Jump to content
XIONOULIS

Θερμομονωτικα Υλικα..Βοηθεια

Recommended Posts

λοιπον επειδη θελω να προστατεψω την χουανη μου απο θερμοκρασιες ανοιγω αυτο μηπως και καποιος αλλος εχει κανει κατι αντιστοιχο και εχει και αποτεσματα να μας πει,βρηκα μετα απο ψαξιμο την εταιρεια thermotec οπου ειδικευεται σε αυτα και ρωταω εχει βαλει κανενας?αυριο ια παω να δω απο κοντα μερικα δειγματα που εχει ενα παληκαρι εδω στα ιωαννινα και να διαλεξω,δεν ψαχνω ταινια μονο ,τεινω προς την κουβερτα πχ που ειναι ποιο χοντρη και μπορει και μονωνει καλυτερα απο μια ταινια.

λοιπον υπαρχουν με μονη στρωση και απο τις δυο πλευρες και μονο απτην μια πλευρα επιλογη για να αγορασεις

πχ διπλη πανω κατω

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

και εδω με μονη

http://cgi.ebay.com/...VehicleQ5fParts

http://cgi.ebay.com/...=item2eb2c9e673

επισης ειδα και ετοιμο για χουανη σε 2.5 ιντσες και 3.5 ιντσες απο την επισημη σελιδα τησ thermo tec και απο εμπαυ

αυτον

βεβαια δεν λεει αν στελνει ελλαδα και ποσο και τι διαστασεις εχει,του στειλα μαιλ περιμενω απαντησεις....

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

η ταινια http://cgi.ebay.com/...VehicleQ5fParts

που ομως μεσα στο σιτε της ενλογω εταιρειας δινου και ποιο συγκεκεριμενη απο αυτην αλλα δεν ξερω αν κανει για την χουανη και το σωληνα της,γιατι αυτες ντυνουν χταποδια και εξατμισεις

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

και για τουρμπινες

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

βεβαια γιατι να θες να την τυλιξεις στα τφσι και τσι δεν καταλαβαινω..αλλα αλλο καπελο αυτο

το ερωτημα ειναι τι βαζουμε ???και ειδα και κατι κεβλαρ απλησιαστα οχι τιποτα αλλα με αυτο το σωληνα θελω το λιγοτερο κανα 2.5 μετρα και...

ιδεες?????

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο θεμα.

θελω και εγω να ντυσω την ασπιδα που θα φτιαξω και τον inox σωληνα για την εισαγωγη που ετοιμαζω.

με τι να τα ντυσω?

Link to comment
Share on other sites

κοιτα τουλαχιστον κατασταλαξαμε οτι αυτα θελουν ντυσιμο...σε αλλα κλαμπ πχ του μινι κοοπερ εχουν ντυσει τα παντα...το παληκαρι ειναι απο εκει και εχει καποια πραγματα στοκ που θα δω αυριο,περισσεψανε απο ομαδικη αγορα δικια τους..

για την εξατμιση εχουν αναγκη οι κινητηρες μας οπου εχουν το downpipe απο πισω...???δηλαδη θα κερδισουμε σε λιγοτερη θερμοκρασια στο χωρο της μηχανης αν το κανουμε αυτο η χειροτερα?

τωρα θα δω αυριο τι θαμου προτεινει το παληκαρι και θα γραψω,παντως επειδη γυρισα 3 μαγαζια με αυτα στα ιωαννινα και βρηκα απο κουβερτες-ταινιεςκαι οτι αλλο θες,ο οδηγος αγωνων που το παω για σερβισ στα ιωαννινα και εχει συνεργειο μου ειπε να το ντυσω με ταινια και μου ειπε να παω σε ενα φιλο εξατμισα οπου εχει την ταινια(που ντυνεις τα χταποδια).οταν πηγα εκει και το συζητησα μου ειπε πλεον να βαλω κατι καλυτερο την κουβερτα που ειναι ποιο ακριβη αλλα ισως κανει καλυτερη δουλεια και το αλλο το ετοιμο αυτο μετην χουανη το λινκ που εβαλα με το κορδωνι.ιδωμεν προς τα εκει με βλεπω τουλαχιστον για την εισαγωγη

οσο για ινοχ σωληνα μην το σκεφτεσαι καν...θα τραβαει πολυ περισσοτερο την θερμοκρασια πτο κινητηρα απο οτι το πλαστικο...αστο εχουν προιστορια οι ινοχ μαφ που φτιαχνανε παλια και ηταν μαπα....τα κανανε αλλοι και την ειχαν πατησει σε θερμοκρασιες...οσο για την Heatshield εννοειται οτι πρεπει να την ντυσεις και αυτην...για να μην σου πω να φταιξουμε κανενα αεραγωγο στο καπο και να ενισχυσουμε την αποδωση περισσοτερο...χαχαχα ολα τα τουρμπατα εχουν τετοια...τα σοβαρα τουρμπτα!!!!οχι τα χρεπια μας...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο δεν εχεις θερμοκρασιες στο χωρο μηχανης αν τυλιξεις την εξατμιση αλλα επειδη τα καυσαερια θα φευγουν πιο γρηγορα λογο οτι θα εχει σταθερη θερμοκρασια η εξατμιση κερδιζεις και σε επιδοσεις οποτε τυλιγουμε την εισαγωγη και την εξατμιση και ειμαστε μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά με τις επενδύσεις αυτές δεν κερδίζεται κάτι σε επιδόσεις. Σκεφτείτε μόνο πόση ώρα μένει ένας όγκος αέρα μέσα στην εισαγωγή και θα καταλάβετε το γιατί :kiss:

Επίσης το να τυλίξεις την εξάτμιση και πάλι δεν κερδίζεις κάτι, γιατί τα καυσαέρια έχουν μια τάξη θερμοκρασιών αρκετά υψηλή και φεύγουν με αρκετά μεγάλη ταχύτητα, οπότε η καλύτερη λύση για μείωση των θερμοκρασιών είναι για αρχή να φύγει ο προκαταλύτης, όπου εκεί έχουμε συγκέντρωση καυσαερίων και στροβιλισμούς (άρα αύξηση θερμοκρασίας και μη τυρβώδη ροή) και στη συνέχεια η διατομή της εξάτμισης να παραμένει ίδια ή να μεταβάλλεται ομαλά και στα κατάλληλα σημεία.

Παρόλα αυτά, τέτοια υλικά (θερμομονωτικά) εμπορεύομαι στο κατάστημά μου (οικοδομικά υλικά) και μπορώ να πω ότι θα έκαναν εξαιρετική δουλειά σε οικοδομικές εφαρμογές, αλλά hell no, στο αυτοκίνητο δεν θα δείτε δυστυχώς καμία διαφορά.

** ps: είναι και ακριβά τα άτιμα!

** ps2: βάλτε cooler, να πιάσουν και τόπο τα λεφτά :startle:

*** ps3: κορυφαία κονσόλα! :startle:

Link to comment
Share on other sites

βρε αλεξανδρε μηπως μεσω της εταιρειας σου τα βρουμε ποιο φτηνα???πλακα πλακα για κοιταξε το....

αυριο θα δω εεε και κοιτα κα παρουσιαση σιγα σιγα το κανω audi....xaxax

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

φίλε μην χαλάς και πολλά λεφτα ,βάλε αρμαφλέξ που είναι φθηνο και κάνει θαύματα-

έχω κάνει το εξής τεστ -σε αναμενο ματι κουζίνας επίασα με το δακτυλο δεμενο αρμαφλεξ και δεν περασε τιποτα και το υλικο ίσα που αρχισε να φθειρεται-

υπάρχει και σε κοματι σωληνα ,να μπει φορετο και σε αυτοκολλητη ταινεια -εγω επειδη είμαι ανασφαλης το έχω πιάσει και με tire up

DSC00804.jpg

Πάντως εμείς παιδευόμαστε να προστατευσουμε τη εισαγωγή απο ζεστη και ο αερας όταν συμπιεζεται απο την

τουρμπίνα πριν παει στους i/c ξεπερναει τους 200 βαθμούς...

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη δωσε μια τιμη το μαγαζι στα γιαννενα ειναι?

Όχι, δεν είναι στα Γιάννενα αλλά δεν αξίζει να ασχοληθείς Σταύρο με κάτι τέτοιο. Όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Karaman, δεν βλέπεις διαφορά, και να προσθέσω στα λεγόμενά του ότι ακόμη και την τουρμπίνα να μονώσεις δεν κερδίζεις κάτι. Προτιμότερο είναι να το αφήσεις (που θα το αφήσεις...) να κρυώσει 2-3 λεπτά στο ρελαντί.

Κατάργηση του προκαταλύτη παιδιά και θα δείτε μεγάλη διαφορά ~ κοινώς, ένα νέο dp!

Link to comment
Share on other sites

helloooo ..εδω καταργησαμε το προκαταλυτη..΄.ολα τα καταργησαμε..αλλαξαμε downpipe 70 και βαλαμε και απο τα κορυφαια φιλτρα που οπως λεει και οφιλος ο πανος(dynamite) εχει κεραμικη επιστρωση και βλεπουμε θερμοκρασιες 46+ οταν εξω εχει +3!!!!!!!δηλαδη κλαψτα χαραλαμπεεεεεε....και μιλαμε ακομα για προκαταλυτη...ολοσωμη του εβαλα...και εχει γινει μπαρμπεκιου απο τοτε που πηρα VAG COM ΚΑΙ μετραω ,πριν αυτα θα πρεπε να ηταν ηφαιστειο μαμα....

δηλαδη το καλοκαιρι τι θα γινει????θα καταργησει η γυναικα την κουζινα???θα μαγειρευει πανω στη τουρμπινα με τη χυτρα ταχυτητος,...χ.αχ.αχαχαχαχαχαχ

καλα εε μιλαμε πεθανα στα γελια....

εγω ειμαι περιεργος αν θα βοηθησει το κουλερ να πεσει η θερμοκρασια που διαβαζει το vag com.....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

φίλε μην χαλάς και πολλά λεφτα ,βάλε αρμαφλέξ που είναι φθηνο και κάνει θαύματα-

έχω κάνει το εξής τεστ -σε αναμενο ματι κουζίνας επίασα με το δακτυλο δεμενο αρμαφλεξ και δεν περασε τιποτα και το υλικο ίσα που αρχισε να φθειρεται-

υπάρχει και σε κοματι σωληνα ,να μπει φορετο και σε αυτοκολλητη ταινεια -εγω επειδη είμαι ανασφαλης το έχω πιάσει και με tire up

DSC00804.jpg

Πάντως εμείς παιδευόμαστε να προστατευσουμε τη εισαγωγή απο ζεστη και ο αερας όταν συμπιεζεται απο την

τουρμπίνα πριν παει στους i/c ξεπερναει τους 200 βαθμούς...

μπορεις να μου πεις που το βρηκες????δεν εχει διαμτερο φ78 που θελω εγω στα ιωαννινα γαμωτο και προσπαθω να το βρω απο αλλου.το παληκαρι ποιο πανω που ανεφερα απλα κλεφτης...και απτους γνωστους στα ιωαννινα 55 ευρο στο κομματι κερδος ηιλε να βγαλει....τσακωθηκα με την γουρουνια του..45 δολαρια στο εβαυ με 10 μεταφορικα και αυτος 105 ευρο εδω...κλεφτες...

Link to comment
Share on other sites

φίλε εγώ έχω βάλει την αυτοκόλητη ταινεια η οποια είναι 10 μέτρα- την είχα παρει 10 ή 12 ευρω -

απλα σε ενα σημείο έχω κόψει και άλλο ενα κομάτι απο φ 60 νομίζω και έχω αγκαλια΄σει επιπλέον

ενα κομάτι του σωλήνα κοντα στην μηχανή -

υπάρχει σε μαγαζια με υδραυλικα ,εργαλεια μπογιες κλπ ...

Link to comment
Share on other sites

πηγα σε ενα τετοιο σημερα αλλα δεν ειχανε για διαμετρο 80 και ετσι μου προτεινανε εν αλλο μαγαζι (προς το πανεπιστημιακο νοσοκομειων στα ιωαννινα μετα το διεθνες εχει μενα δρομακι μεμια μεταφορικη και ...καποιο παπα κατι...) σταυρο βοηθεια ξερεις??? εψαξα αλλα δε το βρηκα,λες να παω παλι στο πρωτο μαγαζι απο καλοριφερ ηταν και να παρω το σωληνα που ειχε και να τον κοψω στη μεση αλλα παλι δεν θα μου φτανει για να αγκαλιασω το δικο μου γιατι αυτοι ειχαν μεχρι 60+...μου προτεινανε κατι με πολυ ενα αλλο υλικο τι οποο δεν θυμαμαι την ονομασια του ξεκιναγε με πολυ....πολυεστερας δεν ειναι αφου δεν μονωνει,μονωνει??

θα ψαξω και αυριο..

βρηκα και ενα λινκ για αρμαφλεχ http://www.monopan.g...od_id=02.92.000

και βρηκα και το αλλο υλικο

http://www.isopipe.gr/gr/isotech.htm

και εξηγει εδω

http://www.isopipe.gr/gr/proper_fit.htm

αλλα απο του που το παιρνουμε τωρα και ποσο να κανει???αλεξανδρε καμια ιδεα μετα μονωτικα εσυ που ασχολεισαι????

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,

Μιας και το αντικείμενό μου είναι τα μονωτικά, θα σου ότι την δουλειά που θέλεις να κάνεις, δεν θα την πετύχεις με τίποτα από όλα αυτά. Το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι ο αέρας της εισαγωγής να μην ζεσταίνει το μηχανοστάσιο (πράγμα το οποίο ούτως ή άλλως δεν γίνεται).

Για να το κάνω πιο κατανοητό, οι χαλκοσωλήνες στις οικοδομές μονώνονται με Armaflex για να αποφεύγονται οι απότομες μεταβολές τις θερμοκρασίας (συστολή-διαστολή), οπότε κάτι τέτοιο από ένα σημείο και μετά ίσως επιδράσει και αρνητικά.

Η μόνη λύση σου είναι να βάλεις ένα σωστό cooler, όλα τα παραπάνω είναι απλά τζάμπα κόπος. Το vag-com δεν σου δίνει λύσεις, να έχεις κατά νου ότι μονώνοντας τον Maf και μόνο ακόμη και με πλαστική σακούλα, θα δεις διαφορετική ένδειξη από τον αισθητήρα, so what...

Προτιμότερο θα ήταν να βάλεις μια θερμοασπίδα στην χοάνη σου έτσι ώστε να τραβάει αέρα μόνο από έξω και όχι μέσα από το μηχανοστάσιο.

Το κόστος αυτών των μονωτικών παρόλα αυτά είναι τρομακτικά μικρό. Με 10 ευρώ έχεις επενδύσει τα πάντα όλα με πισόχαρτο το οποίο έχει εξωτερική πλευρά αλουμίνιο. Τόσο απλά. Αποτέλεσμα παρόλα αυτά δεν θα δεις.

Φιλικά,

Αλέξανδρος

Edited by alexisp
Link to comment
Share on other sites

αλεξανδρε αμα δεις στη παρουσιαση μου εχει heatshield το φιλτρο μου...αντε και βαζω και κοολερ και αντε να βαλω και μια σωληνα απο τον αεραγωγο τον αριστερο ν αφερνει πανω αριστερα αερα..λες και τελος???να μην πεδευομαι τζαμπα...μακαρι να εχεις δικιο...παντως πολυ ωραια βιομηχανια εχουν στησει γυρω απτο φαινομενο της θερμοκρασιας και προιοντων για αυτα.....

Link to comment
Share on other sites

αλεξανδρε αμα δεις στη παρουσιαση μου εχει heatshield το φιλτρο μου...αντε και βαζω και κοολερ και αντε να βαλω και μια σωληνα απο τον αεραγωγο τον αριστερο ν αφερνει πανω αριστερα αερα..λες και τελος???να μην πεδευομαι τζαμπα...μακαρι να εχεις δικιο...παντως πολυ ωραια βιομηχανια εχουν στησει γυρω απτο φαινομενο της θερμοκρασιας και προιοντων για αυτα.....

Έτσι ακριβώς. Το να μονώσεις κάτι που θα αποδόσει (σε αξιοπιστία), τότε θα έλεγα για το dp ίσως αν αυτό είναι εφικτό. έχω δει αρκετούς που μονώνουν και τις σωληνώσεις του cooler. Δεν γνωρίζω αν έχουν αποτέλεσμα (Θερμοδυναμικά πάντως αν το δεις δεν υπάρχει αυτή η περίπτωση)

Να χαίρομαι δηλαδή που είμαι τμήμα αυτού του κλάδου; :hi:

Δύσκολοι καιροί πάντως για αυτές τις εταιρίες. Η οικοδομή όχι απλά έχει "πέσει", δεν υπάρχει πλέον. Καθόμαστε και τα κοιτάμε τα εμπορεύματα... Τέσπα, καλή καρδιά και... "κάντε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός" :whistling:

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να έχει δίκιο ο φιλος παραπάνω αλλά να πω το εξης

όταν δεν έιχα βάλει το μονωτικό ,η ζεστη της μηχανης (κυριως όταν ήταν στασιμο) έκανε τον σωληνα να

καιει και επειδη όπως ξέρουμε η ζεστη στο μέταλο μεταφερεται πολύ γρήγορα ,επιανα την βαση της χοανης και την ιδια την χοανη και επίσης ήτνα πολύ ζεστή-

ακόμα το αλουμινιο έχει την ταση να κραταει την ζεστη (όπως και το /c) -τώρα με το μονωτικο και σε στιγμες

με πολύ ζέστη ούτε καν είναι χλιαρο το υλικό απο έξω και η χοάνη που είναι κοντα στο φαναρι το ίδιο

Link to comment
Share on other sites

σημερα παντως με 16 εξω και μετα πο 6 σκισηματα σηκωσε το ανωτερο 35 βαυμους οπου ειναι πλυ ποιο λιγο απτο 43 με 3 εξω πριν και κρωνει απιστευτα ποιο γρηγορα πλεον μα μιλαμε σε 10 δευτερολεπτα να δειχνει 4 βαθμους κατω ανετα....βεβαια δεν εμεινε και κατι αλλο οσο αφορα την εισαγωγη να βελτιωσω... φωτο ακολουθει,βεβαια για τον φοβο των ιουδαιων καλυφθηκε μηπως και κανει κατι με 9μμ μονωση σε 86φ για καλυτερα αποτελεσματα

11022011337-1.jpg

11022011336-1.jpg

+εχτρα σωληνας απο το αριστερο αεραγωγο

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

μπράβο φίλε ,για εμένα έκανες πολύ καλά -:o

ήμουν σίγουρος ότι έχει διαφορά ,τώρα που μετρησες και θερμοκρασίες επιβεβαιώθηκα -

-και το αποτέλεσμα αισθητικά είναι μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

Παιδια και εγω λεω να βαλω αρμαφλεχ το χουν μαγαζια με γυαλοχαρτα κτλ?

επισης εχω bmc cda και ειναι διπλα σε μηχανη κλασικα και περνει αερα απο μπροστα...μηπως μπορς καπως να το κανω να παει στο κενο χωρο της μπαταριας για να μην ειναι κοντα στη μηχανη και ζεστενεται?για πειτε ιδεες...θα εχω διαφορα?

εχω κρατησει τον πλαστικο μαμα σωληνα μπορς να τον ντυσω?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

και λεω να παρω μια τανια απο εδω! http://www.turbodynamic.gr/view_cat.php?cat_id=270 μπορει να φτασει και για τη πολλαπλη αλλα πως θα φτασω εκει?αντε να βαλω και στα κολαρα του κουλερ :tongue:

το αρμαφλεχ απο που το βρισκω και ποσο κοστιζει?ειναι ετοιμο σε σωληνα?εγω εχω τον μαμα σωληνα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.