Jump to content
yositosi

Passat Cc Revo2

Recommended Posts

Πως ηταν απο αποδοση? μεγαλη διαφορα απο το "μαμα" προγραμμα? εκανες καμια δυναμομετρηση?

Γιώργο, ρεαλιστικά μιλώντας όταν μιλάμε για ένα Stage1 πρόγραμμα χωρίς κανένα περιφερειακό τα πράγματα είναι μέσες άκρες τα ίδια ότι και να βάλεις. Η μόνη διαφοροποίηση παρατηρείται στο κομμάτι της ροπής όπου ενώ όλα "σκαλώνουν" στα 32 κιλά, η Uni το τραβάει ένα κλικ παραπάνω, και η Revo δύο κλικ παραπάνω!

Οπως καταλαβαίνεις, επειδή φοράμε τουρμπίνα... η όλη διαφορά εντοπίζεται στις μεσαίες στροφές όπου σίγουρα θα δεις 34 κιλά ροπής! Φυσικά ΠΟΛΛΑ αμάξια παίζουν στα 35... ή και 36 αλλά κανείς δεν μπορεί να σου το εγγυηθεί αυτό (εξαρτάται σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ σου, τι έβγαζε από μαμάς το μοτέρ σου, τι καύσιμο φοράς, τι καιρό έχει, πως έχει γίνει adaptation / οδηγικές συνήθειες σου δηλαδή όπου έχει προσαρμοστεί, κτλ κτλ) παράγοντες οι οποίοι σίγουρα έχουν αντίκτυπο στην τελική απόδοση!

Από πλευράς συμπεριφοράς αλλά και απόδοσης όπως καταλαβαίνεις άλλο τα 35 κιλά ροπής, και άλλο τα 25-26 που έχεις μαμά!

ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, γιατί άλλο τι λένε οι αριθμοί και άλλο τι ισχύει στην πράξη! Τα νούμερα "μαμά" είναι πατημένα και γραμμικά! Τα νούμερα που σου δίνουν σε ένα πρόγραμμα είναι "peak values"! Κοινώς ενδέχεται να είναι ένα "πυροτέχνημα" όπου σε κάποιες συγκεκριμένες στροφές πιανει το μοτέρ, και μετά είναι "γεια σας"! Για αυτό το λόγο κιόλας π.χ. κάποιος μπορεί να ακούσει Revo1 36 κιλά ροπής... και Uni2 (του Γιώργου) 36 κιλά ροπής και να νομίζει ότι "συγκρίνονται" τα δύο αμάξια! Απλά ΚΑΜΙΑ σχέση!

Και τι εννοώ με αυτό. Σε ένα Stage1 πρακτικά "ξεχειλώνεις" ότι έχει να δώσει το αμάξι με το εργοστασιακό setup! Θα δώσεις στα μεσαία (πολύ), θα το τραβήξεις και λίγο στα ψηλά και θα σε παει το πρόγραμμα μόνο του ως τα 220 άλογα. Πρακτικά όμως σαν αίσθηση λόγω λοιπών πνιξιμάτων (βλέπε μαμά εξάτμιση με προκαταλύτη, κλειστό καταλύτη, καζάνια "μούγκας", μαμά φίλτρο, μικρό IC) καταλήγουν στο να το βλέπεις το αμάξι μετά τις 5500 στροφές πρακτικά να σβήνει, και μετά τις 6000 στροφές να πνίγεται και να χάνεται. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Το μέταλλο εξωτερικά στήριξης το ''έφαγα'' όλο. Μλκια. Το κολάρο έχει την κανονική κλίση στην φωτό ''απλά'' είναι στον αέρα. Δεν μπορούσε να χωρέσει στην μεώπη και ήθελε λίγο φάγωμα σε μια γωνία του αλλά κάποιος βιάστηκε να το ''μαζέψει''. Τώρα μπορώ να φτιάξω ίδια βάση σχετικά εύκολα, οπότε θα δώ πρώτα αυτό εάν και δεν το νομίζω....... γιατί την επόμενη μέρα πήρα έκανα αυτό:

20110507153535.jpg

Uploaded with ImageShack.us

όπου εδώ είναι πλήρως καλυμμένο και πάλι είχα το σφύριγμα.

Επίσης σε μένα τις τρύπες στήριξής τις είχε διαφορετικά, διαγώνια, οπότε μιλάμε και για διαφορετικό λαμάκι.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το μέταλλο εξωτερικά στήριξης το ''έφαγα'' όλο. Μλκια. Το κολάρο έχει την κανονική κλίση στην φωτό ''απλά'' είναι στον αέρα. Δεν μπορούσε να χωρέσει στην μεώπη και ήθελε λίγο φάγωμα σε μια γωνία του αλλά κάποιος βιάστηκε να το ''μαζέψει''. Τώρα μπορώ να φτιάξω ίδια βάση σχετικά εύκολα, οπότε θα δώ πρώτα αυτό εάν και δεν το νομίζω....... γιατί την επόμενη μέρα πήρα έκανα αυτό:

20110507153535.jpg

Uploaded with ImageShack.us

όπου εδώ είναι πλήρως καλυμμένο και πάλι είχα το σφύριγμα.

Επίσης σε μένα τις τρύπες στήριξής τις είχε διαφορετικά, διαγώνια, οπότε μιλάμε και για διαφορετικό λαμάκι.

To πλαστικό αυτό (το μπροστά κομμάτι όπως φαίνεται από το δικό μου)...

dsc00320lx.jpg

... πρέπει να πάρει τον μπούλο! Στη ΘΕΣΗ ΤΟΥ πρέπει να βιδώσεις τη μετώπη της ITG που εσύ έκοψες! Με αυτό τον τρόπο έχεις συνεχές αυλάκι χωρίς ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΜΟΥΣ απευθείας από την μάσκα, ως την εισαγωγή, ως την τουρμπίνα μετά! Οσο παράξενο και αν σου ακουστεί, ΕΣΥ λες ότι τώρα είναι σφραγισμένο!

Στην πράξη όμως ισχύει το ότι "μεγάλα ανοίγματα = απώλειες ροής", "μικρά ανοίγματα = ΣΦΥΡΙΓΜΑ!". Κλασικό παράδειγμα ένα φύλλο χαρτιού, που αν το φυσήξεις πλαγια, πολύ απλα θα σου παρει τα τύμπανα. Δοκίμασε το σε παρακαλώ πολύ για να δούμε ότι τουλάχιστον ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι από εκεί η βαβούρα σου

Link to comment
Share on other sites

Σιμο εισαι σιγουρος οτι η μετωπη του Α3, ειναι ιδια με του Golf MK6?

Μόλις τα έψαξα στο ΕΤΚΑ...

Rocco/A3(BZB & CDAA)/Leon/Golf έχουν μετώπη με κωδικό 1K0805971C

CC/Tiguan έχουν μετώπη με κωδικό 3C0805971C

Κοινώς τα Α3 είστε ίδιοι μεταξύ σας σε όλες τις εκδόσεις 1.8, και ίδιοι με τα λοιπά αδερφάκια του ομίλου, πλην του δικού μας και του Tiguan :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τα έψαξα στο ΕΤΚΑ...

Rocco/A3(BZB & CDAA)/Leon/Golf έχουν μετώπη με κωδικό 1K0805971C

CC/Tiguan έχουν μετώπη με κωδικό 3C0805971C

Κοινώς τα Α3 είστε ίδιοι μεταξύ σας σε όλες τις εκδόσεις 1.8, και ίδιοι με τα λοιπά αδερφάκια του ομίλου, πλην του δικού μας και του Tiguan :lol:

Οποτε καποιο λαθος εχει κανει ο Δημητρης και δεν μπορεσε να το εφαρμοσει,το θεμα ειναι αν μπορει τωρα να το διορθωσει :lol:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει επίσης και ένα διλιτράκι τώρα που το σκέφτομαι.

stage 1 (αμιγώς)ούτε αυτό το λες αλλά....Κοζάνη δεν πάει το παιδί που το έχει.... :whistling:

Πάντως θα ήταν ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρον να πείθαμε και τον Αντώνη να μετρήσει το APR τόσο στο Setting2 που το έχει (255+Carbonio) ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ Setting3 του που τον ανεβάζει στα 276 (να δούμε και η APR πως διαχειρίζεται τα settings της) :whistling:

......κ st2 που θα γινει δε προκειται να το μετρησω :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

......κ st2 που θα γινει δε προκειται να το μετρησω :whistling:

Γιατί κ Αntonis μας;;;

Από οίκτο για το καημένο το dyno;;;

Επίσης,

Τάσο με τις δημοσιεύσεις σου για το relocation, εκτός ότι μας "έστειλες", ανέβασες το section του passatcc πολλά σκαλιά παραπάνω. Να σαι καλά!

Edited by tanasi
Link to comment
Share on other sites

Σίμο, πήρα σήμερα υλικό για να την κάνω από την αρχή την βάση... και μάλιστα πιστεύω καλύτερα...και εξηγούμαι :

Στα δικά μας Α3 μπροστά η εισαγωγή δεν έχει ορθογώνιο σχήμα, αλλά διαφορετικό....θα κάνω χάρτινο πατρόν και με αυτό θα κόψω αλουμίνιο ακριβώς στα μέτρα που έχει το άνοιγμα μπροστά, ώστε να έχω απόλυτη εφορμογή.

Α! και την σωλήνα πιθανότατα θα την χρειαστώ! και εάν δεν βγάλω άκρη στην στέλνω πίσω απείραχτη!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Σίμο, πήρα σήμερα υλικό για να την κάνω από την αρχή την βάση... και μάλιστα πιστεύω καλύτερα...και εξηγούμαι :

Στα δικά μας Α3 μπροστά η εισαγωγή δεν έχει ορθογώνιο σχήμα, αλλά διαφορετικό....θα κάνω χάρτινο πατρόν και με αυτό θα κόψω αλουμίνιο ακριβώς στα μέτρα που έχει το άνοιγμα μπροστά, ώστε να έχω απόλυτη εφορμογή.

Α! και την σωλήνα πιθανότατα θα την χρειαστώ! και εάν δεν βγάλω άκρη στην στέλνω πίσω απείραχτη!

Δημητρη εβγαλα φωτο την δικη μου μετωπη,και απο οτι μπορεις να δεις και εσυ,δεν εμποδιζει κατι το ram air τις ITG!

Y/Γ παντως εχω την εντυπωσει οτι ειναι διαφορετικες η μετωπες μας :ermm:

post-18348-0-81206100-1305125334_thumb.j

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

φαγωθηκατε με τα ραμ αιρ,τελικα ολο αυτο μετρησε κανενας αν δινει τιποτα παραπανω η ολα ειναι απλα για τον θορυβο και στροβιλισμο???

Link to comment
Share on other sites

φαγωθηκατε με τα ραμ αιρ,τελικα ολο αυτο μετρησε κανενας αν δινει τιποτα παραπανω η ολα ειναι απλα για τον θορυβο και στροβιλισμο???

Στα προηγουμενα ποστ εχει ανεβασει λογκ ο Δημητρης οπου και φενεται οτι δεν ειναι μονο για θορυβο και στροβιλισμο!!! :ermm:

Link to comment
Share on other sites

φαγωθηκατε με τα ραμ αιρ,τελικα ολο αυτο μετρησε κανενας αν δινει τιποτα παραπανω η ολα ειναι απλα για τον θορυβο και στροβιλισμο???

Σε μοτέρ TSi (και όχι TFSi όπου το φίλτρο ούτως ή άλλως είναι κρυμένο πίσω) η διαφορά είναι απλά ΠΟΛΥ μεγάλη! Τραβάς με άψογη ροή αέρα απευθείας απ'έξω και όχι από το θάλαμο του μοτέρ... Οι διαφορές είναι παραπάνω από αισθητές (εφόσον φυσικά έχεις και κάποιο πρόγραμμα φορεμένο να τα εκμεταλλευτεί όλα αυτά) :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Αφαιρώντας το το μπροστά κολάρο εισαγωγής με το στραβοκωμένο μεταλλικό πλαίσιο μειώθηκε το σφύριγμα μετά τις 5000...άρα για αρχή είχα κάνει λάθος τοποθέτηση του μπροστά κολάρου!!!!!!

ΑΛΛΑ... εξακολουθώ να έχω σφύριγμα....

Αυτοί είναι οι απαιτούμενοι κωδικοί για ό,τι χρειάζεται για relocation... πλήν της τάπας για σκάστρα σε εργοστασιακή θέση και του σωλήνα εισαγωγής από turbo-maf.

1K0 145 770P ( διχαλο ανάμεσα από κουλερ-πεταλούδα... κολάρο ) 53 ευρώ

06F 145 751 ( ανταπτορας σκαστρας ) 60 ευρώ

1K0 145 845 A ( κολάρο σύνδεσης ανταπρορα-διχαλο ) 18,50 ευρώ

1K0 145 693 B same as 1P0 145 693 A ( σωληνώσεις από εισαγωγή σε σκαστρα μπροστά ) 53 ευρώ

06H 145 710 D ( σκαστρα με μεταλλικό έλασμα ενισχυμένη, εάν και εφόσον χρειαστεί ).

Το σύνολο.....184,50 και με 20% έκπτωση πάμε στα 147,60 ευρώ...

Βάρα Σίμοοοοοοοο

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Δημητρη εβγαλα φωτο την δικη μου μετωπη,και απο οτι μπορεις να δεις και εσυ,δεν εμποδιζει κατι το ram air τις ITG!

Y/Γ παντως εχω την εντυπωσει οτι ειναι διαφορετικες η μετωπες μας :whistling:

Όντως εντελώς διαφορετική μετώπη στο δικό μου.......στο σημείο αυτό τουλάχιστον....

Άρα μου ήρθε για BZB μάλλον το μπροστά και όχι για CDAA....Σε λίγο μάλλον θα τελειώσω και με την βάση οπότε θα τα πούμε μετά!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, σου είπα ότι τα νούμερα που σου έλεγαν δεν έβγαιναν με τίποτα ρε φίλε! Με αυτά που βάζεις εσύ ότι θέλεις, αν συνυπολογίσουμε και την όποια εργασία ερχόμαστε στο 200άρι που σου έλεγα φίλε μου, και που μου είχαν πει!

Τώρα, για το σφύριγμα πολύ απλα μετά τις 5000στροφές έιναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ να το έχεις! Το όποιο σφύριγμα εμφανίζεται σε "kick-down" στο εύρος 3500-4200 MAX και πρακτικα σε περιπτώσεις όπου η τουρμπίνα θα κάνει το μεγάλο της φούσκωμα (για αυτό ακούγεται άλλωστε).

Μετά τις 5000 στροφές η τουρμπίνα έχει αρχίσει να ξεφουσκώνει αισθητά, και επομένως η λογική λέει ότι έχεις στροβιλισμό από κάπου!

Είπες ότι "αφαίρεσες το στραβοκομένο κολαρο". Εφτιαξες και δοκίμασες άλλο που έχει σωστή εφαρμογή δηλαδή? Τώρα είναι όλα τοποθετημένα στη θέση τους ΣΩΣΤΑ?

Και για την ιστορία, ΔΕΝ έχει η ITG εναλλαγές για BZB/CDAA! Εδώ δεν ήξεραν καν ότι τα Tiguan/CC ¨ηθελαν αντάπτορα (δεν τους είχε τύχει να το δουν κάπου), και καθόμουν και εστελνα φωτό μεσω κουκουμέλ το μασκάκι μπροστά με τις αποστάσεις σε εκατοστά :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, σου είπα ότι τα νούμερα που σου έλεγαν δεν έβγαιναν με τίποτα ρε φίλε! Με αυτά που βάζεις εσύ ότι θέλεις, αν συνυπολογίσουμε και την όποια εργασία ερχόμαστε στο 200άρι που σου έλεγα φίλε μου, και που μου είχαν πει!

Τώρα, για το σφύριγμα πολύ απλα μετά τις 5000στροφές έιναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ να το έχεις! Το όποιο σφύριγμα εμφανίζεται σε "kick-down" στο εύρος 3500-4200 MAX και πρακτικα σε περιπτώσεις όπου η τουρμπίνα θα κάνει το μεγάλο της φούσκωμα (για αυτό ακούγεται άλλωστε).

Μετά τις 5000 στροφές η τουρμπίνα έχει αρχίσει να ξεφουσκώνει αισθητά, και επομένως η λογική λέει ότι έχεις στροβιλισμό από κάπου!

Είπες ότι "αφαίρεσες το στραβοκομένο κολαρο". Εφτιαξες και δοκίμασες άλλο που έχει σωστή εφαρμογή δηλαδή? Τώρα είναι όλα τοποθετημένα στη θέση τους ΣΩΣΤΑ?

Και για την ιστορία, ΔΕΝ έχει η ITG εναλλαγές για BZB/CDAA! Εδώ δεν ήξεραν καν ότι τα Tiguan/CC ¨ηθελαν αντάπτορα (δεν τους είχε τύχει να το δουν κάπου), και καθόμουν και εστελνα φωτό μεσω κουκουμέλ το μασκάκι μπροστά με τις αποστάσεις σε εκατοστά :thumbsup:

Οχι, χωρίς το κολάρο τελείως το έχω τώρα.....

Σήμερα μάλλον τελειώνω με την βάση.

Link to comment
Share on other sites

Οχι, χωρίς το κολάρο τελείως το έχω τώρα.....

Σήμερα μάλλον τελειώνω με την βάση.

Αντε με το καλό να μας πεις! Πιστεύω για τους λόγους που προανέφερα ότι εκεί βρίσκεται το θέμα σου :thumbsup:

Μακάρι να την γλυτώσεις χωρίς ούτε ένα ευρώ παραπάνω έξοδα! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ ψηλά το σφύριγμα μετά τις 5000 κατανοώ ότι είναι από συντονισμό στην εισαγωγή, αλλά επειδή ούτε το σφύριγμα του οβερ δεν μπορώ πλέον, λέω εάν μπορέσω να κάνω το relocation και να τελειώνω μια καλή.

Για την βάση αύριο ή από Δευτέρα.....ολοκλήρωση. Πάντως εάν έτσι με το relocation χαθεί το σφύριγμα από οβερ το αφήνω όπως είναι.

Link to comment
Share on other sites

Eνα ΨΙΛΟ σφύριγμα φίλε με ΤΙΠΟΤΑ δεν το χάνεις εκτός και ΑΝ βάλεις εισαγωγή αρκετά πνιγμένη (π.χ. Carbonio) ή Panel το οποίο είναι εντελώς πνιγμένο, πάντα σε σύγκριση φυσικά με τις διάφορες CAI υλοποιήσεις που υπάρχουν στην αγορά! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το πάνελ το είχα πριν και είναι σχεδόν ίδιο πλέον στις μεσαίες. Ψηλά λίγο μετά τις 5500 έχω πλέον ένα μικρό σφύριγμα, ενώ στις μεσαίες το ίδιο πια με πριν. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το πόσο άσχημα ροικα γίνεται το τμήμα της μετωπης αφαιρώντας το εργοστασιακό πλαστικό τμήμα. Εσωτερικά υπάρχει ασυνέχεια επιφανειών που πιθανότατα είναι και o λόγος του έντονου σφυριγματος στο δικό μου με το κολάρο μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτό ακριβώς το λόγο σου λέω ότι πρέπει να εφαρμόσει ΤΕΛΕΙΑ η εισαγωγή μπροστά! Το πρόγραμμα σου πολύ απλά ΖΗΤΑΕΙ, και η εισαγωγή μπορεί να το υποστηρίξει! Επομένως, ο εισερχόμενος αέρας είναι αυξημένος, με αποτέλεσμα το οποιοδήποτε κενό (ασυνέχεια) να δημιουργεί συνθήκες για "σφύριγμα".

Στην προκειμένη, και εφόσον μιλάς για υψηλές στροφές κάτι με κάνει να νοιώθω ότι πρακτικά η αυξημένη μετωπική ροή (λόγω ταχύτητας του οχήματος) δημιουργεί το όποιο σφύριγμα!! (τσέκαρε αν με μισόγκαζο ή ρολάρισμα κάνει σφύριγμα).

Ολα τα παραπάνω σου τα λέω καθότι το αμάξι το έχουμε τεστάρει και με τον Βασιλη (vg1912) αλλά και με τον Αντώνη όπου και οι δύο φοράνε Carbonio, το οποίο και θεωρείται το πλεον αθόρυβο CAI, και όπου και οι δύο παρατήρησαν ότι η ITG είναι ήσυχη εισαγωγή! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Θα ανεβάσω όποτε μπορέσω φωτογραφίες από το μπροστινό εσωτερικά μέρος της μετώπης και θα δείς ότι παρόλο που έκανα την βάση να εφάπτεται σχεδόν ακριβώς με την υπάρχουσα διαμόρφωση, ΤΟΝΙΖΩ: όπως το βλέπει κανείς από το μηχανοστάσιο και προς τα έξω.......βγαίνοντας και κοιτώντας από το σημείο εισαγωγής αέρα μπροστά από το αυτοκίνητο και πρός τα μέσα θα δεί πώς παρά το γεγονός ότι από μέσα όλα καλά, απ' έξω θα δεί ΑΣΥΝΕΧΕΙΑ πλαστικών τμημάτων εντός της μετώπης που πιθανότατα θα δημιουργήσουν σφύριγμα και πάλι......Το απεύχομαι αλλά το φοβάμαι πολύ.......

Ας τελειώσω πρώτα και θα ενημερώσω πάραυτα.....

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.