DarkX Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 (edited) Τώρα που έψαξα λίγο παραπάνω (edit: σε άλλο φόρουμ) βρήκα ένα ποστ του Κώστα από Cargate που απαντάει σε κάποιον που ρώτησε στην παρουσίασή μου αν αυτή η εισαγωγή μπαίνει και στα 1.8 tsi το ποστ είναι του 2011 και αυτό. Η απάντηση είναι όχι. Μήπως ήταν διαφορετικά τα tsi του 2011, δεν ξέρω. Η μήπως η συγκεκριμένη ITG Maxogen που φοράω είναι διαφορετική και δεν χωράει γιατί η αλήθεια είναι ότι το κομμάτι πριν τον maf είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διάμετρο (προφανώς η ροϊκότητα στο σημείο εκείνο εξασφαλίζεται από τις μοίρες της γωνίας όπου κλείνει η διάμετρος). Για την ακρίβεια από το μοτέρ αριστερά μέχρι τη μπαταρία δεξιά το κολάρο που περνάει αναμεσα το οποίο ενώνει τα διάφορα κομμάτια της εισαγωγής, περνάει ξυστά. Φυσικά στον maf έχουμε στάνταρ διάμετρο. Εγώ πάντως όλη την εισαγωγή μαζί με το αρχικό φίλτρο την είχα πάρει από τον αντιπρόσωπο της Γλυφάδας που τότε είχε συνεργασία με την Cargate. Το 2014 πήγα σε μεγαλύτερο φίλτρο πάλι ITG Maxogen 86άρι λαδωμένο αλλά 3 εκατοστα μακρύτερο και ακόμα πιό ελεύθερο με διαφορετική σχεδίαση εσωτερικά για ακόμα πιό βελτιωμένη ροϊκότητα (για το οποίο λέω ότι είναι απαραίτητο να μην στεγνώνει το λάδι). Το φίλτρο λοιπόν αυτό το πήρα από την PowerChips στην Τατοϊου και νομίζω αυτον πρέπει να λες ότι είναι ο μόνος που τα φέρνει από Αγγλία γιατί ξαναπήγα και πρόσφατα για να πάρω διάφορα και μιλάγαμε για τα φίλτρα και τους Άγγλους στην ITG, αναρωτιέμαι αν ο Andy Jackson είναι ακόμα product manager δεν ρώτησα. Από τα χέρια του πέρασε η σειρά Maxogen. Edited April 22, 2017 by DarkX 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 22, 2017 Author Report Share Posted April 22, 2017 Εντάξει τώρα νομίζω ότι το τερματίσαμε... χαχαχα TFSi μοτέρ δεν φοράς εσύ;;; Οι εισαγωγές καμία απολύτως σχέση με τα TSi... Επίσης εγώ δεν μιλάω καν για εισαγωγή σαν αυτή που φοράς αλλά για CAI (απευθείας εισαγωγή αέρα απ'έξω) και είναι η παρακάτω:https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/56aa40dc3ba7b00c319fafc7/56ca987f764b795b23bfddce_VWR-TSI-Intake-system-sqM800X600.png Αυτή όταν την πήρα είχε βγει σαν ITG Maxogen αλλά πλέον ΔΕΝ διατίθεται καν από την ITG προς πώληση μιας και την πουλάει OEM αποκλειστικά στην VW Racing UK (εισαγωγέας ο Ερικ από όσο ξέρω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 (edited) K04 TFSI ναι. Το τερματίσαμε κανονικά lol.. Τωρα κατάλαβα ποια λες την έχω δει αυτήν σε άλλα δίλιτρα και αν δεν με απατά η μνήμη μου και σε 14άρια (edit: αν όχι η ίδια ακριβώς πάντως σε αυτό το στυλ με το βαρελάκι που παίρνει από τη μετώπη). Πάντως αν και η δική μου δεν διαθέτει ram air πρώτο κομμάτι δεν έχω δει κανενα side effect ούτε θερμοκρασιακά ούτε σε γραμμάρια. Η queen όμως είδε διαφορά στο δικό της όταν έφτιξε custom ram air γιατί φοράει το μεγάλο Pipercross φίλτρο κουμπωμένο σε ευθή custom carbon σωλήνα dtm μήκους λίγων εκατοστών που σημαίνει ότι το φιλτρο βρίσκεται στο βαθος του μηχανοστασίου δεξιά. Έφτιαξε λοιπόν carbon κανάλι κουμπωμένο στη μετώπη που περνώντας διπλα από την μπαταρία φτάνει στο φίλτρο όπου έχουμε custom θερμοασπίδα κλεστή από παντού εκτος από πάνω. Πολύ καλύτερες θερμοκρασίες πυκνότερος αέρας φάνηκε αμέσως η διαφορά. Σίγουρα βοηθάει να παίρνεις αέρα απ' έξω. Απλά εγω σε μένα δεν έχω διαπιστώσει την ανάγκη. Edited April 22, 2017 by DarkX 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 Βαζωντας μονο μια εισαγωγή αερα οποιαδήποτε είναι αυτή δε θα κερδισεις φιλε μου απολυτως τιποτε και ειδικα για το λογο που αναφέρεις για να ακουσεις το τούρμπο σου πεταμενα λεφτα.Αν θες το κατι παραπανω στο αυτοκινητο σου βαλτου μια ολοσωμη εξατμιση μετα παντα την εισαγωγή και ένα προγραματακι της αρεσκειας σου ειτε επωνυμο ειτε custom ετσι θα το τσιτώσεις το αυτοκινητο σου θα αγριεψει και από επιδοσεις και από ηχο που θες και θα το ευχαριστηθείς.Το κάθε περιφερειακο που μπαινει στο αυτοκινητο θελει και το αναλογο ρυθμισμα βασικος κανονας της βελτιωσης,πετωντας κατι πανω μεμονομενο δε κερδίζεις τιποτε. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 22, 2017 Author Report Share Posted April 22, 2017 Δεν το έχω αναλύσει τόσο... Τα νούμερα μου είχαν βγει πολύ καλά (δεν έχει δα και τρελές απαιτήσεις το μοτέρ μου), η λειτουργία άψογη... και άρα δεν το έψαξα παραπάνω! Πάντως και τώρα που ψάχνω από τότε ο Andy μου είχε στειλει το setup που είχαν αρχικά δουλέψει για το Stage2 της Revo σε 18άρι Α3 ΠΡΙΝ να βγάλουν την Maxogen που φοράω (την παλαιότερη carbon χωρίς CAI ομως) και είχαν τραβήξει σωλήνα ως κάτω πίσω από το σποτάκι ομίχλης... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 14 hours ago , dims3tfsi said: Βαζωντας μονο μια εισαγωγή αερα οποιαδήποτε είναι αυτή δε θα κερδισεις φιλε μου απολυτως τιποτε και ειδικα για το λογο που αναφέρεις για να ακουσεις το τούρμπο σου πεταμενα λεφτα.Αν θες το κατι παραπανω στο αυτοκινητο σου βαλτου μια ολοσωμη εξατμιση μετα παντα την εισαγωγή και ένα προγραματακι της αρεσκειας σου ειτε επωνυμο ειτε custom ετσι θα το τσιτώσεις το αυτοκινητο σου θα αγριεψει και από επιδοσεις και από ηχο που θες και θα το ευχαριστηθείς.Το κάθε περιφερειακο που μπαινει στο αυτοκινητο θελει και το αναλογο ρυθμισμα βασικος κανονας της βελτιωσης,πετωντας κατι πανω μεμονομενο δε κερδίζεις τιποτε. Σωστός Δημήτρη, γι αυτό και πρώτα έβαλα πρόγραμμα και τη μεταλλική rev D σκάστρα και κάνα 2μηνο μετά που έκαψα τα 50άρικα στις βενζίνες έβαλα την εισαγωγή, οπότε και η διαφορά ήταν εμφανής. Αλλά μόνο όταν ελευθερώσεις πλήρως το turbo απολαμβάνεις όλα τα κέρδη μιας καλής εισαγωγής, επομένως χρειάζεται και η ολόσωμη εξάτμιση αλλιώς πνίγεται το turbo και μεταφέρεται εκεί το bottleneck. Και βέβαια πρέπει να συναργάζονται όλα σωστά με το πρόγραμμα αλλιώς... το αλλάζεις lol 14 hours ago , yositosi said: Δεν το έχω αναλύσει τόσο... Τα νούμερα μου είχαν βγει πολύ καλά (δεν έχει δα και τρελές απαιτήσεις το μοτέρ μου), η λειτουργία άψογη... και άρα δεν το έψαξα παραπάνω! Πάντως και τώρα που ψάχνω από τότε ο Andy μου είχε στειλει το setup που είχαν αρχικά δουλέψει για το Stage2 της Revo σε 18άρι Α3 ΠΡΙΝ να βγάλουν την Maxogen που φοράω (την παλαιότερη carbon χωρίς CAI ομως) και είχαν τραβήξει σωλήνα ως κάτω πίσω από το σποτάκι ομίχλης... Μου θυμίζει το twintake της forge που παίρνει από κάτω και από μπροστά με διπλή είσοδο. Το ερώτημα είναι έχουμε καλύτερα αποτελέσματα από εκεί απ' οτι από τη μετώπη? Το είχαμε συζητήσει αυτό πριν πολλά χρόνια και οι γνώμες ήταν υπέρ και των δύο.. βασικά οι περισσότεροι έλεγαν ότι οι διαφορές είναι απειροελάχιστες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 22, 2017 Author Report Share Posted April 22, 2017 Σε υψηλές ταχύτητες το ram-air σίγουρα σου δίνει αυξημένη ροή/πίεση αέρα, τώρα το κατά πόσο αυτό είναι κάτι που το εκμεταλλεύεται το μοτέρ, αυτό είναι ένα θέμα εντελώς διαφορετικό. Σίγουρα πάντως όπως και να έχει οι διαφορές δεν παίζει να είναι τίποτα το "τεράστιο" που να γίνεται εμφανές με το καλημέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 Γι αυτό tuning is a curse. Να κυνηγάς το κάθε άλογο και το κάθε νιουτόμετρο για να δεις χαρά. Όταν όμως τη βλέπεις, στο τέλος της μέρας δεν σε νοιάζει κι αν κέρδισες μισό φτερό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 On 22/4/2017 at 7:11 ΜΜ, DarkX said: Τώρα που έψαξα λίγο παραπάνω (edit: σε άλλο φόρουμ) βρήκα ένα ποστ του Κώστα από Cargate που απαντάει σε κάποιον που ρώτησε στην παρουσίασή μου αν αυτή η εισαγωγή μπαίνει και στα 1.8 tsi το ποστ είναι του 2011 και αυτό. Η απάντηση είναι όχι. Μήπως ήταν διαφορετικά τα tsi του 2011, δεν ξέρω. Η μήπως η συγκεκριμένη ITG Maxogen που φοράω είναι διαφορετική και δεν χωράει γιατί η αλήθεια είναι ότι το κομμάτι πριν τον maf είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διάμετρο (προφανώς η ροϊκότητα στο σημείο εκείνο εξασφαλίζεται από τις μοίρες της γωνίας όπου κλείνει η διάμετρος). Για την ακρίβεια από το μοτέρ αριστερά μέχρι τη μπαταρία δεξιά το κολάρο που περνάει αναμεσα το οποίο ενώνει τα διάφορα κομμάτια της εισαγωγής, περνάει ξυστά. Φυσικά στον maf έχουμε στάνταρ διάμετρο. Εγώ πάντως όλη την εισαγωγή μαζί με το αρχικό φίλτρο την είχα πάρει από τον αντιπρόσωπο της Γλυφάδας που τότε είχε συνεργασία με την Cargate. Το 2014 πήγα σε μεγαλύτερο φίλτρο πάλι ITG Maxogen 86άρι λαδωμένο αλλά 3 εκατοστα μακρύτερο και ακόμα πιό ελεύθερο με διαφορετική σχεδίαση εσωτερικά για ακόμα πιό βελτιωμένη ροϊκότητα (για το οποίο λέω ότι είναι απαραίτητο να μην στεγνώνει το λάδι). Το φίλτρο λοιπόν αυτό το πήρα από την PowerChips στην Τατοϊου και νομίζω αυτον πρέπει να λες ότι είναι ο μόνος που τα φέρνει από Αγγλία γιατί ξαναπήγα και πρόσφατα για να πάρω διάφορα και μιλάγαμε για τα φίλτρα και τους Άγγλους στην ITG, αναρωτιέμαι αν ο Andy Jackson είναι ακόμα product manager δεν ρώτησα. Από τα χέρια του πέρασε η σειρά Maxogen. παιδια ΟΛΕΣ οι εισαγωγες απο τα διλιτρα μπαινουν στους 1.8 tsi A Λ Λ Α για να δουλεψουν σωστα θα πρεπει η να κοπει σε ενα σημειο για να μπει επανω ο μαμα μαφ case απο τον 1,8tsi Ή θα πρεπει να γινει νεο καλιμπραρισμα στο μαφ μεσω προγραμματος για το λογο οτι ο μαφ θα μπει επανω στη νεα θεση της εισαγωγης που εχει διαφορετικη διαμετρο ο μαφ case με αποτελεσμα να διαβαζει ο μαφ αλλα ντι αλλων. βεβαια το καλιμπραρισμα του μαφ μπορει να γινει μεσω custom προγραμματος και οχι σε κονσερβες προγραμματα , στη κονσερβα δεν θα δουλεψει οπως πρεπει εαν βγει ο μαφ πανω απο το μαμα μαφ case και μπει στην νεα θεση που εχει αλλη διαμετρο ο μαφ case, στη κονσερβα θα δουλεψει μονο εαν κοπει η εισαγωγη και μπει επανω ο μαμα μαφ case αλλα και παλι παιζει ρολο στο σημειο που θα κοπει για να μπει ο μαφ case, γιατι θα αλλαξει παλι η ροη του αερα και η ταχυτητα του αερα συν οτι μπορει να υπαρχουν και διαφορετικoi στροβιλισμοι του αερα με αποτελεσμα παλι να επηρεαζει τις μετρησεις του μαφ. αυτα σας τα λεω εγω μεσω δικων μου εμπειριων που εχω βαλει στο δικο μου 3 εισαγωγες απο διλιτρο και με διαφορες πατεντες και με απειρα λογκ να το κανω να δουλεψει οσο το δυνατον γινεται πιο σωστα. επισης κατι ακομα στα cda μοτερ ειναι πιο ευκολο το πραγμα για να δουλεψει μια εισαγωγη απο διλιτρο λογω αισθητηρα λ wideband , στα bzb (που ηταν και το δικο μου) θελει παιδια υπομονη και πολλες δοκιμες μεχρι να πετυχεις την τελεια λειτουργια . On 22/4/2017 at 7:29 ΜΜ, yositosi said: Εντάξει τώρα νομίζω ότι το τερματίσαμε... χαχαχα TFSi μοτέρ δεν φοράς εσύ;;; Οι εισαγωγές καμία απολύτως σχέση με τα TSi... Επίσης εγώ δεν μιλάω καν για εισαγωγή σαν αυτή που φοράς αλλά για CAI (απευθείας εισαγωγή αέρα απ'έξω) και είναι η παρακάτω:https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/56aa40dc3ba7b00c319fafc7/56ca987f764b795b23bfddce_VWR-TSI-Intake-system-sqM800X600.png Αυτή όταν την πήρα είχε βγει σαν ITG Maxogen αλλά πλέον ΔΕΝ διατίθεται καν από την ITG προς πώληση μιας και την πουλάει OEM αποκλειστικά στην VW Racing UK (εισαγωγέας ο Ερικ από όσο ξέρω) Σιμο για σενα εαν χρειαστεις να την αλλαξεις http://itgairfilters.com/product/stab99-airbox-stab99/ http://itgairfilters.com/product/stab99ld-airbox-stab99ld/ http://itgairfilters.com/product/stab122-airbox-stab122/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis Stoni Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 (edited) Παιδιά γεια σας έρχομαι ν ανοίξω πάλι αυτό το θέμα μιας κ έχω πρόβλημα με τον κλασικό bzb κινητήρα όπου η εισαγωγή μάλλον είναι για πέταμα.θα παραθέσω φωτο τι φοράω τώρα Αφού δεν ξέρω τι ακριβώς είναι.το αμάξι κάνει misfires κατά τα λεγόμενα των μαστόρων λόγω εισαγωγής.τελευταια μου πετάει και διάφορες βλάβες όπως p0171 p0174 εγώ θα ήθελα να δείτε την φωτο και να μου πείτε αν είναι λάθος μιας κ είστε γνώστες Edited March 18, 2018 by Panagiotis Stoni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagiotis Stoni Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 (edited) Edited March 18, 2018 by Panagiotis Stoni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...