Haldol Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Όπως είχα αναφέρει και σε παλιότερο post μου, στην επόμενη αλλαγή ελασιτκών αλλάζω διάσταση. Κι επειδή αυτός ο καιρός έρχεται (τα λάστιχά μου κλείνουν τριετία όπου να 'ναι) για να δούμε τι θα κάνουμε... Στο πορτάκι της βενζίνης αναφέρει ως αποδεκτές διαστάσεις τις παρακάτω: 165/70/R14 (αυτή φοράω τώρα) 185/60/R14 195/55/R15 205/45/R16 Δεδομένου ότι έχω το 75άρι και συνεπώς κάτω απ' το καπώ λίγα πράγματα... είναι σημαντικό να χάσω όσο το δυνατόν λιγότερα σε επιταχύνσεις. Σκέφτηκα λοιπόν να αλλάξω ζάντες σε αλουμινένιες (λιγότερο βάρος) ώστε να αντισταθμίσω τις όποιες απώλειες από το μεγαλύτερο φάρδος. Τι διάσταση θα μου προτείνατε να κοιτάξω; Και ποιο είναι το «όριο» στο φάρδος πριν το αυτοκίνητο χάσει αισθητά σε επιτάχυνση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Όπως είχα αναφέρει και σε παλιότερο post μου, στην επόμενη αλλαγή ελασιτκών αλλάζω διάσταση. Κι επειδή αυτός ο καιρός έρχεται (τα λάστιχά μου κλείνουν τριετία όπου να 'ναι) για να δούμε τι θα κάνουμε... Στο πορτάκι της βενζίνης αναφέρει ως αποδεκτές διαστάσεις τις παρακάτω: 165/70/R14 (αυτή φοράω τώρα) 185/60/R14 195/55/R15 205/45/R16 Δεδομένου ότι έχω το 75άρι και συνεπώς κάτω απ' το καπώ λίγα πράγματα... είναι σημαντικό να χάσω όσο το δυνατόν λιγότερα σε επιταχύνσεις. Σκέφτηκα λοιπόν να αλλάξω ζάντες σε αλουμινένιες (λιγότερο βάρος) ώστε να αντισταθμίσω τις όποιες απώλειες από το μεγαλύτερο φάρδος. Τι διάσταση θα μου προτείνατε να κοιτάξω; Και ποιο είναι το «όριο» στο φάρδος πριν το αυτοκίνητο χάσει αισθητά σε επιτάχυνση; Κατ αρχας δεν νομιζω πως η 14αρα σιδερενια ειναι βαρυτερη απο την 16αρα αλουμινενια. Κατα δευτερον η μεταβαση απο 165/70 σε 205/45 θα εχει τραγικες μπορω να πω συνεπειες στις επιδοσεις. Η επιταχυνση θα παει περιπατο η επιβραδυνση θα καλυτερεψει. Η ανεση θα μειωθει καπως αλλα το ολο πατημα του αυτοκινητου καθως και ο τροπος που στριβει θα αλλαξει προς το πολυ καλυτερο. Κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι καλύτερα αν βρεις μια ελαφρια 15αρα να βαλεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldol Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 Μα δεν κοιτάω για κάτι τόσο ακραίο. Του γείτονά μου το Golf GT φοράει λάστιχο με 225 πλάτος, ενώ έχει την τριπλάσια περίπου ισχύ από εμένα. Σκεφτόμουν να πάω σε κάτι «παραπάνω» από αυτό που έχω τώρα, χωρίς υπερβολές όμως. Π.χ. αλουμινένια 14" που είναι ελαφρύτερη από την αντίστοιχη σιδερένια με λάστιχο πλάτους 185-195. Ή 15" όπως λες, άμα βρω κάποια ελαφριά για να μην έχω μεγάλο penalty στις επιδόσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Μα δεν κοιτάω για κάτι τόσο ακραίο. Του γείτονά μου το Golf GT φοράει λάστιχο με 225 πλάτος, ενώ έχει την τριπλάσια περίπου ισχύ από εμένα. Σκεφτόμουν να πάω σε κάτι «παραπάνω» από αυτό που έχω τώρα, χωρίς υπερβολές όμως. Π.χ. αλουμινένια 14" που είναι ελαφρύτερη από την αντίστοιχη σιδερένια με λάστιχο πλάτους 185-195. Ή 15" όπως λες, άμα βρω κάποια ελαφριά για να μην έχω μεγάλο penalty στις επιδόσεις. Δεδομένου πως θα αλλάξεις ζάντα. Γνώμη να πάρεις μία 15άρα! Να μπορείς και συ να δεις την αλλαγή. Πήγαινε για 195/55/R15! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Δεδομένου πως θα αλλάξεις ζάντα. Γνώμη να πάρεις μία 15άρα! Να μπορείς και συ να δεις την αλλαγή. Πήγαινε για 195/55/R15! Γνώμη μου, να πας σε 195/50/15 195/55/15 Κόστος γύρω στα 400 ευρά 195/50/15 Κόστος γύρω στα 250 ευρά Sorry, Νίκο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldol Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 Πόσο ζυγίζει μία τυπική 15άρα και πόσο μια 16άρα; Μου αρέσουν τρελά οι AEZ Intenso Dark και θα ήταν κρίμα να μην του τις φορέσω λόγω βάρους. Έχω βρει και κάτι "αγωνιστικές" ζάντες 16άρες με βάρος κάτω από 6.5 κιλά η μία. Θα με επιβαρύνουν ακόμα και αυτές; Αν ναι, σώζεται η κατάσταση αν χρησιμοποιώ άζωτο; Να υπενθυμίσω ότι το αυτοκίνητο δε το «λιώνω» για να βάλω άζωτο με αγωνιστικές ζάντες, απλά είναι αδύναμο. Και δεν θέλω να χάσω από αυτή τη δύναμη διότι μετά δε θα μπορώ να κάνω ούτε προσπέραση. Ο σκοπός μου είναι να βελτιώσω το κράτημά του, και γιατί όχι να το ομορφύνω κιόλας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...