτα!!!! Λες να φτιάξει μόνο του??? Kopperfield do your Job!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...