Jump to content
Guest super sayian

1ο σταδιο βελτιωσης

Recommended Posts

Paidia o monos logos pou 8elw na gurisw einai gia to polaki. 8elw na dw ti kanei h nea e3atmish.

Twra posa aloga edwse den 3erw, mias kai exw kanei elaxista xiliometra kai kala kala den exw katalavei pou, poso, kai an dinei. Me to pou gurisw paw gia programma (mallon powerlogic) kai meta gia dunamometrhsh!! Ayta

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά θέλω να βάλω ένα προγραμματακι στο Polaki μου να παρει 15-20 αλογάκια για να πάρει λίγο τα πάνω του. Έχω ακούσει ενα της REVO ξέρει κανένας τίποτα πάνω σε αυτό το πρόγραμμα της REVO ή για κανένα άλλο?

15 - 20 άλογα δεν παίρνεις μόνο με πρόγραμμα (εκτός και αν έχεις τουρμπο)

Να υπολογίζεις 7 άλογα και βελτιστοποίηση της καμπύλης ιπποδύναμης/ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Και κάτι ακόμα. Τα άλογα στις βελτιώσεις δεν πάνε πάντα αρθροιστικά. Δηλ. Δεν σημαίνει ότι αν η σκούπα πχ. σου δωσει 4 άλογα και η εξάτμιση άλλα 2 θα έχεις σύνολο 6 άλογα. Μπορεί η σκούπα να σου δώσει δύναμη στα ψηλά και η εξάτμιση χαμηλά, με αποτέλεσμα να έχεις μια γεμάτη καμπύλη και δύναμη παντού, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πας 100 + 4 + 2 = 106 ps. Μπορεί με 1ο στάδιο να δείτε μόνο 8 άλογα παραπάνω, αλλά η αίσθηση που σας δίνει το αμάξι είναι για πολλά παραπάνω. Είναι για τους λόγους που προείπαμε.

Link to comment
Share on other sites

15 - 20 άλογα δεν παίρνεις μόνο με πρόγραμμα (εκτός και αν έχεις τουρμπο)

Να υπολογίζεις 7 άλογα και βελτιστοποίηση της καμπύλης ιπποδύναμης/ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Και κάτι ακόμα. Τα άλογα στις βελτιώσεις δεν πάνε πάντα αρθροιστικά. Δηλ. Δεν σημαίνει ότι αν η σκούπα πχ. σου δωσει 4 άλογα και η εξάτμιση άλλα 2 θα έχεις σύνολο 6 άλογα. Μπορεί η σκούπα να σου δώσει δύναμη στα ψηλά και η εξάτμιση χαμηλά, με αποτέλεσμα να έχεις μια γεμάτη καμπύλη και δύναμη παντού, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πας 100 + 4 + 2 = 106 ps. Μπορεί με 1ο στάδιο να δείτε μόνο 8 άλογα παραπάνω, αλλά η αίσθηση που σας δίνει το αμάξι είναι για πολλά παραπάνω. Είναι για τους λόγους που προείπαμε.

[/quote

SOSTOS BEAR SYMFONO MAZI SOU

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

montoya το θεμα ειναι οτι μηπως το πολο 6ν2 παιζει να γινεται αλλη μετατροπη λογω μεγεθους,διαταξης η κατι αλλο.ειναι σιγουρο οτι θα αποδωσουν κ θα γινονται κ στο 9ν?

Link to comment
Share on other sites

FILE SUPER SAYIAN MALLON GINONTAI OLA AYTA GIATI KAI SENA INE ILEKTRO GKAZO VEVAIA TO MONO OTI EXEIS POIO VARH AMAKSI KAI DEN THA EXEIS THN IDIA APODOSH KAI TO MPAM(DHLADH ROPI).GIA PERISOTTERA AMA EXEIS MSN KANE ME ADD:POLOMANIAK@HOTMAIL.COM KAI THA SOU PW LYSEIS.....AYTA.

Ta leme....

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Paidia o monos logos pou 8elw na gurisw einai gia to polaki. 8elw na dw ti kanei h nea e3atmish.

Twra posa aloga edwse den 3erw, mias kai exw kanei elaxista xiliometra kai kala kala den exw katalavei pou, poso, kai an dinei. Me to pou gurisw paw gia programma (mallon powerlogic) kai meta gia dunamometrhsh!! Ayta

Με γειες Frogy, καλά γκάζια!

Link to comment
Share on other sites

15 - 20 άλογα δεν παίρνεις μόνο με πρόγραμμα (εκτός και αν έχεις τουρμπο)

Να υπολογίζεις 7 άλογα και βελτιστοποίηση της καμπύλης ιπποδύναμης/ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Και κάτι ακόμα. Τα άλογα στις βελτιώσεις δεν πάνε πάντα αρθροιστικά. Δηλ.  Δεν σημαίνει ότι αν η σκούπα πχ. σου δωσει 4 άλογα και η εξάτμιση άλλα 2 θα έχεις σύνολο 6 άλογα. Μπορεί η σκούπα να σου δώσει δύναμη στα ψηλά και η εξάτμιση χαμηλά, με αποτέλεσμα να έχεις μια γεμάτη καμπύλη και δύναμη παντού, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πας 100 + 4 + 2 = 106 ps. Μπορεί με 1ο στάδιο να δείτε μόνο 8 άλογα παραπάνω, αλλά η αίσθηση που σας δίνει το αμάξι είναι για πολλά παραπάνω. Είναι για τους λόγους που προείπαμε.

Όχι φίλε Bear δεν έχω τούρμπο. Έχω ένα μαμίσιο 9Ν 16V 101HP και απλά αισθάνο,αι οτι χρειάζομαι κάτι παραπάνω από αυτο άλλα λίγα πραγματα οχι τρελή αλλαγή όπως είπα μιλάμε για 15-20 αλογάκια. Έχεις να προτείνεις κάτι γαιτι δεν τα κατέχω πολύ καλα τα tuning. Τώρα προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα για να δώσω κάτι παραπάνω. Περιμένω γνώμες.

Link to comment
Share on other sites

Οι μετατροπές ξεκινάνε από αυτες του 1ου σταδίου το λεγόμενο Φ.Π.Ε. (= φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) και αρχίζουμε:

1) το σύστημα εισαγωγής αέρα του 9Ν πολο είναι αρκετά εως πολύ φιμωμένο, άρα αν βάλεις ένα άλλο introduction kit όπως μια σκούπα ή ένα βαρελάκι bmc θα δεις καλύτερα αρπάγματα και ένα ξεμπούκωμα στο αμάξι σου.

2) Αν αλλάξεις το σύστημα εισαγωγής του αέρα πρέπει να αλλάξεις λίγο και το σύστημα εξαγωγής. Φαντάσου πως αναπνέεις από την μύτη και βγάζεις τον εισερχόμενο αέρα από το στόμα σου. Αν εισπνέυεις πολύ αέρα και πας να το βγάλεις από σχεδόν κλειστό σου στόμα θα ζοριστείς. Κάπως έτσι συμβαίνει και με το αμάξι. Μια πιο ελέυθερη εξάτμιση θα βοηθήσει στην καλύτερη αναπνοή του κινητήρα σου και θα σου δώσει ροπή και καλύτερο άρπαγμα στις χαμηλές στροφές.

3) Τώρα το πρόγραμμα έρχεται να εκμεταλευτεί όσα έχεις κάνει για το σύστημα εισαγωγής/εξαγωγής. Εκμεταλεύεται την αυξημενη παροχή εισερχόμενου αέρα και σε συνδυασμό με άλλες ρυθμίσεις βελτιστοποιεί την απόδοση του αυτοκινήτου σου σε όλο το φάσμα στροφών. Έχεις δηλαδή παντου δύναμη χωρίς ξεσπάσπατα ή κομπιάσματα.

Τώρα για το πόσσα άλογα θα πάρεις, αυτά ποικίλουν από το τι προιόντα θα βάλεις και πως θα τα συνδυάσεις. Μπορεί να πάρεις 8 - 10 ή και 15 άλογα. Πχ κάποια παιδιά με ibiza με σκούπα/πρόγραμμα/χταπόδι - μεσαίο - τελικό (στην εξάτμιση) πήγαν 117 άλογα. Καθόλου άσχημα....

Βέβαια η καλύτερη μετατροπή στο πολάκι σου είναι τα αμορτισέρ. Με αυτά που φοράει από την μάνα του, στις στροφές δεν μπορεί να περάσει ούτε το 60% των δυνατοτήτων του κινητήρα/σασι του. ¶ρα τι να τα κάνεις τα extra άλογα αν δεν μπορείς να τα βγάλεις στον δρόμο???

Link to comment
Share on other sites

Ενδεικτικές τιμές:

Ελεύθερο φίλτρο 50 ευρώ

Σκούπα 150 - 250 ευρώ

Bmc 160 - 200 ευρώ

Τελικό καζανάκι: 70 - 200 ευρώ

Χταπόδι : 250 - 650 ευρω

Μεσαίο καζανάκι : 60 ευρώ

Καταλύτης : 200 - 250 ευρώ

Πρόγραμμα: 300 - 600 ευρώ (αν είναι φτιαγμένο στο δυναμόμετρο)

Βέβαια όπως καταλαβαίνεται οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τα προιόντα και ανάλογα με το μαγαζί....

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

να σε ρωτησω για πχ το προγραμμα με τα 600 ευρω τι εχει τοσο παραπανω απο τα υπολοιπα γιατι ξερω οτι στο πολο παιζει περιπου στα 350

Link to comment
Share on other sites

είναι 'φτιαγμένο' στο δυναμόμετρο... Δηλαδή ο τύπος που θα στο τσιπάρει το πάει στο δυναμόμετρο και δοκιμάζει διάφορες χαρτογραφήσεις και βλέπει ποια έχει τις καλύτερες καμπύλες και ποια ταιριάζει στις απαιτήσεις σου...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Peryrho πως το εκανες αυτο ? Εγω το σκεφτομαι να στειλω τον εγκεφαλο μου Αθην και εσυ το εστειλες Αγγλια ? Βεβαια πρεπει να εκανες πολυ καλη δουλεια ! Ποσο καιρο σου πηρε ολη η διαδικασια?Οσο δεν ειχες εγκεφαλο το ειχες αφησει το αμαξι?ή ειχες βαλει αλλον προσορινα?γιατι εμενα αυτο μου προτεινε ο μηχανικος μου!οσσο ειναι ο εγκεφαλος μακρια....να βρουμε εναν αλλο που να κανει φυσικα και να τον βαλουμε για να μπορω να το χρησιμοποιο το αμαξι !!

Καλο μου ακουστικε αλλα που?εσεις τι λετε?

Επισης το κουτι αναθυμιασεων τι ειναι?

Bear θα κανουμε καμια ομαδικη αγορα προγραμμα?θα ψαξεις? :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν θα έστελνα τον εγγέφαλό μου πουθενά. μια στραβή να γίνει θα κλαις 1500 - 2000 ευρώ...

Το δοχείο αναθυμιάσεων είναι ένα μεταλικό δοχείο που συνδέεις με το σωληνάκι των αναθυμιάσεων. Έτσι οι αναθυμιάσεις καταλήγουν εκει αντι να επιστρέψουν πίσω στην πεταλούδα. Σύμφωνα με κανα δυο μηχανικούς δίνει αρκετά, αλλά δεν ξέρω ακόμα στα σίγουρα...

Γιάννη, όσον αφορά το πρόγραμμα, μου είπαν ότι στο Ηράκλειο ήρθε ένας καινουριος που κάνει καλή δουλειά. Όταν μάθω ποιος είναι θα κάνω μια διερευνητική τσάρκα και θα σου πω...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια συγνωμη αλλα για εξηγηστε μου λιγο πως ενα δοχειο αναθυμιασεων μπορει να δωσει κατι και μαλιστα αρκετα? Οταν εβαλα τη σκουπα στο Golfακι δεν εφτανε πλεον ο σωληνας με τις αναθυμιασεις μεχρι την σκουπα και αναγκαστηκα εβαλα ενα φιλτρακι αναθυμιασεων. Πρακτικα δεν υπαρχει καμια διαφορα με το δοχειο που εσεις λετε εκτος απο το οτι ο χωρος του κινητηρα εγινε χαλια απο το λαδι, αφηστε που μυριζε καυσαερια μεσα οταν εβαζα τον κλιματισμο. Η λυση ηταν απλα ενα κομματι σωληνα και τωρα ειναι ολα καλα και φυσικα δεν υπαρχει καμια διαφορα στην αποδωση.

Link to comment
Share on other sites

File dimitrik ama valeis skoupa simota tote o metalikos swlhnas tha exei kai upodoxh pada gia to solhnaki ton anathimiasewn(oti plhrwneis perneis)ine ligo akrives h simota!!!!!!!oso gia ton egkefalo pou lete oloi paidia to programma pou tha psaksete na vreite na dinei pada egguhsh.kserw kapoion apo hlioupolh to magazi legetai tuning faster kai dinei 2xronia egguhsh sto programma kai to exei 330eyrw timh prosfora gia to vwclub,ok?

Dr.Montoya.

Link to comment
Share on other sites

είναι 'φτιαγμένο' στο δυναμόμετρο... Δηλαδή ο τύπος που θα στο τσιπάρει το πάει στο δυναμόμετρο και δοκιμάζει διάφορες χαρτογραφήσεις και βλέπει ποια έχει τις καλύτερες καμπύλες και ποια ταιριάζει στις απαιτήσεις σου...

Φιλε Bear τι θα προτιμούσες ένα προγραμμα κονσερβα ή ένα που να είναι φτιαγμένο στις απαιτήσεις σου και να σκάσεις σχεδόν τα διπλάσια λεφτά? Γνώμη θέλω

Link to comment
Share on other sites

File dimitrik ama valeis skoupa simota tote o metalikos swlhnas tha exei kai upodoxh pada gia to solhnaki ton anathimiasewn(oti plhrwneis perneis)ine ligo akrives h simota!!!!!!!oso gia ton egkefalo pou lete oloi paidia to programma pou tha psaksete na vreite na dinei pada egguhsh.kserw kapoion apo hlioupolh to magazi legetai tuning faster kai dinei 2xronia egguhsh sto programma kai to exei 330eyrw timh prosfora gia to vwclub,ok?

Dr.Montoya.

Εγγύηση δίνει δοκιμασμένο είναι? Ξέρεις?

Link to comment
Share on other sites

Αν είχα τα extra λεφτά θα το έκανα γιατί θα αποδίδει καλύτερα και σύμφωνα με τις δικιές σου απαιτήσεις στον δρόμο. Με λίγα λόγια θα έχεις πιο σίγουρα αποτελέσματα (άσε που δεν θα ζεις με ψευδαισθήσεις του τύπου πήρα 30 άλογα...)

Από την άλλη αν πας σε έναν αξιόπιστο tuner θα σου κάνει καλή δουλειά (με πρόγραμμα - κονσέρβα) και ενδεχομένως το τελικό αποτέλεσμα να μην είναι πολύ μακριά από το ιδανικό. Η άποψή μου είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να πας σε δυναμόμετρο με ένα απλό Φ.Π.Ε. Αν κάνεις ροικές, χαμηλώσεις καπάκια, αλλάξεις εκκεντροφόρους τότε θα έχεις δώσει αρκετά λεφτά και θα θες και προσαρμογή στον εγγέφαλο για τα νεα δεδομένα, τότε επιβάλλεται κατά την γνώμη μου και μια δυναμομέτρηση ώστε να εκμεταλευτείς τα (αρκετά) χρήματα που θα έχεις δώσει στο έπακρο.

Όσον αφορά το δοχείο αναθυμιάσεων το έχω δει να το χρησιμοποιού αρκετοί 'πειραγμένοι', αρα ίσως να κάνει κάτι. Δεν μιλάω στα σίγουρα γιατί δεν ξέρω, αν ενημερωθώ θα σας πω. Πάντως το φιλτράκι αναθυμιάσεων δεν είναι καλή λύση: έχω ακούσει απο πολλούς ότι μυρίζει η καμπίνα και γεμίζει λάδια ο χώρος κάτω από το καπώ.

Link to comment
Share on other sites

Για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους

Το δοχειο αναθυμιασεων δεν δινει τιποτα απολυτως σε δυναμη. Το να βαλεις στο καπακι των βαλβιδων εξτρα σωληνακι αναθυμιασεων αυτο κατι δινει.

Το να στειλεις τον εγκεφαλο στο Ακαπουλκο για διακοπες (σε νορμαλ αμαξι) δεν εννοειται οτι θα βγαλει τρελα αλογα σε σχεση με ενα ετοιμο. Η διαφορα τους θα ειναι μικρη αλλα υπολογιστε και ποσο θα κανει το "εισαγόμενο".

Το να πας σε δυναμομετρο να φτιαξεις προγραμμα οταν εχεις κανει εκτεταμενες αλλαγες στον κινητηρα ειναι το πλεον ενδεδειγμενο.

Και τελος ενας εγκεφαλος μεταχειρισμενος εχει γυρω στα 500 Ε

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

εχω ακουσει απο πολλους για το tuning faster τι παιζει τελικα ειναι καλο?το εχουν βαλει κ αλλοι απο δω μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.