Jump to content
volkosen

Passat 2.0 Fsi Upgrade

Recommended Posts

Γεια σας αδέλφια έχω ένα PASSAT 2,0 του 2006.

Το moter του είναι ξεκούραστο με ταξιδιάρικα χιλιόμετρα και χωρίς πολλά στάματα ξεκίνα.

Πως το βλέπετε σηκώνει καμιά βελτιώσουλα γιατί δεν πολύ ασχολούμαι πια με το άθλημα και έχω χάσει επαφές.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας αδέλφια έχω ένα PASSAT 2,0 του 2006.

Το moter του είναι ξεκούραστο με ταξιδιάρικα χιλιόμετρα και χωρίς πολλά στάματα ξεκίνα.

Πως το βλέπετε σηκώνει καμιά βελτιώσουλα γιατί δεν πολύ ασχολούμαι πια με το άθλημα και έχω χάσει επαφές.

Γειά σου συνάδερφε.Πολλά πράγματα μην περιμένεις αλλά αν θέλεις μια απλή τόνωση του κινητήρα με την εγκατάσταση προγράμματος πας άνετα στους 165 ίππους.

http://cgi.ebay.de/Chiptuning-VW-Passat-3C-2-0-FSI-150PS-14PS-/120679275228?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c190b9adc

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου συνάδερφε.Πολλά πράγματα μην περιμένεις αλλά αν θέλεις μια απλή τόνωση του κινητήρα με την εγκατάσταση προγράμματος πας άνετα στους 165 ίππους.

http://cgi.ebay.de/Chiptuning-VW-Passat-3C-2-0-FSI-150PS-14PS-/120679275228?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c190b9adc

ψαξε μηπως μπορεις ν αβαλεις μια τουρμπινα απο τα 200αρια και εαν ναι καντο βαλε μια τουρμπινα ενα ιντερκουλερ μαμα απο gti και μια αντλια με μπεκ απο gti καντο και ενα προγραμμα και φταστο 190-200 πιστευω να τα πιασεις με αυτα χωρις προβληματα κοστος τουρμπινας 250 ευρω μεταχειρησμενη το ιντερκουλερ κανενα 50-100 ευρο και αυτο μεταχειρισμενο μπεκ και αντλια δεν ξερω ποσο πανε και ενα προγραμμα custom 500-650 περιπου πιστευω με 1300 να εισαι κοπλε περιπου και θα δεις και καλη διαφορα απλως δες εαν ταιριαζουν αυτα που σου ειπα λογικα πρεπει να καθονται κουτι αλλα δεν στο λεω με σιγουρια :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Οντος καθοντε θελει και την πολλαπλη εισαγωγης ομως..αλλα το προβλημα ειναι οτι οι μπιελες πιστονια και κεφαλη δεν ειναι ενυσχημενα στον απλο φσι 2λιτρο και φοβαμαι μην την ακουσει προωρα το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Οντος καθοντε θελει και την πολλαπλη εισαγωγης ομως..αλλα το προβλημα ειναι οτι οι μπιελες πιστονια και κεφαλη δεν ειναι ενυσχημενα στον απλο φσι 2λιτρο και φοβαμαι μην την ακουσει προωρα το μοτερ.

ας το κανει ρε φιλε 180-190 αλογα ας μην το κανει 200+ ετσι και αλλιως με 0,5 πιεση πιστευω να αντεξει δεν θα φαει τρελα ζορια πολλαπλη εισαγωγης σιγουρα θελει ?και κατι ακομα που ξεχασα σκαστρα 60 ευρω και σοληνωσεις μεταχειρισμενες κανενα 150

Link to comment
Share on other sites

Οντος καθοντε θελει και την πολλαπλη εισαγωγης ομως..αλλα το προβλημα ειναι οτι οι μπιελες πιστονια και κεφαλη δεν ειναι ενυσχημενα στον απλο φσι 2λιτρο και φοβαμαι μην την ακουσει προωρα το μοτερ.

Καλά τα λες Ανέστη μάλλον δύσκολο το βλέπω.Άσε που το διχίλιαρο με τα εργατικά δεν θα το γλυτώσει.

Link to comment
Share on other sites

και μην ξεχνας οτι θελει και εξατμιση αλλο dp..kai 63,5 σωλινα...οποτε μαλλον δεν συμφερει..πουλαει μελος στο audisportclub κινητηρα τφσι με 240 αλογα απο κουπρα ολο φουλ κομπλε(μεχρι πλεξουδα) με 1100 ευρο..κουμπωνεις και την κ04 πανω και εισαι και ενισχυμενος και εχεις το κεφαλι σου ισυχο..και προπαντων στο ιδιο κοστος!

Link to comment
Share on other sites

και μην ξεχνας οτι θελει και εξατμιση αλλο dp..kai 63,5 σωλινα...οποτε μαλλον δεν συμφερει..πουλαει μελος στο audisportclub κινητηρα τφσι με 240 αλογα απο κουπρα ολο φουλ κομπλε(μεχρι πλεξουδα) με 1100 ευρο..κουμπωνεις και την κ04 πανω και εισαι και ενισχυμενος και εχεις το κεφαλι σου ισυχο..και προπαντων στο ιδιο κοστος!

συμφωνω με αυτο που λες αλλα ο ανθρωπος μπορει να μην θελει βαλε βγαλε μοτερ τωρα εαν ειναι ικανοποιημενος με τα αλογα που ανεφερα ας δωσει 1600-1700 ευρω και εχει τα αλογα αυτα χωρις να βγαζει και να βαζει αλλο μοτερ και πιστευω χωρις προβλημα και παλι :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

φιλε με τις φλατζουλες-σκατουλες κτλπ και εργατικα το παραπανω που λεμε ερχετε στο ιδιο κοστος με αυτο που ειπα..εχω ασχολιθει παρα πολυ με αυτα τα μοτερια και τις μετατροπες τους.ακουσε με ειναι πιο απλο το βαλε βγαλε μοτερ παρα το λυσιμο δεσιμο πολλαπλης εξαγωγης..φαντασου οτι το κ04 σεταπ μονος μου το εφτιαξα σε συνεργειο φιλου.εχω μια εμπειρια πανω στο θεμα γι αυτο σου λεω.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις απλα να τονωθει λιγο το αμαξι και να παρει λιγη ροπη ακομη,βαζεις ενα προγραμμα και εισαι ΟΚ.

Υπαρχουν και οι αλλες λυσεις που σου ανεφεραν τα παιδια πιο πανω,αλλα σιγουρα απο θεμα budget αρχιζεις και ανεβαινεις.

Link to comment
Share on other sites

φιλε με τις φλατζουλες-σκατουλες κτλπ και εργατικα το παραπανω που λεμε ερχετε στο ιδιο κοστος με αυτο που ειπα..εχω ασχολιθει παρα πολυ με αυτα τα μοτερια και τις μετατροπες τους.ακουσε με ειναι πιο απλο το βαλε βγαλε μοτερ παρα το λυσιμο δεσιμο πολλαπλης εξαγωγης..φαντασου οτι το κ04 σεταπ μονος μου το εφτιαξα σε συνεργειο φιλου.εχω μια εμπειρια πανω στο θεμα γι αυτο σου λεω.

το θεμα φιλε ξες πιο ειναι οτι ειναι αλλουνου το αμαξι και εμεις καθομαστε και τσακωνομαστε σε παρενθεση το τι θα κενι ο ανθρωπος στο αμαξι του σου ειπα και πιο πανω και εγω μαζι σου συμφωνω με αυτο που λες ναι εχεις δικαιο και εγω αυτο θα εκανα αλλα ο ανθρωπος μπορει να μην θελει ολα αυτα που ειπες το βαλε βγαλε και τα 240 αλογα και να θελει κατι πιο lihgt αυτο λεω και να πει μου φτανουν και τα 180-190 καταλαβες τι λεω :flowers:

Link to comment
Share on other sites

ελα βρε φιλε..εγω δεν καταλαβα να τσακονομαι!ουτε καταλαβα να ειμαι καπου εριστικος..την γνωμη μας λεμε.ας κανει οτι νομιζει καλυτερο συμφωνω.

Link to comment
Share on other sites

ελα βρε φιλε..εγω δεν καταλαβα να τσακονομαι!ουτε καταλαβα να ειμαι καπου εριστικος..την γνωμη μας λεμε.ας κανει οτι νομιζει καλυτερο συμφωνω.

ουτε εγω απλως ο λογος που λεει ρε φιλε και σου εξηγω οτι αυτος τι θελει και συμφωνω μαζι σου :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτα τα θεματα,καποιο μελος ζηταει καποιες αποψεις και γνωμες και οσοι ξερουν,μπορουν και θελουν να βοηθησουν,το κανουν.Δεν ειναι υποχρεωτικο να συμφωνουμε σε ολα και πιστευω οτι μεσα απο πολιτισμενη κουβεντα οπως γινεται,το μελοςπου χρειαζεται βοηθεια εχει την ευκαιρια να δει διαφορες λυσεις και να αποφασισει μετα σχετικα με αυτα που ο ιδιος επιθυμει. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο σε μια μετατροπή σε TFSi (με νέο μοτέρ) είναι το σασμάν το οποίο δεν το ανέφερε κανείς απ ότι βλέπω. Το σασμάν του 2,0 FSi ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντό και ουσιαστικά άχρηστο σε ένα τουρμπομοτέρ σαν τον 2 λιτρο FSi. Τα σασμάν σε τί τιμή παίζουν ξέρετε;

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο σε μια μετατροπή σε TFSi (με νέο μοτέρ) είναι το σασμάν το οποίο δεν το ανέφερε κανείς απ ότι βλέπω. Το σασμάν του 2,0 FSi ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντό και ουσιαστικά άχρηστο σε ένα τουρμπομοτέρ σαν τον 2 λιτρο FSi. Τα σασμάν σε τί τιμή παίζουν ξέρετε;

1000 και βάλε....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο σε μια μετατροπή σε TFSi (με νέο μοτέρ) είναι το σασμάν το οποίο δεν το ανέφερε κανείς απ ότι βλέπω. Το σασμάν του 2,0 FSi ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντό και ουσιαστικά άχρηστο σε ένα τουρμπομοτέρ σαν τον 2 λιτρο FSi. Τα σασμάν σε τί τιμή παίζουν ξέρετε;

καθολου θεοκοντο δεν ειναι!!!!!!!!!!!!!δεν χρειαζεται αλλαγη το σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

καθολου θεοκοντο δεν ειναι!!!!!!!!!!!!!δεν χρειαζεται αλλαγη το σασμαν.

Πλάκα κανεις.. Είναι απίστευτα κοντό και έχοντας τη τουμρποροπή και τη δύναμη του TFSi αχρηστεύεται πραγματικά. Αν δεν είχε τόσο κοντό σασμάν τα ατμοσφαιρικά FSi δε θα έπαιρναν τα πόδια τους. Το σασμάν σώζει την κατάσταση. Σύγκρινε το πχ με σασμάν του 1,2 TSi ή του 1.4 TSi και θα καταλάβεις αμέσως ποιο είναι μακρύ και ποιο όχι.

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κανεις.. Είναι απίστευτα κοντό και έχοντας τη τουμρποροπή και τη δύναμη του TFSi αχρηστεύεται πραγματικά. Αν δεν είχε τόσο κοντό σασμάν τα ατμοσφαιρικά FSi δε θα έπαιρναν τα πόδια τους. Το σασμάν σώζει την κατάσταση. Σύγκρινε το πχ με σασμάν του 1,2 TSi ή του 1.4 TSi και θα καταλάβεις αμέσως ποιο είναι μακρύ και ποιο όχι.

κοιτα για τα 16αρια fsi και 12αρια τσι,δεν ξερω τιποτα.για τα 2λιτρα πντος ξερω οτι εχουνε ιδια κλιμακωση με τα τουρμπατα..κανεις ενα κοπο να ψαχτεις λιγο..γιατι εχουμε φαει τα μουτρα μας στα 2λιτρα τφσι..καποια πραγματα θα ξερουμε και εμεις.ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα για τα 16αρια fsi και 12αρια τσι,δεν ξερω τιποτα.για τα 2λιτρα πντος ξερω οτι εχουνε ιδια κλιμακωση με τα τουρμπατα..κανεις ενα κοπο να ψαχτεις λιγο..γιατι εχουμε φαει τα μουτρα μας στα 2λιτρα τφσι..καποια πραγματα θα ξερουμε και εμεις.ευχαριστω.

Δεν αμφέβαλλα για τις γνώσεις σου. ΑΠλά ψάχνω να δω τί συμβαίνει. Και επιβεβαιώνομαι. Σύμφωνα με αυτό εδώ το λινκ http://www.8bsp.com/mymkv/forum/gearspeed_gti_man.gif βλέπει κανείς ότι στον 2λιτρο TFSi τα 140 χλμ/ωρα που είναι περίπου 87mph με 6η ταχύτητα έρχονται κάτω από 3500 στροφές. Μάλιστα αν παρατηρήσεις με 5η σχέση και 4000 στροφες έρχονται τα 87 μίλια (140 χλμ) στον 2,0TFSi.

Στο δικό μου 2,0 FSi 150 ίππων πασσάτ στα 140 χλμ με 6η σχέση έχω 4000 στροφές. Άρα έχουν διαφορετική κλιμάκωση. Κάνω κάπου λάθος;

Τώρα στα περί κοντού και μακρύ.

Στο πασσατ 2,0 FSi με 6η και 3000 στροφες περιπου έχω κοντα στα 100 χλμ και με 4000 στροφες κοντά στα 140 χλμ

Στο πολο 1,2TSi με 6η και 3000 έχω 150 χλμ και με 4000 στροφες πάνω απο 170 χλμ

Άρα το σασμαν του πασσατ είναι θεόκοντο, όχι απλά κοντό.

Τώρα πες μου που διαφωνείς σε όλα τα παραπάνω :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

πραγματι εχεις δικιο.ετσι φενεται να ειναι.πρωφανος στο πασατ λογο του βαρη αμαξωματος εχουν αυτο το κοντο σασμαν.αλλα σε μετατροπη 2.0φσι σε gti δεν θυμαμαι να αλλαχτηκε σασμαν.αν θελεις και μπορεις κοιταξε λιγο και πες μου τι συμβαινει και στο γκολφ.γιατι δεν θυμαμαι αν πραγματι εχει αλλαχτει και το το σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

πραγματι εχεις δικιο.ετσι φενεται να ειναι.πρωφανος στο πασατ λογο του βαρη αμαξωματος εχουν αυτο το κοντο σασμαν.αλλα σε μετατροπη 2.0φσι σε gti δεν θυμαμαι να αλλαχτηκε σασμαν.αν θελεις και μπορεις κοιταξε λιγο και πες μου τι συμβαινει και στο γκολφ.γιατι δεν θυμαμαι αν πραγματι εχει αλλαχτει και το το σασμαν.

Ευχαριστώ παλικάρια με βοηθήσατε πάρα πολύ.

Έχω υπ όψιν ένα τροπετο από ΤΤ δυνατό αν προχωρήσω σε κάτι θα σας ενημερώσω ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.