Speedy Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Γεια σας και από μένα! Νομίζω είμαι στο σωστό θέμα. Με λίγη αναζήτηση που έχω κάνει στο forum δεν βρήκα κάποιο ποιο σχετικό θέμα με το ερώτημα μου! Έχω ένα Golf V FSI (90HP) με 205,000khm Επίσης έχω και μια μηχανή Yamaha R1 06 Θέλω να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα μεταχειρισμένο GTI V DSG (9 / 2007). Καταρχάς να ψάξω κάτι σε DSG ή manual σασμάν? Από θέμα έξοδα πως είναι τα πράγματα ? Σαν πάγια έξοδα τέλη ασφάλειες κτλ. είμαι στα ίδια περίπου. Μπορώ να βάλω αγγελία από το car.gr εδώ για να έχετε μια άποψη ? Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες! Για αρχή μην βάλεις αγγελία το golf γιατί θα απογοητευτείς από τις τιμές που θα ακούσεις στο τηλέφωνο. Εαν θέλεις την άποψη μου, κράτα το μέχρι να το δώσεις στην γυναίκα σου και να πάρεις εσύ ένα οικογενειακό πιο σβέλτο από το golf.Μέχρι τότε κάνε ζωαρα και βολέψου με όσα έχεις. Αν δεν έχεις σκοπό για οικογένειες κλπ πουλα αλλά θα τα σκοτώσεις. Όλα αυτά αν ανήκεις στο 90% του πληθυσμού που έχει οικονομική δυσχέρεια ή θα την αποκτήσεις μελλοντικά σε περίπτωση που πάρεις 2.0 . Αν ανήκεις στο υπόλοιπο 10% πουλα τα και πάρε κάτι σε 1.8 κυβικά. Μακριά από το 2.0 !! Και στις δυο περιπτώσεις να θυμάσαι πως πρώτα πρέπει να έχουμε για να ζήσουμε και μετά να σπαταλάμε στα γούστα(όποια είναι αυτα). Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Να σου πω η γυναίκα έχει ένα yaris οπότε για μικρό είμαι μια χαρά. Η σκέψη μου είναι, ότι τα χρήματα και τώρα τα δίνω σαν άθροισμα. Στην συνέχεια επειδή το golf μου έχει και 200.000 Χιλ. Θέλει δίσκο καδενα ανάρτηση φρένα. +-2000 όλα μαζί. Και λέω μα τα δώσω στο gti για να το φέρω στο λογικά του διότι είναι μεταχειρισμενο. .. αγγελία το δικό μου δεν το βάζω για τον λόγο που είπες. Μιλάω για το σκεπτικό το δικό μου golf και 3500 ακόμα για το gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 (edited) Να σου πω η γυναίκα έχει ένα yaris οπότε για μικρό είμαι μια χαρά. Η σκέψη μου είναι, ότι τα χρήματα και τώρα τα δίνω σαν άθροισμα. Στην συνέχεια επειδή το golf μου έχει και 200.000 Χιλ. Θέλει δίσκο καδενα ανάρτηση φρένα. +-2000 όλα μαζί. Και λέω μα τα δώσω στο gti για να το φέρω στο λογικά του διότι είναι μεταχειρισμενο. .. αγγελία το δικό μου δεν το βάζω για τον λόγο που είπες. Μιλάω για το σκεπτικό το δικό μου golf και 3500 ακόμα για το gti.Άρα στην ουσία θέλεις να πάρεις από την μεταπώληση του golf 3-3,5 χιλιάδες + 3,5= 7.000 €.. + 2.000€ συμμαζεματα = 9.000€ για αμαξι 8 ετιας και διλιτρο.. Σαν κόστος απόκτησης είναι προσβάσιμο αλλά στα κόστη συντήρησης σίγουρα θα εχει διαφορές. Πρώτα από όλα το σήμα και ο φόρος πολυτέλειας. Προσωπικά δεν το βρίσκω αρκετά σοφη κίνηση αλλά η τελευταία επιλογή είναι δική σου. Εγώ θα μάζευα όλα αυτά τα 9.000€ και θα τα έδινα σε κάτι πιο καινούριο και με λιγότερα κυβικά από διλιτρο.. Εάν συνεχίζεις να επιθυμείς στην απόκτηση του καλύτερα κοίτα σε χειροκίνητο κιβώτιο και σε 4πορτο(αν και είναι μετρημένα). Edited May 9, 2015 by Speedy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Το GTI που βρήκα κάνει 8,500 και μου είπε το δικό σου και 3,500 ακόμα. Πουλώντας την μηχανή που έχω στα 4,500 δίνω τα 3,500 για την αλλαγή και τα 1000 για την συντήρηση που θα χρειαστεί! Σωστή είναι η σκέψη σου περί οικονομίας συντήρησης κτλ. Σαν τέλη (660) τα πληρώνω ήδη για να έχω στην κατοχή μου το Golf και την μηχανή! Δηλαδή: 265 Τέλη Golf + 120 Τέλη μηχανής = 385 + 200 Ασφάλεια μηχανής = 585 Η διάφορα που προκύπτει είναι: 660-585=75 (δεν την μετράω σαν διαφορά). Τώρα σαν φόρος 400(περίπου) πάλι στην φορολογική μου κάτι έχω λόγο 1000 κυβικών από τη μηχανή. Στην συντήρηση που λες έχω δυο αντικείμενα τώρα και θα πάω στο ένα αντικείμενο άρα τα έξοδα τους είναι περίπου με συντήρηση του gti. Για την αγγελία που έλεγα είναι το GTI που έχω βρει να μου πείτε γνώμες. Να πω και την αμαρτία μου τώρα «γούστα» έβγαζα με την μηχανή θέλω να φύγω από αυτόν τον τομέα των 2 τροχών και να πάω σε κάτι ποιο ασφαλές όσο μας παίρνει ακόμα… Πιστεύω να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Βρήκες άνθρωπο να σου δώσει 5.000 € για το golf ;;; Έπρεπε να το έδινες εχθές κιόλας!! Πάρα πολλά σου δίνει με βάση τις τιμές της αγοράς. Απλά ψάξε εξονυχιστικά το gti μην την πατήσεις και μετά τρέχεις.. Σωστή η σκέψη σου για τα δύο αντικείμενα αλλά εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε κανένα 1.8.. Και τα επιπλέον χρήματα που θα έδινα στο 2.0 για σήμα+φόρο θα τα έριχνα σε βελτιώσεις στο 1.8.. Εαν θέλεις βάλε και την αγγελία μπας και ακούσουμε καμιά άλλη γνώμη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Έτσι μου είπε ότι το δικό μου και 3.500 ακόμα. Το GTI Που βρήκα είναι: 5035781 (car) Για 1,800 που λες ήταν το πρώτο που κοίταξα λόγο σήματος φόρου κτλ. Αλλά δεν βρήκα κάτι να μου αρέσει μονο το S3 αλλά πάμε σε πολύ παλιό μοντέλο και λέω από το 2005 να πάω σε 2002-2003 και έτσι κατέληξα σε GTI. Νομίζω ότι στην προκειμένη το μαγαζί βγαίνει κερδισμένο. Λόγο του ότι έχει ένα 2000 που ξέρουμε καλά ότι ΔΕΝ πωλείτε και εύκολα και από την άλλη θα πάρει ένα 1,400 που θα πουληθεί πολύ πιο εύκολα (δεν έχει κλεισμένα χρήματα για καιρό). Και εμείς απλά πάμε για το GTI εκεί!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Αν οντως σου παιρνει τη παλι+3.500€ χώσου κατευθειαν,βεβαια με ενα τρομερο ελενχο του αυτοκινητου. Εχε υποψην σου οτι ειναι Dsg,6ταχυτητο,σκυλι ναι μεν,αμα βγαλει ζημια ομως,ποναει. Με φιλους που μιλαω με 2.0Tfsi εδω μεσα παιζουν σε καταναλωση 10-10.5 χαλαρα,οποτε δεν θα εχει μεγαλη διαφορα με το 1.4 που εχεις. Οσον αναφορα τωρα το διλιτρο,ειναι 660+280 νομιζω λογω 5ετιας,δεν ειναι τιποτα το τρομερο για μια φορα το χρονο. Το θεμα ειναι φιλε οτι στην ελλαδα του αυριο σου περνω το σπιτι,δεν ξερω αν θα αγοραζα 2λιτρο. Αν σκεφτεις οτι με ενα πρωτο σταδιο παιζεις στα 280+ αλογακια,R1 δεν ειναι,αλλα ειναι πυραυλακι. Το s3 ειναι πολυ καλη επιλογη,αυτο που λες για το 2002 δεν το σκεφτομαι ετσι,τρομερο αμαξι,στησιμο,αξιοπιστια,μοτερ με δυνατοτητες να κανεις πλακα σε R1,και το σημαντικοτερο,300ευρω τελη και γεια σας. Και το σημαντικοτερο,τετρακινητο,ειδικα αν εισαι γρηγορος και θες να ανεβεις αλογα,θα σου λειψει. Αν και τα περισσοτερα που δινουν ειναι πιωμενα,αν βρεις κανα καλο,απλα πηγαινε το μια βολτα???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Αν ανθρωπος δεν παιρνει αμαξι για να κανει πλακα σε R1...θελει ενα γρηγορο-ασφαλες αυτοκινητο φιλε Χρηστο και οχι αμαξι 13 χρονων οπως το s3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 (edited) Έτσι μου είπε ότι το δικό μου και 3.500 ακόμα. Το GTI Που βρήκα είναι: 5035781 (car) Για 1,800 που λες ήταν το πρώτο που κοίταξα λόγο σήματος φόρου κτλ. Αλλά δεν βρήκα κάτι να μου αρέσει μονο το S3 αλλά πάμε σε πολύ παλιό μοντέλο και λέω από το 2005 να πάω σε 2002-2003 και έτσι κατέληξα σε GTI. Νομίζω ότι στην προκειμένη το μαγαζί βγαίνει κερδισμένο. Λόγο του ότι έχει ένα 2000 που ξέρουμε καλά ότι ΔΕΝ πωλείτε και εύκολα και από την άλλη θα πάρει ένα 1,400 που θα πουληθεί πολύ πιο εύκολα (δεν έχει κλεισμένα χρήματα για καιρό). Και εμείς απλά πάμε για το GTI εκεί!! Πάρα πολλά και πάλι αυτά που σου δίνει!! Σκέψου οτι ούτε στα 1.6 fsi δεν δίνουν τόσα χρήματα...και για αμάξι άριστο, όχι σαβούρα. Όταν έλεγα για 1,8 ειχα στο μυαλό μου... passat b6 1.8 tsi, leon mk2(1P) 1.8tsi , skoda octavia mk2(1z) 1.8tsi, audi a3(8π) 1.8t, audi a4 b7-b8 1.820vT και 1,8tsi αντίστοιχα.. Για την αγγελία τώρα............διάβασε εδώ.... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59373 οπότε εγώ θα πρότεινα μακριά από το συγκεκριμένο...ψαξε για άλλο όχημα 4πορτο χειροκίνητο... Edited May 11, 2015 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Αν ανθρωπος δεν παιρνει αμαξι για να κανει πλακα σε R1...θελει ενα γρηγορο-ασφαλες αυτοκινητο φιλε Χρηστο και οχι αμαξι 13 χρονων οπως το s3 Η εμπειρία σου ειναι το Golf με τα 60 αλογα. Οταν οδηγήσεις τετρακινητο S3 εκείνης της εποχης,βγεις σε ενα δρομο και πατησεις,θα καταλαβεις τι παει να πει ασφάλεια,πατημα,στριψιμο,στησιμο και ενα συνολο αστο. απο ενα αμαξι που δεν εχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ απο ενα Golf gti mk5. Μονο το Dsg,που προσωπικα,αν επαιρνα αμαξι τετοιας κατηγοριας,νομιζω ειναι περιττο εως βαρετο. Προσωπικα θα πηγαινα μονο στο S3 Εαν ημουν στροφακιας,δεν ηθελα να πληρωνω κερατιατικα,και γουσταρα να ανεβω μετα απο καιρο. Ωστοσο και το Gti Ειναι εξισου αξιοπρεπες αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 (edited) Η εμπειρία σου ειναι το Golf με τα 60 αλογα. Οταν οδηγήσεις τετρακινητο S3 εκείνης της εποχης,βγεις σε ενα δρομο και πατησεις,θα καταλαβεις τι παει να πει ασφάλεια,πατημα,στριψιμο,στησιμο και ενα συνολο αστο. απο ενα αμαξι που δεν εχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ απο ενα Golf gti mk5. Μονο το Dsg,που προσωπικα,αν επαιρνα αμαξι τετοιας κατηγοριας,νομιζω ειναι περιττο εως βαρετο. Προσωπικα θα πηγαινα μονο στο S3 Εαν ημουν στροφακιας,δεν ηθελα να πληρωνω κερατιατικα,και γουσταρα να ανεβω μετα απο καιρο. Ωστοσο και το Gti Ειναι εξισου αξιοπρεπες αμαξι. Μαθε λοιπον οτι υπαρχουν ανθρωποι που επιλεγουν αμαξι για αλλους λογους ....και δεν δινουν μια περιουσια τη σημερινη εποχη για ενα αμαξι σχεδον 15ετιας επειδη εχει τετρακινηση Με αγαπη Χρηστο Edited May 22, 2015 by nikdev Δεν υπαρχει λογος για τοςο εντονες αντιπαραθεσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Το s3 τρομερο αμαξι,,μοτερ με δυνατοτητες να κανεις πλακα σε R1, Εχεις δει πολλα s3 να κανουνε πλακα σε R1???????? Εκτος και αν ριξεις επιπλεον 30-40 χιλιαρικα στο s3 φτανοντας τα 800 αλογα ,οποτε και εχεις πλεον ελπιδες να κοντραρεις το R1.Μετα φυσικα θα πρεπει να δινεις καθε χρονο ακομα 2-4 χιλιαρικα για μαζεματα γιατι δεν πιστευω οτι θα εχει και μεγαλες αντοχες ενα τετοιο κατασκευασμα. Η' νομιζεις οτι οποιος εχει R1στις μερες μας το εχει μαμα?? χα χα χα. Προσωπικη μου αποψη και χωρις να θελω να προσβαλω καποιον....θα πρεπει να εισαι μεγαλο ουφο ριχνοντας τοσα πολλα χρηματα σε ενα τετοιο αμαξι για να λες στους βλαμενους της παρεας σου......''μαγκες εχθες πατησα ενα RI και ενα 1.000αρι CBR.'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Οταν οδηγήσεις τετρακινητο S3 εκείνης της εποχης,βγεις σε ενα δρομο και πατησεις,θα καταλαβεις τι παει να πει ασφάλεια,πατημα,στριψιμο,στησιμο και ενα συνολο αστο. απο ενα αμαξι που δεν εχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ απο ενα Golf gti mk5. Ε τωρα τα παρα λες λιγακι.Να σε ενημερωσω οτι λογω της ηλικιας σου, δεν γνωριζεις πως εκεινη την εποχη η SEAT ειχε το LEON CRUPA R με παραπλησια αλογα που στην πιστα εκανε καλητερο χρονο απο το s3 προς μεγαλη απογοητευση ολων που πιστευανε οτι η 4κινηση θα ''εριχνε'' καμποσα δευτερολεπτα στο φτωχουλι seat.Aκομα πιο παραξενο ειναι το γεγονος οτι αν και προσθιοκινητο το σεατ εβγαζε μουρη λογοτερο απο ενα ''εκατοστο'' ενω το s3 ειχε ορισμενες φορες τον αμαζευτο απο κολους και μουρες. Προσωπικα θα πηγαινα μονο στο S3 Εαν ημουν στροφακιας,δεν ηθελα να πληρωνω κερατιατικα, ΑΝ ηξερες ποσα Hadlex εχουνε πληρωσει κερατιατικα, οσοι το δουλευανε λες και ειναι EVO,θα αλαζες γνωμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Παιδιά να ξεκαθαρίσω, το gti το θέλω για κάθε μέρα και οπότε μας πιάνει να βγάζουμε γούστα με 200-250hp. S3 1.8 σίγουρα θα είναι πειραγμένο. Για το συγκεκριμένο που έχω κολλήσει ποια είναι η γνώμη σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Οταν οδηγήσεις τετρακινητο S3 εκείνης της εποχης,,θα καταλαβεις ενα αμαξι που δεν εχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ απο ενα Golf gti mk5. Εγω δεν θα ζηλευα για κανενα λογω τα φθαρμενα εσωτερικα πλαστικα στις πορτες και τα χειριστηρια του s3 αλλα και ουτε τα τριξιματα του Παιδιά να ξεκαθαρίσω, το gti το θέλω για κάθε μέρα και οπότε μας πιάνει να βγάζουμε γούστα με 200-250hp. S3 1.8 σίγουρα θα είναι πειραγμένο. Για το συγκεκριμένο που έχω κολλήσει ποια είναι η γνώμη σας? Αν η τσεπη σου λεει αντεχω και η καρδια σου,το θελω,απλα το τσεκαρεις καλα με τον μηχανικο σου και μετα το απολαμβανεις στις βολτες σου και οχι μονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 (edited) Το μόνο θέμα μου είναι ότι εάν το πάρω να μην είμαι συνέχεια στα συνεργεία (πχ GT όπως κάνουν κάτι φίλοι μου). Απλά έθεσα όλο το ερώτημα - σκέψη μου... Edited May 11, 2015 by Costas47 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Βλέπω αρκετοί μου λένε για χειροκίνητο σασμάν… Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι κοιτάμε μόνο 2πορτο (και όχι άλλο κόκκινο) Έχουμε λοιπόν δυο επιλογές (για να δούμε και την άλλη πλευρά) Τι προτείνετε ανάμεσα σε αυτά τα δυο? Car πάντα DSG – 5035781 Manual - 6415820 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 (edited) Αν δεν είσαι κολλημένος με το χειροκίνητο θα το λατρέψεις το dsg! AΛΛΑ όπως είπε και ο passatoukos πιο πάνω αν σου χτυπήσει ενα mechatronics βλάβη πας για 1000αρικακι χαλαρά... Aν δεν σε πειράζει αυτό το ενδεχόμενο για μένα πάρτο. Προσωπικά πολύ δύσκολα θα πάρω επόμενο αυτοκίνητο χωρίς dsg... Eπίσης ξανατσεκάρωντας τις αγγελίες, βλέπω οτι αυτό με το dsg έχει και τη μεγάλη mfd που σημαίνει οτι μπορείς να βάλεις αυτό πχ http://www.polar-fis.com/και να εχεις πολλές ενδείξεις για θερμοκρασίες, πιέσεις κλπ κλπ άμεσα στην οθόνη χωρίς καμια τροποποίηση στην ουσία και χωρίς να βάζεις εξτρα οργανάκια Edited May 11, 2015 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Βασικα αν θες ενα αμαξι για καθε μερα,που να σου κανει και τα γουστα σου,παρε το Dsg. Αν το θες μονο για κυριακη,εγω θα το παιρνω χειροκινητο. Τωρα τα περι s3,επειδη εχω την δικη μου εμπειρια εχωντας οδηγηση αρκετα αμαξια τετοιου ειδους,για μενα εχει αρκετα Point. Δεν ειπα στον κωστα να παρει S3,για να περναει r1,ηταν χιουμορ,που αν ομως θελεις,μπορω να σου φερω 5 s3 που κανουν πλακα σε r1.Ηταν χαβαλες ομως. Γνωριζω για το Leon,ωστοσο λογω της εξωτερικης ομορφιας το εχω διαφραψει απο το μυαλο μου. Οσον αναφορα για την αξιοπιστια του Dsg,το 6ρι ηταν αρκετα σκυλι,και ο 2λιτρος tfsi σαν μοτερ επισης,καμια σχεση με τα Gt. Για μενα το Gti στα λεφτα που παιζει αυτην την εποχη,ειναι Value for money???? Ομολογω οτι το θεμα Dsg vs manual θα το σκεφτομουν νυχτες ολοκληρες???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Καταρχάς σας ευχαριστώ για τις γνώμες – συμβουλές σας! Έχω κάποια εμπειρία σε τέτοια αυτοκίνητα και το τι μπορούν να κάνουν. Ο λόγος που απορρίπτω το S3 είναι ότι είναι παλιό και ότι θα έχει αρκετή πίεση στο μοτέρ του… Το αμάξι το θέλω για κάθε μέρα όπως ξανά είπα αλλά και να βγάζουμε τα γούστα. Σαν άνθρωπος προτιμώ τις στροφές και όχι τα 0-400 κτλ… Σαν αυτοκίνητο έχω στο μυαλό μου μια μετατροπή σε ανάρτηση/φρένα και πρώτο στάδιο. Πιστεύω ότι το GTI σε σύγκριση με όλα τα άλλα τις κατηγορίας του είναι πολύ καλή επιλογή από Leon / S3 1.8 / Passat / Oktavia κτλ… με βάση την χρονολογία και τα χρήματα. Αν υπήρχε καλύτερη δυνατότητα στα χρήματα θα πήγαινα σε S3 2.0 λόγο 4κινησης χρονολογία κτλ… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Χωρίς να εχω καμία όρεξη να αρχίσω flame επειδή έχω golf και εχω οδηγήσει και το άλλο... αν είσαι στροφάκιας η λύση είναι megane r26 αλλά αφενός δεν βλέπεται και αφετέρου δεν φτάνει τα άλογα που φτάνει ο tfsi για πλάκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Φιλέ and64 στροφάκιας είμαι με την ευθεία δεν τα πάμε καλά …. Για το Megane r26 που λες θα συμφωνήσω απόλυτος μαζί σου. Είναι αρκετά καλό σε θέματα στριψίματος. Όμως δύσκολα θα έφευγα από την οικογένεια vag…. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Φιλέ and64 στροφάκιας είμαι με την ευθεία δεν τα πάμε καλά …. Για το Megane r26 που λες θα συμφωνήσω απόλυτος μαζί σου. Είναι αρκετά καλό σε θέματα στριψίματος. Όμως δύσκολα θα έφευγα από την οικογένεια vag…. Δικός μου είσαι και σύ :laugh: Για allround το golf ειδικά αν είναι dsg είναι σαφώς καλύτερο, το άλλο είναι πιο poised όμως σε στήσιμο/φρένα... Τεσπα με κανένα απο τα 2 δεν θα είσαι άσχημα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 (edited) del Edited May 13, 2015 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Εχοντας εμπειρια σε αυτα τα αμαξια 5αρι gti 2πορτο dsg και τωρα 4πορτο χειροκινητο 6αρι gti θα σου ελεγα να παρεις 4πορτο οποσδηποτε λογω μεταπωλησης,το δικο μου το εχω αγγελεια τωρα και εχω συνεχεια τηλεφωνα.το αλλο εκανα 2 χρονια να το πουλησω.το dsg ειδικα μεσα στην πολη μου εχει λειψει!!!αν εισαι ατομα που κινησε μεσα στην πολη αρκετα παρε dsg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...