yositosi Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Πρόβλημα για δυνατούς λύτες και κάθε άποψη ή ιδέα είναι ευπρόσδεκτη... Παρατήρησα με το που άρχισαν να πιάνουν τα πρώτα κρύα (κατά το Νοέμβρη) το παρακάτω ΒΗΜΑ 1. Βάζουμε το κλειδί στη μίζα, πρώτη θέση ανάβει το "τιμονάκι" στα καντράν (νορμάλ κατάσταση) ΒΗΜΑ 2. Στη δεύτερη θέση του κλειδιού, ανάβουν όλες οι ενδείξεις, και σιγά σιγά αρχίζουν να σβήνουν. Παράλληλα ακούγεται από κάτω το κύκλωμα της παροχής βενζίνης να ενεργοποιείται, κάνει το κλασικό της μουρμούρισμα η αντλία χαμηλής πίεσης μέσα στο ρεζερβουάρ... και μετά σταματάει (νορμάλ και αυτό) ΒΗΜΑ 3. Στην τρίτη θέση πλεον μιζάρουμε, όλα τα λαμπάκια είναι σβηστά... και η αντλία δεν ακούγεται (νορμάλ κατάσταση) Εεεε, πλεον έχω παρατηρήσει ότι όποτε έχει κρύο, στο ΒΗΜΑ 3, αρχίζει ξανά να ακούγεται κάτω από το πίσω κάθισμα ένα σφυριγματάκι ελαφρό! Είναι η αντλία βενζίνης φυσικά, και η ένταση που ακούγεται να είναι στο 1/4 με 1/5 αυτής που ακούγεται στο ΒΗΜΑ 2 που ανέφερα παραπάνω. Τώρα φυσικά με κάτι 0C που είδα έξω, ακούγεται πιο έντονα! Αν το αμάξι ζεσταθεί, μετά από κανένα 10λεπτο λειτουργίας ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει τον σκασμό της. Αν το σβήσω και το ανάψω ξανά, ενώ έχει ζεσταθεί, τότε σίγουρα βγάζει το σκασμό της! Το αμάξι λογκαρίστηκε, ελέγχθηκε για σφάλματα, κτλ κτλ κτλ, και τα πάντα φαίνονται να είναι οκ! Οι ερωτήσεις μου: 1. Το έχει συναντήσει ξανά κανείς αυτό το φαινόμενο? 2. Καμία ιδέα πως θα πείσω το δίκτυο ότι έχω θέμα, ενώ δεν φαίνεται πουθενά στο διαγνωστικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο. Τώρα το θέμα της πειθούς από μέρους του τεχνικού τμήματος της αντιπροσωπείας είναι φαινομενικά απλό. Αφήνεις το αυτοκίνητο το απόγευμα με το κλείσιμο και το βάζουν μπρος το πρωί της επομένης για ν΄ακούσουν αυτό το οποίο ακούς και συ. Πρέπει βέβαια να τους πιέσεις αρκετά για μια πιθανή αντικατάσταση της αντλίας γιατί θ΄αρχίσουν σίγουρα τα γνωστά:αφού σταματάει ο θόρυβος όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα,δικαιολογείται λόγω κρύου και άλλα κουραφέξαλα που σκαρφίζονται πολλές φορές όταν δεν θέλουν ν΄ασχοληθούν με κάποιο τεχνικό πρόβλημα λόγω άγνοιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 28, 2011 Author Report Share Posted January 28, 2011 Αυτό ακριβώς φοβάμαι... και σίγουρα θέλω να αποφύγω το όλο σκηνικό του να πρέπει να τραβιέμαι 2 ολόκληρες μέρες! Αν είναι να πάει έτσι το όλο σκηνικό, με κόβω να καταλήγω να σκάω τα 200-250 γιούρια μόνος μου και να το φτιάχνω! Βέβαια, πρωταρχικής σημασίας κατ'εμέ είναι το τι ακριβώς έχει πάθει, και το γιατί! Αν μη τι άλλο να ξέρω αν είναι να το περιμένω σαν βλάβη ξανά να συμβεί ή να πω ότι "ατυχήσαμε" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocosalos Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Σίμο, εγώ γιατί ακούω την αντλία μόνο όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού, ενώ μετά δεν ακούω κιχ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Χωρίς να είμαι ειδικός, θα σου έλεγα πριν από όλα να αλλάξεις φίλτρο βενζίνης μήπως έχει πάρει τίποτα από τις χάλια βενζίνες που έχουμε και εάν ο ήχος παραμείνει τότε ψάχνεις για την αντλία. Πιο παλιά, σε θόρυβο που είχα στο ρελαντί, διαπιστώθηκε βουλωμένο φίλτρο βενζίνης (πιο συγκεκριμένα η επιστροφή του) παρόλο που είχε κάνει περίπου 7.000 χλμ και με το που αλλάχτηκε ο θόρυβος χάθηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 5, 2011 Author Report Share Posted February 5, 2011 Εχουμε ένα θέμα ως προς αυτό. Το CC ως δια μαγείας ΔΕΝ έχει φίλτρο βενζίνης! Ναι παράλογο, αλλά ΝΑΙ συμβαίνει! Το φίλτρο βενζίνης είναι ένα σώμα με την αντλία χαμηλής πίεσης, και κατά την VW δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή! Από την άλλη, βενζίνη βάζω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο από 2 βενζινάδικα, ιδιόκτητα της Shell... από όπου ποτέ εδώ και 8 χρόνια δεν είχα θέματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Εχουμε ένα θέμα ως προς αυτό. Το CC ως δια μαγείας ΔΕΝ έχει φίλτρο βενζίνης! Ναι παράλογο, αλλά ΝΑΙ συμβαίνει! Το φίλτρο βενζίνης είναι ένα σώμα με την αντλία χαμηλής πίεσης, και κατά την VW δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή! Από την άλλη, βενζίνη βάζω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο από 2 βενζινάδικα, ιδιόκτητα της Shell... από όπου ποτέ εδώ και 8 χρόνια δεν είχα θέματα. Μια απλή σίτα είναι, ούτε καν φίλτρο με την μορφή που το ξέρουμε.Και στο απλό passat 3C έτσι είναι δυστυχώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 6, 2011 Author Report Share Posted February 6, 2011 Χθες το μεσημέρι, που ανέβασε αρκετά η θερμοκρασία, και ήταν στους 12 βαθμούς, ίσα που ακουγόταν το ρημάδι (αν ακουγόταν μάλιστα)... Θα σπάσει το κεφάλι μου με αυτά που συμβαίνουν σε αυτό το στοιχειωμένο αυτοκίνητο! Οχι τίποτα άλλο, αλλα άντε να παω να τα σκάσω και να την αλλάξω! Το θέμα είναι μετά μην έχω ξανά τα ίδια και φταίει τίποτα άλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 14, 2011 Author Report Share Posted March 14, 2011 Τρελών συνέχεια. Ζέστανε ο καιρός και έβγαλε το σκασμό της! Από το Σάββατο, μούγκα στη στρούγκα η αντλία. Την ίδια στιγμή, άλλο παιδί με παρόμοιο ηχητικό εφέ, πηγε σε επίσημο δίκτυο και του την έβγαλαν επιτόπου εγγύηση. Θα μας μουρλάνει λέμεεεε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Τρελών συνέχεια. Ζέστανε ο καιρός και έβγαλε το σκασμό της! Από το Σάββατο, μούγκα στη στρούγκα η αντλία. Την ίδια στιγμή, άλλο παιδί με παρόμοιο ηχητικό εφέ, πηγε σε επίσημο δίκτυο και του την έβγαλαν επιτόπου εγγύηση. Θα μας μουρλάνει λέμεεεε... ειναι να τρελαινεσαι μ αυτο το αυτοκινητο κ τους θορυβους του......εγω δεν ακουσα σχεδον τπτ οταν μπηκα το σαββατο!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 14, 2011 Author Report Share Posted March 14, 2011 Εεε ναι! Επιασαν οι ζέστες και μουγκάθηκε!!! Σήμερα ΚΑΘΟΛΟΥ! Βασικά και οι τριγμοί από πίσω έκαναν φτερά με το που μαλάκωσε ο καιρός! Κάτι σαν τις Σκανδιναβικές μερες μου φαίνεται θα καταλήξουμε! 6 μήνες θα λάμπει, και 6 μήνες στα πυκνά σκοτάδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Εεε ναι! Επιασαν οι ζέστες και μουγκάθηκε!!! Σήμερα ΚΑΘΟΛΟΥ! Βασικά και οι τριγμοί από πίσω έκαναν φτερά με το που μαλάκωσε ο καιρός! Κάτι σαν τις Σκανδιναβικές μερες μου φαίνεται θα καταλήξουμε! 6 μήνες θα λάμπει, και 6 μήνες στα πυκνά σκοτάδια ....λες κ δε το εφτιαξαν για να κυκλοφορει στη γερμανια......λες κ το φτιαξαν για να το πουλησουν την αφρικη...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 The verdict όπως φαίνεται... 1. Ρωτώντας μπόλικο κόσμο, γενικά οι αντλίες χαμηλής πίεσης ειδικά τον χειμώνα σε ΠΟΛΛΑ μοντέλα κάνουν ένα μικρό ανεπαίσθητο σφυριγματάκι (χωρίς να σημαίνει ότι δυσλειτουργούν). 2. Στο Setting3 όπου το πρόγραμμα ζηταει για καύσιμο και ειδικά τον χειμώνα, το θέμα του "σφυριγματος" γίνεται πιο έντονο 3. Στο Setting3 όπου το πρόγραμμα ζηταει για καύσιμο και όταν ζεσταίνει ο καιρός, το θέμα του "σφυριγματος" γίνεται πολύ πιο χαμηλό σε ένταση (ως ανεπαίσθητο) 4. Στο Setting2 όπου το πρόγραμμα ζητάει λιγότερο καύσιμο, πολύ απλά ο ήχος εξαφανίζεται εντελώς. Αν κρίνω τη διαφορά ανταπόκρισης του γκαζιού, αλλά και του πως "εκκινεί" μεταξύ των 2 settings, λύθηκε η απορία γιατί με το "καλημέρα" η αντλία δουλεύει δυνατά Επομένως, φαίνεται ότι είναι καθαρά λειτουργικό το θέμα και όχι "δυσλειτουργία ή βλάβη"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 The verdict όπως φαίνεται... Ποιο βερντικτ βρε ΄Αγγλε ασθενή;; Είδες που τελικά η αντλία σου είναι ντούρασελ; Απλώς είχες όλο το σύστημα να δουλεύει υπερωρίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 Ποιο βερντικτ βρε ΄Αγγλε ασθενή;; Είδες που τελικά η αντλία σου είναι ντούρασελ; Απλώς είχες όλο το σύστημα να δουλεύει υπερωρίες. Δεν είναι θέμα υπερωρίας Θανάση έτσι που το βλέπω. Μάλλον η συχνότητα ακούγεται από το ρεύμα... για αυτό κάνει και το σφυριγματάκι! Θεωρητικά πάντα αυτό καθότι δεν μπορώ να ξέρω επακριβώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 10, 2011 Report Share Posted May 10, 2011 Δεν είναι θέμα υπερωρίας Θανάση έτσι που το βλέπω. Μάλλον η συχνότητα ακούγεται από το ρεύμα... για αυτό κάνει και το σφυριγματάκι! Θεωρητικά πάντα αυτό καθότι δεν μπορώ να ξέρω επακριβώς ok ! όσα ξέρει ο νοικοκύρης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 ok ! όσα ξέρει ο νοικοκύρης... Θανάση, παίζουν ΠΟΛΛΑ στη μέση φίλε μου, οπότε και εγώ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω! Π.χ. η ρύθμιση της "ευαισθησίας" του πεντάλ γκαζιού μεταξύ setting1 και setting3 είναι απλά ΧΑΩΔΗΣ! Ρεαλιστικά στο Setting3, και με βάση τα λεγόμενα των Αγγλων που είχα βρει σε άλλο φόρουμ του εξωτερικού, στο 75% πάτημα το αμάξι πρακτικά βλέπει ότι είσαι με full throttle (για να καταλάβεις τη διαφορά). Σίγουρα και αυτό παίζει το ρόλο του, και θεωρώ ότι ανάλογα έχουν "σκαλίξει" και τις παροχές! Επί του πρακτικού, στο παρκινγκ που έχω ησυχία (και χωρίς μουσική φυσικά), με το που γύρισα σε setting3 άρχισα ξανά στο βάθος να ακούω την αντλία χαμηλής να "γουργουρίζει" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Επί του πρακτικού, στο παρκινγκ που έχω ησυχία (και χωρίς μουσική φυσικά), με το που γύρισα σε setting3 άρχισα ξανά στο βάθος να ακούω την αντλία χαμηλής να "γουργουρίζει" Σε ο, τι και αν οφείλεται τελικα, θα φανεί μέχρι να ου τελειώσει η εγγύηση, οπότε no worries προς το παρόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...